JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230421/0018805101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUG <br/>DLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII <br/>CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH <br/>W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002765534</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-202</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 034/377-01-17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+ 48 034/362-04-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@odr.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.czwa.odr.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Doradztwo rolnicze </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUG <br/>DLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII <br/>CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH <br/>W RAMACH DZIAŁANIA „TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf9f77db-e055-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00188051</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00122999/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wyżywienie (serwis kawowy plus obiad)</p> <p class="mb-0">1.3.2 Transport</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf9f77db-e055-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem odbywa się przy użyciu platformy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@odr.net.pl .<br/>Zamawiający wyznacza następujące osoby do komunikacji z Wykonawcami: Renata Rosiek tel. +48 509 681 066.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie https://ezamowienia.gov.pl/<br/>Instrukcje dotyczące przygotowania oraz składania ofert znajdują na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się̨ datę ich przekazania za pomocą narzędzia elektronicznego.<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację na adres sekretariat@odr.net.pl jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszej SWZ.<br/>Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji, zawiadomienia oraz inne informacje do upływu terminu otwarcia ofert w postępowaniu należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem w formie umożliwiającej kopiowanie treści pisma i wklejenie jej do innego dokumentu. Zamawiający udzieli wyjaśnień poprzez publikację na stronie postępowania.<br/>Wykonawcy mogą składać wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później do końca 4 dnia przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wniosek spóźniony Zamawiający może pozostawić bez rozpoznania.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/<br/>Maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.<br/>Dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.<br/>Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne:<br/>a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.<br/>b. Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.<br/>c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.<br/>d. Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a. Dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES.<br/>b. Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem.<br/>c. W przypadku podpisywania dokumentów podpisem zewnętrznym – Wykonawca spakuje pliki (podpis + dokument) w jedno archiwum (zamawiający dopuszcza formaty .zip, .7z, RAR) i spakowany plik umieści na Platformie e- Zamawiający.<br/>Inne dopuszczalne formaty podpisów: Wykonawcy nieposiadający kwalifikowanego podpisu elektronicznego, ofertę lub oświadczenia lub dokumenty podpisują podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119<br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:<br/>1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie z siedzibą przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 70/126, 42-202 Częstochowa.<br/>2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IODO) – e-mail: iod@odr.net.pl<br/>3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikacyjne postępowania np. nazwa, numer).<br/>4. Odbiorcami Pana /Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 i 6 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2021 r., poz. 1129), dalej ustawa.<br/>5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania przez Pana /Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>7. Obowiązek podania przez Pana /Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>8. W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>9. Posiada Pan /Pani:<br/>a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;<br/>b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych;<br/>c. Na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Panu/Pani:<br/>a. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d. lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>c. Na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzani danych osobowych, ponieważ podstawą przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ŚODR_CZ/02/04/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ 1 Gospodarstwo demonstracyjne: Łagiewniki Wielkie<br/><br/>Lokalizacja: województwo śląskie, powiat lubliniecki, gmina Pawonków, <br/>42-772 Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4<br/>Terminy: MAJ-CZERWIEC 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Pojedynczą usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób na trasie Ożarowice- Łagiewniki Wielkie- Ożarowice. Trasa: wyjazd z Ożarowic (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Ożarowice), przez Nakło Śląskie, Tarnowskie Góry do Łagiewnik Wielkich. Następnie powrót z Łagiewnik Wielkich, przez Koszęcin, Tworóg, Tarnowskie Góry, Nakło Śląskie do Ożarowic.<br/>Wyjazd z Ożarowic parking przy Urzędzie Gminy o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4) ok. godz. 15:30. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 01.06.2023 r.