JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/0019863001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Cielądzu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA CIELĄDZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750148199</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cielądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">468152429</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@cieladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cieladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Cielądzu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f68125e0-e595-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00198630</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053536/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Cielądzu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f68125e0-e595-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/><br/>Zagadnienia proceduralne:<br/>Wioleta Strulak, tel. 46 815 24 29 wew. 7, email: zp@cieladz.pl <br/><br/>Zagadnienia merytoryczne:<br/>Jarosław Krawczyk, tel. 46 815 24 29, wew. 5, email: budownictwo@cieladz.pl <br/><br/>4.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f68125e0-e595-11ed-9355-06954b8c6cb9<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>5.	Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>ocds-148610-f68125e0-e595-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>7.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga<br/>posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>8.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych<br/>będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/><br/>16.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>17.	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e<br/>Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>18.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i<br/>Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@cieladz.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/><br/>Pozostałe zapisy w SWZ Rozdział XVI</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust 1. i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cielądz z siedzibą w Urzędzie Gminy w Cielądzu 59, 96-214 Cielądz., adres e-mail: urzad@cieladz.pl, tel. +48 /46/ 815 24 29<br/>2) Chcąc zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych osobowych Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, do którego w sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych należy się zgłaszać na adres: iod@cieladz.pl. <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) Administrator może przetwarzać dane osób, od których bezpośrednio ich nie pozyskał, <br/>w następujących zakresach: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, informacje o zajmowanym stanowisku w strukturach, rodzaj i wymiar zawartej umowy oraz jej czasookres. Zakres danych osobowych, które są przetwarzane, zależy od indywidualnej sytuacji i potrzeby.<br/>5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.<br/>6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. W przypadku dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych dokumentacja zamówień publicznych oraz umowa zawarta w wyniku postępowania będą przechowywane przez okres określony zgodnie z wytycznymi projektu, z którego uzyskano dofinansowanie.<br/>7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8) W odniesieniu      do      Pani/Pana      danych      osobowych      decyzje      nie      będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>9) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>10) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz treść pkt. 3.15) ogłoszenie - RODO (obowiązek informacyjny) oraz SWZ Rozdział II.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Or.SO.2714.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury sportowej na terenie Szkoły Podstawowej w Cielądzu. Teren budowy stanowi północną część działki nr 193/1. Zakres realizacji inwestycji obejmuje:<br/>- wykonanie projektu budowlanego dla całości inwestycji (projekt architektoniczny i elektryczny) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń w dla realizacji inwestycji<br/>- wykonanie boiska do gry w piłkę nożną z nawierzchnią ze sztucznej trawy;<br/>- wykonanie boiska wielofunkcyjnego (do gry w koszykówkę, piłkę ręczną, tenisa i siatkówkę) z nawierzchnią syntetyczną gumowo-poliuretanową;<br/>- wykonanie bieżni wraz z piaskownicą do skoków w dal – nawierzchnia syntetyczna gumowo poliuretanowa dla bieżni oraz piasek w piaskownicy;<br/>- utwardzenie z kostki betonowej wokół boisk wraz z rezerwą terenu pod trybuny wzdłuż<br/>południowej części boiska do piłki nożnej;<br/>- oświetlenie oraz monitoring obiektu;<br/>- wyposażenie boisk w sprzęt sportowy - bramki do piłki nożnej i ręcznej, kosze do koszykówki, słupki i siatki do siatkówki i tenisa oraz tuleje, siatki i tablicę informacyjną z regulaminem.<br/>- elementy zagospodarowania terenu (np. chodniki, ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna z regulaminem, stojaki na rowery),<br/>- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych obiektów, oraz uzyskanie wszelkich przewidzianych prawem dokumentów niezbędnych do użytkowania obiektu. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres robót określają załączone do niniejszej SWZ dokumenty:<br/><br/>1.	Koncepcja zagospodarowania terenu – załącznik nr 6<br/>2.	Koncepcja techniczna – branża elektryczna – załącznik nr 7a<br/>3.	Rysunki do Koncepcji technicznej branży elektrycznej – Załącznik nr 7b<br/>4.	STWiOR branża budowlana – załącznik nr 8a<br/>5.	STWiOR branża elektryczna – załącznik nr 8b<br/>6.	Przedmiar robót – branża budowlana – załącznik nr 9a<br/>7.	Przedmiar robót – branża elektryczna – załącznik nr 9b </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi</p> <p class="mb-0">45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">32424000-1 - Infrastruktura sieciowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.<br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.<br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.<br/><br/>Kryteria i ich opis:<br/>Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1)	cena brutto – 60%,<br/>2)	okres gwarancji – 40%.<br/><br/>Sposób obliczania wartości punktowej kryteriów:<br/><br/>Kryterium nr 1 „cena brutto” gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:       Cn<br/>Liczba punktów    = -----------------    x 100 pkt x 60%<br/>                Cb<br/> gdzie:<br/> - Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/> - Cb – cena oferty badanej<br/><br/>Założenie:<br/>a) Punktacja, jaką otrzyma Wykonawca w ramach kryterium „cena brutto” w niniejszym postępowaniu zostanie ustalona zgodnie ze wzorem określonym powyżej;<br/>b) 60% (waga kryterium „cena brutto”) – oznacza, że w postępowaniu można uzyskać maks. 60 pkt w ramach kryterium (60% ze 100 pkt).<br/><br/>Kryterium nr 2 „okres gwarancji” oceniane będzie jak niżej gdzie:<br/> <br/>                                                    Gb<br/>Liczba punktów = ----------------------    x 100 pkt x 40%<br/>                  Gn<br/>gdzie:<br/> - Gb – gwarancja oferty badanej<br/> - Gn – najdłuższa gwarancja spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/><br/>Założenie:<br/>a)	Punktacja, jaką otrzyma Wykonawca w ramach kryterium „okres gwarancji” w niniejszym postępowaniu zostanie ustalona zgodnie ze wzorem określonym powyżej;<br/>b)	Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru wykonanych robót. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym przedstawi okres gwarancji niższy niż 60 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.<br/>c)	Maksymalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia dopuszczany przez Zamawiającego wynosi 84 miesiące licząc od dnia odbioru wykonanych robót. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym zaoferuje gwarancję dłuższą niż 84 miesiące, dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy.<br/>d)	40% (waga kryterium „okres gwarancji”) – oznacza, że w postępowaniu można uzyskać maks. 40 pkt w ramach kryterium (40% ze 100 pkt).<br/><br/>Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych za kryteria wymienione w Rozdziale. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Ustawie i spełnia wymagania określone w SWZ oraz została uznana za najkorzystniejszą gdyż uzyskała największą liczbę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że zgodnie z załacznikiem nr 3 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:<br/>- co najmniej 1 robotę której przedmiotem była budowa, przebudowa lub modernizację obiektu sportowego o nawierzchni ze sztucznej trawy, o powierzchni minimum 1300,00 m2 oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty. Zgodnie z załącznik nr 3.<br/><br/>- co najmniej 1 robotę, której przedmiotem było wykonanie budowy, przebudowy lub modernizacji obiektu sportowego, w szczególności wykonanego z nawierzchni syntetycznej gumowo-poliuretanowej o powierzchni wykonanych robót nie mniejszej niż 800,00 m² oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty. Zgodnie z załącznik nr 3<br/><br/>b) Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że zgodnie z załącznikiem nr 4 , dysponuje:<br/><br/>-	Kierownik budowy – osobą posiadającą uprawnienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio odpowiadających przepisów oraz załączeniem dowodów określających posiadane uprawnienia.<br/>(Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane).<br/><br/>-	Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami elektrycznymi oraz załączeniem dowodów określających posiadane uprawnienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 10), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2022 r., poz. 2581 z późn.zm. ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu <br/>a) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 3) wykonanych nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. <br/>b) wykazu osób (załącznik nr 4) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przewiduje obowiązek przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>W celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy przedstawić poniższe<br/>dokumenty:<br/>a) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni tj. mata + trawa+<br/>wypełnienie EPDM z recyklingu czarny przeprowadzonego przez specjalistyczne<br/>laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football<br/>Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie<br/>wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji.<br/>b) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla<br/>systemu sztucznej trawy (mata + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z<br/>recyklingu czarny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1 oraz spełnienie<br/>wszystkich parametrów określonych w dokumentacji;<br/>c) Raportu z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane<br/>przez FIFA na min 20.000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej<br/>(trawa+ mata+ wypełnienie), który ma potwierdzać że po 20 000 cykli Lisport XL nie<br/>stwierdzono nadmiernego rozszczepiania i znaczących oznak pękania przędzy<br/>d) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta<br/>e) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu<br/>f) Karta techniczna maty prefabrykowanej<br/>g) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia<br/>h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną<br/>inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na to zadanie;<br/>i) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, ze<br/>włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek -<br/>Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków<br/>j) Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż<br/>oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);<br/>k) Raport z badań włókna oferowanej trawy syntetycznej na zawartość<br/>wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych(WWA) potwierdzający<br/>zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH z 2013 roku lub dalsze.<br/>l) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium<br/>potwierdzające, że trawa syntetyczna spełnia zalecenia dotyczące ochrony środowiska<br/>zgodnie z normą DIN 18035-7:2019-12 „Boisko sportowe – Część 7: Systemy murawy<br/>syntetycznej”<br/><br/>Z uwagi na bardzo intensywne użytkowanie obiektu Zamawiający dodatkowo żąda:<br/><br/>Raport z badań testu Lisport na min. 500.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej<br/>przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium zgodnie z normą EN 15306<br/>„Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania”<br/>potwierdzający, że nawierzchnia po min. 500.000 cykli nie wykazuje poważnych uszkodzeń.<br/>Dopuszcza się badania dla innego modelu trawy wykonanej z dokładnie tego samego rodzaju<br/>włókna co oferowana nawierzchnia.<br/><br/>W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu<br/>z nawierzchni syntetycznej, Wykonawca dołączy do oferty niżej podane dokumenty o parametrach równoważnych lub wyższych:<br/><br/>• Atest PZH<br/>• Badania IAAF – kompletny raport<br/>• Certyfikat IAAF<br/>• Karta Techniczna potwierdzona przez producenta<br/>• Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta (wyłącznie na etapie składania<br/>ofert)<br/>• Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014<br/>• Nawierzchnia powinna być przyjazna dla ludzi korzystających z niej i otoczenia, a<br/>zawartość związków chemicznych nie powinna przekroczyć wartości określonych w<br/>normie. Wymaga się badań potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2021-08<br/>• Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przewiduje obowiązek przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.<br/><br/>W celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni należy przedstawić poniższe<br/>dokumenty:<br/>a) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni tj. mata + trawa+<br/>wypełnienie EPDM z recyklingu czarny przeprowadzonego przez specjalistyczne<br/>laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football<br/>Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie<br/>wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji.<br/>b) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla<br/>systemu sztucznej trawy (mata + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z<br/>recyklingu czarny) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1 oraz spełnienie<br/>wszystkich parametrów określonych w dokumentacji;<br/>c) Raportu z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane<br/>przez FIFA na min 20.000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej<br/>(trawa+ mata+ wypełnienie), który ma potwierdzać że po 20 000 cykli Lisport XL nie<br/>stwierdzono nadmiernego rozszczepiania i znaczących oznak pękania przędzy<br/>d) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta<br/>e) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu<br/>f) Karta techniczna maty prefabrykowanej<br/>g) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia<br/>h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną<br/>inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na to zadanie;<br/>i) raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, ze<br/>włókno oferowanej trawy spełnia wymagania normy EN 71-3, Bezpieczeństwo zabawek -<br/>Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków<br/>j) Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż<br/>oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);<br/>k) Raport z badań włókna oferowanej trawy syntetycznej na zawartość<br/>wielopierścieniowych węglowodanów aromatyzowanych(WWA) potwierdzający<br/>zgodność z Rozporządzeniem (WE) REACH z 2013 roku lub dalsze.