JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230426/0019278401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Uniejów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019579</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Błogosławionego Bogumiła 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Uniejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@uniejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://uniejow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Uniejów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d500f76f-e3fb-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00192784</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00047827/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Rozbudowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Uniejów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, V Ochrona środowiska, Działanie V.2 Gospodarka odpadami </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W przedmiotowym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów, oświadczeń, wniosków,<br/>zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się za przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. W<br/>sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za<br/>pomocą poczty elektronicznej (e-mail: urzad@uniejow.pl lub ze służbowej poczty elektronicznej pracowników Urzędu Miasta w<br/>Uniejowie z rozszerzeniem @uniejow.pl) z zastrzeżeniem, iż złożenie oferty może odbyć się wyłącznie za pomocą powyższej<br/>Platformy.a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie gminy Uniejów;<br/>https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej<br/>d) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury<br/>założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>3 Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>12. Wymagania dotyczące formatu dokumentów oraz wymagania techniczne :<br/>1) Zamawiający wskazuje minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>d)Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>3)Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>4) Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku<br/>z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.9) Informacje dotyczące<br/>odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pcwykonujac-<br/>ponizsze-kroki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Uniejów, z siedzibą ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99 – 210<br/>Uniejów, telefon 63 288 97 40, fax 63 288 97 43; 63 288 97 40 wew. 43, adres e-mail: urzad@uniejow.pl;2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Uniejów jest Pan Andrzej Olszak, kontakt: adres email:<br/>daneosobowe@uniejow.pl, telefon 888-259-832;<br/>Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. b RODO.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 7 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.8.2023AB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa<br/>punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Uniejów”<br/>2.Działka objęta przedmiotowym projektem zagospodarowania terenu znajduje w Uniejowie przy ul. Dąbskiej , na terenie<br/>działek ewidencyjnych nr 1701/4, 1704/1, 1705/1, 1708/1, 1709/1 obręb 1 gm. Uniejów. Wskazana powierzchnia terenu<br/>PSZOK wraz z projektowaną drogą wynosi 8300 m2. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie przylegającym do istniejącej<br/>oczyszczalni ścieków.<br/>3. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie:<br/>3.1 Robót przygotowawczych i rozbiórkowych(nawierzchnia z kostki betonowej, ogrodzenia , oświetlenia)<br/>3.2 Wiaty do składowania odpadów<br/>Obiekt w konstrukcji stalowej – ściany boczne i tylna z blachy trapezowej, dach jednospadowy w konstrukcji stalowej kryty<br/>blachą trapezową, nachylenie połaci 5°.Wymiary wiaty 30,30 x 12,29 m, wysokość w najwyższym punkcie 5,00 m.<br/>Powierzchnia zabudowy wiaty 372,40 m2<br/>3.3 Placu betonowo -polimerowego na pojemniki na odpady- o powierzchni 507,90 m2 Konstrukcja placu polimerowego:<br/>- podbudowa z 27 cm kruszywa łamanego 0/31,50mm<br/>- beton podkładowy C12/15 gr. 10cm<br/>- 2 warstwy folii PE izolacyjno-poślizgowej gr 0,3mm<br/>- płyta betonowa z betonu C25/30 z polimerowym zbrojeniem rozproszonym (1,5%) gr. 20 cm<br/>3.4 Kontenera na odpady niebezpieczne.<br/>Obiekt o wymiarach zewnętrznych 6,50 x 2,30 m i wysokości 2,90 m, jednoprzestrzenny w konstrukcji stalowej.<br/>Powierzchnia zabudowy 14,95 m2 . Ściany kontenera z blachy trapezowej, dach pokryty blachą trapezową, izolacja z wełny<br/>mineralnej o grubości 120 mm. Na całej powierzchni podłogi wanna ociekowa ze stali nierdzewnej, pokryta kratą ze stali<br/>nierdzewnej. Kontener wyposażony w bramę dwuskrzydłową o wymiarach 2,40 x 2,00 m.<br/>3.5 Wjazdu i placu manewrowego - o powierzchni 2987,34 m2<br/>Konstrukcja :<br/>- zastabilizowane cementem podłoże grubości 20 cm o Rm=2,5 MPa<br/>- kruszywo łamane 0/31,50mm gr 25 cm<br/>- warstwa pospółki gr. 4 cm<br/>- kostka betonowa bezfazowa typu „Behaton” gr. 8cm<br/>3.6 Prac z zakresu zieleni izolacyjnej i terenów zielonych,<br/>3.7 Tablic edukacyjnych i informacyjnych,<br/>3.8 Ogrodzenie z bramą przesuwną<br/>Zakres obejmuje wymianę istniejącego ogrodzenia na nowe o łącznej długości 279,2mb. wraz z dwoma bramami<br/>przesuwnymi o szerokości 6m i 5m i wysokości 1,7m. Bramy wyposażone w szlaban z silnikiem 24V i centralą sterującą.