JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230613/0025670201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych <br/>w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bytom.pl/bip/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych <br/>w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9f48ead0-09c4-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00256702</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00038736/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do szkół i placówek oświatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,129887,200b721fa2752cdcc89a64f0d9163603.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,129887,200b721fa2752cdcc89a64f0d9163603.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy dostępnej pod adresem:<br/>https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,129887,200b721fa2752cdcc89a64f0d9163603.html <br/><br/>2.	Zamawiający zaleca Wykonawcy posiadanie konta na platformie. Instrukcje dotyczące korzystania z platformy (rejestracji, wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są pod adresem https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce instrukcje. Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.<br/>3.	Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.<br/>4.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia ww. wielkości. Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą platformy.<br/>5.	Czas zapisany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS.<br/>6.	Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną. Adres poczty elektronicznej zamawiającego: zamowienia@um.bytom.pl. Limit rozmiaru załączników przesyłanych pocztą elektroniczną wynosi łącznie 19 MB. Jednocześnie zamawiający zastrzega, że ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy. Przekazanie korespondencji poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.<br/>7.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający prosi o przesyłanie zapytań do treści SWZ w wersji edytowalnej.<br/>8.	Zamawiający udzieli wyjaśnień zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ udostępniane będą na Platformie, zgodnie z pkt 1.<br/>9.	W przypadku, gdy do przystępują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.<br/>10. Oferta winna być – pod rygorem nieważności – złożona w formie elektronicznej (opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Bytomia, 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2,<br/>2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Bytom: Inspektor IOD: Katarzyna Jurczyk-Kwiecień Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, mail: pi@um.bytom.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz <br/>art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp);<br/>6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pz;.<br/>7)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników<br/>c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO **;<br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny) cd. <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO;<br/>10)	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku <br/>z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska <br/>od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;<br/>11)	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>12)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PA.271.1.24.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę. <br/><br/>Część 1<br/>Trasa I – Bytom ul. Felińskiego 2 ® Bytom, ul. Wrocławska 53 ® Bytom, ul. Chrzanowskiego 4 ® Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 38 ® Bytom, ul. Kraszewskiego 11 ® Bytom, ul. Piekarska 32 ® Bytom, ul. Murarska 10 ® Bytom, ul. Korfantego 18 ® Bytom, ul. Cicha 1a ® Bytom Szombierki, <br/>ul. Podhalańska 26 ® Chorzów: Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Niebieski Zakątek” z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, ul. Opolska 21 ® Chorzów: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Młodzieży Niewidomej <br/>i Słabowidzącej w Chorzowie, ul. Hajducka 22 ® Katowice: Zespół Szkolno-Przedszkolny dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących, ul. Grażyńskiego 17 ® Katowice: Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Arka Noego”, ul. Gromadzka 59 (dozwolona jest zmiana kolejności przyjazdu do poszczególnych punktów docelowych w Chorzowie i Katowicach)  powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych. <br/>Maksymalnie 88 km/dzień.<br/>Ilość uczniów: 10 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca.<br/>Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.<br/><br/>Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.<br/><br/>Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. <br/>W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem <br/>z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy. <br/>Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. <br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.<br/>Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.<br/>Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji <br/>z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 <br/> pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem niniejszych zamówień w zakresie każdej z części będzie dowożenie uczniów objętych zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie w części 1 – do kwoty 26 074,22 zł netto<br/><br/>Zamówienia mogą zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie roku produkcji samochodu, czasu podstawienia pojazdu zastępczego, kar umownych, warunków płatności).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę. <br/><br/>Część 2<br/>Trasa II – Bytom, ul. Cicha 1a  Bytom, ul. Morcinka 9  Zabrze: Centrum Edukacji i Rehabilitacji, ul. Wyciska 5  Zabrze: Zespół Szkół Specjalnych nr 42, ul. Sienkiewicza 43  powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych. <br/>Maksymalnie 36 km/dzień.