<br/>l) Raport z badań przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium<br/>potwierdzające, że trawa syntetyczna spełnia zalecenia dotyczące ochrony środowiska<br/>zgodnie z normą DIN 18035-7:2019-12 „Boisko sportowe – Część 7: Systemy murawy<br/>syntetycznej”<br/><br/>Z uwagi na bardzo intensywne użytkowanie obiektu Zamawiający dodatkowo żąda:<br/><br/>Raport z badań testu Lisport na min. 500.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej<br/>przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium zgodnie z normą EN 15306<br/>„Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania”<br/>potwierdzający, że nawierzchnia po min. 500.000 cykli nie wykazuje poważnych uszkodzeń.<br/>Dopuszcza się badania dla innego modelu trawy wykonanej z dokładnie tego samego rodzaju<br/>włókna co oferowana nawierzchnia.<br/><br/>W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu<br/>z nawierzchni syntetycznej, Wykonawca dołączy do oferty niżej podane dokumenty o parametrach równoważnych lub wyższych:<br/><br/>• Atest PZH<br/>• Badania IAAF – kompletny raport<br/>• Certyfikat IAAF<br/>• Karta Techniczna potwierdzona przez producenta<br/>• Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta (wyłącznie na etapie składania<br/>ofert)<br/>• Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014<br/>• Nawierzchnia powinna być przyjazna dla ludzi korzystających z niej i otoczenia, a<br/>zawartość związków chemicznych nie powinna przekroczyć wartości określonych w<br/>normie. Wymaga się badań potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2021-08<br/>• Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/><br/>a) Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w załączniku nr 1.<br/><br/>b)	Wypełniony interaktywny formularz ofertowy –udostępniony na platformie e-Zamówienia<br/><br/>c)	Wypełniony formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>d) Kosztorys ofertowy –sporządzony na podstawie przedmiarów robót. <br/><br/>e)	Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z Rozdziałem XIII.<br/><br/>f)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 PZP:<br/>•	o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 1 SWZ;<br/>•	spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w rozdziale VII ust. 2 SWZ;<br/>Wzór oświadczenia, o których mowa powyżej znajdują się w załączniku nr 2, 2a do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 2a do SWZ).<br/><br/>g)	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 10.<br/><br/>h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).<br/><br/>i)	Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:<br/>18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 13.06.2023r.<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej , numer rachunku 94 9291 0001 0064 5126 2000 0430<br/>z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr Or.SO.2714.6.2023”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz  wskazanie  ich  siedzib.  Beneficjentem  wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Cielądz, Cielądz 59, 96-214 Cielądz.<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, <br/>na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium <br/>w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:<br/>2	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. <br/>3	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.<br/>4	W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VII wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:<br/>1) Okoliczności skutkujące koniecznością zmiany terminu umowy, takie jak:<br/>a) konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych, w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót,<br/>b) konieczność wykonania robót zamiennych, wobec robót określonych w dokumentacji projektowej, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a których nie można wykonać w pierwotnym terminie,<br/>c) wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób,<br/>d) odkrycia przeszkód, instalacji i urządzeń na terenie budowy, których nie naniesiono na dokumentację projektową i których wystąpienie powoduje konieczność zmiany sposobu wykonania robót,<br/>e) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania decyzji, zgód lub innych dokumentów, które te przepisy narzucają,<br/>f) następstw działania organów administracji,<br/>g) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym,<br/>Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu o okres niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, tj.    nie może przekroczyć czasu trwania okoliczności uzasadniającej zmianę.