JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230526/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230526/0023586801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. „Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski”- postępowanie II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830017452</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Janów Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(15) 8720072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(15) 8720185</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. „Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski”- postępowanie II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7554fc2-fbb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00235868</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej powiązanych z terenem arboretum leśnego przy Ośrodku Edukacji Ekologicznej Lasy Janowskie w Nadleśnictwie Janów Lubelski” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działania 7.3 Turystyka Przyrodnicza </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7554fc2-fbb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Janów Lubelski.<br/>2.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>5.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.<br/>7.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>8.Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>10.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>11.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników...;<br/>Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje RODO znajdują się w dziale XVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.8.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I obejmuje wykonanie:<br/>a) pomostu rekreacyjnego 2 w ramach: Kolekcja roślin boru bagiennego i torfowiska,<br/>b) pomostu rekreacyjnego 2 w ramach: Kolekcja roślin wodnych i przywodnych,<br/>c) ścieżki łamanej w ramach: Ostoja i punkt obserwacji ptaków.<br/>Część I:<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 1 powyżej;<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 1 powyżej;<br/>- Decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW) oraz Decyzja wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 24.05.2017 roku o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostów (BOŚ.II1.6341.4.2017.GM).<br/> Kolekcja roślin boru bagiennego i torfowiska.<br/>- Projekt budowlany – tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B1. KOLEKCJA ROŚLIN BORU BAGIENNEGO I TORFOWISKA;<br/>- Projekt wykonawczy: <br/>• nr rysunku T.I/B1/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej; <br/>• nr rysunku T.I/B1/7 – projekt Pomostu rekreacyjnego na bagnie 2,<br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>Kolekcja roślin wodnych i przywodnych.<br/>- Projekt budowlany – tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B2. KOLEKCJA ROŚLIN WODNYCH I PRZYWODNYCH.<br/>- Projekt wykonawczy:<br/>• nr rysunku T.I/B2/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej, <br/>• nr rysunku T.I/B2/3 – projekt hamaka, <br/>• nr rysunku T.I/B2/8 – projekt pomostu rekreacyjnego nr 2, <br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>Ostoja i punkt obserwacji ptaków.<br/>- Zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r;<br/>- Projekt budowlany – tom II część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B6. OSTOJA I PUNKT OBSERWACJI PTAKÓW. <br/>- Projekt wykonawczy: <br/>• nr rysunku T.II/B6/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej, <br/>• nr rysunku T.II/B6/5 – projekt kładki spacerowej(ścieżka łamana). <br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>cena [C] 60%<br/>oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] 40%<br/>2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg wzoru:<br/>C = cena najtańszej oferty/cena oferty badanej x 60%<br/>3. Ustalenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] - kryterium zostanie ocenione wg poniższego<br/>wzoru:<br/>G = okres gwarancji w ofercie ocenianej/najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach (nie więcej niż 72 miesiące) x 40%<br/>przy czym:<br/>(1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy; oferty,<br/>w których zaoferowano krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>(2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany<br/>okres gwarancji, tj. 60 miesięcy;<br/>(3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach, np. 70 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował najkrótszy<br/>podany okres gwarancji;<br/>(4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez<br/>zaokrąglenie go w dół;<br/>(5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 72 miesiące. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje<br/>przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesięcznego.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający<br/>dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się<br/>2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowany okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II obejmuje wykonanie pomostu widokowego w podszycie drzew w ramach: Pomost widokowy w podszycie drzew.<br/>Część II:<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 2 powyżej;<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 2 powyżej;<br/>- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;<br/>- nr rysunku T.I/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;<br/>- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;<br/>- nr rysunku T.II/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;<br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia<br/>- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);<br/>- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;<br/>- Projekt budowlany – tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B3. POMOST WIDOKOWY W PODSZYCIE DRZEW. <br/>- Projekt wykonawczy: <br/>• nr rysunku T.I/B3/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej, <br/>• nr rysunku T.I/B3/5 – Pomost widokowy w podszycie drzew – fundamenty, <br/>• nr rysunku T.I/B3/6 – Pomost widokowy w podszycie drzew – rzut, przekrój. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>cena [C] 60%<br/>oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] 40%<br/>2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg wzoru:<br/>C = cena najtańszej oferty/cena oferty badanej x 60%<br/>3. Ustalenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] - kryterium zostanie ocenione wg poniższego<br/>wzoru:<br/>G = okres gwarancji w ofercie ocenianej/najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach (nie więcej niż 72 miesiące) x 40%<br/>przy czym:<br/>(1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy; oferty,<br/>w których zaoferowano krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>(2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany<br/>okres gwarancji, tj. 60 miesięcy;<br/>(3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach, np. 70 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował najkrótszy<br/>podany okres gwarancji;<br/>(4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez<br/>zaokrąglenie go w dół;<br/>(5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 72 miesiące. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje<br/>przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesięcznego.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający<br/>dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się<br/>2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowany okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III obejmuje wykonanie:<br/>a) Pomostu śr. 60m 2 szt. w ramach: Kolekcja drzew i krzewów rodzimych;<br/>b) Pomostu śr. 40m 2 szt. w ramach: Kolekcja drzew i krzewów rodzimych.<br/>Część III:<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 3 powyżej;<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 3 powyżej;<br/>- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;<br/>- nr rysunku T.I/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;<br/>- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;<br/>- nr rysunku T.II/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;<br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia<br/>- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);<br/>- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;<br/>- Projekt budowlany – tom II część B. PROJKET ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B2. KOLEKCJA DRZEW I KRZEWÓW RODZIMYCH.<br/>- Projekt wykonawczy: <br/>• nr rysunku T.II/B2/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej, <br/>• nr rysunku T.II/B2/6 – projekt kładki spacerowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>cena [C] 60%<br/>oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] 40%<br/>2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg wzoru:<br/>C = cena najtańszej oferty/cena oferty badanej x 60%<br/>3. Ustalenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] - kryterium zostanie ocenione wg poniższego<br/>wzoru:<br/>G = okres gwarancji w ofercie ocenianej/najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach (nie więcej niż 72 miesiące) x 40%<br/>przy czym:<br/>(1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy; oferty,<br/>w których zaoferowano krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>(2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany<br/>okres gwarancji, tj. 60 miesięcy;<br/>(3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach, np. 70 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował najkrótszy<br/>podany okres gwarancji;<br/>(4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez<br/>zaokrąglenie go w dół;<br/>(5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 72 miesiące. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje<br/>przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesięcznego.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający<br/>dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się<br/>2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowany okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV obejmuje wykonanie:<br/>a) Słupów cienie liści w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;<br/>b) Pni wspinaczkowych w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;<br/>c) Ścieżki sensorycznej w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;<br/>d) Domku na drzewie w ramach: Leśne laboratorium;<br/>e) Leśnej fotościanki w ramach: Leśne laboratorium;<br/>f) Tablicy do rysowania kredą w ramach: Leśne laboratorium;<br/>g) Tablicy – waga drzew w ramach: Leśne laboratorium;<br/>h) Tablicy edukacyjnej kostka wiedzy w ramach: Leśne laboratorium;<br/>i) Tablicy akustyka drzew w ramach: Leśne laboratorium;<br/>j) Skoku w dal w ramach: Leśne laboratorium;<br/>k) Hotelu dla owadów - uliki w ramach: Leśne laboratorium;<br/>l) Deszczochronu w ramach: Leśne laboratorium;<br/>m)	Nawierzchni: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci.<br/>Część IV:<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych – w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 4 powyżej;<br/>- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 4 powyżej;<br/>- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;<br/>- nr rysunku T.I/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu;<br/>- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu – część opisowa;<br/>- nr rysunku T.II/A1/1 – Projekt Zagospodarowania Terenu<br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia<br/>- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);<br/>- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;<br/>- zgłoszenie robót z dnia 19.02.2020r. <br/> Strefa edukacji przyrodniczej dzieci.