<br/>Ilość uczniów: 2 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca. <br/>Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.<br/><br/>Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.<br/><br/>Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. <br/>W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem <br/>z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy. <br/>Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. <br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.<br/>Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.<br/>Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji <br/>z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 <br/> pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem niniejszych zamówień w zakresie każdej z części będzie dowożenie uczniów objętych zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie w części 2 – do kwoty 14 202,22 zł netto<br/><br/>Zamówienia mogą zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie roku produkcji samochodu, czasu podstawienia pojazdu zastępczego, kar umownych, warunków płatności).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę. <br/><br/>Część 3<br/>Trasa III - Bytom, ul. Arki Bożka 6  Bytom Stroszek, ul. Korczaka 2  Tarnowskie Góry, Szkoła Podstawowa nr 7 w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym, ul. Strzelców Bytomskich 7  Tarnowskie Góry, Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Śniadeckiego 1 - powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych <br/>przy czym:<br/>1.	Tarnowskie Góry, ul. Strzelców Bytomskich 7 <br/> (adres zamieszkania dziecka ul. Korczaka 2 w Bytomiu)<br/>- poniedziałki lub inny dzień będący początkiem tygodnia w którym odbywają się zajęcia – dowóz w godzinach rannych z domu do internatu;<br/>- piątki, lub inny dzień będący końcem tygodnia w którym odbywają się zajęcia - dowóz w godzinach popołudniowych z internatu do domu;<br/>2.	Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1 <br/>(adres zamieszkania dziecka ul. Arki Bożka 6 w Bytomiu)<br/>dowóz każdego dnia w którym odbywają się zajęcia szkolne – dowóz z domu do szkoły oraz ze szkoły do domu.<br/>Maksymalnie 44 km/dzień <br/>Ilość uczniów: 2 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca.<br/>Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.<br/><br/>Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.<br/><br/>Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. <br/>W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem <br/>z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy. <br/>Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. <br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.<br/>Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.<br/>Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji <br/>z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 <br/> pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem niniejszych zamówień w zakresie każdej z części będzie dowożenie uczniów objętych zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie w części 3 – do kwoty 14 731,20 zł netto<br/><br/>Zamówienia mogą zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie roku produkcji samochodu, czasu podstawienia pojazdu zastępczego, kar umownych, warunków płatności).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz <br/>z opieką na zajęcia do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Wykonawca.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części (tras) na którą złoży ofertę. <br/><br/>Część 4<br/>Trasa IV – Bytom, ul. 11 Listopada 8b  Bytom, Branżowa Szkoła I stopnia, ul. Józefczaka 40  powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych.<br/>Maksymalnie 20 km/dzień<br/>Ilość uczniów: 1 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + max. 6 dodatkowych uczniów w trakcie roku szkolnego + opiekun – zapewnia wykonawca. <br/>Uwaga: środek transportu umożliwiający przewóz dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim.<br/><br/>Zamawiający określa (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) niepełnosprawność uczniów, którzy będą dowożeni do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024, nad którymi sprawowana będzie opieka przez opiekuna - dzieci niesłyszące lub słabosłyszące, niedowidzące, niektóre posiadają niepełnosprawność intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną, ze spektrum autyzmu, niepełnosprawność ruchowa, w tym afazja oraz innymi wynikającymi z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.<br/><br/>Transport będzie się odbywał w dniach zajęć szkolnych, 5 razy w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Usługa obejmuje łącznie do 186 dni wykonywania niniejszego zamówienia. <br/>W przypadku zmian dni, w których odbywać się będą zajęcia lekcyjne nastąpi zmiana dni, w których wykonywane będą przejazdy. Godziny przewozu dziecka (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a rodzicem lub opiekunem prawnym dziecka. Nie dopuszcza się możliwości łączenia przewozów określonych niniejszym postępowaniem <br/>z innymi zadaniami przewozowymi Wykonawcy. <br/>Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. <br/>Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne.<br/>Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę usługi w zakresie objętym wymaganą licencją lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego – dotyczy każdej z części.<br/>Zamawiający wymaga zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace polegające na prowadzeniu pojazdu (kierowca) oraz wszystkich osób wykonujących prace polegające na sprawowaniu opieki w trakcie transportu osób niepełnosprawnych. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji <br/>z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-04 do 2024-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 <br/> pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem niniejszych zamówień w zakresie każdej z części będzie dowożenie uczniów objętych zamówieniem podstawowym w pełnym lub ograniczonym zakresie w części 4 – do kwoty 7 108,92 zł netto<br/>Zamówienia mogą zostać udzielone na warunkach nie gorszych niż zaoferowane przez wykonawcę w zamówieniu podstawowym (w szczególności w zakresie roku produkcji samochodu, czasu podstawienia pojazdu zastępczego, kar umownych, warunków płatności).