<br/>Parametry planowanego ogrodzenia panelowego:<br/>-wysokość nap powierzchnią terenu: 170cm<br/>- przekrój słupka; 4x6cm- podmurówka betonowa<br/>- grubość drutów poziomych: 5mm<br/>- grubość drutów poziomych: 5mm<br/>- wielkość oczka: 5x20 9<br/>3.9 Miejsc parkingowych w tym dla osób niepełnosprawnych<br/>3.10. Sieci i instalacje: wodociągowej, elektroenergetycznej<br/>Zasilanie z istniejącej stacji transformatorowej w ramach rezerwy mocy. Zasilanie odbywać się będzie poprzez złącze<br/>rozdzielcze. Ze złącza kablowego przewiduje się zasilenia wiaty na składowanie odpadów, kontenera na odpady<br/>niebezpieczne, bram wjazdowych oraz oświetlenia zewnętrznego. Rozdział energii do poszczególnych odbiorników<br/>odbywać się będzie w gruncie. Linie kablowe do obiektów zostaną wprowadzone poprzez przepusty gazo i wodoszczelne.<br/>Moc przyłączeniowa na poziomie 20kW.<br/>Oświetlenie zewnętrzne:<br/>słupy oświetleniowe zasilane ze złącza kablowego własności Inwestora. Oświetlenie na 9 metrowych slupach z<br/>wysięgnikiem 1m. Na słupie należy zamontować oprawę o mocy 102W. Zasilanie poszczególnych opraw oświetleniowych<br/>należy wykonać z tabliczek elektrycznych wewnątrz słupów, przy użyciu kabli elektroenergetycznych typu YKYżo 3x1,5 mm.<br/>Sterowanie oświetleniem zewnętrznym odbywać się będzie z zegara astronomicznego z czujnikiem zmierzchowym.<br/>Na istniejących słupach oświetleniowych ( przeznaczonych do demontażu) znajdują się kamery monitoringu CCTV. Na 3<br/>istniejących słupach oświetleniowych (przeznaczonych do demontażu) znajdują się kamery monitoringu CCTV (łącznie 12<br/>szt.). Po stronie Wykonawcy będzie ich demontaż, a następnie montaż na nowo projektowanych słupach oświetleniowych.<br/>Instalacje elektryczne wewnętrzne:<br/>Wewnątrz każdego z obiektów przewiduje się zabudowę rozdzielnicy głównej, zasilającej urządzenia oraz instalacje<br/>wewnątrz lokalu.<br/>Z rozdzielnic zostaną wyprowadzone przewody:<br/>-zasilania oświetlenia podstawowego<br/>- gniazd ogólnego przeznaczenia<br/>Obwody odbiorcze należy zabezpieczyć wyłącznikami różnicowoprądowymi, nadprądowymi, bezpiecznikami topikowymi lub<br/>wyłącznikami silnikowymi. Obiekty nie wymagają przeciwpożarowych wyłączników prądu.<br/>Instalacje wodociągowe: Przedmiotowy obiekt zasilany będzie w wodę na cele podlewania zieleni na terenie PSZOK. Pobór<br/>zużycia wody na cele socjalne realizowany poprzez wodomierz główny zlokalizowany w projektowanej studni<br/>wodomierzowej.<br/>4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo budowlane , ustawie Kodeks<br/>cywilny i ustawie Prawo zamówień publicznych .<br/>5. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, w szczególności z<br/>przepisami techniczno budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz<br/>przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej</p> <p class="mb-0">45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny<br/>ofert:<br/>a) Cena<br/>b) Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady<br/>Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie będzie<br/>podlegać odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punków wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>Ko = C + Kg<br/>gdzie:<br/>Ko – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”<br/>Kg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady<br/>4.3.2.) Sposób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w<br/>Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeżeli<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>b)Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie<br/>dysponował co najmniej:<br/>a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do<br/>pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, bez<br/>ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na<br/>podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w<br/>zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>b) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót sanitarnych, posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,<br/>minimum w ograniczonym zakresie , w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na<br/>podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w<br/>zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>c) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót elektrycznych, posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,<br/>bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub<br/>posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień<br/>uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>d) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót drogowych , posiadającą<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi,<br/>w minimum ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej drogowej lub posiadającą inne równoważne uprawnienia<br/>wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami<br/>budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>Uwaga:<br/>1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów upoważniające do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym<br/>zamówieniem.<br/>2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na<br/>zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015<br/>r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2021,<br/>poz. 1646).<br/>3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób,które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub<br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i<br/>zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia – nie spełnia.