<br/>2) Okoliczności skutkujące zmianą ceny ofertowej, a tym samym wartości umowy tj.:<br/>a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji zamówienia,<br/>b) w przypadku wystąpienia robót, których rozliczenie zostało opisane w § 9 ust. 1 umowy;<br/>3) Konieczności zastosowania robót zamiennych z powodu:<br/>a) konieczności zastosowania materiałów innych niż były przewidziane w projekcie w szczególności z uwagi na wycofanie przedmiotowych materiałów z produkcji,<br/>b) konieczność zastosowania innych materiałów oraz technologii niż były przewidziane w projekcie z uwagi na zmianę przepisów, norm,<br/>c) stwierdzenie odmiennych niż w dokumentacji projektowej warunków w terenie,<br/>d) zmian uzasadnionych koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienie procesu budowy;<br/>Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawia propozycję zmian zawierającą opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Propozycja taka wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.<br/>4) Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;<br/>5) Zmiany podwykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:<br/>a) jeżeli podwykonawca nie został zaakceptowany przez Zamawiającego,<br/>b) podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością,<br/>c) podwykonawca uległ likwidacji,<br/>d) doszło do rozwiązania umowy łączącej podwykonawcę z Wykonawcą,<br/>e) w innych przypadkach przewidzianych w umowie,<br/>f) nie doszło do podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a wskazanym w ofercie podwykonawcą.<br/>3. Warunkiem dokonania zmian, jest podpisanie aneksu, poprzedzonego złożeniem wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającym: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy (w przypadku wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych) i termin wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> W ramach realizowanej inwestycji Zamawiający wymaga od Wykonawcy corocznego przeglądu i wykonania niezbędnych prac konserwacyjnych obiektu sportowego przed sezonem wiosennym, w okresie trwania gwarancji.<br/>Zamawiający wymaga uzgodnienia na etapie realizacji inwestycji kolorów ogrodzenia oraz innych elementów wyposażenia i montażu.<br/><br/>2.	Całość prac będzie nadzorowana przez inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiającego.<br/><br/>4.	Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę z którym podpisze umowę na realizacje zamówienia do ubezpieczenia w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – OC z tytułu realizacji robót z sumą ubezpieczenia w wysokości 50% wartości Wynagrodzenia oraz ubezpieczenia z tytułu wszystkich ryzyk budowlano- montażowych (CAR) z sumą ubezpieczenia w wysokości 100% wartości wynagrodzenia.<br/><br/>5.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca do złożonej oferty załączył kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót.<br/><br/>9.	Minimalny okres gwarancji za wady przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru wykonanych robót.<br/><br/>10.	Zadanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>11. Wszelkie spory, jakie mogą wyniknąć w związku z realizacją niniejszego zamówienia, a dotyczące roszczeń cywilnoprawnych w    sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, Strony będą rozstrzygać w pierwszej kolejności polubownie, w szczególności w trybie mediacji lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>12.	    Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w następujący sposób:<br/>1. Płatność 2% wartości kontraktu po przekazaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwoleń przewidzianych ustawą Prawo Budowlane.<br/>2.	Druga płatność w wysokości do 98 % pozostałej kwoty wynagrodzenia po zakończeniu realizacji inwestycji. Faktura końcowa wystawiona po wykonaniu i odbiorze końcowym wszystkich robót – na podstawie protokołu odbioru końcowego robót i końcowego rozliczenia robót zaakceptowanego przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Protokół odbioru wystawiony będzie do 5 dni od zgłoszenia zakończenia prac.<br/>13.	Celem uniknięcia wątpliwości, mając na względzie fakt, że zadanie jest finansowane z udziałem Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych - Strony wskazują, że wynagrodzenie będzie płatne w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i wystawienia faktury przez Wykonawcę.<br/><br/>17. Ofertę należy złożyć z wymaganymi załącznikami:<br/>1)	Interaktywny Formularz ofertowy – dostępny na platformie eZamówienia w podglądzie postępowania, w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/>2)	Formularz cenowy – załącznik nr 1;<br/>3)	Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie przedmiarów robót,<br/>4)	Przedmiotowe środki dowodowe, zgodnie z Rozdziałem XIII,<br/>5)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125- załącznik nr 2;<br/>6)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 - załącznik nr 2a – jeśli dotyczy;<br/>7)	Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności;<br/>8)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 10- jeśli dotyczy.<br/><br/> Przed zawarciem umowy Wykonawca:<br/>1. poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,<br/>2)złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, na maksymalnie 2 dni przed przystąpieniem do robót.<br/>3)dokona zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>4)złoży wstępny harmonogram realizacji zamówienia,<br/>5)Przedstawi Polisy ubezpieczeniowe: OC i od wszelkich ryzyk,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com