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wg kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rok produkcji samochodu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas podstawienia pojazdu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dotyczy wszystkich części <br/>Wykonawca winien posiadać:<br/>a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – <br/>t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm).<br/>lub<br/>b)	licencję wspólnotową na wykonywanie transportu drogowego osób (nadaną <br/>w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) <br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługę, do realizacji której te uprawnienia są wymagane. <br/><br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej - dotyczy wszystkich części<br/>Dot. doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia <br/>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą na daną część (trasę), którą skieruje do realizacji zamówienia posiadającą, co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w sprawowaniu opieki nad osobą/osobami niepełnosprawnymi. Niniejsza osoba nie może być wpisana do Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie <br/>z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31).<br/> Ta sama osoba nie może być wskazana na więcej niż jedną część (trasę).<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów, tj. potencjały wykonawców sumują się.<br/>W związku z warunkami szczegółowymi dotyczącymi doświadczenia Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (wykaz osób) imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o doświadczeniu tych osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.:<br/>1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w cz. VII pkt 1 SWZ;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie warunku udziału <br/>w postępowaniu określonego w cz. VII pkt 2 SWZ (wzór Wykazu zostanie załączony do Wezwania);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna składać się z:<br/>1)	formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ);<br/>2)	oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w cz. IX SWZ;<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów <br/><br/>oraz jeżeli dotyczy:<br/><br/>4)	w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - oświadczenie, <br/>z którego winno wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 4 do SWZ);<br/>5)	w przypadku składania oferty przez wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - dokument, o którym mowa w cz. VIII SWZ, (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 5 do SWZ);<br/>6)	pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa <br/>w ppkt 3); <br/>7)	dokumentu ustanawiającego pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/><br/>UWAGA: <br/>a) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o których mowa w ppkt 3), jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, tj. co najmniej NIP lub REGON<br/>b) postanowienie ppkt 6) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, <br/>c) postanowienie ppkt 3) i 6) oraz lit. a) stosuje się odpowiednio do osoby działającej <br/>w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców, <br/>w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. W przypadku, gdy do postępowania przystępują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony umowy zakazują wprowadzania do umowy zmian istotnych, tj. zmian powodujących, że charakter umowy zmieniłby się w sposób istotny w stosunku do umowy w jej pierwotnym brzmieniu, w szczególności jeżeli zmiana:<br/>1) wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści;<br/>2) narusza równowagę ekonomiczną Stron umowy na korzyść Wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w umowie w pierwotnym jej brzmieniu;<br/>3) w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających <br/>z umowy;<br/>4) polega na zastąpieniu Wykonawcy, nowym Wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w art. 455 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:<br/>1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT,<br/>2) zmiana trasy i ilości km w przypadku wystąpienia okoliczności (niezależnych od stron umowy) wymagających jej dokonania, bez zmiany stawki jednostkowej,<br/>3) zmiany umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.<br/>W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, <br/>iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki <br/>w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2.;<br/>4) zmiany środka transportu w przypadku zwiększenia ilości dzieci objętych przewozem na danej trasie, która spowoduje brak możliwości dokonywania przewozu dotychczasowym pojazdem. Zmieniony środek transportu winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym <br/>w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr maksymalnie do stawki obliczonej wg proporcji przewożonych osób (obliczonej wg reguły: dotychczasowa stawka podzielona na ilość osób przewożonych przed zmianą i pomnożona przez ilość osób po zmianie); <br/>5) zmiana pojazdów wykorzystywanych przy realizacji umowy w przypadku wprowadzenia nowszych pojazdów i spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w specyfikacji warunków zamówienia oraz wskazanych w ofercie,<br/>6)	zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,<br/>7)	zmiana wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust.1 umowy w związku z § 13 umowy,<br/>8)	wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,129887,200b721fa2752cdcc89a64f0d9163603.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania także jeżeli zajdą okoliczności określone w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com