<br/><br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającą się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4). Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 29.05.2023r., 30.05.2023 r., 01.06.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-05-29 do 2023-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Łagiewniki Wielkie<br/>Lokalizacja: województwo śląskie, powiat lubliniecki, gmina Pawonków, <br/>42-772 Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4<br/>Terminy: Lipiec- sierpień 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Pojedynczą usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób na trasie Ożarowice- Łagiewniki Wielkie- Ożarowice. Trasa: wyjazd z Ożarowic (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Ożarowice), przez Nakło Śląskie, Tarnowskie Góry do Łagiewnik Wielkich. Następnie powrót tą samą trasą do Ożarowic.<br/>Wyjazd z Ożarowic parking przy Urzędzie Gminy o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 21.08.2023 r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4). <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 21.08.202r., 22.08.2023r., 24.08.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-08-21 do 2023-08-24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Łagiewniki Wielkie<br/>Lokalizacja: województwo śląskie, powiat lubliniecki, gmina Pawonków, <br/>42-772 Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4<br/>Terminy: wrzesień- październik 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Pojedynczą usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób na trasie Ożarowice- Łagiewniki Wielkie- Ożarowice. Trasa: wyjazd z Ożarowic (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Ożarowice), przez Nakło Śląskie, Tarnowskie Góry do Łagiewnik Wielkich. Następnie powrót tą samą trasą do Ożarowic.<br/>Wyjazd z Ożarowic parking przy Urzędzie Gminy o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 16.10.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Łagiewniki Wielkie, ul. Topolowa 4). <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 16.10.2023 r., 17.10.2023 r., 19.10.2023 r </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-16 do 2023-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Kamińsko ul. Kluczno 2<br/><br/>Lokalizacja: woj. śląskie, powiat kłobucki, gmina Przystajń, 42-142 PRZYSTAJŃ, KAMIŃSKO, UL. KLUCZNO 2.<br/>Terminy: MAJ-CZERWIEC 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem uczestników, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach. <br/>Trasa pierwsza: Nakło Śląskie- Kamieńsko, ul. Kluczno 2- Nakło Śląskie. Liczba uczestników 16 osób.<br/>Wyjazd z Nakła Śląskiego (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Świerklaniec), parking przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, o godz. 07:30. Wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamieńsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. Planowany termin realizacji usługi: 14.06.2023r.<br/><br/>Trasa druga: Myszków- Kamińsko, ul. Kluczno 2- Myszków. Liczba uczestników 21 osób. Trasa: wyjazd z Myszkowa, siedziba Starostwa Powiatowego (woj. śląskie, powiat myszkowski) do Kamińsko, ul. Kluczno 2. Następnie powrót tą samą trasą do Myszkowa.<br/>Wyjazd z Myszkowa o godz. 7:25, wyjazd z gospodarstwa (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 12.06.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji. <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 12.06.2023 r., 13.06.2023 r., 14.06.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-06-12 do 2023-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Kamińsko ul. Kluczno 2<br/><br/>Lokalizacja: woj. śląskie, powiat kłobucki, gmina Przystajń, 42-142 PRZYSTAJŃ, KAMIŃSKO, UL. KLUCZNO 2<br/>Terminy: LIPIEC- WRZESIEŃ 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach. <br/>Trasa pierwsza: Nakło Śląskie- Kamieńsko, ul. Kluczno 2- Nakło Śląskie. Liczba uczestników 16 osób.<br/>Wyjazd z Nakła Śląskiego (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Świerklaniec), parking przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamieńsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 11.09.2023r.<br/><br/>Trasa druga: Myszków- Kamińsko, ul. Kluczno 2- Myszków. Liczba uczestników 21 osób. Trasa: wyjazd z Myszkowa, siedziba Starostwa Powiatowego (woj. śląskie, powiat myszkowski) do Kamińsko, ul. Kluczno 2. Następnie powrót tą samą trasą do Myszkowa.<br/>Wyjazd z Myszkowa o godz. 7:25, wyjazd z gospodarstwa (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 04.07.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji. <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 04.07.2023 r., 05.07.2023 r., 11.09.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-04 do 2023-09-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Kamińsko ul. Kluczno 2<br/><br/>Lokalizacja: woj. śląskie, powiat kłobucki, gmina Przystajń, 42-142 PRZYSTAJŃ, KAMIŃSKO, UL. KLUCZNO 2<br/>Terminy: WRZESIEŃ- PAŹDZIERNIK 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach. <br/>Trasa pierwsza: Nakło Śląskie- Kamieńsko, ul. Kluczno 2- Nakło Śląskie. Liczba uczestników 16 osób.<br/>Wyjazd z Nakła Śląskiego (woj. śląskie, powiat tarnogórski, gmina Świerklaniec), parking przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamieńsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 20.10.2023r.<br/><br/>Trasa druga: Myszków- Kamińsko, ul. Kluczno 2- Myszków. Liczba uczestników 21 osób. Trasa: wyjazd z Myszkowa, siedziba Starostwa Powiatowego, (woj. śląskie, powiat myszkowski) do Kamińsko, ul. Kluczno 2. Następnie powrót tą samą trasą do Myszkowa.<br/>Wyjazd z Myszkowa o godz. 7:25, wyjazd z gospodarstwa (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 13.10.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamińsko, ul. Kluczno 2). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji. <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 13.10.2023 r., 18.10.2023 r., 20.10.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-13 do 2023-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162A<br/><br/>Lokalizacja: woj. śląskie, pow. częstochowski, gmina Kamienica Polska, 42-260 KAMIENICA POLSKA, UL. MARII KONOPNICKIEJ 162 A<br/>Terminy: MAJ-CZERWIEC 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach. <br/><br/>Trasa pierwsza: Żarnowiec- Kamienica Polska- Żarnowiec.<br/>Wyjazd z Żarnowca (woj. śląskie, powiat zawierciański, gmina Żarnowiec), parking przy szkole, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu.<br/>Planowany termin realizacji usługi: 31.05.2023r.<br/><br/>Trasa druga: Mikołów- Wojkowice-Kamienica Polska- Wojkowice- Mikołów. Wyjazd z Mikołowa (woj. śląskie, powiat mikołowski), siedziba Śląskiego ODR o godz. 07:00, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 02.06.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji. <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 31.05.2023r., 02.06.2023 r., 05.06.2023r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-05-31 do 2023-06-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gospodarstwo demonstracyjne: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162A<br/><br/>Lokalizacja: 42-260 KAMIENICA POLSKA, UL. MARII KONOPNICKIEJ 162 A<br/>Terminy: LIPIEC-WRZESIEŃ 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach. <br/><br/>Trasa pierwsza: Żarnowiec- Kamienica Polska- Żarnowiec.<br/>Wyjazd z Żarnowca (woj. śląskie, powiat zawierciański, gmina Żarnowiec), parking przy szkole, o godz. 7:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 07.09.2023 r.<br/><br/>Trasa druga: Mikołów- Wojkowice-Kamienica Polska- Wojkowice- Mikołów. Wyjazd z Mikołowa (woj. śląskie, powiat mikołowski), siedziba Śląskiego ODR o godz. 07:00, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 17.08.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji. <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 17.08.2023 r., 18.08.2023 r., 07.09.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-08-17 do 2023-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lokalizacja: 42-260 KAMIENICA POLSKA, UL. MARII KONOPNICKIEJ 162 A<br/>Terminy: WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2023, trzy oddzielne dni robocze. Ostateczny termin realizacji usługi zostanie podany na 7 dni przed datą realizacją usługi.<br/>Zamówienie obejmuje:<br/>1.	Podwójną usługę transportową z ubezpieczeniem dla 21 osób, w dwóch oddzielnych terminach, na dwóch oddzielnych trasach. <br/><br/><br/>Trasa pierwsza: Żarnowiec- Kamienica Polska- Żarnowiec.<br/>Wyjazd z Żarnowca (woj. śląskie, powiat zawierciański, gmina Żarnowiec), parking przy szkole, o godz. 07:30, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 23.10.2023r.<br/><br/>Trasa druga: Mikołów- Wojkowice-Kamienica Polska- Wojkowice- Mikołów. Wyjazd z Mikołowa (woj. śląskie, powiat mikołowski), siedziba Śląskiego ODR o godz. 07:00, wyjazd z gospodarstwa (adres: Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A) ok. godz. 15:00. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć uczestników wyjazdu na czas transportu. <br/>Planowany termin realizacji usługi: 24.10.2023r.<br/><br/>2.	Trzykrotną usługę cateringową każdorazowo dla 25 osób składającego się z bufetu kawowego, obiadu i deseru wraz z dowozem i obsługą w miejscu demonstracji (adres Kamienica Polska, ul. M. Konopnickiej 162 A). Catering serwowany w godzinach: bufet kawowy serwowany 2-krotnie w godz. 09:00-13:30, obiad - ok. godz. 13:30. Zgodnie z załączonym Programem Demonstracji. <br/>Planowany termin realizacji usługi, trzy oddzielne dni: 23.10.2023 r., 24.10.2023 r., 25.10.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-10-23 do 2023-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W każdej z części zamówienia Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty (spośród ofert, które nie zostały odrzucone) na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Nr Nazwa kryterium Waga<br/>1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienie w pełnym zakresie (C) 100%<br/><br/>2. Kryterium cena – liczba punktów, którą otrzyma oferta Wykonawcy, na podstawie kryterium ceny, będzie obliczana według następującego wzoru:<br/><br/>C=C_n/C_0 ×100<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie badanej;<br/>Co – cena za realizację niniejszego zamówienia w ofercie badanej,<br/>Cn – najniższa cena, za realizację zamówienia spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu.<br/><br/>3. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Oceniane będą tylko te oferty, które spełniają warunki zawarte w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi<br/>3. Zmiana Umowy w zakresie istotnych jej postanowień jest dopuszczalna, w następujących przypadkach:<br/>1) wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy;<br/>2) wystąpienia siły wyższej;<br/>3) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca ani Zamawiający nie są odpowiedzialni;<br/>4) konieczności dopasowania treści umów do zmian legislacyjnych (prawo, podatki, składki);<br/>5) konieczności dopasowania treści umów do zmian wytycznych realizacji projektów;<br/>6) zaprzestania realizacji projektu;<br/>7) zaprzestania finansowania projektu przez Instytucję Pośredniczącą z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;<br/>8) zmiany terminu realizacji poszczególnych szkoleń.<br/>4. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-05 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Załacznik nr 1 do SWZ zawiera szczegółowe wymagania dotyczące świadczonych usług : <br/>a	Usługa transportowa; <br/>b.	Usługa cateringowa – bufet kawowy, obiad i deser

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com