<br/>- Projekt budowlany – tom II część B. PROJKET ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANY, B1. STREFA EDUKACJI PRZYRODNICZEJ DZIECI.;<br/>- Projekt wykonawczy;<br/>• nr rysunku T.II/B1/1 – projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej, <br/>• nr rysunku T.II/B1/6 – projekt słupów – cienie liści<br/>• nr rysunku T.II/B1/7 – projekt pni wspinaczkowych <br/>• nr rysunku T.II/B1/8 – projekt ścieżki sensorycznej <br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;<br/>Laboratorium leśne<br/>- Projekt budowlany LEŚNEGO LABORATORIUM <br/>- Projekt wykonawczy:<br/>• nr rysunku 1 - Projekt zagospodarowania terenu, <br/>• nr rysunku 2 - Altana - deszczochron, <br/>• nr rysunku 3 - Tablice edukacyjne(akustyka, kostka wiedzy, waga drzew, tablica edukacyjna – kreda), hotel dla owadów, <br/>• nr rysunku nr 4 - domek na drzewie - rzuty, <br/>• nr rysunku nr 5 - domek na drzewie – przekroje, <br/>• nr rysunku nr 6 - Leśna fotościanka, <br/>• nr rysunku nr 7 - Skok w dal. <br/>- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45111250-5 - Badanie gruntu</p> <p class="mb-0">45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferta zostanie oceniona z uwzględnieniem kryteriów opisanych w niniejszym rozdziale:<br/>Opis kryterium Ranga<br/>cena [C] 60%<br/>oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] 40%<br/>2. Ustalenie liczby punktów za kryterium cena [C], nastąpi wg wzoru:<br/>C = cena najtańszej oferty/cena oferty badanej x 60%<br/>3. Ustalenie liczby punktów za kryterium oferowany okres gwarancji i rękojmi [G] - kryterium zostanie ocenione wg poniższego<br/>wzoru:<br/>G = okres gwarancji w ofercie ocenianej/najdłuższy oferowany okres gwarancji w ofertach (nie więcej niż 72 miesiące) x 40%<br/>przy czym:<br/>(1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy; oferty,<br/>w których zaoferowano krótszy okres gwarancji, zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>(2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany<br/>okres gwarancji, tj. 60 miesięcy;<br/>(3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach, np. 70 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował najkrótszy<br/>podany okres gwarancji;<br/>(4) jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez<br/>zaokrąglenie go w dół;<br/>(5) maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 72 miesiące. Zaoferowanie okresu dłuższego spowoduje<br/>przyjęcie przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert okresu 72-miesięcznego.<br/>4. Łączna liczba punktów przyznana ofercie jest to ilość punktów otrzymana łącznie za kryteria wskazane w ust. 1. Zamawiający<br/>dokona oceny ofert, obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>1) końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się<br/>2) końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowany okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.Zamawiający wyklucza z postępowania:<br/>1) wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP;<br/>2) wykonawców, którzy nie wykazali, że nie zachodzi wobec nich przesłanka określone w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4-10 ustawy PZP.<br/>3.Zamawiający informuje, że:<br/>1) Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, wobec których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835);<br/>2) zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy, jeżeli wobec Wykonawcy zachodzi zakaz, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1);<br/>3) zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy, jeżeli wobec Wykonawcy, jeżeli wobec Wykonawcy zachodzi zakaz, o którym mowa w art. 5l rozporządzenia 833/2014;<br/>4) zakazuje się dalszego wykonywania zamówienia z udziałem osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów, o których mowa w art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega Wykonawca, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.<br/>4.Wykonawca składając ofertę potwierdza (w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI cz. A ust. 1), że znane są mu przepisy wskazane w ustępie poprzedzającym oraz:<br/>1) potwierdza, że nie zachodzi wobec niego którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) potwierdza, że nie zachodzi wobec niego zakaz, o którym mowa w art. 5k ust. 1 rozporządzenia 833/2014;<br/>3) potwierdza, że nie zachodzi wobec niego zakaz, o którym mowa w art. 5l ust. 1 rozporządzenia 833/2014;<br/>4) potwierdza, że będzie realizował zamówienie z uwzględnieniem zakazu, o którym mowa w ust. 4 pkt 4 powyżej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;<br/>2) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy;<br/>3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy;<br/>4) dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 1-2, dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP;<br/>5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy;<br/>6) pozostałe dokumenty, wskazane w rozdz. VI.A jako składane wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>1) dla Części I : 3.500,00 zł<br/>2) dla Części II : 4.200,00 zł<br/>3) dla Części III : 6.700,00 zł<br/>4) dla Części IV : 4.200,00 zł<br/>2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.<br/>3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych, <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:<br/>1) być wystawione na Zamawiającego,<br/>2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.<br/>6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Nr rachunku bankowego:<br/>27 2030 0045 1110 0000 0085 3510<br/>w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku z dopiskiem:<br/> - Wadium do przetargu na budowę i modernizację obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski –Część…….<br/>Znak sprawy: SA.270.8.2023<br/>oraz wskazaniem części, której wadium dotyczy<br/>7.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>8.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>9.Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>10.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>11.Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br/>12.Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>13.Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.<br/>14.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.<br/>2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z tych wykonawców, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani będą zawrzeć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyć tę umowę Zamawiającemu, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.Na każdą część zamówienia zostanie podpisana odrębna umowa, także jeżeli jeden wykonawca zostanie wybrany do realizacji więcej niż jednej części zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie ezamowienia https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com