<br/>Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać<br/>wykluczeniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3. Zamawiający wzywa ,wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w ,rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty ,częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;3 ) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o ,którym mowa w art. 125 ust 1. ustawy Pzp , w zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez Zamawiającego zgodnie ,z załącznikiem 7 do SWZ<br/>4 ) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w ,zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których<br/>mowa w Rozdziale IX pkt. 4 ppkt 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym<br/>mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich ,przypadków, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 4 ppkt 4), zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.2) ,wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w mRozdziale VI ust 2 pkt. 4) lit. b) specyfikacji - załącznik nr 6 do SWZ<br/>8. Poleganie na zasobach innych podmiotów<br/>1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.<br/>2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z ,oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, ,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 2a i Załącznik 3a do SWZ).<br/>3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe<br/>lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem ,Wykonawcy.<br/>4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy mwykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>5) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających swoje zasoby musi przedstawić podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust 4 pkt 1), pkt 3) i pkt 4)<br/>powyżej dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z<br/>Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/> Zbiorcze zestawienie kosztów – Załącznik nr 1.1 do SWZ<br/> Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do<br/>SWZ.<br/> Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/> Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę, zgodnie z Załącznikiem nr 3<br/>do SWZ.<br/> Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca, zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ – jeżeli dotyczy.<br/> Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy<br/>(wzór zobowiązania - Załącznik nr 8 do SWZ).<br/> Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – (o ile ofertę składa pełnomocnik). Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta.<br/> Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki<br/>cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum,<br/> uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913 ze zm., dalej jako „ustawa o<br/>zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”) (jeśli dotyczy).<br/> dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.<br/>3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 18 8557 0009 2005 0200 0130 0026 podając w<br/>tytule wpłaty tytuł postępowania<br/>a) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,<br/>b)Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>d) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>f) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę<br/>poręczenia lub gwarancji.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku Wykonawcy zgodnie z wymogami art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną (-e) do<br/>jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców.<br/>3. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej, a jego treść winna zawierać w szczególności<br/>wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/> ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i<br/>sposób reprezentacji.<br/>6. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>7. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wskazują w formularzu<br/>ofertowym pkt 14 które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający dopuszcza łączenie zasobów, o<br/>których mowa w rozdziale VI SWZ, Wykonawcy mogą wykazać spełnienie warunków łącznie.<br/>9. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia.<br/>10. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. IX SWZ, przy<br/>czym:<br/> podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt IX pkt. 4 ppkt. 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt VI.<br/> podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt IX pkt 2 SWZ składa każdy z nich. Oświadczenia ( załącznik 2 i 3)<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>12. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych w<br/>dokumentacji postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku:<br/>1) konieczności wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie przedmiotu<br/>zamówienia,2) konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które nie<br/>zostały przewidziane w dokumentacji projektowej ani pozostałej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego<br/>3) zmiany ewentualnych decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone będą roboty budowlane objęte<br/>umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji postepowania o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji postepowania o<br/>udzielenie zamówienia, jeżeli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego możliwe jest wykonanie robót przy<br/>zastosowaniu innej technologii lub materiałów- pełen opis w SWZ<br/>5. Dopuszczalna jest zmiana technologii wykonania robót lub materiałów przewidzianych w dokumentacji postepowania o<br/>udzielenie zamówienia w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub materiałów na rynku budowlanym albo<br/>zaniechania produkcji materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, co utrudnia możliwość wykonania przedmiotu<br/>umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wykonawca, pomimo zachowania należytej<br/>staranności, nie mógł temu zapobiec.<br/>6. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które będą miały wpływ na<br/>przedłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy<br/>2) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnych charakterze, w tym klęski żywiołowe,<br/>warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów,<br/>warunki pogodowe uniemożliwiające ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez<br/>wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. Na tę okoliczność kierownik budowy sporządzi wpis do<br/>dziennika budowy, który potwierdzi Inspektor Nadzoru; Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki<br/>atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy.<br/>3) wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez zamawiającego,<br/>konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, nastąpi odmowa wydania przez organ administracji<br/>lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę.<br/>4) wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji tj.: odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji<br/>podziemnej, odkrycie wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, i będzie to miało wpływ na<br/>harmonogram i termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy.<br/>5) zwłoki w działaniu instytucji opiniujących, uzgadniających oraz wydających decyzje administracyjne ponad czas (termin)<br/>wynikający z przepisów prawa<br/>6) opóźnienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego, które to inwestycje lub roboty<br/>kolidują z wykonaniem robót objętych umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie umowy,<br/>7) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością<br/>wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę,<br/>8) zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość<br/>wykonania umowy w terminie w niej ustalonym,<br/>9)wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana w zakresie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej &#34;zabezpieczenie&#34;) w wysokości 5% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długości okresu gwarancji, na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za<br/>wady przewidziana została na 60 miesięcy.Maksymalny okres gwarancji na który Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady wynosi 72 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania.Przedmiot zamówienia w zakresie wykonania robót budowlanych nie został podzielony na części.<br/>Wykonanie tego rodzaju robót budowlanych w jednym zamówieniu jest ekonomicznie uzasadnione ze względu na możliwość wynegocjowania przez jednego Wykonawcę niższych cen za kompleksową ilość materiałów i usług, co<br/>bezpośrednio przekłada się na korzystniejszą cenę oferty. Podział zamówienia spowodowałby wzrost kosztów pośrednich<br/>inwestycji oraz istotne utrudnienie koordynacji skutkujące zagrożeniem prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia mają na celu realizację obiektu budowlanego<br/>stanowiącego spójną techniczno-użytkową całość. Obiektem budowlanym w myśl Prawa budowlanego jest budynek wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, budowla stanowiąca całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, a także obiekt małej architektury (art. 3 pkt 1).<br/>Brak kompleksowej realizacji poszczególnych systemów obiektowych przez jednego wykonawcę może doprowadzić do braku właściwego wykonania robót, wydłużenia czasu realizacji oraz utraty gwarancji na inne elementy wykończenia<br/>Niepodzielenie zamówienia na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Wykonawcy należący do MŚP nie będą mieli trudności z jego<br/>całościowym wykonaniem. Zamawiający w odrębnym postępowaniu dokona zakupu urządzeń ruchomych , tj. wag, pojemników na odpady, regałów itp.<br/>dokona zakupu urządzeń ruchomych , tj. wag, pojemników na odpady, regałów itp.<br/>3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.<br/>4.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.<br/>5.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.<br/>6.Zamawiający dopuszcza wyłącznie rozliczenia w PLN.<br/>7.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl<br/>https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl/pn/gminauniejow/demand/notice/publicpzp/current/list?<br/>Dodatkowo wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą będą dostępne na stronie internetowej<br/>https://bip.uniejow.pl<br/>https://bip.uniejow.pl/zamowienia/tryb/18/lista/0<br/>21. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie stosunku pracy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności robotników<br/>budowlanych i pokrewnych wykonujących roboty związane z realizacją umowy, z wyłączeniem czynności polegających na<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie polegających na ,kierowaniu budową lub innymi robotami<br/>budowlanymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z<br/>dnia 26 czerwca 1974 roku – kodeks pracy (Tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.) Obowiązek ten dotyczy<br/>także podwykonawców .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com